@elsie, ik moet ook nog een paar kilo's kwijt maarja sporten komt er niet van met de hectiek hier dus hopelijk als we terug zijn van vakantie dat er wat regelmaat in komt en meer tijd om te sporten.. @palmie, balen dat het niet wil lukken! Ik ga zo Rienke nog een fles geven en dan lekker naar mijn bed, morgenochtend weer werken.. Rienke gaat dan naar mijn schoonmoeder (woont hier paar huizen verder) dan heb ik alle rust..
@ Isademi, dan ben ik wel verwijderd Heb het afgelopen jaar amper op forums gezeten. Kan me voorstellen dat je dat niet ziet zitten. Als ik meteen aan zou tellen dan zit Vanisha net 2 maanden op de PSZ als ik moet bevallen. Dus dat zou precies uitkomen Ach het kan ook nog lang duren. @ Kilo's, pfff hou op hou op Ik ben vorig jaar bijna 15 kilo afgevallen. En nu ik allemaal met anticonceptie heb zitten rommelen kom ik alleenmeer aan. Sinds dat mijn spiraal eruit is ben ik alweer 3 kilo aangekomen
goeiemorgen!! misschien moet ik het afvallen maar gewoon even laten voor wat het is en gewoon zo gezond mogelijk gaan eten, en pas echt gaan afvallen en sporten enzo als ik me weer helemaal beter voel. sam was vroeg wakker om 5.40 maarja hij lag er gister avond ook vroeg in. fles gegeven en schone luier en hij sliep nog tot 7.30 straks komt er een vriendin langs en vanmiddag is de dochter van mijn vriend er weeer het hele weekend. fijne dag allemaal!
Rienke vannacht één keer wakker geweest maar is weer in slaap gevallen.. Ik ga Rienke wegbrengen en werken..
Sandraske werk ze! He meiden hoe is het? Wat gaan jullie allemaal doen, ik moet om half 10 bij de rokers consulent zijn en denk dat ik voorstel dat ik stop met de tabletten, ff kijken wat ze zegt. Daarna ga ik ff bij mijn vader koffie drinken, Jeroen is thuis dus ik kan gaan en staan waar ik wil das wel lekker
@palmie wat fijn dat je kan doen wat je wil! gaat het goed het stoppen met roken? ik krijg straks een vriendin op visite.
Goedemorgen meiden, sandraske, werkze meid. palmie, nou wat fantastisch dat je wilt stoppen met die tabletten! En nu volhouden zonder alle hulpmiddelen Goed hoor!!!! Ik en Emma gaan straks bij Sannaa en Luca op bezoek Tot later!!
waterlelie, veel plezier..gezellig!!! palmie, goed dat je het zonder die pillen gaat proberen!... sandraske, werkse! @hier, Mirza werd jammerend wakker om 0330u....ben dr 3x uit geweest...voor het speentje..maar eigenlijk is Mirza geen spenenkind...hij wilt het liefst zonder in slaap vallen....en elke x zo'n huilje...tja...ff toeggeven...bij mij in be dgelegd..en hij sliep als een roosje...pff haha ik 8 u wakker, en ik moest em wakker maken 0845u!!.. We krijgen visite van een oud vriendinnetje van me, zij heeft 3 kids ...maar komt met de jongste langs geloof ik...dus ik ga me klaar maken ohhhh en manlie fheeft een nieuwe xbox 360 Kinect! nnou das toch wel heeel leuk hoor, leuker dan de wii!
@waterlelie veel plezier! @fafje jij ook veel plezier met de visite! ik heb een wii fit en dat is wel goed voor mijn conditie natuurlijk, probeer het nu weer op te bouwen.
@ Elsie, dat is misschien wel goed om er even gewoon niet aan te denken. Als je er teveel mee bezig bent schiet het vaak ook niet op. Je beepje is pas 8 maanden oud. Dadelijk als het beter weer is flink veel wandelen en op de fiets. Dan komt het vast goed. Ik heb mijn meissie net eindelijk weer in haar eigen bed gekregen. Doordat ze ziek is geweest heeft ze overdag op de bank geslapen en snachts veel bij ons. Dus ze moest er niet aan denken om in haar eigen bed te gaan. Gelukkig is het net met enige moeite toch gelukt. Eventjes rust hier dus
@mupkuh gewoon gezond eten overdag lukt me gelukkig wel goed, s'avonds na het avondeten krijg ik lekkere trek haha en soms is het moeilijk om het tegen te houden! en idd straks met het mooie weer wat wel mag komen van mij dan lekker wandelen en fietsen, wandelen doe ik zoiezo wel elke dag even hoor gewoon voor een frisse neus.
Lees over afvallen...dat lukt idd pas echt als je lekker in je vel zit. Ik ben 8 weken na de bevalling gaan sporten en toen ik starte zat ik op m'n gewicht van begin van zwangerschap (6 weken) dus gelukkig is er van de zw niet te veel blijven hangen. Toen was ik in 10 weken 4,2 kg afgevallen maar door de feestdagen en een weekje cp in jan zit ik nog steeds niet in het gezond leven ritme. En ik heb het helemaal zelf in de hand maar kan me er ook niet toe zetten... Vind het begin van een nieuw jaar ook altijd erg verdrietig..dan komt de overlijdensdag van mijn moeder weer zo dichtbij en dan weet ik gewoon dat ik 'troost' zoek ik lekkere dingen, ben echt een emo-eter... Maar er moet echt zo'n 20 tot 25 kilo af dus ik moet echt weer de motivatie gaan zoeken...
Ik vind het ook wel zwaar vooral omdat ik nu weer wat ben aankomen. Hier hoeft er eigenlijk maar een kilo of 7 af. Maar ja ben pas op vakantie geweest, veel verjaardagen en feestdagen. Maar het komt vast wel weer goed. Hoop gewoon dat het snel wat beter weer is. Kan ik op za en zodag weer gaan hardlopen.
ik vind afvallen idd ook best zwaar! heb me niet echt ingehouden in de zwangerschap dus best wat aangekomen helaas. vriend doet ook niet mee met afvallen want dat hoeft hij niet dus dat is weleens lastig. en omdat hij de boodschappen doet nu is het best lastig, hoop dat ik dat binnenkort weer kan.
zo ben weer even thuis.. net rienke opgehaald bij opa en oma, hond uitgelaten en eten gekookt en gegeten in een uur tijd.. Rienke ligt lekker te slapen nu (heeft ze vanmorgen niet gedaan) dus even een rustmomentje.. straks even paar boodschapjes doen en dan weer lekker niksen.. tis allemaal zo hectisch op moment nouja het is even niet anders.. Komende week weer even spannend, mijn man heeft zijn (ex) zakenpartner een voorstel gedaan m.b.t. uitkopen dus ben benieuwd hoe en wanneer hij zal reageren.. We hopen voor het eind van de week, kunnen we rustig op vakantie!! Lekker een weekje naar CP Winterberg, we hebben 4 opa's en oma's bij die Rienke kunnen vermaken dus kunnen we op ons gemakkie skiën... Heb er nu al zin in!!
palmie, thanks!! sandraske, oh dat klintk wel lekker idd! en gezellig! hopelijk snel antwoord/reactie! Ohja jullie eten smiddags warm heh, was je nou al begonnen met Rienke?? @hier, het begint er op te lijken dat Mirza zn ochtenddut gaat overslaan....vanochtend was ie dus 0830 ongeveer wakker...en 1030 lag ie bed, want gaf aan moe te zijn..maar het lutke em nie...tja dan gewoone ruit gehaald...nog even laten spelen...gewassen en aangekleed...de fles...en nou ligt ie vanaf 12uur te slapen...ben beniuewd!
@fafje, ja ze heeft al paar happen op afgelopen week maar ik kom steeds in de knoei met de flessen dus ik ga nu maar gewoon om 17 uur groente geven, is ook handiger als ze straks naar kdv gaat.. En dan draaien we het over een tijdje maar weer om.. Rienke slaat al regelmatig ochtenddutje over, wel handig nu slaapt ze 's middags langer, ligt er nu al vanaf 12.45 uur in en ik heb nog niks gehoord..
sandraske, ohja mss is dat beter, als ze het eten straks echt als eten gaat zien...kan j het mss omgooien!! nou mirza werd 1445 wakker!