Thuisblijfmama's!

Discussion in 'Algemene clubs' started by MamaMarije, Nov 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, oh gelukkig dat is fijn!!! eetze!

2. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    @fafje: wat een nieuws! Die schildklier is erg vervelend.Benieuwd wat de dokter er woensdag van zegt. candida heb ik ook vaak gehad, het eerste jaar na de bevallign. is nu weg. Heb idd van die pillen en zo gehad. Kan best lang blijven die schimmel. NU is het bij mij al heel lang weg gelukkig. Ik vond heterg vervelend.

Luca heeft nu weer koorts 38,5, dus maar even rustig aan doen, hij is ook verkouden maar...........

Hij heeft daarnet heel knap op zijn potje geplast!!!!!! De aller eerste keer!! Hij was zelf ook heel trots. Knapperd! Zo grappig, dus misschien gaan we morgen maar weer eens porberen, als hij dat wil.

3. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Elsie, wat fijn dat het beter gaat nu!

Sannaa, Luca word al echt een grote vent:D

Tukker, super dat Renske weer een beetje beter is he, dan kom je zelf ook weer tot rust!

Fafje, probeer niet teveel te prakkedenken en wacht rustig woensdag af, er is vast iets aan te doen, ik duim in ieder geval hoor!

4. fafje

fafje Niet meer actief

palmie, thanks!!

sanna, ja tis ook heel irritant! hoop nietd at het lang blijft :( haha zo kunnen we niet fijn aan een brusje beginenn hihi

Maar jeeeetje wat goed van Luca!!!

5. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wow wat goed man!!! superleuk!!

6. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    wat goed van hem!

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa wat goed van luca!! jammer van de koorts! hopen dat het snel beter gaat.

8. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    4,789
    620
    113
    Female
    Noord-Holland
    sanna, wat onwijs goed van Luca!!!! Knappe vent is het zeker ;)
    Hadden jullie al vaak geoefend met hem en uitgelegd enzo?

Nou, ik ga richting de bank memories kijken :D ook weer zo'n lekker emo programma :D

Tot morgen!!!!

9. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    Jeeej aplaus voor Luca wat goed zeg! alleen wat minder van zijn verhoging.

Ben moe Tot morgen meiden..morgen vroeg shoppen @ ikea mediamarkt plein hier in de buurt. Voor een staafmixer en kleertjes spulletjes voor Renske:D.

10. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @tukker shop ze! ik ga morgen even shoppen bij de hema met mijn stickertjes :D
    oja en mijn prijs ophalen van de postcodeloterij, soep en een rookworst (heb toch liever ben en jerry's ijs)..

11. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    mmmmmmmmmmmmm lekker hema rookworst:D

12. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    volgens mij krijgen we een unox rookworst want de soep is ook van unox.. :D

maar eerst werken zometeen, heb rienke al moeten baddereren want die zat van top tot teen onder de ****.. Als iemand nog een briljant idee heeft tegen doorlekkende luiers, hoor ik het graag...

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

hier wel weer een goeienacht! ik blijf alleen weer een beetje moe:(
    geen plannen nog vandaag.

hier schijnt de zon alweer! maar het is wel koud -6!!

fijne dag allemaal.

14. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    4,789
    620
    113
    Female
    Noord-Holland
    Morning :D

hier ook een rustige nacht gehad! Lekker geslapen alleen moest ik er niet uit voor Emma maar 2 keer om te plassen grrrrrrr

sandraske,

have fun in de HEMA! Enne...prijs ophalen bij de postcodeloterij???? Nou nou dat moet wel een groot geldprijs zijn :D

tukker,

jij ook shopze! Bij mij begint het ook weer te kriebelen om allerlei dingen te kopen! Net een mail van de Weh.kamp gekregen....wow wil zo graag een mooie tuin/loungeset voor op onze vlonder!!!:D

Buiten is het hier ook lekker zonnig!!!! Ik hoef vandaag geen boodschappen te doen voor vanavond, gisteren al gedaan. We gaan alleen even langs de eendjes brood voeren!

Oh was is klaar. Moet me ook nog fatsoenlijk aankleden, zit nog heerlijk in mijn kloffie

15. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen!1

hier schijnt het zonnetje ook! vandaag gaan we de wagen ombouwen (leukkkkk!!)
    Wel boodschapjes te doen, ohja even een update:

rechtszaak over zoon van mn man:
    kregen vrijdag een brief dat haar advocaat zn handen er vanaf trekt, odmat ie al sinds 8 okt(!!!) niets van haar heeft gehoord, na telefoontjes, (aangetekende) brieven, emails etc etc...en ze heeft ngo een rekening open staan..

Vandaga zou de zaak zijn om 14u...straks onze advocaat bellen, benieuwd wat er nu gebeurd dan...heel raar allemaal

Maar dus mn moeder ozu oppassen, dnek dat we dat door laten gaan en dan gaan wij samen boodschappen doen!

fijne dag allemaal!

16. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat raar Fafje dat ze helemaal niets van haar laat horen dan, wat gaan ze nu dan nav die info dan? Krijgt ie dan voogdij of hoe zit dat. als je niet ovet wilt praten (ivm prive) snap ik dat ook hoor ;)

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje wat raar zeg!!

18. fafje

fafje Niet meer actief

jaa vaag heh...

dus ZIj spant een zaak tegen ons (zogenaamd voor de omgangsregeling, maar vraagt een belachelijke alimentatie)
    alleen al dat ZIJ om een omgangsregeling vraagt is raar, wnat die hadden we onderling al..maar zij loog heel veel en zrogde dat dat steeds niet goed verliep...zij wilde het eigenlijk niet

Toen heeft zij al het contact met ons verbroken, zoontje weet niet eens van Mirza's bestaan (ja ze zal het nu vast verteld hebben)
    Gaaat ze op mn man's hyves een reactie op een foto van Mirza doen, terwijl ze die zaak aan heeft gespant en geen contact met ons heeft HOE RAAR IS DAT

en nu dit...en 3 weken terug een sms onder de naam van hun zoon verstuurd...ehct zo'n smsje dat op ons gevoel inpraat...allemala hele rare dingen, maar zij is serieus ( niet omdat ik haar niet mag) maar echt niet helemaal 100%...
    beetje gespleten perosonlijheid

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje ik ken dat met zo'n ex, mijn vriend zijn ex is ook erg raar! altijd gedoe en gezeur mee.

20. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    He dames, ben net ff een stukje met ChloƩ gaan wandelen maar dat werd een kort stukkie, sjee zeg wat is het vreselijk koud echt niet normaal, het ziet er zo mooi uit als je naar buiten kijkt.
    Vind het echt veels te koud voor haar en mijn vingers vroren er ook bijna af haahahahahaha.....

Share This Page