@ Elsie, Harry potter, leuk hou ik wel van! Wel genieten vanavond he?! nu je voor het eerst iets zonder sam gaat doen. Was van plan om Renske op te halen slaapt ze nu eindelijk. ach mijn meisie toch! Vind het maar niets als ze zo huilen...
He meiden ik heb net ook thee geslurpt bij mijn papa, ach helemaal met dit weer zit ie zo vaak alleen en nu Jeroen vrij was kon ik lekker de auto mee. Ik woon nu een stukje verder bij hem vandaan dus kan niet zo vaak meer naar hem toe, gelukkig heeft ie een stel leuke buren Elsie, veel plezier bij Harry Potter Tukker, fijn dat je me niet vergeet hihi.... En ja de eerste maandjes zijn erg lastig he, maar geloof me het word allemaal beter en makkelijker als ze iets ouder worden, maar ja dan komen er wel weer andere problemen om de hoek.....hmmmm heb je ook niet veel aan he Sannaa, wij hebben geen huisdieren, ja af en toe zo'n dikke vette spin Roeltje, wat een leuke pyama Liset, hoe gaat het met je hoofdpijn? Mamajes, hoe was het met het kletsgroepje en alle baby's Nou verder weet ik ff niet hoor
@stroopie dankje!! heb er zin in. heb sam net bij me schoonmoeder gebracht dus ben nu echt helemaal alleen thuis, wel even gek maar sam is daar in goede handen! en als ik thuis kom vanavond ligt ie lekker in zijn bedje.
elsie, have fun!!!!!!!!! donderdagavond stapavond toch @huisdieren, hier ook niet. Vroeger wel hoor, ik ben dol op konijnen, cavia's en katten! Bij mijn vader en zusje thuis wel honden. Ik ga nu regelmatig naar de kinderboerderij Ook leuk!!! De lasagne is al klaar...is wel lekkerder als het van te voren wordt gebakken, kan het hard worden (geen idee hoe je het anders zegt) Zo'n slappe zooi hoef ik niet... Vanavond weer Expeditie Robinson!!!!! JEAHHHH
Waterlelie, ik ben ook Expeditie fan hahaha het word steeds spannender he Oh ja wij eten een visje vanavond, pangasiusfilet(schrijf je dat zo?)
Jaa expeditie robinson (oke, ik kijk altijd terug, I love Bonje met de buren namelijk) ELsie veel plezier bij de film vanavond!! Tukker ach, toch nog in slaap gevallen? Sneu he, als zo'n kleintje moet huilen steeds.. Eten staat op, Lenn maakt de woonkamer onveilig.. sjeest met de kinderstoel door de kamer heeft van kw voor 2 tot half 4 geslapen.. 2e dag op rij dat het slapen weer goed gaat (overdag dan) Shit, mn gehaktballen branden aan..
palmie, geen idee maar ik snap wat je bedoeld Lekker visje! We eten ook elke week wel vis....jammie Ja expeditie is rete spannend!!!!! Wie denk jij dat gaat winnen? Roeltje, heerlijk dat je kleine ventje goed geslapen heeft! Houden zo En zijn de ballen aangebrand
Ohja ik zag ook al op de voorstukjes van bonje met de buren.....wat een stelletje...................piep
ik heb wel zin in de film! zo eten maken en dan rond 18.15 word ik opgehaald, film begint om 19.30 maar is 40 min rijden en de kaartjes moet je een half uur van te voren ophalen.
@ Roeltje Gehaktballen met wat?? fijn dat lenn een goede midaag slaap heeft gehad! Renske slaapt nu nog steeds... zal zo wel een x wakker worden voor de fles. @ waterlelie, Waarom niet een paar leuke konijntjes? Is toch leuk! @ palmie, was het gezellie bij je papa! enne vis moet zwemmen he? Hier eten we zo zalm met pasta in roomsaus, Hmmm krijg trek ga zo koken Ow Renske wordt wakker zij is eerst aan de beurt! Zal wel honger hebben na de laatste fles van 12:30 van vanmiddag.
Elsie Lekker je tijd nemen vanavond.. Sam is in goede handen bij je schoonmoeder en daarna bij je vriend(man).. Lekker hoor, een avondje weg.. ik ga 10 dec. weer.. (uh, eindelijk) ben sinds de bevalling nog geen avond alleen weggeweest Nu lekker met een vriendin weg Tukker Rode bieten (tis dat Lenn ze lekker vindt, maar anders...) en gekookte aardappelen kunnen over een kwartiertje aanschuiven
@roeltje wel lekker hoor tijd voor jezelf idd! toen ik net bevallen was trok ik het echt niet om s'avonds weg te gaan omdat sam om de 2 a 3 uur kwam voor een voeding maar nu ie lekker doorslaapt voel ik me steeds beter en veel meer engergie. dinsdag begin ik met pilates.
Ja als er eenmaal een beetje ritme in komt gaat het al een stuk makkelijker.. Zeker als hij idd lekker doorslaapt 's nachts Heel veel plezier vanavond!! zo, keuken is opgeruimd.. Nog even met Lenn spelen en dan kan hij onder de douche (jaja, de douche) Gaan gewoon verder proberen om er handigheid in te krijgen
Chloé en mama hebben net lekker gedouched en papa is naar een kameraad gamen. Als de kleine meid straks in bed ligt kan mama lekker voor Expeditie Roeltje hoe ging het douchen? Waterlelie ik denk Ray of....he hoe heet ze nou, die lange vrouw
Ik denk ook Regina Top wijf!!! Emma is al helemaal schoon! Zit nu in de box te spelen en straks flesje en naar bed! Ik moet ook nog onder de douche want wil zekers op tijd voor de tv Morgen dagje uit in Den Bosch! Nouja mits het weer toelaat had afgesproken met een vriendin maar ik heb echt geen zin om met een vol bepakte wagen met kind met ov en door de regen te gaan
Lenn is heeeel even onder de douche geweest.. Hij was al moe, dus dan is het bad ook al niet zo'n succes.. Nou, de douche helemaaal niet haha..maarja, had even niks te willen.. snel gewassen onder de douche en er weer uit.. ligt nu net op bedje, het is stil boven dus denk dat ie al slaapt
Palmie, fijn dat het helmpje weer goed zit bij CHloe! Hopelijk merk je dat aan de nachten! Zo te zien zijn jullie ook zo'n thee mensen. Ik drink zo'n 6 tot soms wel 9 potten thee weg op een dag. Echt heerlijk. Watvoor thee drinken jullie? (wie weet kom ik nog lekkere smaakjes tegen hier hihi) Sannaa, wij hebben ook een hond. Een jack russel, maar een hele lieve, goed opgevoede. Hahah. Wat een lief hondje, Tukker! Oh en leuke konijnen. Ik wil voor Yasemin's eerste verjaardag denk ik een konijn. Hmm kinderboerderij, vanaf wanneer vonden jullie kindjes dat ech tleuk? Ben al ff niet meer geweest, want tja, ze had het natuurlijk nog niet echt door. Hier ook Bonje met de buren vanavond! Elsie jeetje 40 minuten rijden naar de bios??? Of is dat een speciale ofzo? Veel plezier vanavond!!! Zo ik ben vanavond alleen. Mijn man is naar Nederlandse les... Vanmiddag hebben we sinterklaas kadotjes geshopt. En nu ga ik snel Yasemin de pyama aan doen en voeden en naar bed. Ze begint net te zeuren, haha!
Waterlelie ja Regina bedoel ik Roeltje wat jammer van de douche maar fijn dat ie nu lekker slaapt toch? Duchess ja ik hoop dat we het merken aan de nachten alhoewel ik niet echt kon merken dat ze last had van de helm, we zullen zien...... Ik neem bonje met de buren op