Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik denk het, ze slaapt eindelijk...

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske arme rienke!! hoop dat ze zich snel wat beter voelt en hoop op een goeie nacht voor je.

3. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hallo meiden!

Sandraske, ik las dat Reinke niet lekker is..Beterschap en voor de gene die naar de verjaardag gaat veel plezier.

Waterlelie, En Heb je de loop auto gekocht? en Wat vind emma er van? Cool ding trouwens had de link aangeklikt.

Palmie, Pff heftig nachtje gehad? Was Cloé vandaag wel beter in haar hum?

Elsie, Leuk dagje gehad? Gezellig poffertje gegeten enz..

fafje, als het morgen droog is dan ga je toch morgen lekker de deur uit? Je hebt vandaag wel lekker veel kunnen K-neckten Je bijna nieuwe verslaving:D;).

Duchess, en heb je de week boodschappen binnen? Leuk dat je dat nog elke week doet met je vader. En hoe is het verder bij jullie?

@ vroege vogels, Renske was vanmorgen pas om 7:30 wakker:p. Ik heb weken met haar opgestaan om 6:00 6:30.

Hier, vandaag de nieuwe fiets opgehaald deze.

En Opa en Oma uit de achterhoek zijn er ook. En we zijn vanmiddag ff de stad ingelopen. Was wel grijs maar lekker zacht weer. Renske heeft van hun een shirtje, knuffel en speel sleutels gekregen. Opa en Oma konden het niet laten om wat leuks te kopen. vanavond lekker zelf pizza tonijn En pizza ham paprika gemaakt en gegeten.
    En nu lekker bakkie koffie drinken.
    Morgen mag ik lekker uitslapen en lekker loungen.

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker leuk dagje gehad hoor! wel weer druk met 2 kleine kinderen. de poffertjes waren lekker.

mooie fiets heb je uitgezocht!:)

5. fafje

fafje Niet meer actief

Tukker, hihi ik ben toch de deur uit gegaan, pet/baretje op en mn capuchon op...mirza en zn regenkap..huppa hihi! wel nat, maarja ff boodschapjes gedaan...

Gave fiets!! en wat leuk dat ze Renske verwend hebben!! ik ga morgen lekker binnen blijven, manleif hefet nu een bedrijftuitje!

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @tukker mooie fiets!!

@hier Het gaat al weer wat beter met Rienke, koorts is in ieder geval weg.. Heb haar vannacht wel gehoord maar ze was pas om zeven uur weer wakker.. De flessen gaan ook weer op gelukkig..

Ik ben gisteren naar verjaardag geweest, was om kwart voor twee thuis.. dus toch een kort nachtje dus probeer zometeen maar terug te gaan naar bed.. Vanmiddag speurtocht en gezellig eten met de schoonfamilie ter ere van de verjaardagen van schoonouders.. Hoop niet dat het regent, is niet echt prettig als je dan door het bos moet lopen..

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Sandraske, hoe is het met Rienke?

Tukker wat een gafe fiets!

Hier was het vannacht weer drama, weer huilend wakker nee beter gezegt helemaal over de zeik:$
    Overdag is ze zo vrolijk, ze lacht meer dan dat ze huilt en snachts slaapt ze heerlijk door!
    Nu sinds 2 dagen is het overdag nog hetzelfde, een super vrolijk kind die zich nu wel heel snel ontwikkeld.
    Ze kan al steeds beter kruipen en gaat elke keer uit zichzelf zitten, gister kroop ze helemaal van onze slaapkamer naar haar slaapkamer, geweldig vind ze het:D
    En sinds 2 nachten is het elke keer drama, ze word helemaal overstuur en boos wakker, wat je ook doet niks is goed, ze gooit dan alles weg, zelfs haar lievelingsknuffel en krijst alleen maar:(
    Na ongeveer 3 kwartier word ze een beetje rustig en gaat ze weer een beetje kletsen en lachen en juist op dat moment leggen we haar weer in bed en gaat ze weer slapen:)
    Sjee zo kennen we haar niet, het zal denk ik wel weer over gaan maar herkennen jullie dit?

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

@sandraske wat fijn dat rienke zich alweer beter voelt! voor jou wel een kort nachtje idd.

@palmie arme chloe en arme jullie, raar dat ze dan zo overstuur is, zou ook niet weten hoe dat kan.

hier heeft sam weer lekker geslapen, viel gisteravond al voor de fles bij mijn vriend op schoot in slaap, na 15 min wakker gemaakt fles gegeven en lekker naar bed om 6.45 was ie wakker en had ook geen zin meer om te slapen, zijn wel nog lekker in bed blijven liggen.
    gisteravond samen met mijn vriend monopoly gespeeld, maar hij verloor en toen werd ie boos hihi!

fijne dag allemaal! ondanks het rot weer:(

9. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou het is inderdaad rot weer buiten!! Wat jammer...

sandraske, succes met jullie speurtocht in de regen ;) Fijn dat het met je meisje beter gaat!

tukker, goede fiets zeg! Echt zo'n mamafiets :)

palmie,

ik snap wat je bedoeld, Emma heeft ook zulke dagen gehad, vond het ook zo gek dat ze steeds haar lievelingsknuffel eend uit haar bed gooide. Gelukkig ging het snel over!

Even mijn kop koffie opdrinken en dan hoppa naar de Ikea voor een nieuw badkamermeubel! Helemaal zin in!

Fijne zondag!!!

10. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen allemaal!1

waterlelie, oh leuk...hopelijk zal je slagen!! of had je al wat gezien!

palmie, ahhww die lieve Cloé....mss moet ze het allemaal verwerken wat ze kan...kost natuurlijk ook veel energie...hopelijk is het snel over...gek heh als je dat nie gewend bent, zo'n ander kind ineens!

sandraske, haha een speurtocht, wat leuk...hopelijk blijft he droogg, hier regent het wel hoor!

elsie, hihi kan ie nie zo goe dtegen zn verlies :p

@hier, mirza heeft zn voetjes ontdekt, heel funny

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier regent het inmiddels ook dus ben benieuwd of de speurtocht doorgaat.. ik ga in ieder geval niet in de regen lopen met Rienke..

12. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Goedemorgen! Waren gisteren een dagje weg zonder LUca. Het optje plassen gaat nog steeds goed, gistteren zelfs op de WC.
    Vanmiddag een kraamfeestje, ga ik samen met een vriendin heen. Heb weer een schilderijtje geschilderd en een pakje voor de baby gekocht.
    Veel plezier allemaal vandaag, met dit slechte weer. Echt rot! Hopelijk wordt het komende week wel lekker weer.

13. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Goede bijna middag meiden!

Hier een net een 45 min uit bed uitgeslapen mama:).

Thanks voor de complimenten van de fiets:D.

Palmie, Hoop dat deze periode snel voorbij is met Cloé, het is echt best wel een temperament meisje:D. Mischien dat ze een nieuwe emotie heeft ontwikkled/ontdekt en dat ze nog niet goed weet hoe ze er mee om moet gaan Moet plaatsen:(. Ik denk met je mee meid...Maar het zou een stuk fijner zijn dat ze dat soort dingen over dag doen toch?

Fafje, Leuk zeg dat mirza de voetjes heeft ontdekt. Renske ook sinds gisteren echt heel grappig en schattig idd..

Sandraske, Gelukkig is Rienke weer wat beter. Leuk dat je het gezellig hebt gehad op de verjaardag. Mag ook wel een xtje lekker laat maken.

Sannaa, wat goed om te lezen dat Luca het zo goed probeerd met het potje en wc Goed hoor:).

Waterlelie, veel plezier in de overvolle op zondag met de gezinnen in de IKEA. Pfff ik moet er niet aan denken. Welk badmeubel gaan jullie voor?

Hier, ook saai en regen vanmiddag voetbal kijken. En Renske is alweer en half jaar! Jeeej zeg het gaat snel...ze ligt ze kletsen in bed ga haar zo maar ophalen.

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sandraske, beterschap met je meissie!

15. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou we zijn geslaagd hoor! ik had natuurlijk het een en ander gekeken op internet dus we waren snel klaar! Drukte viel mee, we waren vroeg :D
    Het is uiteindelijk een meubel geworden van serie GODMORGON. 2 lades Hoogglans wit van 80 cm breed met een wasbak van BRAVIKEN. Ook hangen we er een grote spiegel voor...ik denk dat het heel mooi gaat worden :D Aanstaande zaterdag gaat mijn schoonpaps m plaatsten/hangen!!

Straks komt Emma thuis. Heb even snel het hele huis gestofzuigd en een aantal wasjes gedraaid, hoef ik dat morgen niet meer te doen.
    Morgen zwemmen met Emma!!!! Is al weer een tijdje geleden...

Lekker weertje he meiden ;)

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

wat een rotweer al de hele dag!! de hele dag binnen geweest dus, vanmiddag mijn ouders op vistie en was best druk ben nu ook erg moe en sam ook want die heeft vandaag maar 2x een half uur geslapen heb hem net in bed gelegd maar daar ligt ie te krijsen, maar hij blijft mooi liggen want hij is echt heel moe. hopelijk valt ie even in slaap zo.

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

en sam is in slaap gevallen:D

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Elsie, heerlijk even lekker rust ;)

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mupkuh ja zeker even rust! vriend is zijn dochter naar haar moeder aan het brengen dus het is nu even lekker stil in huis.

20. fafje

fafje Niet meer actief

hier ook binnen gebleven...voelde me vandaag erg slapjes weer...echt irritant..

heb wel dingen in huis gedaan en 2x een dutje..

morgen die medicijnen halen en er aan beginnen!

wij eten vandaag weeer slecht :p kfc.....een vriend van manlief bood het aan, dus die komt het straks brengen, wat een luxe :D

Deel Deze Pagina