@waterlelie ja rienke heeft veel haartjes en vooral al best lang.. Hier was het een redelijk rustige nacht, rienke is maar één keer wakker geweest maar muziekjes aangezet en ze viel weer in slaap.. We maken haar nu wakker om 23.00 voor een fles en dan slaapt ze redelijk door tot nu toe..
zo heb sam al lekker in bad gedaan en mezelf gedoucht en een was aangezet, zo even wat opruimen. heb spierpijn van de wii fit en het wandelen! haha
goede morgen! waterlelie, ja maarja zij heeft dit alle sin werking gezet, btj raar om er op die manier vanaf te zien, achjaaaaa!! sandraske, heeft rienke al allergische reacties? of wil je gewoon voor de zekerheid door met HA voeding?? elsie, oh lekker vroeg...ik zou idd dan ook al opstaan, normaal slaapt ie tot 8 ofzo toch, als ie om 6 wakker wordt!? @hier, op zich rustige nacht, eventjes om 23u hoorde ik em...speentje en toen pas om 5 uur...mete en heel zielig jammerend huiltje...proberen te troosten, speentje..maar steede zo'n zielig zacht huiltje...eruit gehaald..paar minuutjes gewiegd...maar hielp nie echt steeds.. toen bij mij gelegd, ging ie liggen kletsen hihi...anyway toch in slaap gevallen en vanaochtend kletste ie me wakker, en kletst nog de oren van mn kop hihi
@fafje dat klopt idd. heb daardoor wel lekker sam op tijd in bad kunnen doen en mezelf gedoucht! had voor het huishouden een schema gemaakt en moet zeggen dat ik me er deze week goed aan kan houden!
Jullie kletsen me te hard hoor haha ik houd het niet bij. Heb het gewoon te druk om jullie zo goed bij te houden hihi. Dus spring er hier weer in... Blijf vandaag een dagje thuis. Citroentje, welkom!
@duchess het gaat idd erg hard hier! het is dat ik nu veel thuis en tussen het huishouden en de zorg voor sam door even moet rusten anders kan ik het ook niet zo goed bij houden! @mupkuh welkom!
dank jullie! Zal ff wat meer vertellen.. Ik ben mama van Tim (3 jaar) en Stijn (bijna 6 mnd), ben getrouwd en woon in brabant. Toen Tim geboren is was het plan nog om wel te blijven werken maar bij mijn werkgever kon qua uren ik niet krijgen wat ik wilde en wat mijn werkgever wilde vond ik te veel. Ik heb nog even als invalkracht gewerkt maar dat vond ik niks (steeds maar een paar uurtjes werken maar wel Tim naar de oppas moeten brengen) Door omstandigheden kon ik het me permiteren om te stoppen en tot vandaag heb ik daar geen moment spijt van al denk ik soms wel eens dat werken ook wel weer lekker is maar voorlopig doe ik het nog niet, deze tijd is zo snel voorbij dat ik daar nu volop van wil genieten als ze straks alle 2 op school zitten is er weer tijd zat om te werken.
duchess, hihi ja heh idd...ach ja spring gewoon in...hoe gaaat het dan? yasemin nog steeds zo'n schone slaapster? nog veel gefietst?? welkom Citroentje en Mupkuh!! @bijhouden, haha ja tis dat mn laptop op de eettafel staat, en ik vaak genoeg even langs loop of andere brichtjes bekijk...tja dan vernieuw ik natuurlijk ook even zp!
Dank je wel! Ik zal me ook even voorstellen... Ik ben de mama van een meissie van bijna 2 en ben sinds afgelopen zondag 28 jaar! Wij wonen in Brabant samen met 2 hondjes. En ik zit in de 1e ronde voor een 2e kindje. Ik ben thuisblijf mama omdat ik afgekeurd ben nav een paar autoongelukken. Van het thuisblijven geniet ik echt iedere minuut!
@ Fafje, mijn dochter word half maar 2 jaar Het gaat echt zo snel. En de ongelukken, heb gewoon dikke vette pech gehad. Waren alle 3 niet mijn schuld. Gelukkig ben ik er goed vanaf gekomen. Na anderhalf jaar revalideren mag ik niet klagen.
@Mupkuh dan heb je idd wel veel pech gehad! Maar je bent afgekeurt? hoe gaat het met de verzorging van je dochter? Kan me nl voorstellen dat het dan ook niet allemaal even makkelijk gaat af en toe... (als je het er niet over wil hebben ook goed hoor maar vraag het me gewoon af)
elsie, nee ze zou me bellen, si een telefonische afspraak ...hmm ben zelf ook heel beneiuwd!! citroentje, lekker zo thuis heh met die 2...en zie ik nou dat Stijn van 2 sept is?...Mirza is van 7!... spannend binnekort aan de bijvoeding!
@ Citroentje, gelukkig gaat het heel goed met de verzorging van mijn dochter! Ik heb in het begin wel veel gehad aan goede tips en adviezen van instanties. Maar gelukkig zie ik zelf ook alles heel goed hoe ik dingen het beste kan doen. Dus het is eigenlijk helemaal vanzelf gegaan. Mijn dochter liep vrij snel dus dat was wel een hele verademing met mijn rug. @ Elsie, nee dat is het zeker niet. Gelukkig is de laatste alweer bijna 4 jaar geleden. @ Fafje, ja een groot feest komt er zeker. We hebben 2 drukke dagen vol feest