Thuisblijfmama's!

Discussion in 'Algemene clubs' started by MamaMarije, Nov 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

trouwens... over dat loodgieter zijn, dat is het enige wat hier niet klopt hoor! Weet niet hoe handig jullie zijn met de waterleidingen, maar hier haal ik daarvoor echt wel een mannetje in huis, hahahaha :D

2. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Uit logeren gaat hier voorlopig niet gebeuren, puur omdat ik dat zelf niet wil.. Geen idee waarom eigenlijk..

Volgend jaar willen we een nieuwe auto kopen (VW Touran) en die kunnen we ophalen uit de fabriek... Je krijgt een rondleiding en alles erop en eraan voor een fijne prijs.. 5 sterrenhotel, alles is geregeld, treinkaartjes voor de heenweg zodat je met je nieuwe auto terug kan..

Vriend van mn man is al geregeld;) Hij gaat mee, ik blijf thuis met Lenn..

3. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    MamaMarije
    haha ik ben ook timmerman (uh, timmervrouw) enzo.. Manlief kan me niet helpen doordeweeks ;) En voor we een nieuwe ketel kregen stond ik regelmatig boven op zolder om dat kreng weer aan de praat te krijgen.. Meestal iets met een boutje o.i.d. dus goed te doen als vrouw zijnde;) Tja, Lenn moest wel in bad natuurlijk en koud water is ook niet handig;)

4. MamaMarije

@ roeltje: echt waar? respect hoor! ik kan ook wel naar de ketel 'kijken', maar verder dan 'het lampje is aan/uit' kom ik echt niet hoor :D. ik bel dan gewoon met Feenstra: help! hahahaha

@ oppas/logeren: Ik had ook pas voor t eerst oppas voor Lucas toen hij ong een maand of 6 ofzo was. Lucas weigerde de fles (kreeg bv) en ik had dus ook weinig mogelijkheden om weg te gaan. Moet ook zeggen dat het een handige 'smoes' was voor mij om hem niet weg te hoeven brengen, hihi ;).
    Uit logeren voor het eerst met 9-10 mnd. Mijn beste vriendin ging trouwen en we waren de hele dag uitgenodigd. Ja, dan schiet het niet op om het kereltje 's nachts uit zijn bedje te halen bij opa en oma, dan moet ie maar even overblijven.
    Maar het is pas 2x gebeurd dat ie een nachtje weg was, en RAAR dat het was!

5. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    @Roeltje, respect hoor! Haha! Ik kan wel een beetje klussen maar verder dan deuren schilderen en muren behangen kom ik niet!

6. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    MamaMarije je hebt absoluut gelijk.
    Ik ben altijd heel moeilijk met wegbrengen; mijn dochter is afgelopen zondag voor 't eerst bij opa en oma geweest zonder papa en mama.
    Dus het is sowieso al een moeilijke kwestie voor mij!

Ehm Roeltje ik snap je bericht even niet, geloof ik? :D
    Wordt er nu gereageert op mijn probleem of op dat ik typ dat er op een andere forum een discussie is? Want ik heb niet gezegd dat ik het daarmee eens ben,. natuurlijk! Ik ben toch ook TBM...

Mijn dochter is dus afgelopen zondag voor t eerst zonder mij geweest. Daarvoor ben ik nooit zonder haar geweest!
    Tandarts, huisarts, ziekenhuisbezoeken, met alles gaat ze mee...
    En vind het heerlijk, maar voel me dus soms erg alleen. Mijn dochter is een erg slechte slaper en ik ben dus echt 24/7 bezig met haar. En omdat ik een verleden heb met depressies (ernstige) en nogal met mezelf in de knoop zit door de zwangerschap, leek het mijn ouders en man beter om ook eens wat tijd voor mezelf te pakken door de weeks.
    Vandaar dus. :)

7. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    Aaron is al regelmatig te logeren geweest bij oma. Maar Iris nog nooit. En eerlijk gezegd ben ik met haar veel beschermender. Zij gaat echt nog niet uit logeren hoor! Laat haar maar lekker mama's-meisje blijven!

8. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    haha ik heb weinig keus.. heb zelfs een eigen boormachine gekregen van mn man.. Zo'n kleintje.. Ideaal.. Ik kan niks voor elkaar krijgen met de grote van mn man :D

9. MamaMarije

Roeltje reageerde volgens mij op de discussie an sich, niet op jou hoor ;)!

Hoe was het om zondag je meisje niet bij je te hebben? Heb je ervaren dat het ook lekker is om je handen vrij te hebben of voelde je je er vreselijk onder?

10. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    @Duchess, heel raar is het allemaal niet hoor! Aaron was ook pas (of al, t is maar net hoe je het bekijkt) 11 maanden toen we voor het eerst oppas hadden voor hem.
    Maar met het oog op je depressie is het inderdaad niet een heel slecht idee dat je eens wat tijd voor jezelf neemt!

11. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Nee, ik vond het wel lekker... Tuurlijk zat ik in gedachten veel bij haar, en heb ik veel gebelt hoe het gaat, maar het was wel lekker om gewoon even wat anders te doen!
    We zijn samen naar Holiday On Ice geweest, dat was 2 uur en 20 minuten. Maar het beviel wel, dat we daarna nog ff zijn gaan lunchen samen. En ons meisje heeft het geweldig naar haar zin gehad,d su dat was ook een geruststelling!

12. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    @Duchess, je hoeft trouwens niet gelijk te gaan werken he als je kindje bij de oppas is! Je kan ook gewoon lekker iets leuks voor jezelf gaan doen! Even winkelen, of gewoon even een uurtje de boodschappen doen of naar de kapper ofzo...

13. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Meiden ik ga naar bed met mijn mannetje... Lekker vroeg t bedje in zodat we nog wat geslapen hebben als onze dochter weer besluit de halve nacht wakker te zijn. ;)

Fijne avond allemaal en slaap lekker!

14. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Thirza, ja dat klopt! Had ook tegen mijn man gezegd dat ik dan ook wel eens wat voor mezelf wil doen. Maar voor mijn man is het prettig als ik ook eens voor hem in kan vallen dus vandaar dat ik denk aan 2 ochtenden in de week. 1 werken en 1 voor mezelf.
    Maar ik denk dat ik de eerste ochtend de hele ochtend in bed ga liggen want stiekem ben ik dood en dood moe... hihi.

Ga nu echt mijn bedje opzoeken! Tot morgen!

15. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    welterusten!

16. MamaMarije

Truste! slaap er nog maar een nachtje over :D

17. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    Dames, ik ga ook naar bed!
    Gezellig groepje zo :). Tot morgen!
    Bye bye!

18. MamaMarije

ajuus! ik wacht nog eventjes tot manlief klaar is met voetbal kijken. Vind t zo ongezellig om alleen naar bed te gaan (oftewel, dan is het bed zo koud ;))!

19. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Duchess en Thirza
    Trusten dames!!

ga hier ook richting bedje.. Lenn zal nog wel wakker worden straks en heb nog een goed boek liggen:)

20. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Duchess
    Sorry lees het nu pas.. Was zeker niet op jou persoonlijk gericht;) Maar op de discussie waar je het over had.. Had het er ook niet echt duidelijk bij gezet, sorry..

Share This Page