sorry even snel, yasemin laat me niet lang op de laptop haha. Ik vond het zeker niet koud. Het is heerlijk weer en ze zit achter een windschermpje. Had haar wel lekker warm aangekleed, maar ging hardstikke goed. Ik heb een gewone fiets, wilde dit eerst proberen omdat ik een zowat nieuwe fiets heb, en dit gaat prima. Ik ga dus geen moederfiets aanschaffen.
nou in de wipstoel is het nu ook brullen net wel een poepluier verschoont maar hij is gewoon een beetje uit zijn hum denk ik! heb hem nu weer in de wipstoel zitten. iedere keer als ik langs loop of ik beeld kom is het huilen.. wat is dat toch?
@elsie: Verlatings angst! Rond de acht maanden krijgen baby's door dat mama en papa weg kunnen gaan. Dus als je er bent is het goed, maar zodra je gaat niet meer... Wat je kunt doen is hem naar de husikamer toe zetten en een spelletje ervan maken. Achter de deur staan en weer binnen komen en zo. Dan leert hij dat je weer terug komt!! Hij heeft alweer wat geleerd!! Hier een rustig dagje gehad bij opa en oma. zoo gezellig. Lekker in de tuin daar gespeeld met een glijbaantje. Dat vindt hij zo leuk! glijdenglijdenglijden... Schattig hoor. Waterlelie: spannend meid!!
waterlelie, wat goed nieuws!!!! spannend!! sanna, oh wat gezellig..luca kan zich altyd goed vermaken heh...is hij weer helemaal opgeknapt? en jij zelf ook? duchess, oh wat leuk lijkt me dat ook zeg!! elsie, is t ook niet nog steeds van de tandjes..? gewoon hangeriger @hier, Mirza spuugt wel wat meer sindskort, lijkt er geen last van t hebben, mss ook wel door veel bv...mn borsten zijn natuurlijk wel veel voller verder merk ik echt aan Mirza dat ie hangerig en huilerig is...normaal heel bewegelijk als j em vast hebt, nu ligt ie echt te chillen, en wilt weinig spelen...die tandjes moeten echt ff doorzetten Mn nichtje kwam onverwachts ff gezellig langs, net weg wij eten pizza vandaag
@sannaa nou dat weet ik het iniedergeval, vermoeiend is het wel! maar vanmiddag was weer niks goed hij heeft net wat gedronken maar zijn eten wilde ie niet, nou dan warm ik het straks wel weer op! hij moet er aan wennen dat er stukjes in zitten. @fafje het zou ook goed van de tanden kunnen zijn, alleen ik zie nog geen witte puntjes in zijn mondje.
Elsie, zit hij nog wel lekker in zijn wipstoel, ik bedoel word hij er niet te groot voor, op een gegeven moment begon Chloé ook zo te doen en bleek dat ze er gewoon niet meer lekker in zat!
@palmie hij zit er nu weer heerlijk in even naar baby tv te kijken denk dat ie gewoon niet zo in zijn hum was.
nou ladies, eindelijk heb ik gebeld over de uitslagen van mn bloed... mn schildklier waarde is aan de hoge kant, ha belt me woensdag om het te bespreken... en ik had toch een kweekje laten doen ook, daar kotm een kleine schimmel uit Candida...NOU LEKKER!
Vervelend zeg, voor die schimmel kan je denk ik wel een zalfje krijgen maar ja die schildklier.......hoop dat het allemaal nog meevalt
elsie, Leuk ook een nieuwe fiets, welke wordt het? Of moet je nog kiezen? Gelukkig is Sam lekker weer in zijn hum met baby tv. Ik heb Renske nog nooit voor de tv gezet. Fafje, het zou idd kunnen dat hij wat meer spuugd omdat je nu vollere borsten hebt en dat hij dan net wat teveel eet. Lekker pizza bestellen, zelf maken of zo'n afbak pizza? Ik eet zo een boterhammetje. Net deze gepost en zag je berichtje over je bloeduitslagen. Vervelend allemaal en hopelijk is het niet te ernstig met je schildklier. En de schimmel is wel te helpen met een zalfje oid. succes meid. Over spugen gesproken, Renske heeft altijd wat gespuugd en nu helemaal niet. ben nu per voeding 25 min bezig. 12 Min fles leeg 12 min boeren eten laten zakken en knuffen en mevrouw wil weer spelen. Ze is weer zo goed als beter op het hoesten na. En de snotterbellen zijn bijna zo goed als verdwenen heb mijn vrolijke meid weer terug. En dat helpt ook wel mee voor mij..
@tukker ik moet nog een fiets uit gaan zoeken! net even sam zijn eten weer opgewarmd en nu heeft ie wel goed gegeten! hij zit nu weer lekker te spelen. zat even te denken straks kan ie niet meer in zijn wipstoel, maar waar moet ik hem dan in zetten als ie nog niet goeg genoeg los kan zitten?
Chloé zat ook vaak op de bank, wij hebben een hoekbank en ze zat heerlijk lekker in het hoekje, naarmate ze steeds beter kon zitten zat ze vaak op het kleed op de grond, is ook goed want daar worden ze sterk van
hier kan sam idd ook wel op de bank zitten, en op het kleed ook wel. vanmiddag zat ie op het grote bed heel goed los! dan is het ook niet zo erg als ie omvalt.
@fafje das minder! Heb je er iets voor gekregen? Hier een "rustige" dag, wel veel gedaan in huis maar geen hectische taferelen ff.. KDV voor Rienke is definitief per 1 april, morgen bellen ze voor de intake..
ja thanks meiden, echt balen joh pff...ja die schimmel :S..nog nooooit gehad, maar wat ik er over lees, is dat het vaak voor komt bij verminderde weerstand...echt irritant, na intimiteit jeukt het gelijk pfff!! en dnek ook zalf en las ook op internet of pillen... over die schildklier..ja jezus wat is dat nou weer..wat ik kon vinden daarover is een Jodiumtekort wat vaak voorkomt door zwangesrchap of vaak gebeurd in het eerste half jaar na bevalling...hmm ik wacht gedudlig het gesprek met dokter af...woensdag dus Assistent vroeg nog of ik er nu last van had ...schimmel...en dat is niet zo..dus is nu geen haast bij een medicijn! Akbakpizza zit in de oven!! M irza is heeeeeel hangeri, heeft net een half uur in mn armen gelegen...hij ligt nu in bed...merk het ehct aan em dat er iets is!
@fafje succes dan woensdag bij de huisarts! wij gaan zo lekker eten, vriend is een salade aan het maken! sinds van het weekend gaat het trouwens weer echt goed tussen ons geen ruzie geen gezeur gewoon gezellig!