Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie succes!!

@fafje veel plezier!!

@hier wij doen vanmorgen rustig aan, naja sam lekker spelen en straks nog even slapen en ik ga de bedden weer opmaken, en schoonmaken en opruimen. vanmiddag komt mijn moeder langs, denk dat we dan gaan wandelen.

2. fafje

fafje Niet meer actief

haha Mirza kruipt!!!!!!!!

uhhh ACHTERUIT :p

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje haha wat leuk!!

hier heb ik sam net maar in bad gedaan, nadat ie tot ze nek onder de poep zat! 2keer in een kwartier poepen en die keer ervoor al een schone romper aan hihi:D

4. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, zo dan hahaha lekkere poeperd :p

ja nahja ehct kruipen..oke hij zet zich af met de armen en beweegt dan zn beentjes kruipend...dus het zit er ana te komen...maar hij gaat wel 2 meter achteruit hahaha

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje hihi lijkt me grappig om te zien!

denk dat er hier weer tandjes komen, dacht te zien dat de andere voortand nu ook komt, en beneden zitten ook allemaal bobbels! dus hij is lekker bezig zo. hij ligt nu lekker in bed, want hij zat alweer in de ogen te wrijven.

6. Januari2011

Januari2011 Nieuw lid

16 mrt 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, hier nog een thuisblijfmama.. ben op 13 januari bevallen van mijn prachtige lieve zoontje en wil een half jaar thuis blijven om voor hem te zorgen. Schaam me er absoluut niet voor, sterker nog, ik voel me best trots de keuze te maken en het gewoon te doen!

Ben nieuw op dit forum dus even kijken wat er nu gebeurt..? :)

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @palmie succes! of hoe was het gegaan?

@fafje leuk kruipen!! Rienke maakt nog geen aanstalten, schuift alleen 's nachts haar hele bed door en afgelopen nacht heb ik haar drie keer terug op haar rug moeten leggen..

Wij hebben vanochtend lekker gewinkeld, wat dingen voor Rienke voor de lente/zomer en wat dingen voor mezelf..

Zometeen boven even aan de gang met poetsen..

8. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hallo meiden,

Tis heel goed gegaan met het gesprek en begin nu ineens te zenuwen van o jee wat als ik word aangenomen?:$
    Wil zelf heel graag gaan werken, weer naar buiten, onder de mensen, meer centjes enz.... maar nu het misschien zover is begin ik hem te knijpen;)
    Weer werken na 1.5 jaar, ChloƩ 3 dagen ergens anders achterlaten en noem het maar op, stom he!
    Ik hoor morgen of ik het ben geworden of niet dus we wachten het af!

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @palmie mooi dat het goed gegaan is.. Rienke brengen we sinds twee weken weg, nog naar mijn schoonmoeder maar per 1 april naar kdv.. vind het ook wel moeilijk maar het went snel ;)

@januari2011 welkom!

10. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Jij werkt ook of niet?

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie hoop dat je aangenomen word hoor!

@hier sam heeft weer lekker 2 uur liggen slapen, mijn moeder zit hem nu lekker fruit te geven en dan gaan we nog even wandelen.

12. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @palmie: spannend hoor! Ik heb laatst gesolliciteerd, maar ben blij dat ik het niet geworden ben, eigenlijk. We kunnen het geld natuurlijk gebruiken, maar het ritme is nu ook wel heel fijn. Dus ik vind het wel fijn zo.

@januari: welkom!

Ik ga vanavond lwinkelen met een vriendin. Tot later!

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier lekker gewandeld samen met mijn moeder, bijna de winkel in geweest, het was dat mijn moeder de hond mee had, maar anders was ik even mee naar binnen gegaan.

@januari welkom!

@sannaa veel plezier vanavond!

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja ik werk bij mijn man op het bedrijf, twee halve dagen in de week ben ik daar en de rest doe ik thuis..

15. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ze hebben net gebeld, ik ben het niet geworden, toch een beetje teleurgesteld:(
    Maar vind het heerlijk bij ChloƩ thuis hoor maar ja het geeft toch meer zelfvertrouwen als je wel aangenomen word:(

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie wat jammer!!

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    das balen palmie!

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen meiden!

hier te kort geslapen, schoonmoeder en haar vriend waren er gisteravond, ze gingen pas tegen 23.00 weg, dus sliep laat en sam was om 6.40 alweer wakker, rustig aan vandaag!!

jullie nog plannen?

19. fafje

fafje Niet meer actief

Palmie, aahhh zeker balen zeg...idd kan me voorstellen dat het je zelfvertrouwen zou geven....maar hoe dan ook ging het gesprek wel goed...dus wie weet komt er binenkort weer wat op je pad ;)

Elsie, ohja das een kort nachtje dan, lekker easy doen

@hier, Nou gister werd Mirza snachts ook al huilend ineens wakker...en vanacht weet 0215 en 0615...heel zielig...bij me in bedgenomen en door laten slapen..en ineens weeer 0745...

Ging zn luier uitdoen...en ja hoor...allemaal vaste drollen kwamen eruit!!...hij vond het dnek ik pijnlijk en mss een btj eng...wnat had al 3/4 dgn niet gepoept...dus het was dnek ik ook hard...pijnlijk..hihih maar heeeel grappig...het rook naar grote mensen poep :( bleeeehhh(sarrrrrry voor de details ) LEUK zo in de vroege morgen hihih!

Vandaag hie rook ff rustig aan, btj schoonmaken en ff langs de apotheek verder ff niks...druk genoeg gehad

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje ik doe ook rustig, heb ook echt geen zin om iets te doen. maar moet eigenlijk wel stofzuigen en de was opvouwen.

Deel Deze Pagina