Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

ahh arme sam! nie makkelijk voor em...porbeer maar lekker bij te rusten vanmiddag dan!

sanna, ja het is allemaal wel lastig merken we...vooral voor broer...want zijn moeder fluistert hem veel in en geeft hem opdrachten mee om te zeggen (of niet te zeggen)....vidn t wel zielig voor hem..
    Buiten dat hebben we net die periode gemist met hem dat je zo'n kind goed kan voorbereiden op een baby...

Nu heeft ie ineens een broertje van 6 mnd...en nergens bij geweest...leeftijdverschil is natiuurlijk erg groot..maar hij is wel lief hoor

vandaag wel ff naar buiten, eerst ff dingen thuis doen...gister wa shet nog erg netjes en schoon allemaal...helaas is dta weer anders :p

fijne dag allemaal

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje is idd niet makkelijk voor sam, en ik vind het heel moeilijk als ie zo huilt! soms moet ik echt ff afkoelen, dan zet ik hem maar even in de wipstoel voor baby tv dan is het meestal wel goed, even een kwartiertje rust en dan is het weer goed. vandaag ook rustig aan.

was het wel leuk gister om hem weer te zien? lijkt me idd erg moeilijk voor hem dat ie niet die periode heeft mee gemaakt en ook dat ie nu dan ineens al 6 maanden is. mijn stiefdochter heeft mij wel zwanger gezien en alles mee gemaakt, ze was ook het weekend dat ie geboren werd hier, dus ze kwam gelijk in het ziekenhuis kijken en de volgende dag weer, en het weekend erop wat niet haar weekend was om bij ons te zijn mocht ze toch een middagje hier zijn zodat ze kon wennen eraan. nu is ze helemaal gek op dr broertje, maar af en toe wel een tikkeltje jaloers hihi.

3. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Goedemorgen!

Jeetje meiden wat een verhalen over stiefkindjes. Lijkt me wel pittig hoor. Zoals je zegt fafje, met je sitefzoon die dan een belangrijke periode heeft gemist en dan meteen een 6 maanden oud broertje heeft 'opeens' en ook nog eens een moeder die manipuleert. Dat zijn moeilijker dingen en wat elsie zegt over jaloers zijn dat zal ook nog wel een tijdje blijven. Heel begrijpelijk voor haar hoor, maar dat kan vast nog wel erger worden. Hoe ouder ze worden hoe meer ze gaan begrijpen natuurlijk, dus je kunt ze meer uitleggen, maar ze gaan ook meer zelf dingen bedenken.

Hier gisteren een rotdag gehad, had zo'n rugpijn!! Kon bijna niet eens zelf van de wc komen. EN toen had ik zelf leuk bedacht om bij mijn schoonouders te gaan eten en ik voelde me rot en kon niets hebben van hun 'vrolijke' Luca enthousiasme. Ze zijn altijd zo druk en daar kon ik nu niet tegen, normaal al niet, maar nu wilde ik alleen maar naar huis. PFff
    Nu nog steeds pijn maar wel wat beter. Luca naar school gebracht....Zonder luier!!! Ik heb hem daar de wctjes laten zien en hij heeft er meteen op geplast. Heb hem goed uitgelegd dat hij aan de juf moet zeggen als hij weer moet... Ik ben benieuwd. Maar de verschoon set zit in zijn tas! haha!

NU kijken wat ik in huis kan doen...Rot rug!

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa wat balen van je rug!!
    mijn schoonmoeder is heel druk en ben ook echt moe als ze geweest is.

pff ik ben echt moe van die nacht en gister, tot nu toe gaat het wel redelijk met sam, heeft net lekker in de box gespeeld en gaat zo nog even slapen.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Rienke heeft de smaak te pakken qua slapen, de laatste drie dagen gaat ze om 19 uur naar bed en is 's morgens tussen 7.30 en 8.00 pas wakker.. 's nachts horen we haar amper..
    Ze krijgt de laatste drie dagen wel een avondpapje van bambix misschien dat dat scheelt..

Ik ga oo kmijn huis poetsen, fijn die verjaardagen, het is ƩƩn grote puinhoop..

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandrakse lekker hoor dat rienke zo goed slaapt! hier normaal ook, maar tijdens een sprongetje is even anders helaas.

ik ken het met verjaardagen idd, gelukkig is sam in de zomer jarig en hoop ik op mooi weer zodat we het buiten kunnen vieren.

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Sandraske, lekker he die goeie nachtjes, dat is hier wel anders:(
    ChloƩ doet het heel goed hoor, niks mee te doen maar snachts is het drama, ze word elke keer wel 3 a 4 keer wakker:$
    Ze huild dan alsof ze een beetje bang is, als we er dan even naartoe gaan is het een half uurtje weer goed en dan begint ze weer, we snappen er niks van, dit heeft ze nooit gedaan:(
    Wij raken langzaam opgebrand door die gebroken nachten pffffff

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie snap heel goed dat je opgebrand raakt van die gebroken nachten! misschien overdag wat proberen bij te tanken?

9. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Tis veels te mooi weer om te slapen haahaha, ach misschien gaat het vanzelf weer over we blijven positief:D
    Hoest vandaag met Sam en met jouw?

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie sam was vannacht ook wakker, dus ik ga zo wel ff liggen wat hij gaat dr zo ook in, als ie weer wakker is ga ik lekker met hem wandelen.

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @palmie das minder inderdaad! Komt vanzelf goed meestal..

hier weer een mijlpaal, ik zag vanochtend een wit puntje in Rienke's mond...

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske wat goed!! hier inmiddels 6 tandjes! 4 boven en 2 onder.

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    gisteravond geen pap gegeven en jawel vanmorgen was het 6 uur! conclusie: vanavond weer pap!

Zometeen werken, Rienke gaat even naar oma..

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@sandraske ik zou dan ook idd lekker pap geven! werkze.

hier heeft sam weer goed geslapen en ik dus ook, hoorde hem om 5.30 maar laten liggen en hij sliep nog een uurtje, toen een fles en schone luier en eruit gegaan!

fijne dag allemaal!

15. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Goedemorgen dames,

Hier weer heel slecht geslapen, ChloƩ was tot 3 keer wakker.
    De laatste keer was helemaal drama, ze ging zo erg over de zeik dat ze zo hard ging hoesten dat ze moest kokhalsen en dat ging over in overgeven pfffffff niet normaal joh:$
    Ze heeft niets hoor, geen koorts, niet ziek, nu is het weer net of er vannacht niets is gebeurd zo vreemd!
    Hoop echt dat dit snel over is, de 13 maanden sprong????

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie wat vervelend voor jullie! hoop dat ze snel weer wat beter zal gaan slapen.

17. fafje

fafje Niet meer actief

spring even in

@palmie, goh wat zielig zeg en zwaar voor jullie....ik hoop idd da het een fase is, en niets onder de leden...oortjes/kiezen/tanden!?? nee maar het is al wat langer aan de gang heh, en zomaar ineens...mss tijdelijk har bedje bij jullie op de kamer...of een camping bedje...al is het om even bij te tanken, als dat helpt!

@jaloezie, ja het is natuurlijk sowieso wennen voor zn grote broer...maar hij is nog steeds erg lief hoor...hij vraagt altijd al veel aandahct, zowel van mij als zn vader...en nu ziet ie dat dat dus niet meer altijd kan, maar ik leg het gewoon uit...als hij wat wilt..dat ik zo kom, eerst even de baby, wnat die kan niks zelf..en dan vaak een grapje..en dat vind ie leuk en komt ie me helpen...

Sanna, zo te lezen gaat het Luca goed af,w at betreft plassen! Dikke duim vor hem!

Elsie, hoe is het nu met Sam?

Tukker, meid hoe gaat het met je! leuke nieuwe foto's op hyves!

Sandraske, nou dat lijkt me idd dan wel helpen! hier maakt het dus niets uit...moeder melk, flesvoeding, pyamapapje...hij slaapt toch wel :D

@hier, Met Mirza gaat het super goed! eet goed, poept goed, groeit goed hihih vooral in de breedte :p
    En ik ben eindelijk ONGESTELD:D...moet volgens mij ngo doorzetten maar toch...het begin is er...gister mega sjaggo en hoofdpijn! krampjes ook...moet zeggen het valt allemaal nog erg mee...dus ik verwacht nog meer :D

vnadaag lekker met mn vriendin en haar dochtertje wandelen en klessenbessen, heb dr lang niet gezien!

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje met sam gaat het goed, vannacht weer lekker door geslapen! scheelt voor mij ook echt! het is gelukkig ook weer meer mijn vrolijke mannetje, al ligt ie nu te huilen, maar hij is moe denk ik ga hem zo lekker in bed leggen.

we hebben net al lekker even gewandeld, vanmiddag gaat sam naar mijn schoonmoeder en heb ik even rust! heerlijk.

19. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Fafje, wat goed dat je ongie er eindelijk is, wachten duurt lang he en nu weet je gelijk weer hoe het voelde om ongesteld te zijn brrrrrr ik vond het verschrikkelijk, dat was 1 van de voordelen van zwanger zijn:D
    Ja de nachten hier zijn vreselijk slopend maar ga er toch wel vanuit dat het vanzelf weer overgaat, overdag is er niets aan de hand dussss.....
    Strakkies lekker even op de fiets naar opa!

Elsie, wat fijn dat Sam over het sprongetje heen is!

Tukker en Waterlelie, waar zijn jullie, joehoeoeoeoe???:D;)

Sannaa, sorry beetje laat maar wat een leuke foto van Luca.

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie dat is zeker fijn! vind het zo zielig als ze zo moeten huilen.

@fafje wat goed voor het eerst ongesteld! vond ik heel heftig de eerste keer, was ook duizelig ervan.

Deel Deze Pagina