Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Slaap lekker allemaal. Morgen ben ik in de ochtend naar babyzwemmen, dus ik kom in de middag wel weer bijlezen.
    doeg!

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Morgen ben ik er ook pas weer in de middag (hopelijk wel... als mijn zoontje 's middags wil slapen). Anders pas waarschijnlijk donderdag weer, morgen veel weg!

Morgenochtend controle bij de vk en daarna 20-weken echo!! Duimen dat alles goed is!

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    MamaMarije
    Mijn duimen draaien!! Succes morgen en heel veel plezier!

Hier blijven we morgen lekker thuis.. Lenn is nog wat aan het hoesten dus even wachten tot dat over is.. dan weer lekker uurtje wandelen enzo:)

4. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @mamamarije: Duimenduimenduimen!
    @roeltje: Als het alleen hoesten is en het is morgen mooi weer, kun je best lekker wandelen. Is alleen maar gezond. De rest van de week is natuurlijk ook niet echt wandelweer. Maar buitenlucht is wel gezond voor zijn longetjes. (tenzij hij natuurlijk ziek is..)

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jullie gaan echt hard:$
    Ik zit even een film te kijken en nu moet ik weer een aantal pagina's bij lezen:)

mamamarije,

heel veel succes morgen. Komt vast allemaal wel goed!!! Het belangrijkste is dat het kindje gezond is:)

Emma was net even wakker. Heb haar even flink geknuffeld en toen weer neergelegd. Ik hoor niks meer...zal wel weer in dromenland zijn.
    Ik ga even weer bij lezen hoor;)

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!
    Blegh, was 5 uur hier:( Flesje gegeven en nog kunnen rekken tot kw voor 6 met heeel veel speelgoed, maar helaas..

Bah, nu word ik verkouden.. Keelpijn, gammel.. Lenn is net vanaf (bijna dan), manlief was ook al verkouden dit weekend.. Getver, kan ik er niet bij gebruiken..

Nou ja, even met kop thee op de bank, Lenn kijkt Bruno ofzo..

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

sam was vannacht wakker en moest heel erg huilen:( misschien dat zijn tandje nu eindelijk door gaat komen.. ik ben er een paar keer uit gegaan en toen was ik het zat en heb hem bij me gelegd, heel fout maarja ik wou slapen en toen sliep sam ook;) de vermoeidheid valt nu wel mee, zal einde van de middag wel komen.
    straks naar een vriendin toe en vanmiddag fysio.

8. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Mamamarije, ja nog een medezwangere. Jij hebt ook al een zoontje lees ik, leuk. Hier waren de eeste maanden zwaar, was echt heel erg moe. nu gaat dat goed, maar zit ik met mijn bekken. Maar zolang ik er goed om denk en me rust neem, kan ik nog aardig mijn gang gaan.

Kinderen wegbrengen. Vind ik inderdaad ook erg moeilijk. Al wilde de oudste op een gegeven moment graag de deur uit enz. Dus die speelt vaak woensdag bij oma. Al gaat hij per jan naar school dus houdt dat ook op. Aan de ene kant is het lekker even geen kinderen, maar ook weer zo stil en saai. Maar wil ze nu zo en zo nog even lekker bij me, omdat ik niet weet hoe mijn bekken zich verder gaan ontwikkelen.

9. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    mooi tekst:D en helemaal waar!

@ duchess, Succes met de keuze of je van de gastouder gebruik gaat maken of niet?

@ mama marije, Heel veel succes bij de 20 weken echo, en vergeet niet te genieten he? Zal duimen voor je dat alles goed is met het hummeltje in je buik. Wil je het geslacht ook weten?

@ sannaa en hoe was het baby zwemmen?

@ roeltje jij bet er vroeg bij! Verkouden zijn is echt irritant, hoop voor je dat het en milde variant is;).

Ik hoorde Renske pas om 7:22 en om half 8 voor de 1ste x een fles van 180 aangeboden die ze bijna helemaal heeft leeg gedronken:D. Ze heeft gisteren niet echt goed gedronken, zal ze vandaag wel willen in halen.

10. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Roeltje, zo he 5 uur dat is vroeg zeg. Minder dat jij nu verkouden word. Hopelijk knap je gauw weer opl

Elsie o vermoeiend he die gebroken nachten.

Mamamarije, succes vandaag bij de vk en de echo. Spannend, willen jullie het geslacht weten?

Hier hebben de jongens lekker geslapen.
    Straks met de oudste naar logopodie. Vanavond komen er hier in een winkel een groep pieten en daar gaan we ook even met ze heen. En dan om 20.30 nog controle bij de vk.

11. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    @ liset welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik lees dat je al last hebt van je bekken, idd goed je rust pakken anders kun je straks heel de tijd plat liggen.

@ kinderen weg brengen, Ik heb een seizoen kaart van Fc twente en mijn man van de graafschap. en als ze allebij gelijke tijd een thuis wedstrijd hebben, dan neemt mijn man Resnke mee naar de achterhoek. En mijn schoonmoeder past dan op. Als ik heel eerlijk ben heb ik er wel wat moeite mee, maar niet zo dat ik niet kan genieten met het gene wat ik dan doe.

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@liset ja dat is het zeker, meestal slaapt ie wel lekker maar 1x eruit vind ik niet zo erg dat is het ff troosten en dan slaapt ie weer, maar dat was nu niet zo helaas.

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mogguh !!!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Liset
    Oei, last van je bekken en je moet nog even :( Succes bij de VK vanavond!

Elsie
    Wel fijn dat Sam normaal lekker doorslaapt, dan maakt die ene nacht niet zo heel veel uit, maar rot blijft het zeker..

Vanmorgen de Thijmsiroop genomen die ik ook voor Lenn gebruik.. Mijn hemel, nu snap ik waarom hij altijd zo vies kijkt:D Wat een goor spul, ging zowat over m'n nek.. Spul helpt wel moet ik zeggen, vanmiddag maar Strepsils halen, smaakt toch beter;) Verkoudheid/griep kan ik echt niet gebruiken nu..
    Straks tante van mn man op de koffie, brengt auto naar de garage.. Dan haar naar huis brengen anders moet ze wel erg ver lopen;)

15. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Goedemorgen allemaal!

@mamamarije, succes met je 20 weken echo vandaag!

@Roeltje, he bah, niet ziek worden hoor! Is zo vervelend! Bij voorbaat beterschap dan maar ;).

@Elsie22, Ik vind tandjes krijgen bij die kleintjes altijd zo zielig! Knuffel hem maar lekker!
    Iris krijgt er ook weer eentje bij, t arme ding, maar ja het moet even he..

@Tukker, heerlijk zo'n klein baby'tje en dan lekker pas om half 8 wakker worden! Slaapt ze de hele nacht? Of moet je er snachts ook nog uit voor een voeding?

@liset, jij zal het ook wel druk hebben 2 kids en nog zwanger ook! Lukt het allemaal wat? Hoe oud zijn je ander kids?

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja 1 nachtje is dan idd niet zo heel erg. misschien als ik vanmiddag heel moe ben maar even liggen.

17. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hahah, terwijl ik aan het lezen was gelijk alweer een aantal berichten erbij! Het houdt hier niet op he :p!!

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen!

Roeltje jeetje 5 uur, das erg vroeg! Arme jij.
    En beterschap!

Elsie wat sneu dat Sam zo moet huilen.
    In mijn ogen niks mis mee dat je hem bij jou gelegd hebt hoor. :)

MamaMarije veel succes bij de 20 weken echo!

Gaat snel hier, he. :D

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@thirza ja het is de eerste tand, hij heeft hele rode wangetjes en gister ook rode billetjes. het begon een maand geleden al, maar komt nog niet echt door. het is idd heel zielig dus daarom mocht ie ook lekker bij me want hij huilde ook heel zielig.

20. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hier alles goed. Ik moest alleen drie keer mijn bed uit omdat Aaron moest plassen. Vaak kan hij dat wel alleen, het lampje in de wc laten we snachts branden, maar vannacht kwam hij blijkbaar uit een diepe slaap en werd hij huilend wakker... Nou ja, als die niet elke nacht gebeurt ben ik wel tevreden!

Deel Deze Pagina