baal momentje!! ik voel me echt rot en zo moe!! hoe kan dat nou.. het ging zo goed! bah wat baal ik hiervan zeg! wou dat er iemand was die een arm om me heen kon slaan, maar vriend is aan het werk en ouders op vakantie dus die wil ik ook niet bellen.
Goedemiddag! Welkom citroentje en mupkuh! hier een drukke ochtend. Luca heeft gespeeld bij mijn ouders met zijn neef en nicht. was erg druk maar ook erg leuk! Helaas geen dutje gedaan, dus hij is nu wat snel op zijn teentjes getrapt. @ elsie: sterkte meid!
net gewandeld met rienke in het park en nu zit de wagen vol met hondenstront :x:x:x Nog een keer stront ruimen!! (ik doe de poepjes van onze hond altijd netjes oprapen en in een zakje) sorry moest ik even kwijt..
@sandrakse dat is balen! hoe ging het vannacht eigenlijk met de 2 luiers om? ( heb er misschien overheen gelezen?)
vannacht idd weer twee of ze moet voor de fles van elf uur (weer terug op vijf flessen *zucht*) gepoept hebben dan gewoon maar eentje.. Zometeen naar VIP-koopavond bij de winkel waar mijn schoonzus werkt...
hoi allemaal!! zozo eigenlijk best veel brabanders dus!! hihi voel me wel btj eenzaam hiero in Den Haag haha!! Nou huisarts belde me...de assistente heeft me niet goed geinformeerd ( of ik heb het niet goed begrepen ) Er zijn hoge waardes hormonen gevonden, in de shcildklier OFZOIETS...anyway komt er opneer dat ie NIET GOED werkt, dus te langzaam...qua gewcht zit ik al maanden op 50 kg, dus daar heeft het geen invloed op..maar wel op mn gestel.. het kan heel makkelijk van de zwangerschapshormonen enz komen, dus ik krigj nu voor een maand medicijnen...moet daarna nogmaals bloed laten prikken, en kijken of ie het alweer goed doet... Voel me trouwens wel al stukken beter als eerst...dat wel ohja en het was geen Candida...maar 1 of ander huis/tuin en keuken bacterie, die normaal is..maar krijg er wel een antibiotica kuurtje voor...maar tis dus geen schimmel... Valt dus mee gelukkig!! @hier, gewandeld..poging...totdat het ging sneeuwen (grrr)..manlief ons opgehaald, naar mn moeder gegaan, even Mirza daar gelaten, samen boodschapjes gehaald en doner kebab nu ff koppie thee!
Halloooooootjes, Nou wij hebben het erg gezellig gehad, he Tukker Doen we zeker nog een keer over Moet nu nog ff snel mijn huiswerk voor morgen maken( reintergratiedag) dus ik spreek jullie snel weer, dikke knuffel van mij en ChloƩ
palmie en tukker...wat leuk dat jullie gemeet hebben...en leukd at het zo gezellig was!! Morgen komt een ex-stiefzusje langs haha...wat een woord...mn vader ging heel lang met haar moeder...en wij hebben no steeds contact...heel gezellig, komt ze naar Mirza kijken...haha ja dat kraambezoek gaaaat hier maar dor
goeiemorgen!! @fafje veel plezier vandaag met je exstiefzusje! hier komt vanmiddag mijn zusje langs en die blijft eten en slapen, sam gaat vanmiddag weer naar mijn schoonmoeder toe verder nog geen plannen vanmiddag, zo even sam aankleden en dan eens kijken wat er op mijn huishoudschema staat fijne dag allemaal! het is hier trouwens mistig en er ligt nog een beetje sneeuw! het mag van mij wel lente worden hoor
Hoi goedemorgen! hier een goede nacht gehad! We hebben heerlijk geslapen tot half 8!! Alleen jammer dat het zulk k*t weer is buiten. Kunnen we weer geen kant op. Met de bakfiets is het te koud en te nat brrrrrrrrrr en de auto die heeft vriendje mee Gelukkig komt hij op tijd thuis zodat we samen boodschappen kunnen doen. Jullie nog plannen??? Ik ga even koffie maken
goedemorgen allemaal.. Vannacht weer door kunnen slapen tot half zeven, wat een genot.. Het is hier kloteweer, het regent! Zometeen maar weer aan de poets hier thuis en straks even vingerverf halen en dan ga ik vanmiddag even kliederen met Rienke.. Mijn man is binnenkort jarig dus we maken een schilderijtje met handafdrukjes en een foto voor op zijn kantoor..