Thuisblijfmama's!

Discussion in 'Algemene clubs' started by MamaMarije, Nov 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Hoe heten die dingen ook alweer? Kom er niet op en krijg ze via google niet gevonden zonder naam haha.

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    4,789
    620
    113
    Female
    Noord-Holland
  3. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat is inderdaad een leuk ding!

Goedemorgen, wij zijn er weer vroeg bij vandaag.. half zes was mevrouw wakker en om half zeven wilde ze er echt uit... Nu ligt ze te spelen in de box en is niet van plan terug naar bed te gaan ;)

Ik ga zelf ook maar ontbijten, kunnen we daarna aankleden en boodschappen gaan doen..

4. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen,

sandraske, hihi das een vroegertje!

@hier, Mirza werd snachts wakker van weet-ik-niet...heb em gewoon even bv gegeven...sliep ie weer verder als een roosje..hihi hij zal es nee zeggen ;)

K ga em nu lekker de eerste voeding geven!...ook boodschapjes doen daarna!

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    4,789
    620
    113
    Female
    Noord-Holland
    Morning :D

zozo sandraske, Rienke was inderdaad een vroege vogel! Ze zal wel weer lekker lang slapen vanmiddag ;)

We eten vanavond bij mijn broertje thuis dus we hoeven geen boodschappen te doen, lekker makkelijk.
    Emma brengen we bij mijn mams, ze blijft daar slapen...want eerst was het idee om uit eten te gaan en daarna een drankje te doen in de kroeg enzo maar dat is nu geen goed plan aangezien ik zwanger ben ;) Heb er eerlijk gezegd ook geen puf voor! Ik kreeg trouwens nu voor het eerst last van ochtendmisselijkheid! Pfffff dat is zwaar zeg!!!! Dat kende ik nog niet haha
    Maar eerst straks langs de winkel voor zo'n wheelybug :D

Ik ga weer even met mijn liefje spelen en knuffelen.....zal haar missen vanavond..:)

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen meiden!!

@sandrakse dat was zeker vroeg!!

sam was om 6.40 wakker na een fles en schone luier nog even geslapen tot 7.30 en om 8.15 eruit, vriend zijn dochter is er ook dit weekend, ik heb net lekker gedoucht en vriend zit met de 2 kids in bad! straks gaan ze een appeltaart bakken en voor het middag eten poffertjes! het is weer lekker grijs en saai weer bah mag echt wel lente worden nu!

fijne dag allemaal! en fijn weekend.

7. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Morgen allemaal,

Nou voor het eerst sinds hele lange tijd was Chloé vannacht wakker, niet gewoon wakker maar echt in paniek en zo zielig snikken en huilen.:(
    Normaal troosten we haar gewoon op haar kamer en slaapt ze snel weer door maar dit keer hebben we het daar niet mee gered.
    We hebben haar meegenomen naar beneden en daar hebben we haar gewoon laten uithuilen, ff baby tv erop gezet en toen ging het langzaam beter:)
    Na een uur lag ze er pas weer in pffffff
    Was echt zielig en hebben we lang niet meer meegemaakt, misschien had ze gedroomt?

Hebben jullie nog een tip om haar gewone melk te laten drinken, ze wil het niet;)

8. Citroentje

Citroentje VIP lid

Apr 7, 2007
    5,556
    0
    0
    Jeetje wat een kletskousen zijn jullie..kan het niet allemaal bijhouden hoor.

Heb wel verschillende berichtjes gezien over kindjes die 's nachts wakker worden of vroeg wakker zijn....sterkte vandaag.. hopelijk slapen ze vanmiddag nog ff!

@Palmie37 je zou kunnen proberen om het te mengen met opvolgmelke en dan steeds minder opvolgmelk en steeds meer gewone melk er in doen... Je zou ook nog kunnen overstappen op de peutermelk die schijnt wat zoeter te zijn. Geef je de melk koud? Tim vond dat in het begin ook helemaal niks toen heb ik het wat warm gemaakt en toen ging het steeds beter.. Blijf het iig wel aanbieden, ze moet gewoon weer ff een nieuwe smaak leren kennen, komt wel. Succes!

9. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Citoentje, thanksss we hebben nu de peutergroeimelk maar ik wil haar zo graag gewone melk geven, gisteren iets warm gemaakt maar daar trapte ze ook niet in:D
    Ga het zeker eens proberen om het te mengen!

10. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, oh lekker zeg!1 veel plezier nog vandaag! t mag echt lente worden heh!

palmie, ahw wat zieliggg voor Cloé!! zal wel een droom ofzo zijn geweest heh...
    Wat voor melk geef je? mss lust ze liever volle of juist halfvolle...of mss wel soja?
    Of mss gewon liever thee, en dan ipv melk yoghurt? (kdenk ff mee hoor, weet het ook niet)

Waterlelie, ja ik vroeg me al af, of je last had van kwaaltjes..hihi nou veel plezier vanavond!!

Nou Mirza was 8u wakker en wilde 915u alweer terug in bed (heel anders dan gister)...zo ik hoor em..hij is wakker...zo lekker badderen en als t ophoudt met regen ga ik de deur uit...k hoop t zo...baggerweer!

11. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb uiteindelijk Rienke om acht uur terug op bed gelegd en om kwart over negen was ze weer wakker..

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje het mag idd echt lente worden hoor! echt saai grijs weer vandaag. sam heeft net een broodje op en zo nog een flesje melk en dan rond 1 uur naar bedje toe en ik hoop dat ie dat langer als 35 min slaapt want anders gaat ie s'ochtends niet meer.

@sandraske fijn dat rienke nog even geslapen heeft!

13. fafje

fafje Niet meer actief

Nou Mirza ligt er ook alweer in..1015 wakker..badje+flesje en 1130 dus weer in bedje...ben benieuwd

het giet maar door..:(...pff en ik wilde lekker ff de deur uit...pff..

kga nu ff wat was wegvouwen

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje hier regent het nog niet maar het is gewoon saai en grijs! gaan zo lekker poffertjes eten worden nu gebakken:D

15. fafje

fafje Niet meer actief

zoooo daar heb ik ehct trek in!! lekker eet smakelijk!

16. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    hier komt soms de zon erdoor... best lekker weer, niet koud.

ben aan t voeden en dan gaat yasemin naar bed.

17. fafje

fafje Niet meer actief

wat een verschil zeg!!

ohja ik ging de was wegvouwen !

18. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    De wolken zijn nu zelfs echt weg aan t trekken, zie hele blauwe stukken! Zou wel willen gaan fietsen vanmiddag haha maar we gaan al naar mijn ouders en weer de weekboodschappen doen samen met opa..

Yasemin ligt er lekker in!

19. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Rienke is niet lekker, verhoging en diarree.. Zelfs de flessen gaan niet leeg.. Vanavond verjaardag van een vriendin maar ik denk dat één van ons maar thuis blijft met Rienke..

20. fafje

fafje Niet meer actief

mss tandjes!? beterschap!

Share This Page