@duchess arme yasemin! hopelijk krijgt ze geen last van de prikjes. sam heeft vanmorgen een half uur geslapen en net anderhalf uur misschien straks nog even een half uurtje, we zien het wel. ik merk wel dat ie nog niet helemaal lekker is want hij eet wat minder, drinken doet ie wel gelukkig. wilde hem net fruit geven maar daar wilde ie nog niks van weten. @sannaa arme luca dat ie zo verdrietig was dat ie op de grond plaste, maar idd volgende keer weer beter.
nou sam ligt weer op bed hij is echt niet lekker en heeft een klein beetje verhoging, voor hij naar bed gaat vanavond nog even kijken of het hoger is geworden dan krijgt ie een zetpil voor de nacht.
beterschap met Sam!! Heb hier net alle supermarkten en drogisten afgelopen voor nutriton maar helaas overal uitverkocht, zelfs bij de apotheek!
Hey meiden, Mag ik me hier ook aansluiten? Ik ben een beetje een verplichtte thuisblijfmama geworden. Na 9 jaar ben ik nu werkloos. Mijn baas ging met pensioen en het bedrijfje stopte ermee. Ik zit nu een kleine 4 weken thuis maar weet me geen raad met al die tijd Ik verveel me dood Gelukkig heb ik nog wel mijn studie maar ja, ook daar ben je niet hele dagen mee zoet. Mijn zoontje vind het natuurlijk geweldig om de hele dag mams om zich heen te hebben Lekker elke ochtend wandelen als het weer het toe laat, lekker samen eten 's middags Ik zag (even tussendoor) dat er veel mama's hier ook rapleyen.. hier ook Maar nu mijn vraag, wat doen jullie zoal?
palmie, goh dat klintk ook heavy zeg...tenminste hoe ga je daar nouw eer mee om..maar als ik het goed begrijp is het dus minder "eng" dan een nachtmerrie? Hopelijk duurt het niet al te lang, want dat is ook nie echt vol te houden lihjtk mij Sandraske, oh wat heerlijk lekker geslapen!! ja is beter heh je eigen systeempje maken, dna krijg je echt een goede routine in je werk.. Elsie, oh Sam heeft ook ff goed geslapen! Sanna, haha ohhh dat is echt balen, als je het niet verwacht Duchess, ja ik dnek ook dat rapley daar groot gedeelte voor "zorgt"....kben echt zo'n voorstander, ik kan ehct niet wachten, nog even en wij mogen... De kinderstoel halen we in week 10 op, maar ik zou eventueel hem ook op schoot kunnen laten zitten heh!? Waar zou ik nou mee beginnen?? @hier, Mirza heeft heel gek geslapen...830u voeding, 1015 had ie al gebadderd en is gaan slapen tot 1230!!... Normaal doet ie een ochtenddut van 30 min hihi en een lange middagdut...ach t was wel gezellig, wnat daarna gaan winkelen en dan wassie hele tijd wakker.. en gezellig om zich heen aan het kijken!
sterre, welkom! hmm voor alsnog vind ik die vrije tijd erg lekker, natuurlijk wel es een dag dat ik denk, wat moet ik nu weer doen..maar dan lekker ff naar buiten, lange wandelin maken! heerlijk
@sterre welkom! @nutriton, de h.a. van nutrilon is ook slecht verkrijgbaar, heb nog een pak staan en dan ist op.. Vorige week goede start van nestle geprobeerd maarreuh was geen succes, ze weigerde gewoon de fles.. (zelfs gemengd)
Een tip voor als je nutriton nodig hebt..nutrilon AR zit het al in. (is alleen geen hypoallergeen) En een vraag...wat is rapley? Ik heb er al wel eens heel kort iets over gelezen..dacht dat je dan je kindje zoveel mogelijk de structuren van eten leert kennen door alles zo heel mogelijk te geven?? (of zit ik nu helemaal fout?) Vroeg het me toen al af hoe doe je dat dan? Stijn die kokhalst nl al als hij een stukje brood binnen krijgt wat van z'n korstje is losgekomen..... Ik zie dus niet hoe je dat praktisch moet doen...
@sterre welkom! @fafje sam heeft idd goed geslapen, heb hem tegen half 5 nog een keer in bed gelegd want toen was ie moe en heeft ie nog een half uurtje geslapen. om 19.00 hem weer in bed gelegd en een zetpil gegeven omdat ie toch wat verhoging had en hoop dat ie zo de nacht beter doorkomt, hij viel iniedergeval redelijk snel in slaap.
goeiemorgen, nou sam heeft goed geslapen werd alleen om 22.00 uur huilend wakker even getroost en weer in bed gelegd en hij sliep weer, hoorde hem rond een uur of 3 wel hoesten en niezen maar verder niet, toen werd ie om 6.15 wakker fles gegeven en schone luier en weer slapen maar helaas vond ie het om 7.10 genoeg en zijn we er tegen half 8 maar uit gegaan, wel een beetje vroeg. ik voel me nog niet echt beter helaas dus nog maar rustig aan vandaag. fijne dag allemaal!
@elsie beterschap! ik ga weer werken en vanmiddag even shoppen voor mezelf en kijken of ik daar nutriton kan vinden..
Goedemorgen meiden, Nou hier was het gisteravond weer raak, toen we haar weer rustig hadden en ze weer ging slapen hebben we een lichtje aangelaten op de overloop en geloof het bijna niet maar ze sliep door Jeroen heeft gister op het ziekenhuis een kleine medische ingreep ondergaan( denk niet dat ie het leuk vind als ik vertel wat) maar daar heeft ie zoveel last van gehad dat ie de hele nacht op is geweest, zo zielig!
@palmie sterkte voor jeroen! en wat goed dat chloe doorgeslapen heeft nadat het lichtje aan was. sam heeft nu ook wat verhoging, heb hem lekker een schone pyjama aangedaan en hij zit nu lekker in zijn wipstoel even babytv te kijken.
palmie, ohh zeker vervelend zeg voor Jeroen, beterschap! En wat fijn dat Cloé goed heeft kunnen slapen! elsi, beterschap! @hier, Mirza ook heelrijk klokje rond gelsapen!