Thuisblijfmama's!

Discussion in 'Algemene clubs' started by MamaMarije, Nov 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie ik heb ook een paar keer zelf eten gemaakt voor sam maar dat was ook geen succes! wij gaat dat rond een jaar ook weer proberen, hij gaat nu wel wat meer kauwen en de potjes vanaf 8 maanden gaan nu wel redelijk goed. ik zou denk ik gewoon blijven proberen dan leren ze het toch.

2. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    Hallo! Ik ben met mijn moeder even wat fgaan winkelen en daarna daar de dag gebleven. Luca heeft er zelfs geslapen van middag!! Hij was heel hard aan het roepen en zo, dus ik dacht, ik ga hem halen, om 15 uur. Tot ik opeens niets meer hoorde en hij toch in salaap was gevallen. Verder wel 3 of 4 keer op de WC geplast ook nog!

@palmie: Geef je geprakte eten of gewoon zo. Voor het gemak wat voorbereiden kan natuurlijk. Ik liet hem gewoon meeeten met wat wij hadden. Maar hij had wel favorieten, zoals pasta en rijst. Daardoorheen kun je natuurlijk allerlei groenten doen. Dat is misschien nog een idee?

@elsie: beterschap! Morgen lekkker weer! Ik ga ook lekker fietsen naar zwemmen morgen.

@waterlelie: rot voor je hoor, als je niets voelt en je wilt zo graag bevestiging!! Probeer toch ontspannen te zijn, ook al is het moeilijk.

@fafje: dat was een korte shopaktie! Heb je hem niet gewoon in een hema of zo verschoond? Dat deed ik wel gewoon.

3. Citroentje

Citroentje VIP lid

Apr 7, 2007
    5,556
    0
    0
    Dank je, heb hem pas sinds donderdag en ben er heel blij mee.

Hoe was het cb?

4. fafje

fafje Niet meer actief

Sanna, oh wat goe dvan die Luca, gaat ehct snel heh!!
    Nou dat wilde ik juist aan jullei vragen...waar ik nu was waren geen winkels waarvan ik dahct,d aar kan het ff...en ha dook geen evrschoningsmatje bij me..!

Maar dus in de Hema kan het?? waar nog meer!?....tenminste ik bedoel ikw eet wel waar het wel kan, maar mss nog winkels waar je het niet zou denken!?

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    4,789
    620
    113
    Female
    Noord-Holland
    Nou mijn HEMA heeft die niet ;) Ik weet wel dat de V&D ook erg kindvriendelijk is. Voor de rest geen idee....

sannaa, leuke dag gehad samen met je mams. Nog goede inkopen gedaan?

Tukker, hoe was het op t CB? Alles toppie?

Is trouwens helemaal niks op tv. Mijn vriendje zit te PS3en en ik te zpen :D Is ook weleens gezellig :D

6. fafje

fafje Niet meer actief

waterlelie, nee idd mijn hema hier ook niet, deze is zonder restaurant....dat bedoelde ik eigenlijk, tips voor winkels die geen openbaar toilet hebben!!??

En eerst deed ik het gewoon in zn kinderwagenbak..maarja die is nu omgebouwd, dus helaas...

Duchess, hoe is het met jullie? nog veel gefietst...toruwens hoelang kan yasemin dat volhouden?! ik bedoel wortd ze snel moe, of valt dat wel mee!??

7. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    Oh, echt HEMA geen verschoning. Dat wist ik niet!! Die hier wel. Haha! Nou ja, de macdonalds kan ook zit meestal ook wel ergens. Idd V en D. restaurantjes ook, dus ik bedoel koffiebar of zo. Even naar binnen en verschonen en dan koffie bestellen... Zo deed ik het dan.
    Ik heb weinig gekocht. Stickers en billendoekjes!

8. fafje

fafje Niet meer actief

Ja joh hier bij die winkelstraten is niet veel babyvriendelijks, wat dat betreft!

In de stad wel...daar is idd van alles v&d hema, bijenkorf, mcdonalds, prenatal!

Ik heb morgenocjtend afgesproken met mn nichte, ze moet naar de huisarts, das vlakbij mij, we gaan dan ff een theetje dirnken in het winkelcentrum! lekker vroeg! :D

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

hier weer een goede nacht! voel me alweer een stukje beter, maar nog wel verkouden en sam is ook nog flink verkouden. ik heb gister evengoed wel wat in huis gedaan en s'avonds had ik ineens energie en ben ik voordat we gingen eten even gaan stofzuigen en wat opruimen. vriend zei rond 10 uur dat ie wel naar bed wilde omdat de wekker weer vroeg zou gaan, en ik was eigenlijk nog niet echt moe! dat is best een tijdje geleden dat hij als eerste zei dat ie naar bed wilde. sam heeft ook goed geslapen om 6.30 was ie wakker lekker een papfles gedronken en een schone luier nog heel even gelegen maar om 7 uur er uit gegaan.

@tukker hoe was het op het cb?

fijne dag allemaal!

10. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    hoe lang duurt het voor die tanden doorkomen?? pff Rienke is er echt chagrijnig van (en ik ook inmiddels)

Vandaag rustige dag, vast een begin maken met koffers inpakken..

11. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    Hai hai!

Met Renske was alles goed, ze weegt bijna 7,5 kg en ze is bijna 66 cm. Op hun advies ben ik ook begonnen met groente hap erbij. Had al wat bloemkool fijn gemaakt en in bakjes in de diepvries gedaan. Ze vond het aardig te eten, ze trok gelukkig niet zo heel vies gezicht:D. We krijgen alles in 1 van ziggo ik zit te wachten op de installateur.

Ik weet niet of iemand van jullie het weet, maar kun je fruit wat geprakt is ook een dag in de koelkast bewaren? Ik heb nog een mango liggen...Ik wou eigenlijk ook nog wat mango hebben voor morgen om aan Renske te geven. Ik ga de mand met was opvouwen wat hier voor mij staat;).

12. Waterlelie81

Feb 7, 2008
    4,789
    620
    113
    Female
    Noord-Holland
    Hier ook een super relaxt nacht achter de rug!!! We gaan vandaag lekker veel naar buiten. Eerst de eendjes brood voeren en daarna naar het winkelcentrum, wil namelijk nog bloemen halen voor in de tuin.

Laters

13. Waterlelie81

Feb 7, 2008
    4,789
    620
    113
    Female
    Noord-Holland
    Tukker, als het bakje goed afgesloten is wel...
    Bij banaan niet want dat wordt bruin.

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker wat fijn dat renske het zo goed doet!
    hoe gaat het met jou?

hier een rustig dagje vandaag nogmaar, voel me echt nog niet fit, merk nu dus wel dat ik me eigenlijk best wel weer goed voelde!

15. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    Goedemorgen oh nee middag! Rustig hier! WIj hebben lekker gezwommen vandaag en ik geloof dat er een nieuwe fase aankomt: de "ik wil alles zelfdoen" fase. Gisteren al, wilde hij zelf op de wc en moest de deur dicht: "mama weg!"
    EN vandaag met zwemmen wilde hij los op zijn rug zwemmen... OKe! Hij had ook nog heel knap voor het zwemmen even op de wc geplast. Wauw!

@prakjes bewaren, dat weet ik niet
    @Hoe lang het duurt voor tandjes doorkomen: Kan 2 weken duren, soms met fases, dan weer even een week pijn, dan weer paar dagen niets en dan weer pijn... Met de eerste kiezen vond ik het langer duren dan met de tanden..
    @elsie: klinkt goed, dat je al voelt dat je meer energie hebt, terwijl je ziek bent. Goed zo!
    @stemmen: hebben jullie nog gestemd? Ik had geen zin, maar het is 2 minuten lopen, dus ben toch maar gegaan. Ik ben het met veel dingen niet eens, dus dan moet je er toch maar voor gaan, anders kan ik wel zeuren, maar heb ik er ook niets aan gedaan. En Jullie?

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa ben vanmorgen ook geweest even naar buiten gegaan wat een lekker weer! ga zo nog even.

17. Waterlelie81

Feb 7, 2008
    4,789
    620
    113
    Female
    Noord-Holland
    Is zeker rustig hier :$

Wij gaan straks stemmen. Is ook voor ons maar 2 minuten lopen, valt mee en is zo gepiept :D

Emma heeft al bijna een week last van smerige poepluiers!!! Die vieze zure, wel 4 per dag! Arm ding, haar hele kontje is vuurrood. Soms denk ik, waar komt dat vandaan en de kleur haha
    Wij zijn weer even langs de boerderie gegaan, was vanmiddag gezellig druk. We hebben wat mais gekocht om te voeren. Ik ga dit echt vaker doen!!!!

Verder ben ik MOE! Ik denk dat ik te vroeg heb gejuicht :)
    Ik merk EIN-DE-LIJK iets van mijn zwangerschap :)
    Ik ga weer op de bank....ik snurk nu al :D

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

het is idd erg rustig hier!
    ik ga niet stemmen vandaag, geen zin in en weet eigenlijk ook niet waar ik op moet stemmen.

19. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sanna wel leuk zo'n nieuwe fase!

@waterlelie, ik had ook zo'n last van vermoeidheid in begin van mijn zwangerschap, op een gegeven moment durfde ik bijna geen auto te rijden want ik viel gewoon half in slaap achter het stuur (na een dag werken dan)

@stemmen, heb ik wel even gedaan vanmiddag

@mooi weer, ik ben naar het stemburo, centrum en kdv gewandeld vanmiddag, het was echt heerlijk!

@hier rienke is weer iets vrolijker, hopelijk komen die tanden snel ;), intake gehad op kdv over twee weekjes mag ze gaan oefenen..
    EINDELIJK heb ik twee pakjes nutriton gevonden, gelukkig want hij was gisteravond echt hartstikke op dus vanmorgen heeft ze weer twee keer veel gespuugd..

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandrakse wat fijn dat je vandaag nutriton heb gevonden! nu maar hopen dat het niet weer uitverkocht raakt.

Share This Page