fafje, grappig is at he als je bijvoorbeeld een broccoli tussen zn poepje zit zitten haha Fijne middag! elsie, nou jij hebt al lekker alles fris en schoon! Ik heb alleen even een wasje gedraaid vanochtend. Straks een afspraak bij onze nieuwe huisarts. We hebben ons net in laten schrijven...dus even een kennismakingsgesprek. verder geen concrete plannen. Ik denk dat mijn moeder nog even bij ons langskomt voor de koffie.
@waterlelie je moet wat als je zo vroeg beneden bent he haha! nu zit de derde was er al in, hierna nog 1 was te gaan. keuken heb ik ook al schoongemaakt, heb bijna niks meer te doen vandaag, heerlijk kan ik vanmiddag als sam weg is relaxen!
Ik val weer even in.. We zijn weer thuis, de eerste was staat al aan! Op de terugreis Rienke nog moeten verschonen en omkleden in de auto op de parkeerplaats, alles onder de **** Verder hebben we een leuke week gehad, weer bijgetankt dus we kunnen er weer tegen aan..
@sandraske welkom terug!! fijn dat jullie het leuk hebben gehad en rienke vandaag precies 6 maanden zie ik! gefeliciteerd.
goeiemorgen meiden!! hier alweer een goeienacht! sam was om 6.30 wakker na een fles en schone luier eruit gegaan, vandaag een dagje naar mijn ouders en zusje toe. fijne dag allemaal!!
Papa is al werken, mama op het gemak aan een bak koffie en Rienke slaapt nog steeds.. Zometeen hond ophalen in het pension...
Goedemorgen. welkom terug sandraske! Luca is weer naar PSZ. Wat heerlijk dat hij dat zo leuk vindt! Is gewoon genieten om hem daar te zien spelen. Ik ga zo aan het wassen en vouwen en dergelijke, en even stofzuigen. De zon schijnt en ik voel me voor het eerst weer een beetje fitter. Eindelijk! Morgen als we naar artis gaan wordt het ook lekker weer en al wat warmer en nou hoorde ik voor volgende week: 13gr en zon!!! Zomerkleren mogen uit de kast!!!
@sannaa wat fijn dat je je weer wat fitter voelt! hier ook hoor, maar van dit weer word je ook gelijk vrolijker gisteravond toen ik sam naar bed bracht hoorde ik de vogels nog fluiten
Ah lekker zeg dat jullie even zijn bijgetankt! Vakantie doet een mens altijd goed Ik denk ook dat Rienke nog moe is van de reis. Is toch heel wat voor zo'n guppie Hier is het supertje weer!!!! Ik kleed me straks aan en ga even met Emma naar buiten. Mijn mams komt ook even langs om een tuinbank te brengen en vanmiddag gaan we weer zwaaien naar ons boontje Leuke dag dus
Denk dat ze moe is van de reis, heeft weinig geslapen gisteren, ze heeft nog tot half negen geslapen.. ik ga weer de volgende was aanzetten..
hoi allemaal!! hier huishouddagje! wasjes doen, opvouwen, stofzuigen, dweilen opruimennnnnn!! @mirza had vanacht bij me geslapen, noud at kan ehct niet meer...we houden elkaar wakker...helaas dat tijdperk is voorbij! hihi sandraske welkom terug, ah die klein meid moet ff bijkomen! allemala fijne dag en geniet van het weer!
Hoi hoi, Hier zit ik te wachten tot ChloƩ wakker word en op mijn vader die zo komt koffie drinken! Jeroen ligt te slapen die heeft nachtdienst gehad. Met ons is alles goed en met de kleine meid helemaal, die is alleen maar op ontdekkingstocht de hele dag hahaha zo schattig
net weer thuis van een dagje bij me ouders vanmorgen gewandeld en vanmiddag een film gekeken en toen weer naar huis. wat een lekker weertje he
Het is inderdaad lekker weer! heb vanmiddag ook even gewandeld naar de kapper en terug.. Ga haar weer op bed leggen, ze is alweer moe.. Heeft echt een slaapdag vandaag..
@sandraske zo'n reis is ook vermoeiend voor kleintjes! hoop dat het morgen ook weer lekker weer is, kan ik weer lekker wandelen.
@sandraske dat is idd wel handig dan ja. heb sam net op bed gelegd die was ook moe, vanaf 6 uur alleen maar huilen, heb de fles nog weten te rekken tot 18.30 maar toen was het echt klaar en was ik het ook een beetje zat hihi dus lekkere fles op pyjama aan schone luier slaapzak aan en lekker slapen. zal morgen ochtend dan ook wel iets vroeger zijn, maarja niks aan te doen.
Hoiii nou ik had de lentekriebels vandaag...heb een grote schoonmaak gehouden!!! ehct alle sondersteboven ..dingen uitgezocht..2 vuilniszakken vol troep...keukenkastje heringericht en uitgezocht..poeh poeh..vanavond lekker tv kijken!! fijne avond!