Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Heey meiden,

Jullie kletsen veel zeg!

Palmie, Beterschap voor jeroen. Wel fijn dat Cloé ging slapen met het lampje aan. Maar Pfff meid lijkt mij heftig hoor zo met Cloé midden in de nacht. Succes met alles.

Sandraske werk ze en veel plezier met shoppen.

Elsie, Beterschap voor Sam, enne 7:15 opstaan is niet zo vroeg hoor...Denk dat velen met je willen ruilen.

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker dankje! nee klopt is ook niet heel erg vroeg, mijn vriend moet er om 5.30 al uit.
    hoe gaat het verder met jou?

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Tukker, hoest met jullie dan, als je weer eens een bakkie wil doen hoor ik het wel he;)

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jullie gaan als een trein :$ Ho ho ho af en toe bij een perron stoppen he ;)

Hier niks bijzonders. Ik voel me alleen erg onzeker als de PIEP!
    Voel niks, beleef niks...gewoon niks :( Wil zo graag een bevestiging van dat ik zwanger ben...al is het maar een krampje of een steek in mijn borst GGGRRRRRRRR
    Ik tel de dagen af....pffff;)
    Vandaag met Emma naar de kinderboerderie en even langs de HEMA voor nieuwe leuke spullen :D
    Heb voor mijn verjaardag een cadeaukaart gekregen van €50,- :$ heel relaxt :D Dus ik kan mijn gang gaan.......

Las ook dat er een nieuwe dame bij is gekomen...Sterre welkom!

palmie, sterkte met je mannetje ;)

Wat zijn jullie plannen voor today????

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Waterlelie, dat komt vanzelf meid, geduld, al snap ik het heel goed hoor maar het zou niet goed zijn als het nu al begon te schoppen haha:D;)

Ik ga zo ff de stad in een paar dingetjes voor mijn zielige mannetje kopen:(:)

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@waterlelie wat vervelend dat je zo onzeker bent! wanneer had je ook alweer de eerste echo?

hier geen plannen, sam en ik zijn ziek dus rustig aan, maar heb evengoed wel even wat opgeruimd net en de was aangezet.

7. fafje

fafje Niet meer actief

tukker, ja hoe is het bij jullie!?!? renske weer helemaal opgeknapt?

waterlelie, ohh ik weet hoe je je voelt, mss een schrale troost ik voelde pas ehct wat bij 8 weken!!!! verschrikkkkklijk irritant hihii
    Leuk shoppen, ik ga straks ook ff wat winkelen...het regent niet, dus dan is het wel lekker ff in de kou en dan af en toe ene winkeltje in :D

Ohja en Mirza's grote broer is vandaag 7 geworden, we hebben een kaart door de brievenbus gedaan..pff nog ff geduld voor we hem kunnen zie, ik mis hem!

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje vind het best erg voor jullie dat jullie de zoon van je man niet zien nu! wij zien de dochter van mijn vriend 1x in de 2 weken het weekend, erg weinig maarja het is toch iets.

9. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    palmie, schoppen is ook wel iets te overdreven ;) dat hoeft voor mij nu ook nog niet ghihi
    Maar een iniminie kleine bevestiging zou leuk zijn. Bij Emma had ik bij 5 weken al een opgeblazen buikje, duidelijke aders op mijn titten en krampjes tot week 7. Nu niks :( had wel even in het begin dat het goed zat maar dat is nu ook over.....pfff wat een toestand :)

Shopze!!!

elsie,

beterschap voor jullie allebei!!!! Lekker binnenblijven, morgen wordt het toch veel mooier weer....en donderdag trouwens ook ;)

fafje, 7 jaar!!! Wanneer mogen jullie hem weer zien???

Ik ga even brood roosteren :D

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@waterlelie vandaag blijf ik idd nog binnen, gaat wel een stukje beter als gister gelukkig. hopelijk morgen weer een beetje beter.

heb sam lekker even op bed gelegd, echt spelen wilde ie niet op zijn speelkleed het was even 10 minuten en toen was het huilen, zag hem ook al gapen dus lekker even slapen.

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bedankt dat ik hier mag aansluiten :)

Waterlelie: Wat rot dat je zo onzeker bent. Wanneer heb je een echo?

Elsie: Beterschap voor jullie!

Ik las nog meiden die gingen shoppen, leuk! Veel plezier!

Ik ga snel even wat bij/inlezen, kan ik misschien ook meepraten over bepaalde dingen :p
    Hier schijnt al een voorzichtig zonnetje dus ik ga dadelijk lekker even wandelen met de kleine man. En als hij vanmiddag ligt te slapen wacht er een zolder vol strijk op me :(.. Ik heb 2 zakken kleertjes voor Noah gekocht en voor mezelf mijn zwangerschapskleren alvast gewassen. Alles bij elkaar + de gewone was is dat best veel haha :p:)

12. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Waterlelie wat erg he die onzekerheid... Wanneer heb je een echo? Wat mij hielp als ik me zo onzeker voelde was te bedenken dat je er zelf gewoon helemaal niks aan hebt want je kunt er toch niks aan veranderen..gaat het mis dan gaat het mis en gaat het goed dan gaat het goed en dat allemaal zonder je er druk om te maken.... Ik weet dat het voor sommigen zo niet werkt maar het is ook puur wat bij mij hielp om m'n gedachte weer even te ordenen..wie weet heb je er wat aan. Al blijft het gewoon een onzekere tijd...

@Elsie beterschap voor jullie

@Fafje gefeliciteerd met Mirza's broer, hopelijk zien jullie hem snel.

@Palmie37 beterschap voor je man.

@Plannen voor vandaag..Wij gaan naar de efteling, m'n vriendin komt om 11 uur hierheen en dan gaan we...

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@citroentje leuk de efteling! veel plezier vandaag:)

14. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Citroentje, leuke tattoo in je onderschrift!

Palmie, we doen binnenkort wel weer een bakkie, jullie zijn van harte welkom!

Elsie, rustig aan meid...morgen wordt het mooier weer.

Waterlelie, Kan je geen tip geven, maar veel succes tot de bevestigende echo...dit zijn zeker zenuwslopende wekn/dagen voor je.

Straks rond 14:00 uur met Renske naar het CB, ik ga nu haar flesje klaarmaken. Kom vanmiddag wel vertellen hoe het met ons gaat...lief dat jullie er naar vragen.

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker ik voel me al een beetje beter hoor, en ook sam heeft nu geen verhoging meer! hij is nog wel wat hangeriger als normaal. morgen hopelijk nog wat beter en dan kan ik weer lekker naar buiten.

16. fafje

fafje Niet meer actief

nou 12u gingen we weg...ben 1 winkel binnen geweest...ging de 2e in, even mirza kusje geven en wat rook ik....BAHHH haha...ja hoor lekker gepoept...dus weer terug naar huis!! en hij wilde gelijk slapen! dus was erg kort winkelen...maar ik heb wel lekkere choclaatjes :p

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje dat is idd kort winkelen! wel lekker chocolaatjes! heb ik ook wel een beetje zin in.

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier ook lekker geshopt, gezellig samen met mijn dochter die sliep :D

Wel wat dingetjes gekocht maarreuh heb net op internet nog wat besteld wat ze niet in mijn maat hadden hangen..

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandrakse leuk leukker shoppen! ga ik binnenkort ook weer doen.

ik zat er aan te denken om te gaan zwemmen, lijkt me wel goed voor me en leuk om te doen.

20. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Nou we zijn hier begonnen om Chloé echt met de pot te laten mee eten, ze heeft 4 boontjes op en that's it:$
    Ze is het natuurlijk niet gewent dus het zal wel wat langzamer gaan maar de aardappels vond ze echt helemaal niks;)
    Misschien is het makkelijker om een paar lekkere receptjes te zoeken die te gaan maken en een aantal porties in te vriezen, wat denken jullie?

Deel Deze Pagina