idd dan gaan mensen vragen wat je dat doet de hele dag, alsof ze denken dat je de hele dag op de bank zit met de kinderen ofzo. ben vanavond alleen thuis dus hoop dat er iemand is om te kletsen!
Joehoe dames hoe is het? Wij hebben onze fietsen opgehaald, gaaf joh, ik heb gelink al een stukkie met Chloé gefietst en ze vond het zo leuk hahaha Wel wennen hoor zo voor het eerst meet een kleintje voorop je fiets maar wel heel gezellig! Ik heb niet alles bijgelezen maar ik hoop dat alles goed is met jullie, dikke knuffel van mij!
Ja idd. Mijn schoonzussen vooral die begrijpen niet dat er ook nog wat anders is dan werken of naar school gaan en je kinderen op het kdv droppen, ook als ze gewoon thuis zijn, want ja dat is zo lekker rustig.... Ik heb misschien een beetje last van mijn horrormoontjes hoor, maar waarom .. Ik heb geen kinderen gekregen om ze dan bij iemand anders te droppen, die ze dan vervolgens "opvoeden". En het maar prima vinden dat hun huis compleet op zijn kop staat. Maar ja ieder zijn ding, BUT THAT'S JUST ME en als ze dat niet begrijpen vind ik dat heel jammer.. want het zijn voor de rest hele aardige meiden.
@mamamarie ik ben het helemaal met je eens alleen ben ik nu ook weer begonnen met werken, hetzij bij mijn man in bedrijf, maar rienke gaat twee halve daagjes naar kdv en dat vind ik meer dan genoeg! @palmie veel fietsplezier! ik ben er vanaaf niet, zometeen huis vol verjaardagsvisite.. Rienke ligt al te pitten, die was helemaal kapot dus om 19 uur al fles en naar bed.. Vandaag heeft ze bijna 10 uur helm opgehad en ze lijkt er geen last van te hebben.. Alleen heeft ze vanmiddag in bed zo liggen schuifelen dat de helm af was toen ik haar uit bed haalde.. Helm zit nog vrij los omdat het hoofdje er in moet groeien.. Verder is de hele tijd aan het proberen vooruit te komen op haar buik, lukt nog niet echt trouwens, vanmiddag ging ze een stukje achteruit op de laminaatvloer, ze schrok er zelf van.. Fijne avond allemaal!
sandraske, veel plezier!! Grappig, Mirza schrok ook zo erg...hij was 2 meter achteruit gegaan...en toen moest ie huilen HAHA mamamarie, ja precies...ik kan me heel goed voorstellen dat als het financieel gewoon niet haalbaar is en je MOET werken ...is het een ander geval.. Ja idd als thuisblijfmama heb je iets meer tijd...voor jezelf..zo tussen de dagelijkse dingen door...maar daarnaast ben je ook de hele dag met je kindje bezig...als papa thuis komt vind ik het ook fijn als hij zich dan ontfermt over de kleine zodat ik rustig kan koken oid... Maar moet zeggen dat er ook zat zijn, die tegen me zeggen : groot gelijk meid, ik was ook thuis gebleven als het kon..
O nee hoor ik heb ook niets tegen een kdv ofzo hoor, helemaal niet zelfs.Net als voor sommige mensen kan het gewoon niet anders en er zijn natuurlijk ook moeders die zich een betere moeder voelen/vinden als ze een paar dagen in de week gaan werken. Heb ik ook helemaal geen problemen mee. Het gaat mij echt om dat zinloze, weet je wel. Toen ik dat schreef had ik trouwens een beetje een kl*te bui,omdat mijn buurvrouw voor de zoveelste keer haar poten niet van mijn post af kan blijven ( helaas). Mijn moeder had een pakje gestuurd met een dvd-tje erin voor mijn oudste dochtertje, en dat is dus "niet aangekomen". Alweer...:x Leuk hoor een deur delen.
mamamarie, nee precies zo denk ik er ook over.. Jeetje das klote...irritant...!!!! ik heb ook geen leuke buren, aso's vind ik ze! en heel schijnheilig!
Hallo! @mamamarie welkom en wat een vreemde actie van de buurvrouw??? dat doe je toch niet?? Wat ongelooflijk lullig en je hebt natuurlijk geen poot om op te staan. Belachelijk! @werken en KDV helemaal mee eens, maar ben blij dat ik Luca niet hoef te brengen naar zoiets. Hoewel hij wel geniet van school. gisteren op weg naar huis ook zei hij: school leuk! Dat vind ik zo heerlijk om te horen! Ik denk dat hij KDV ook wel heel erg leuk zou hebben gevonden, hoewel hij hier wel een soort schoolidee leert, omdat hij echt naar school gaat er groepsgewijs dingen doet en weer thuiskomt. OP het KDV gaat hij daar natuurlijk een hele dag heen en al veel langer, zodat het schoolse meer een soort thuis is. Lijkt me gevoelsmatig wel anders. Even een update: Luca heeft vandaag alleen in bed een luier gehad en een heel klein ongelukje maar gehad! Knap toch? Alleen had hij vrijdag avond een heel verhaal gehouden over poepen en potje en zo..... Dat was dus echt! maar dan had hij in zijn broek gepoept!! Ik zag hem wijdbeens als een soort krabje door de kamer lopen en ik zei: Hbe je gepoept luca?? Ja dus.... Dus hup in bad en wow!!! Wat een berg! Luca vond het gelukkig ook erg vies, dus ik hoop dat het een leermoment was, want ik hoef dit niet dAgelijks te hebben haha! Vandaag had hij dus een brandweermanpoppetje gehad als kado voor zijn stoere plasgedrag (zelfs op een onbekende wc geplast) groetjes!
Sanna, wat GOEEEEED!!! ahhh zie em al lopen, zo zielig!!! Trouwens hoe gaat dta met die ongelukjes..ik bedoel in bed...wordt zo/n matrasje dan niet heel vies...of gebruik je van die waterdichte moltons?!
@sannaa wat goed!! @sandraske fijne avond!! ik kreeg onverwacht een vriendin op bezoek, dus dat was gezellig en was dus niet alleen, ga zo lekker slapen en hopen dat vriend zo thuis komt.
hoe is het trouwens met die ene vriendin afgelopen, die ineens niets uit zichzelf liet horen... fijn dat je toch geen eenzame avond had
@ sannaa, ik zie het al helemaal voor me. Vaak is dat idd wel een leermoment,vooral als ze het vies vinden. Ik hoop voor je dat ie snel zindelijk is... Ja,en dat ding over de buurvrouw..Tja,ik heb idd geen poot om op te staan. Ik ben zelfs al bij de politie geweest om te vragen wat ik er aan kan doen. Zolang ik haar niet op heterdaad betrap kunnen zij niks voor me doen helaas. En er is niks lagers dan post te stelen van een kind ,haar nam stond er zelfs op, en die ... weet precies hoe mijn kinderen heten :x ( denk om je bloeddruk..) Ik kan er echt zo boos om worden en het zieligste van alles is nog wel dat mijn dochter heel de week zowat voor de brievenbus heeft gecampeerd ,en dat mens het toch nog voor elkaar heeft gekregen. Als je dan het gezicht van dat meisje ziet als ze tegen me zegt..Mama het is er nog steeds niet .. Nou dan breek echt mijn hart zowat en krijg ik zin om bij mijn buurvrouw wat te breken... In ieder geval nog een prettige avond ik ga naar bed.. Die apen van mij zullen om half 7 wel weer aan mijn bed staan
Oh ja het is zeker bedtijd! @mamamarie: Echt zooo laag! Kan het me helemaal voorstellen, wat een rotmens. En dan de verwachting voor dat speciale pakje dat door de post moet komen en dan...... Niets! @fafje: Hij slaapt nu nog lekker wel met een luier aan hoor! @elsie: Wat leuk als er opeens een vriendin is, ik dacht al waar ben je? Haha! Ik ga nu ook mijn bedje in trouwens Alleen nog even de schoolfoto laten zien hoor!!
mamavanmarie, nou walgelijk zeg! pfff Sanna, ahhhh helemaal netjes zn haartjes waren er ook spciaal voor geknipt toch ...een verlegen lachje maar super cute!!! Hey en wat is dat een leuk vestje(?)...zonder mouwen...waar is dat van!? truste allemaal! ik ben net uit de douche en heb me zo dik ingesmeer.d..moet het ff laten intrekken amder splakken mn kleren zo blehhh haha
Goede morgen allemaal!! Sinds 7u wakker, Mirza was om 0530 wakker geworden...super koude handjes...mn ogen waren dichtgeplakt...gewoon heb gepakt en bij mij neegelegd en sliep direct verder...heb zn handjes wel ff verwarmt! Nu ff een bakkie..we moeten 1130u weg grote broer halen...en dan naar mn schoonouders... Ik vind dat altijd ff omschakelen/lastig...als je "schema" aangepast moet worde...hopelijk doet Mirza een goed dutje, wnat slapen vanmiddag zal denk nie makkelijk gaan fijne middag!
rienke heeft vandag uitgeslapen tot acht uur dus dat was wel fijn! Het is niet zo heel laat geworden gisteren maar toch.. vanmiddag komt de familie weer en dan is het voorlopig even gedaan met de verjaardagfeestjes.. Gelukkig is het mooi weer en kunnen de kindjes naar buiten!!
goeiemorgen! @sannaa het is altijd gezellig als het onverwacht komt, zij was alleen thuis en ik ook dus stelde ik voor dat ze hier hier kwam en dat vond ze wel gezellig. @fafje met die vriendin heb ik gewoon weer contact hoor, heb haar afgelopen woensdag nog gezien. hier werd sam om 6.30 wakker, fles gegeven en schone luier en heb bij papa neer gelegd, en nog even lekker een beetje geslapen tot 8 uur, naja ik dan want sam die was gewoon wakker. hij ligt nu ook alweer in bed want hij was alleen maar aan het huilen, maar nu is het stil boven. het is best een heftige sprong denk ik niks is leuk, soms heel even maar het is vooral MAMA! @sandrakse fijn dat het feestje leuk was en dat rienke lekker geslapen heeft!
Goedemorgen!! Hier goed geslapen, maar Luca heeft weer verhoging. Hij speelt nu in de zandbak. Hopelijk morgen weer beter, want niet naar school zou wel heel erg sneu zijn... @fafje:Leuk hoor grote broer halen, zal misschien wel weer even wennen zijn, zo'n grote jonger erbij? Hoe lang blijft hij dan? Een dag of langer? Het vestje komt van een winkeltje in Haarlem dat franse merken verkoopt. Het babymerk heet: Grain de Blé, deze is voor de peuters/kleuters en heet anders, maar is van dezelfde. Misschien kun je erop googlen. @elsie: Pittig hoor die sprongen! Jeetje! Knuffel sam maar veel, want hij vindt het allemaal ook moeilijk hoor.
@sannaa het zal idd voor hem ook moeilijk zijn, gelukkig heeft ie net wel redelijk zijn broodje gegeten en melk gedronken. over een half uurtje gaat ie lekker slapen. leuke foto van luca!!
goeiemorgen!! gister was echt een moeilijke dag voor sam en dus ook voor mij, hij moest echt heel veel huilen tot krijsen aan toe, en niks was goed om 19.00 uur ging ie naar bed en hij viel gelijk in slaap, maar hij werd om 2.30 wakker en was het ook even huilen, maar even getroost en weer verder geslapen tot 6 uur, toen hoorde ik hem geluid maken maar ik dacht wacht nog maar even af of ie niet weer gaat slapen, maar helaas 20 min later een fles en schone luier, en na ongeveer een kwartier begon ie te jengelen en later weer huilen dus om 7.15 weer in bed gelegd en hij sliep tot iets over 8! ik ben er wel om 7.30 samen met mijn vriend uit gegaan. haal het vanmiddag wel weer even in fijne dag allemaal!!