Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

sinds ik sam s'ochtens op bed leg slaapt ie tussen de middag maar 35 min:( dus dat is niet zo lang! denk dat ik hem gewoon maar pas om 12 uur naar bed doe en dan aan het einde van de middag weer, straks om een uur of 4 gaat ie ook nog even slapen want over de dag heeft ie toch nog maar een uurtje geslapen.

2. fafje

fafje Niet meer actief

ohja das ook wel weinig ja...

maar normaal is mirza hier 8 uur wakker..nou 4 uur wakker red ie echt niet...hooguit 3...en vandaag wassie zo 0845u wakker (gemaakt)...toen redde ie het wel tot 1145/12u...

ben beniuewd hoe het de komende dagen gaan

@hier, vriendin is net weg, scheetig kind heeft ze joh...dochtertje, 1,5 bijna...lekekr stout haha..nou ik ga mirza een flesje geven!

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

sam red het wel tot 12 uur als ie om 8 uur wakker is, dus denk dat ik als ie om 8 uur wakker is gewoon niet op bed leg om 10 uur maar gewoon om 12 uur en dan aan het einde van de middag weer. en mocht ie vroeger wakker zijn doe ik hem wel even naar bed s'ochtens.

4. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ja ja Fafje, Mirza word groot:D

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik kan jullie echt niet bijhouden joh, probeer soms bij te lezen, maar zelfs dat lukt niet altijd, hmmmm. Kletstantes hihi.

Hier sliep Yasemin met 8 mnd ook niet meer 's ochtends. Alleen 's middags eventjes (meestal ongeveer 1,5 uur toen) en dan savonds nog een klein uurtje rond half 5.

Hoe gaat t met afbouwen faf? Vindt je het niet moeilijk?

Wij zijn vanochtend lekker wezen spelen bij de indoor speeltuin, was erg leuk. Vanmiddag toen Yasemin op bed lag deed mijn internet het steeds niet grrrrr zo irritant, hij deed het natuurlijk weer toen ze wakker werd... haha zul je altijd zien.

Nu zitten we samen mandarijntjes te eten. Heb het fruit maar naar vanmiddag verplaatst omdat we vanochtend zure bessen hadden, dus heb ik maar een rijstwafel gegeven vanochtend in de speeltuin en nu dus maar fruit. :D

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@duchess dat is idd wat ik met sam ook wil, hij ligt nu op bed maar hij ligt nog te huilen helaas, maar beneden was het ook huilen dus ik laat hem maar even hij is gewoon moe.

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Rienke heeft lekker liggen tukken tot 15.30 :$ en is nu lekker aan het spelen op het speelkleed..

8. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hier een foto van de 2 ukkepukkies :D
    Was gezellig Sannaa!

9. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    En hier nog eentje, je ziet dat Emma ergens totaal niet mee eens was haha :D

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Waterlelie, wat een leuke foto's :D

11. fafje

fafje Niet meer actief

ahhh wat een lieve fotoooo's!!!

duchess, ja het gaat eigenlijk heel goed, hij zit op 2x fv en 2x bv...en dit hou ik lekker zo aan...gaat perfect!...

juist die 2 momentjes zijn zo genieten!!...heel gezellig!!! dus daar neem ik nog geen afscheid van :d...als mn (.)(.) het daar ook mee eens zijn....productie lijkt goed stabiel..maarja je weet het nooit heh!

Leuk indoor speeltuin!! kan ook nie wachten tot ik dat met Mirza kan doen!

12. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Leuke foto's meiden:D

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

wat een leuke foto's!!

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

haha duidelijk ja, wel leuke foto's zo gezellig!!

15. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @waterlelie: De foto's zijn erg leuk hoor!
    Ik ga even tv kijken. tot later!

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Leuke foto's!!
    Is dat lieveheersbeestje van Emma? Wat vindt ze daarvan? Zit te twijfelen zoeentje te kopen voor Yasemin's verjaardag.

17. fafje

fafje Niet meer actief

lachen joh we hebben nu de xbox Kinect...veel leuker dan de Wii...manlief en ik zijn echt fanatiek!! heel grappig! Ik word op 1 of andere manier weer door zijn gameverslavingen mee getrokken hihi

xfactor kijken en darana Tatjana!

18. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @duchess. hij is van luca. Het is een superding voor binnen. erg wendbaar en zoals je ziet, ook voor Emma's lengte al leuk om op te zitten. Heel makkelijk te besturen. Ik heb hem wel van marktplaats, want zijn nogal prijzig (80 euro)

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier zou ie dan ook voor binnen zijn idd. Leuk hoor. Ik vind ze er alleen zo klein uit zien, maar dat maakt dus niet uit?

20. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Dat vond ik ook, duchess, maar juist daarom zijn ze erg leuk, want ze kunnen er al jong op en goed met hun voeten op de vloer en dus rondrijden ermee. Je hebt ze ook een maat groter, maar die is weer hoger natuurlijk. Luca zit lekker laag en kan zo zelfs onder de tafel door ermee.

Deel Deze Pagina