palmie., oh wat gaaf! gaat zeker snel met Cloé!! Hoe is het met jou, stoppen met roken, afbouwen pillen!? Elsie, oh wat leuk...ja dat is echt een walhalla van speelgoed natuurlijk!! gaat het ook beter met de slaapjes...heb je een niuew ritme? Zeker lekker weer...ik ga straks ook even naar buiten...! Mirza had geen ochtenddutje gedaan...wakker van 0830 tot 1130!! had em gebadderd en fles gegeven...hij viel gewoon in slaap! helemala knock out!
Fafje, gaat goed hoor, heb nog een paar pilletjes en dan zijn ze op maar denk dat het wel goed gaat! Maar ik ben denk ik toch 1 van die mensen die altijd zin blijft houden in dat sigaretje tja daar moet ik dan maar overheen stappen Had jij dat niet, vond jij het gelijk vies?
@fafje sam slaapt nu s'ochtends een half uurtje van 10 tot 10.30/10.45 en dan van 13.00 tot altijd verschillend haha en dan meestal einde van de middag nog even.
Net ff naar de optocht wezen kijken, was echt leueueueueueuek!! Ben eigenlijk een echte carnavalsfan en totdat Chloé er was ieder jaar vreselijk losgegaan met carnaval, maar ja Jeroen vind het helemaal niks en nu Chloé er is ga ik maar niet meer zo vieren. Maar Jeroen heeft wel beloofd dat we volgend jaar wel ff naar de kindercarnaval gaan
heej meisjes, wat een rust hier! Palmie, hier ook geen carnavalgekte hoor maar wil wel als Emma iets groter is met haar volgend jaar een optocht bekijken is toch een gezellige altijd Nou, ik heb toch iets meegemaakt. Gistermiddag lag ik op de bank te rusten en plotseling duwde Emma met haar handen in mijn onderbuik. wat een pijn!!! Nog steeds!!! Het voelt erg beurs aan en krijg af en toe van die felle stekken bij. Ik vertrouw het niet, en buiten dat, is het niet helemaal gezond om een week lang in de stress te zitten dus vandaar dat ik vanochtend met het zkh heb gebeld. Ze namen me heel serieus en ze zij ook dat zij de enige zijn die mij de zekerheid kunnen bieden. Morgen mag ik langs komen voor onze eerste echo!!!! Ik hoop zo dat alles goed is met ons vruchtje. Ik hou jullie op de hoogte.
Waterlelie, och meid wat vervelend zeg, ik ga in ieder geval voor je duimen dat alles goed is hoor, heel veel sterkte en succes morgen ik denk aan je!!
ja nou laat ik het zo zeggen, eerst dacht ik er 40x per dag aan...en dat werd steeds minder...op een gegeven moemnt een hele tijd nog 1x per dag...of als ik iemand "gezellig" zag roken dacht ik....oh had ik het ook maar "zo gezellig" ...lompe gedachte, maar kon me beheersen ...
wel fijn, had ie mss toch ff nodig...hij ontdekt ook steeds meer...wordt ook allemaal vermoeidn en dan die tandjes er nog bij enz!
@waterlelie jeetje wat eng en spannend ook! succes morgen bij de echo. @fafje idd hij gaat steeds meer doen en hij wil ook kruipen maar dat lukt nog niet! hij heeft wel nieuwe tandjes erbij
Hallo,ik voel me weer iets beter gelukkig. rotgriep. @waterlelie: wat een verhaal! Ik ben blij dat het ziekenhuis zo fijn reageert zeg, was het de VU? Sorry ben nieuwsgierig, heb er toch gewerkt, haha! Maar bah, wat een gedoe. LIjkt me moeilijk hoor. Het zou gewoon relaxt moeten gaan en niet zo onzeker, maar je je kunt er niets aan doen. Sterkte meid, hopelijk morgen duidelijkheid, hoop dat ej ook kan slapen vanavond. @palmie: ik denk dat het wle een fijn gevoel is, om de pillen te kunnen stoppen en de vraag om sigaret zal wel slijten inderdaad, zoals fafje omschreef. Net als lijnen. eerst denk je iedere minuut aan eten en na een tijdje denk je daar helemaal niet meer aan. Alleen is roken natuurlijk wel een echte verslaving. Zet hem op!! @carnaval: heb ik helemaal neits mee.... Ja alleen de caraibische die wel, maar ja, dat heeft hier weinig zin. Dan zal ik het vliegtuig moeten pakken en dat wordt weer zo duur...
goeiemorgen meiden!! hier schijnt het zonnetje alweer!! sam was om 5.30 wakker en na een fles en schone luier nog geslapen tot 7.00 uur toen er maar uit gegeaan. ga hem zo aankleden en mezelf aankleden, moet om 9.40 bij de assistent van de huisarts zijn voor mijn allergieprikken en dan om 10.30 bij de osteopaat zijn, gelukkig gaat mijn moeder mee, die pas ook op sam als ik bij de osteopaat ben. fijne dag allemaal!!
good morning!!! elsie, succes met de prikjes en osteopaat! @hier, goede nacht gehad...MIrza werd 0715u wakker! Zo naar de tandarts en vanmiddag naar de kinderfysio! hopelijk vandaag zn kinderstoel halen en anders morgen fijne dag allemaal
Goedemorgen. Gisteren toch weer verhoging, dus papa heeft luca maar naar school gebracht. Helemaal opgetut voor de schoolfoto. Nou ja, een beetje gel in zijn pasgeknipte haar. Ik doe dus maar even rustig aan, gelukkig heb ik een laptop! Heerlijk dat zonnetje. dat maakt me wel vrolijk en heb zin om vanalles te doen! Welke kinderstoel wordt het fafje? Oh ja en hoe gaan de hapjes? Wat een bijzondere fase is het he? zo'n kindje dat opeens niet meer alleen maar afhankelijk is van je melk, maar ook 'echte' dingen gaat eten!
zo ben weer terug van de huisarts en osteopaat. net samen met sam een broodje gegeten en hij heeft zijn flesje melk ook al op, nu heel even zitten en dan gaat sam lekker naar bed en kan ik ook even uitrusten, je word wel moe van de osteopaat en natuurlijk ook de hele ochtend weg geweest. @sannaa heerlijk he het zonnetje! ik krijg ook meteen meer zin om iets te gaan doen, vanmiddag even lekker wandelen denk ik.
Nou hier helemaal happy!!!! Toevallig was mijn favo arts aanwezig dus dat maakte het dubbel zo leuk!!!! Met ons kleine prulleke gaat het fantastisch!!! Precies op schema 6,6 week en hartje klopte stevig zo'n 126 slagen. Zo bijzonder om dit nogmaals mee te mogen maken!!!! Ohja en het leuke is dat de afspraak van aanstaande vrijdag gewoon mag blijven staan zodat vriendje ook kan kijken. Nou, is dat niet te gek!!!! Echt, ik ben dol op dit ziekenhuis!!!! VU krijgt van mij een warme douche Sannaa, nog steeds zo beroerd en verhoging? elsie, je hoort verschillende verhalen over osteopaat behanding. ik wilde het namelijk ook doen. Gaat het bij jou dan ook zo hardhandig?? Ohja, en een foto mag natuurlijk niet ontbreken
Sannaa, hoe gaat het nu dan met je, zit je niet mee he? Waterlelie, joeppieieieieie gefeli meid!! Fafje, hoe is het eigenlijk met jouw zelf? Elsie, heerlijk he dit weer, ik ga denk ik zo ook ff wandelen. Tukker, hoe was je weekend bij opa en oma?
@waterlelie: Jeeeeee! Supergefeliciteerd en wat leuk dat ze je gewoon vrijdag weer laten komen zodat man mee kan! SUper! (VU is fijn ja ik weet het...) @ikke: Niet zo heel lekker nog. Heb nog verhoging, dus ik denk dat ik me een verplichte rustig aan week geef, want ik word hier zoo geirriteerd van! Ik ging vandaag toch weer boven alles dweilen en even zuigen beneden en de afwas doen...Misschien moet ik mijn eigen raad eens ter harte nemen en gewoon even niets doen? haha ik kan het voor adneren altijd goed zeggen maar naar mijzelf luisteren, nee hoor! Lief dat jullie ernaar vragen trouwens.. thanx!