@sandraske dat is zeker fijn, dan ga ik na een fles en schone luier er ook gelijk uit, om 6 uur doe ik dat echt niet. spannend hoor het helmpje passen! succes.
Hoii Sandraske, oh spannend dat helmpje! hebben jullei ene leuk kleurtje genomen!? Elsie, ja ik denk dat hij eerst nog echt behoefte had aan die nacht/vroege ochtend fles... Maar nu kan ie echt "door" >>wel fijn voor jou, scheelt weer een gebroken ochtend toch @hier, Mirza werd 0330u wakker van iets...moest er 2x uit...zou nie weten van wta...mss droompje/verwerken...hij kan nu zoveel meer.. wij ook 7 opgestaan, al in badje geweest doet nu een dutje...straks fruit en een fles...en dan gaan we naar mn oma toe...en boodschappen, manlief is lekker vrij! Morgen Mirza's grote broer van school halen! eindelijk zien we hem weeer!!
@fafje wat fijn dat jullie morgen je mans zoon weer zien!! veel plezier vandaag. ik viel gister laat in slaap dus ben best wel een beetje moe, rustig aan vandaag!
@fafje, fijn dat jullie je mans zoon weer zien! @hier ze belden vanmorgen van Livit op af we eerder konden komen voor het helmpje, degene die het helmpje van Rienke zou doen, was ziek en we moesten of een week wachten of we konden om tien uur al komen.. Dus maar in de auto gesprongen en naar den bosch gereden.. Afspraak duurde twee uur totaal, was wel lang maar Rienke heeft het goed gedaan, bijna niet gehuild, alleen eventjes met het afzetten van de helm.. Ze ligt nu te slapen en als ze wakker is, krijgt ze de helm twee uurtjes op.. Zal ook even fotootje maken straks en met jullie delen!
Hallo, meiden. ik spring hier maar weer in. ik typ dit op een splinter nieuwe laptop. De oude viel iedere x uit. vandaar dat ik er een paar dagen niet was. Heb wel ff wat terug gelezen. Waterlelie, super dat jullie flupke het goed doet! op naar de 12 weken! Palmie, hoe is het met jeroen...is het bloeden gestopt? En hoe is het met de rest van de meiden? Hier, Renske is een paas dagen weer erg verkouden..Hoesten en niezen en last van veel slijm. ze werd zelfs een beetje benauwd van, mijn man is vanmorgen met haar naar de HA gegaan. ZE heeft nu ventolin pufjes zodat ze rustiger kan ademen. MEt mij gaat het goed de laaste tijd, heb dat hele down gevoel niet meer gehad, en ik ben begonnen met een low carb dieet DR frank als jullie dat iets zegt.
@sandrakse ben benieuwd naar de foto!! @tukker wat fijn dat het goed gaat met je! arme renske alweer verkouden, slaapt ze wel goed?
Sandraske, ben benieuwd naar Rienke met haar helmpje. En wat goed van haar dat ze daar niet heeft gehuild! Renske die huilt bijna nooit, allen nu ze weer ziek/verkouden is.
Dag dames, wat een dag hier! Luca was stront vervelend, (nou ja, wie kan t hem kwalijk nemen, wilde gewoon niet weg, maar lekker in zijn nieuwe zandbak spelen en niet mee met mama met de bakfiets!) In ieder geval, na meerdere scenes toch onderweg naar de hema, daar weer lopen vervelen en dus maar vastgezet in de buggy (Heb op marktplaats een quinny zapp gekocht, want de onze was stuk dus meteen uitproberen) Klapt de buggy met luca en al achterover! Liep net een vrouw langs, die maar even een andere route koos, wat wel fijn was met een boze mama en een schreeuwende luca. Na een broodje gegeten te hebben nog even naar de bieb en Luca maakte gelukkig geen problemen, dus met nieuwe boeken lekker naar huis, dacht ik.... Breekt mijn sleutel af in mijn kettingslot!!! oeps! DUs ik mijn man gebeld op zijn werk, die moest nog 3 kwartier rijden met de brommer, voor hij er was en we hebben geen reservesleutel... Ik heb de bakfiets maar meegezeult naar een speeltuintje in de buurt en nu was Luca natuurlijk helemaal blij en stoer en heeft een klein uur gespeeld op de wiebelbrug en de klimtoestellen en de glijbaan. Alsof ik het aanvoelde had ik nog een plak ontbijtkoek en een banaan in mijn tas gestopt, dus Luca heeft ook nog genoeg kunnen eten. Het enige dat ik miste was voor mij een WC.... @sandraske:ben benieuwd naar het helmpje @tukker beterschap met de kleine renske. @fafje: Leuk hoor eindelijk de grote broer weer zien. Weet hij wel van zijn kleine broertje?
@sannaa zo te lezen zat het allemaal even niet mee! ik heb vanmiddag even een stukje gewandeld met sam, wat een heerlijk weer! daarna de kinderwagen alvast in mijn auto gedaan want morgenochtend ga ik met een vriendin in de buurt wandelen, en eerst eens kijken of ik nog kan auto rijden, heb ik echt al een hele tijd niet gedaan omdat het met mij natuurlijk niet zo goed ging, maar nu gaat het steeds beter, gister en eerstgister merkte ik echt dat ik weer langzaam de oude word! nu alleen nog wat meer conditie en nog net wat meer energie, maar dat komt vanzelf wel goed.
Daar istie dan! Ze vindt het wel prima, ze heeft hem twee uurtjes opgehad en geen problemen, ze viel er zelfs mee in slaap..
@Sandraske: wat een leuk Motiefje, met die bloemetjes. Fijn dat ze er gewoon mee in slaap viel. Dat is een goed teken. @elsie: wat een goed nieuws! Wat fijn dat je je zoveel beter voelt, dat je zelfs met de auto wegdurft, zo voor het eerst weer. Het mooie weer zal vast ook meewerken. Ik voel me ook veel energieker.
@sannaa ik denk dat het mooie weer idd ook mee speelt! heb gewoon echt zin om dingen te gaan doen. maar merk aan kleine dingen dat ik me beter voel, zo moest ik na het douchen eerst een half uur bijkomen toen 10 min en nu eigenlijk niet maar ga ik daarna gewoon nog even zitten omdat het dan nog vroeg is. gister na het wandelen hoefde ik niet gelijk te gaan zitten om uit te rusten en vandaag ook niet. in huis kan ik veel meer dingen achter elkaar doen, en het schema wat ik gemaakt heb werkt perfect
Tukker, beterschap voor die kleine meid!! zo sneu!! Gaaf dat je een nieuw lappie hebt Sandraske, hihi wat suuuuuper schattig!! leuk zo'n bloemetjes motiefje en wat goed dat ze er amper "last" van had! Elsie, heeey das goed nieuws, dat jij je steeds beter voelt..natuurlijk niet te hard van stapel lopen...maar wel beter dat je het merkt aan die kleine dingen zoals douchen enz! @hier, Ja Mirza's broer heeft een gedeelte van mn zwnagerscap mee gemaakt en wa sonwijs excited...maar helaas kapte zijn moede rhet contact af...vervolgens ben ik bevallen en liet ze hem ons niet bellen, nadat wij dat hadden gevraagd... Zij heeft hem dus verteld over zijn broertje..heel jammer allemaal maar goed..nu eindelijkk is het zover! Verder Mirza is echt zo enorm vrolijk!! slapen en eten gaat heel goed! vanmiddag mango en svaonds weer bloemkool met aardappel
@fafje ik moet idd oppassen dat ik niet te hard van stapel loop, maar wat ik van de situatie wel geleerd heb is om rust te nemen als mijn lichaam dat aangeeft. en ik ga als sam s'middags slaapt ook boven op bed liggen en tv kijken of een boekje lezen.
goeiemorgen meiden!! lekker geslapen? ik viel best laat in slaap, kon niet slaap komen. sam was om 7 uur weer wakker dus dat is wel lekker. straks komt er een vriendin en dan gaan we wandelen. fijne dag allemaal!
good morning! elsie, veel plezier!! @hier ook laat in slaap...ver na 12en ...Mirza werd boos wakker om 0530...ik lag zo diep te slapen, dat ik em geowon heb gepakt en naats me neer heb gelegd..meneertje in slaap..en mama ook We werden 0730 weer wakker! Nou fijne dag allemaal, hier gaat het wel lukken!