Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@duchess hier gaat het goed, wel zijn sam en ik verkouden en waren we begin van de week echt niet lekker maar gelukkig gaat het al beter. vandaag heerlijk gewandeld! wat een heerlijk weertje! geniet van het weekendje weg! waar gaan jullie heen?

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Idd heerlijk weer he. Ben gister en vandaag lekker op de fiets weggeweest met Yasemin. Nog wel goed ingepakt wan thet is nog best fris.
    We gaan een weekendje naar Zeeland, heb er erg veel zin in!!

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@duchess leuk hoor! ik ben dit weekend veel alleen vriend moet werken helaas! misschien een dagje naar mijn ouders toe.

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Duchess, heel veel plezier van het weekend!!! Geniet van jullie 3tjes :D

@eten,

ik geef Emma olvarit stoommaaltijden of ze eet met ons mee. Hangt helemaal af wat we die avond eten. Ik hou namelijk erg van gekruid en pittig, nou en dat kan Emma denk ik (nog) niet hebben :D
    Maar als we stampot of andere hollandse lekkernijen eten dan lust ze dat graag.

Ik ga even languit op de bank liggen, mijn buikje zit vol van mijn zelfgemaakte lasagne geitenkaas :p

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Waterlelie, merk je al iets:p

Wou dat we Chloé vanaf het begin met ons konden mee laten eten maar ze was panisch voor de stukjes vandaar dat we verder zijn gegaan met de potjes, kreeg ze tenminste fatsoenlijk eten binnen.
    Ach denk dat het vanzelf wel komt:)

6. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hallo allemaal,

Iedereen genoten van het mooie weer wij ook deze dagen lekker wezen wandelen en boodschapjes halen.

Zo na een dag niet kunnen internetten ben ik er weer! Met Renske en mij gaat het goed, Renske had gisteren een zeurdag maar het is goed gekomen. Ben vandaag nog wel met haar bij de HA geweest voor droge huid/eczeem op haar buikje. Morgen kunnen we de zalf ophalen bij de apotheek. Renske en de voeding gaat ook goed, ze vind bloemkool best lekker en mango vind ze maar wat zuur. Ik tel de hapjes niet echt ik zie wel wat ze eet. Ik maak veel voor haar vers maar als we weg gaan dan krijgt ze ook wel een potje hoor:D.

Dit weekend ben ik er net als Sandraske en duchess er ook niet. We gaan naar opa en oma in de achterhoek. mijn man en ik gaan samen uit eten en naar de bios en opa en oma passen op.

Meiden Heel veel plezier de komende dagen tot zondag/maandag ergens!

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

hier alweer een goeienacht! ik had verwacht dat sam vroeg wakker zou zijn omdat ie er vroeg in lag, maar pas om 6.50 was ie wakker! na de fles en schone luier er gelijk maar uit gegaan! vanmiddag gaat sam weer naar oma en ik moet weer naar de psycholoog dit keer gaat mijn vriend wel mee.

meiden die het weekend weg zijn veel plezier!!

fijne dag allemaal.

8. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hallo, Luca is weer naar de PSZ. Ik ben heerlijk alleen thuis, wel fijn, want ik ben een beetje ziek. Vervelend hoor, maar ja, je doet er neits aan. Mijn moeder gaat zo mee luca ophalen van de PSZ, dus dat is wel gezellig.
    @iedereen die wegzijn en ook die thuis blijven natuurlijk: fijn weekend!

9. fafje

fafje Niet meer actief

Hoi

hier gaat alles ook helemaal goed...Mirza is super vrolijk!!
    Allemaal veel plezier met de leuke uitstapjes/weekendjes!

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou we zijn grotendeels ingepakt, hond is al spelen in het pension.. Vanmiddag nog even werken, auto inladen en dan wegwezen!

Iedereen heel fijne carnaval, weekend of vakantie!

Tot over een weekje...

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa vervelend dat je ziek bent!! hoop dat je snel weer op knapt! hier helaas ook nog niet helemaal fit. rustig aan dan maar vandaag!

@sandrakse fijne vakantie!! tot volgende week.

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

wat een rust hier!!

ben net weer terug van de psycholoog was weer een fijn gesprek en mijn vriend was dit keer mee:)

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

he waar is iedereen??:D

14. fafje

fafje Niet meer actief

hoi allemaal!!!

elsie, hoe vond je vriend het bij de psycho

@iedereen, hmm weekendjes weg toch hoe ishet met Palmie/cloé en Sanna/Luca, Tukker/Renske....alle andere niuewe mama's!?!?

@hier, Begonnen met de bijvoeding, vandaag 2e dag courgette...nou hij vind het heerlijk...nog geen echte hele happen naar binnen gewerkt, maar wel helemaal afgesabbeld en afgezogen haha

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje het was goed dat ie mee was, nu weet ie echt wat ik daar bespreek en wat er in me omgaat enzo. verder nog niet over gehad want hij is erg druk met werken nu ook nog:(

leuk dat je begonnen bent met bijvoeding!

16. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    hoihoi! weinig aktie hier, ben goed ziek.....
    @fafje doe je rapley?

Ik zal weer wat laten horen al sik me weer beter voel.

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa beterschap!!

18. fafje

fafje Niet meer actief

Sanna, ja!! super leuk..aardappel en wortel staan voor de komende dagen op het menu! :D
    Beterschap, klote zeg!

Elsie, oh nou wel beter, wel weer balen dat ie zoveel moet werken heh..heo is het met Sam!?

19. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hoi meiden, hier weinig te melden eigenlijk want alles gaat lekker hier:D
    Chloé kruipt al mooi de hele kamer rond hahaha zo'n gaaf gezicht, ze gaat echt met stappen vooruit in haar ontwikkeling!

Fafje, wat goed dat je begonnen bent met bijvoeding, vind Mirzatje het een beetje lekker:)

Elsie, goed dat je vriend mee is geweest, hopelijk kan je er nu goed met hem over praten!

Sannaa, heel veel beterschap meid!

Ik ga lekker slapen nu, tot later meiden en een dikke knuffel:)

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje met sam gaat het prima! is idd balen dat ie veel moest werken dit weekend! hij moest de verwarming ombouwen op een kinderdagverblijf, en vanmorgen moest ie kijken of alles het goed deed, is een heel groot kdv met 6 groepen en bso! sam en ik mee geweest echt super mooi hoor daar! ik daar lekker met sam gespeeld, vond ie leuk allemaal nieuw speelgoed, maar op een gegeven moment was ie erg moe. in de auto terug sliep ie.

@palmie het was idd fijn dat ie mee was, nu begrijpt hij het ook wat beter denk ik.

vanmorgen dus er op uit geweest en het ging prima! wel moe nu maarja dat is logisch. zo sam een broodje geven en wij ook eten en rond 1 uur kan sam lekker naar bed dan ga ik ook even liggen. misschien vanmiddag met ze 3 even wandelen:) het is heerlijk weer!!

Deel Deze Pagina