@sandrakse sam heeft ook zo'n auto met geluid en sinds kort weet ie ook hoe ie aanmoet dus wij horen ook vaak het liedje, leuk he dat speelgoed met geluid
ja haha maar dat heb ik ook graag zo'n bedje LOL erg he nee ik kan het wel voor een dagje uitschakelen hoor alleen in de tuin als ik dan even niet kijk dan zitten ze onder (bv als we net weg moeten e.d.) daar heb ik geen zin in, zoiezo nemen ze al dat zand mee naar binnen, nope.. ballenbak komt de buurt in spelen want ja iedereen heeft een zandbak dus dit is nieuw haha.. Trouwens grappig als je bedenkt dat ik vroeger queen of the mud was ik kon uren in het (natte) zand spelen GEWELDIG!
oja geweldig al die geluidjes, ik kan hem op den duur wel uitzetten dan als mijn man wat vraagt dan hoor ik het soms ook niet ik kan ze echt soms even "uitzetten" hihi
hoi allemaal! nou Mirza heeft een offdagje ofzo...ik weet het niet, waarschijnlijk de tandjes...hij is heeeel hangerig...doodmoe, maar wilt nit in bed slapen...hij heeft zichzelf net in slaap gehuild...met mij erbij natuurlijk... Hij kan al heel lang niet mee rin mn armen in slaap vallen, wel jammer helaas haha... Vidn het zo sneu voor em...kan weinig doen, vanochtend ging nog alles goed...achja hoort er bij heh, gelukkgi slaapt ie nu ff! ik dnekd at wij mcdonalds gaan eten hihihih
Hee snelle kletstantes.. hihi... Vandaag ook lekker thuis geweest, maar heb jullie toch niet bij kunnen houden hoor hahah! mc donalds.. oh lekkuuur.. Lang geleden dat ik dat gegeten heb! Wij eten spruitjesstamp met gehaktballen. Ben nu aan t maken... Yasemin is lief in de box aan het spelen en ik heb de laptop mee naar de keuken genomen. Moet toch telkens tussendoor wachten en als ik dan de woonkamer in ga en Yasemin mij ziet, gaat ze zeuren. Dus prima oplossing zo whaha.
@ ongezond eten, We hebben een frituur pan en ik ga fritjes bakken hmmm. We bakken overgins niet eens elke week patat.
Lekker hoor! Wij eten shoarma (lams) met turksbrood en knoflooksaus en luca een soort shoarma pastei met tomaatjes erin. Beetje creatief, maar wel lekker ook voor hem.
@ Isademi, klopt ja wij hebben elkaar daar gezien ja. Wij zouden eigenlijk ook pas na de zomer beginnen maar het kriebelde toch iets te erg. Kun je me anders dat forum doormailen. Kom ik een keer kletsen, volgens mij heb ik me daar wel eens aangemeld.
Is inmiddels gesloten voor nieuwe leden en alle leden die niet minimaal een paar keer per maand wat posten zijn verwijderd.. hihi (sorry *kijkt schattig* ) Ja hier kriebelt het ook wel erg hoor maar zie mezelf niet zwanger met 2 kids thuis (ja Dean heeft PSZ maar das maar beperkte uren uiteraard) haha dan kan je me achter het behang plakken
hier het eten net op, zo gtst kijken vriend ligt te slapen op de bank hihi mijn zusje zou vanmiddag komen maar ze had buikgriep dus dat ging helaas niet door.
Hallo meiden, hier hebben we lekker een roerbakje op. Vanmiddag weer reintergratiemiddagje gehad en de moed om snel iets leuks te vinden voor 24 uur zakt me na weer 2 afwijzigingen toch wel langzaam in de schoenen hoor Ik kom terug als ik iets vrolijker ben lieverds p.s Tukker, wat een lekker ding die Renske
palmie, ohh wat balen zeg..mn nichtjw gaat half maart beginenn aan tandartsassistente, ook zo'n reintregratie ding! 4 dgn werken 1 dag leren ofzoiets..duurt 10 weken! elsie, oh das wel jammer!! ...shoarma at ik altijd na het werk, toen ik nog op scheveningen werkte...werkte dan tot 3 uur ofzo..en dan gingen we met alemaal collega's lekker snachts shoarma eten mmm hihih @hier, Mirza was doodmoe...is zelfs aan de borst een btj in slaap gevallen ...nou dat komt nooooit voor! Verder is mn exstiefzusje niet langs geweest, werd te laat...ze was wat later uit haar werk... Heb best wel hoofdpijn!!...manlief heeft me net wel ff lekker goed gemasseerd, heeft wel geholpen! kga nu Help ons kind is te dik kijken!
@fafje wat jammer dat je exstiefzusje niet kwam! ik kijk ook help ons kind is te dik, wat hebben ze het goed gedaan die kinderen. ik moet ook non 10 kilo kwijt maar het wil niet echt lukken
ja echt goed van die kids, moeilijk hoor..lijtk me dat! Zodra jij je lekke rin je vel gaat voelen, komt de zin terug om af te vallen...en dat gaat het mss ook wel voor een deel vanzelf...omdat je dan beter voor jezelf gaat zorgen!!
Fafje, ja zoiets wilde ik ook graag doen maar ik kan en wil eerlijk gezegt niet 4 dagen werken maar hooguit 3! Kreeg namelijk vandaag ook zo'n leuke aanbieding in de gehandicaptenzorg maar dat is voor 35 uur en ik wil Chloé niet zo vaak in de opvang stoppen hoor dat vind ik echt niet leuk! Anyway het komt erop neer dat 24 uur best moeilijk is om te vinden en als je zoveel afwijzingen krijgt............
Heeej meiden, heb wel bijgelezen. Ik heb ff niet zo zin om overal op te reageren.... Morgen weer helpen op het bejaardencentrum. Renske net de fles gedaan en ik ga zo lekker slapen. Tot morgen ergens in de middag... Allemaal en dikke Knuf van Renske en mij