Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Goede morgen,

Pfff hier slechte nacht gehad...renske veel wakker, en ze ligt nu te slapen. Ik ga vandaag niet veel doen...

Elsie, veel plezier met wandelen.

Fafje, Mirza was er ook vroeg bij vandaag.

Sandraske, leuk motiefje hoor op het helpmpje van Reinke. Fijn he dat ze er geen probleem van maakt. Dat maakt het voor jullie zelf ook wat makkelijker.

2. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hallo allemaal,

Hier niet zo'n goede nacht, Chloé was vaak wakker, er gaat volgens mij weer veel om in dat koppie;)
    Ze ging gister bijna 2 keer staan dus ze is weer veel bezig met haar ontwikkeling.

Fafje, heerlijk toch lekker met je kleine man slapen:)

Elsie, volgens mij gaat het wel wat beter met je he, je klinkt in ieder wat optimistischer:) veel plezier vandaag!

Tukker, hoe is het nou met Renske?

Sandraske, wat een schattig helmpje, leuk motiefje ook!
    Heel anders als die Chloé had:)

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

zo lekker gewandeld hoor, alleen helaas scheen de zon niet, en het waaide erg hard. thuis had sam hele koude handjes, en het zag er een beetje raar uit, beetje paars, en hij heeft koorts 38.7 dus ik ben wel een beetje geschrokken, hij had echt hele koude handjes. hij wil ook nooit wantjes ofzo aan.

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Er staat idd een koude wind! Rienke wil ook nooit wantjes aan en een muts op.. Nu heeft ze een "muts" die ze niet zo makkelijk af krijgt ;)

Vanmorgen gewerkt en met Rienke gezongen voor papa want die is jarig... Nu even thuis nog aan de slag, stofzugien en vloer dweilen.. Vanavond krijgen we visite..

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

gelukkig wil sam wel een muts op en een sjaal om, hij viel in de wagen in slaap dus de deken erover gedaan, maar evengoed van die koude paarse handjes.

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Sandraske, gefeliciteerd met je man en veel plezier:D

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske gefeliciteerd met je man!

@palmie het gaat idd een stuk beter met me, meer energie enzo, heerlijk.

8. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske gefeliciteerd!!

palmie, oh wat gaat ze goed!!

9. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Even laten zien hoe groot mijn kleine meid alweer word:D

10. fafje

fafje Niet meer actief

palmie!! zooo zeker een grote meid geworden heh jeeeetje!! wat super cute vrolijk bekkie :D

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie wat een leuke en lieve foto!!:)

12. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Palmie, wat een mooie leuke foto van Cloé!

REnske is wat beter in haar hum vandaag, maar geen hapjes willen en de flessen gaan maar voor de helft op. Hoop dat dit maar van korte duur is. Ze blijft wel veel rochelen vind ik en nog wat kort ademig ondanks dat ze ventolin krijgt.

Sandraske, Gefeliciteerd met je man! En wat vond hij van de creatie wat jij en Reinke hebben gemaakt?

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje hoe was het vandaag?

denk dat er hier weer tanden aankomen, sam was wat huilerig vanmiddag en net weer geslapen, ookal heeft ie tussen de middag 2 uur liggen slapen. groente ging er ook niet echt in 3 happen, wel yoghurt gegeten.

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dankjewel voor de felicitaties! Mijn man vond de creatie leuk!

@palmie leuke foto!

@hier tweede helmdag, ze is er vanmiddag mee in slaap gevallen in de kinderwagen dus das positief! Ze is alweer verkouden, hoest nogal veel deze keer maar al het eten gaat er nog gewoon in dus maak me nog niet zo veel zorgen..

Ik ga Rienke in bad doen (leuk bruine bonen hapjes)!

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske ik zag de foto van slapende rienke op je hyves, erg lief!!

hier ligt sam al in bed, hij was moe!

16. fafje

fafje Niet meer actief

Hoi dames!!

Het was een hele leuk dag! Mirza's grote broer was reuze trots en had ene cadeautje mee gebracht...we hebben wat gewandeld en gewinkeld..en hij is natuurlijk met zn papa achter de playstation en xbox gegaan!
    Zondag kotm ie weer..harstikke leuk, gaan we langs mn schoonouders!

tukker, hopelijk knapt ze nog wat meer op, wat vreselijk die benauwdheid heh...!beterschap!

elsie, ja mirza lag hier ook al 19u in bed...laatste dagen zelf 1815/1830...dus vndaag wa shet een "latertje" haha

Zo ik ga zo mn bed in, morgen op kraambezoek!

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@fafje fijn dat het leuk was gister.
    sam werd even goed pas om 7 uur wakker, wel een paar keer gehoord vannacht maar ben dr niet heen gegaan en hij sliep weer verder. ik dus wel moe want het was voor mij wel een gebroken nacht. tussen de middag dan maar even slapen of iniedergeval rusten.

fijne dag allemaal!

18. fafje

fafje Niet meer actief

morgen!

Om 1 uur schrok ik wakker van een huilende Mirza...dneke en droompje/verwerking, heel zielig joh...maar hij al te troostenm door mn wand tegen em aan te leggen...dus gelukkgi viel mee...speentje en verder geslapen tot 7!

nu broodje eten en zo naar kennisje naar dr dochtertje kijken!

19. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Pfff straks mijn sollicitatiegesprek, ben zenuwachtig;)

20. fafje

fafje Niet meer actief

succes!!!

Deel Deze Pagina