Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Vervelend is dat he, hadden wij vanmorgen ook bij het cb, de hele tijd janken, tja gewoon moe van snachts niet slapen;)
    Maar ja je doet er niks aan he, ik doe Chloé zo ook in bed kan ze ff goed uitrusten:D

2. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Anke welkom, klets maar lekker mee hoor!

Roeltje, ik wou dat Chloé met de 2de boterham ging spelen dat had ze de 1ste tenminste op;)

3. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Vanochtend ff rustig aan gedaan ff poetsen in huis, en ik kom weer hier kijken meeeeen wat gaat het hard hier!

@ sporten, voor Renske deed ik 2 x per week aan fitness en deed veel op de fiets. Ga in het nieuwe jaar samen met 2 meiden zwemmen als mijn man de dag dienst heeft.

@ elsie, als ze zo huilen dan ku n je ook niet echt relaxd en gezellie koffie drinken he?

@ thirza, hihi aaron is een slim ventje! Maar jij als slimme mama heeft het goed opgelost zo:D

@ ankje. welkom Idd 3 uur heen enterug reizen is ook niets. grrot gelijk dat je nu ff thuis mama bent. Hoop voor je dat je een leuke baan weer vind.

@ palmie, goed om te horen dat het CB het wel goed vind zo met Cloe, Idd het is moelijk om je niet druk te ,maken over het weinige slechte eten van haar, maar het is niet anders. Hier net zo met Renske met de flessen;).

Ik ga zo Renske en ons hondje richting oma. heb ik weer de middag kapot! kom vanavond wel weer kijken/schrijven;)

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker nee dat kan zeker niet dat, je bent steeds met je kindje bezig, maar niks aan te doen hoor volgende keer beter. hij ligt nu lekker te slapen.

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zo, ons meisje ligt op bed dus tijd voor jullie, haha!
    Dagje weg is niet doorgegaan!

Elsie vervelend he als ze zo huilen! Meestal krijg ik Yasemin overal wel in slaap dus dat is wel fijn. Meestal ben ik gewoon thuis voor haar slaapje, maar soms ook niet.
    Alleen slaapt ze ergens anders niet zo lang als thuis.

Thirza haha die Aaron, geweldig! Goed opgelost trouwens.

Pff ben blij dat ze ff slaapt. Ze is echt niet lekker. Nu hopen dat ze ook ff blijft slapen, ze wordt telkens wakker door haar hoesten. :(
    Als ze wakker is gaan we ff bij de etos kijken voor een hoestsiroop o.i.d. en daarna ga ik ff thee drinken bij een vriendin.
    Volgende week donderdag hebben we een afspraak bij de gastouder om even te gaan kijken.. wel spannend hoor pff.

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

sam slaapt idd thuis ook beter dus probeer meestal dan wel gewoon thuis te zijn, lukt niet altijd. nu waren we dan iets later thuis hij was in de auto in slaap gevallen maar kon hem wel zo overleggen. alleen moet ik zo wel weer dr uit halen want ik moet naar de fysio en sam gaat dan even naar mijn schoonmoeder toe.

7. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    @Elsie, kan je schoonmoeder niet even bij jou komen dan? Dan hoef je Sam niet wakker te maken!

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik hoor hem nu al weer geluid maken dus dan vind ik het niet zo erg:) maar dan heeft ie wel heel weinig geslapen, naja dan slaapt ie straks nog wel even en dan misschien vannacht ook weer beter!! dat zou fijn zijn:D

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    @ Elsie: Succes bij de fysio. Wat fijn dat je schoonmoeder zo dichtbij woont.

@ Palmie: Hoe was het bij het cb?

@ Duchess: Wat zielig he als ze niet lekker kunnen slapen door hun eigen gehoest.
    Sterkte ermee.

Spannend zo’n eerste ontmoeting met de gastouder.
    Hier gaat Jonna ook naar de gastouder. Het klikte bij de eerste ontmoeting. Vind haar helemaal geweldig. Jonna vind het ook iedere keer weer leuk bij haar.
    Hopelijk heb jij ook gelijk een goed gevoel bij de gastouder.

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@ankje vind het ook wel fijn dat ze zo dichtbij woont, ze komt vaak ff langs. meestal gaat sam wel met me mee want mijn schoonmoeder werkt gewoon, maar nu was ze thuis en sam moest vanmorgen steeds huilen dus dat is niet zo handig als ik bij de fysio ben.

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ankje
    Hee meid, welkom! Mm, nee zo lang reizen naar je werk is idd niet te doen eigenlijk.. Hopelijk vind je snel een baan (of heeft het geen haast;))

Thirza
    haha lees nu je stukje over Sinterklaas.. Goed opgelost.. Volgens mij zou ik met een rood hoofd zitten stamelen met een compleet lulverhaal :D

Elsie
    Als Sam nog moe is, waarom neem je dan geen campingbedje mee? Kan hij daar ook nog even slapen als hij moe is/wordt.. Succes bij de fysio vanmiddag!

Palmie
    haha, van de 1e boterham gaan ook wat stukjes naar de hond hoor;) Maar meestal is één keer waarschuwen genoeg en eet hij weer wat stukjes op.. Puur uittesten en kijken hoever hij kan gaan.. En met zulke dingen is dat niet zo heel erg ver;) Maar goed, Lenn is ook een vreetzakje hoor.. Weigert zijn toetje sinds een week en wil daar voor in de plaats extra groente:) Nu krijgt hij wat yoghurt van mij tussen zijn groente-toetje door;)
    (Eet avondeten ook meer dan mij trouwens)

Tukker
    Veel plezier!!

Duchess
    Balen dat het dagje niet doorgaat!:( Maar bij een vriendin op de thee is ook leuk :) Thijmsiroop kan ik aanraden.. Heb het vanmorgen zelf ook gehad, is wel vies spul, maar werkt als een tierelier..
    Ach, arm meisje.. Hopelijk voelt ze zich snel beter!

Elsie
    haha lees nu dat hij al wakker is..

Zo, na het lunchen telefoon.. Buurman: Heb je koffie klaar?
    Uh ja hoor, kom maar bakkie doen haha. Dus die is hier uurtje geweest.. Lenn vindt hem helemaal geweldig haha en zo vaak zien ze elkaar niet.. Wel errug leuk.. Hij is ook leuk met Lenn trouwens, dat scheelt ook.. Hij en zijn vrouw verwachten rond Januari de eerste:) Zo leuk:)

Ga met een boek op de bank.. Lenn was bekaf van al dat gespeel haha.. Dus die op bed gelegd, wilde zijn speen nog van beneden halen.. Kom ik boven, slaapt ie al! Normaal slaapt hij dus echt niet zonder speen.. Nou ja, ik vind het goed haha..

12. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    hèhè. weer bijgelezen.
    Zwemmen was erg leuk. waren wat aan de late kant, maar er waren maar 3 kindjes (+ al een ouder zoontje dat ook mee was) Luca vond rugzwemmen helemaal niets, maar sinds vorige week vindt hij het opeens niet zo erg meer. Het lijkt alsof eht komt dat hij nu weet wat rug en buik is en ook begrijpt als ik zeg dat hij moet 'slapen op zijn rug'. Dan snapt hjij dat hij moet strekken en blijft dan ook drijven. Daarna altijd gezellig wat drinken. We waren laat terug vandaag! Even Luca naar bed krijgen...

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@roeltje mijn schoonmoeder heeft een camping bedje dus daar kan ie in als ie nog moe is! na de fysio ga ik hem weer halen en dan is het ook tijd voor zijn fles.

14. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hoi dames! Mijn hemel wat gaan jullie hard! Moest 6 pagina's teruglezen!

Allereerst: de 20-wekenecho was helemaal goed! We weten het geslacht niet :D, dus dat blijft nog een weekje of 20 een verrassing, hihi. Ik was natuurlijk wel heel benieuwd, maar mijn man is erg stellig dat ie het niet wil weten... Dus ik turen naar dat scherm... maar ja, als leek zie je natuurlijk niks :) Mijn voorgevoel zegt dat het een meisje is! Bij de vk ook alles goed, alleen ook last van bekkenpijn en harde buiken, dus ik moet rustiger aan doen. Wel lastig met een dreumes, maar ja... tis de moeite waard!

@ anke: welkom, gezellig! Fijn dat Jonna het zo naar haar zin heeft bij de gastouder!

@ thirza: oeps, ja oppassen op je woorden!! ze papegaaien alles na! en Aaron begint het wrs ook al wel een beetje te snappen, of niet? Vind het nog wel makkelijk dat ik er hier gewoon hardop over kan praten, haha

@ zogelukkig: kan me je dilemma voorstellen! Het is zo moeilijk om je kindje een beetje los te laten op dit gebied... doe wat je gevoel zegt!

@ elsie: hoe was het bij de fysio?

@ kraamtijd: heb eigenlijk best een fijne kraamtijd gehad eigenlijk. Niet al te veel visite, maar dat vond ik niet erg. Ik vond de kraamvisite sowieso best een hele opgave eigenlijk... :)
    Alleen de bevalling, die zou ik wel graag anders zien, maar ja... afwachten!

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamamarije ik moet er om 14.30 zijn dus nog ff wachten, zo sam naar mijn schoonmoeder brengen.

16. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    He Mamamarije super dat alles goed was joh, is toch altijd weer spannend he, enne wel rustig aan doen he, denk erom hihihihihi;):D

17. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Goed hoor, ze zeiden als ze het brood en fruit niet wil tja dan niet, niet zo moeilijk over doen!
    In plaats van de boterham mocht ik ook een bordje pap geven dus dat heb ik gedaan vanmiddag en je raad het al.......die wilde ze ook niet:x
    Nah ja probeer maar om me er niet te druk over te maken ze zal vast wel groot worden.

Hoe bevalt het je eigenlijk nu je niet meer werkt?
    Ik heb ook altijd gewerkt en het valt me af en toe best wel zwaar, best eenzaam en saai als iedereen om je heen werkt:)

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    MamaMarije
    Helemaal top dat alles goed is! Wel een geruststelling denk ik..
    Ach een verassing is ook leuk toch:)

Mijn man zei toen: Oh het is een jongetje, is zie zijn piemeltje!
    Uh, dat is zijn navelstreng, maar dat heeft die vrouw pas gezegd toen hij water ging halen :D Ze vond het anders zo sneu haha.. Wel een geluk dat het idd een jongetje was;)

19. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    HAHAHA leuk verhaal.......
    Wij wilden het wel weten tijdens de 20 weken echo, en ons gevoel was wel goed:)

20. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Mamamarije, fijn dat alles goed was bij de vk en echo.
    Jij ook last van je bekken dus, balen he.
    Zijn jullie al druk bezig met het kamertje?

Bekken, probeer hier ook rustig aan te doen. Zo liggen hier nog braaf de hageltjes op de grond. Heb het bij de jongens ook gehad. Alleen begon het dit x wel erg vroeg.

Eten, wij eten vanavond mex bonenschotel met rijst, lekker snel klaar. Wil nl om 18 uur richting de pieten. Nu maar hopen dat mijn man op tijd thuis is. Zou eerder thuiskomen.

Elsie, succes bij de fysio. Ik heb meestal ook even oppas als ik heen moet gelukkig. is anders steeds zo gesjouw met in en uit de auto

Kraamtijd, bij de eerste geen kraamtijd gehad, ja in het zkh omdat hij met een longontsteking op de couf afd lag. Bij de 2e gelukkig thuis en ook er echt even van genoten. Zal nu wel weer anders worden met nog 2 en ook 1 die naar school moet.
    Wel zou ik graag eens spontaan bevallen. Ben nl 2x ingeleid, maar ja ze vinden het altijd gezellig in de buik hier.

Hier is het ook de laatste, wel raar hoor vind het zo speciaal die plopjes nu en straks het getrappen. Echt het idee dat je het hierna niet meer meemaakt. Dus er nu maar extra van proberen te genieten.

Deel Deze Pagina