heb nu twee pakjes en ik moet morgen bij de Etos twee pakjes ophalen die ik had besteld dus ik heb een voorraadje
oh gelukkig! wij gaan zo lekker eten heb best honger! sam ligt al op bed die was erg moe. ik ben ook moe, maar heb vandaag ook weer meer gedaan en 2x naar buiten geweest.
hoi allemaal! ik sring hier even in! druk dagje, al 0930 de deur uit, lekker heel lang gewandeld, theetje/tosti gedaan met mn nichtje...daarna door gelopen naar andere winkelstraat...btj windowshoppen.. Bij Etos washandschoentjes gehaal 3pakken 5 euro! Wat snoep/chocola ohja en smiddags ook nog ene patatje gegeten...laatste tijd eet ik echt slechtttt! Vervolgens bij mn moeder gegeten... Mirza is helemaal into niuewe spelletjes...hij sputteren/bellenblazen en dan ik met mn vinger over zn pruillipje en dan maakt ie zo'n geluidje, heel funny! Brabbelen is ook helemaal terug, echt de raaarste klanken...ook letters als K En hij probeert mmmmmm na te doen ...ik oefen heel vaak mmmmmmaaaa
goeiemorgen meiden! sam lag gisteravond al vroeg op bed dus hij was al om 6 uur wakker voor een fles, daarna nog geslapen tot half 8 vandaag de bedden verschonen hier en wassen voorderest zien we het wel! vanmiddag komt mijn moeder langs. fijne dag allemaal!
Rienke was om half zes al stemoefeningen aan het doen maar om kwart over zes viel ze weer in slaap tot zeven uur.. ik ga weer werken zometeen en vanmiddag strijken en koffer inpakken.. Morgen heb ik het daar te druk voor, hond wegbrengen naar pension, laatste boodschappen en mijn huis poetsen (dat moet voor de vakantie, heel rare tik)...
@sandrakse werkze vandaag! het is wel fijn dat als je thuis komt van vakantie dat je huis dan schoon is toch?
Goedemorgen hier ook lekker geslapen tot 8 uur!!!! Nu heb ik net koffie op en ga straks even naar buiten. sandraske, geen rare tik hoor wil ook dat het huis pico bello eruit ziet als we thuiskomen van vakantie!!! Groot gelijk heb je!!! elsie, hier thuis ook de bedden verschonen vandaag!!! dan ruikt alles weer zo lekker fris.
@waterlelie dat vind ik ook altijd zo fijn dat je dan lekker in een schoon bed ligt! en idd het ruikt heerlijk! heb hier de wasmachine net aangezet en de vaatwasser, sam aangekleed zelf gedoucht en beetje opgeruimd. nu weer even zitten, merk wel dat ik nog niet beter ben
Goedemorgen! Heb geprobeerd wat te lezen maar ik ben helaas nog niet ver gekomen. Sandraske: Gelukkig heb je nog 2 pakken nutriton kunnen kopen.. hier ook veel gebruikt voor het spugen. En inderdaad, helemaal geen rare tik. Ik had me afgelopen zomer ook bedacht dat de auto schoon moest maar dat doe ik volgende keer maar NA de vakantie Elsie: Vervelend dat je toch nog niet helemaal fit bent Zo, jij hebt hebt al veel gedaan.. hier zitten we nog in de pyama Fafje: Leuk he dat gebrabbel Echt genieten vind ik dat. Waterlelie: Hier ook énorm moe geweest. Gelukkig zijn alle kwaaltjes nu op hun retour. All: Hier slaapt Noah normaal gesproken hartstikke goed maar de afgelopen week is het echt even flut. Hij heeft waarschijnlijk last van een tandje ofzo. Maar tis wel even vermoeiend helaas. Hopelijk is het snel voorbij. Gister een to-do-lijstje voor mezelf gemaakt. Nu ik thuis ben heb ik daar natuurlijk wel mooi de tijd voor
@sterre ik ben de afgelopen dagen een beetje lui geweest en bijna niks in huis gedaan dus moet nu wel even wat doen, maar rustig aan want pff ik ben zo verkouden nog en benauwd en daardoor dus niet helemaal fit, wel goed geslapen vannacht maar toch moe! ga vanmiddag ook weer lekker op bed liggen.
goede morgen allemaal! Sandraske, ja heerlijk toch...als je thuis komt ales helemaal opgeruimd en schoon! Wanneer gaan jullie!? Elsie, oh nou das al een hoop toch lekker easy goin' Waterlelie, ja het zonnetje is er weer, wij gaan ook straks! @hier, Mirza heeft heel goed geslapen, hij ging gister later naar bed als normaa...we waren bij mn moeder iets langer gebleven...dus hij was doodop! 0530 werd ie eventjes wakker, ben ik even een kusje gaan geven...en oen ben ik snel weer gaan slapen, hoorde ik em weeer...ikd ahct oh nee wat is er... Ja hoor poepbroek ( ik nog met half dichte ogen...wat bleek..het was al 7uur!...lekker in bed gevoed en geknuffeld en gespeeld tot 830u hihih..daarna opgestaan, manlief had croissantjes gehaald! sinds 3/4 dgn wordt mirza om 7uur wakker...eerst vodn ik het wel vroeg...aangezien hij eigenlijk eerst altijd tot 0930 sliep, daarna ineens 0730...daarna ineens 0830 haha...en nu ineens 7uur!!...maar ik vind het heelrijk, lekker vroeg de dag beginnen! Huisje is al aan kant, wasjes zijn gedraaid en opgevouwen, ik ben al gedoucht! Mirza nu zn ochtenddutje, zo een flesje geven en dan gaan we erop uit! Met mn nichtje en haar zoontje langs de kinderboederij en speeltuin!
@fafje ik vind het ook wel lekker als de dag vroeg begint! maar 6 uur vind ik wel een beetje te gek op om te staan hoor, dan geef ik sam een fles en schone luier en dan gaan we nog even een uurtje slapen!
Hier begint de dag ook meestal tussen 6.30 en 7.00 uur, vind het heerlijk, ben zelf wel een ochtendmens.. wij gaan morgen eind van de middag weg, dat is de bedoeling maar het zal wel vroeg in de avond worden
wat een rust hier!! net lekker met mijn moeder en sam gewandeld en naar een kleine kinderboerderij geweest, sam zag er helaas weinig van door de felle zon in zijn ogen! sam is onderweg terug in slaap gevallen dus die laat ik mooi even slapen
Hallo allemaal hoe is het hier?????? Nou we hebben Chloé voor de 2de keer vandaag vers warm eten gegeven, aardappels, broccolli en gehakt een beetje gepureert! Gister at ze 5 hapjes en vandaag 7 yeahhhhh tja geen vetpot nee maar we gaan maar gewoon zo door totdat ze er helemaal aan gewent is anders gaat ze het nooit eten toch?
@palmie ik geef nu ook potjes, maar wil straks ook gewoon sam met de pot mee laten eten zal hij ook wel moeten wennen
Zo kletstantes! Hihi. Hier eet Yasemin vanaf het begin lekker met ons mee dus dat probleem zullen we nooit hebben hihi. Ik kan jullie dus echt niet bijhouden, weet ik hoeveel pagina's gemist!!
ok nu ik mn post nalees kom thet een beetje dom over hahaha sorry. hoe is he thier? ik kan jullie echt niet bijhouden meiden... ik ben gewoon lekker druk elke dag haha. zaterdag gaan we een weekendje weg en dan komen we maandag avond terug. even met zijn drietjes genieten. hoe is het met iedereen hier?