Wat lief van je, Thirza! Elsie ben benieuwd hoor! Hier begint een meisje net wakker te worden zie ik. Nog maar ff rustig wakker laten worden anders gaat ze altijd huilen als ik meteen kom, haha. Net nog een bestelling gedaan bij rainbowbabies, een mutsje en een longsleeve. Nu is het écht genoeg voor sinterklaas!!
Elsie Oeh ben benieuwd.. ach, een 2 en 3 zits is ook leuk toch? Duchess Weet niet beter dan dat mn man niet thuis is haha.. Maar moet er eerlijk bijzeggen dat hij wel alles qua Lenn van me overneemt in het weekend.. Dan ben ik ook totaal niet meer interessant voor Lenn Alleen papa nouja, heb ik ook eens mijn handen vrij.. Eerder nam hij maar 2 keer per jaar een week vrij, maar sinds Lenn er bij is om de 6 weken.. Hij vindt het op zich wel moeilijk, maar het scheelt een boel dat papa én Lenn blij zijn dat ie weer thuis is.. Als ik Lenn dan op de grond zet sprint ie naar zijn vader toe haha.. krijg hem dan ook niet op tijd naar bed rest niet echt bijgelezen, sorry! gaan pannekoeken eten vanavond.. Jaaa niet goed voor Lenn maar boeit me vandaag niet haha.. Hij vindt het lekker, dat scheelt en de rest van de week krijgt hij altijd netjes zijn groente We gaan nog even spelen en dan bakken!!
View attachment 110770 dit zijn de stoelen voor bij de eettafel, we hebben er 6. het staat nog niet allemaal goed, maar mijn vriend komt zo thuis en dan gaan we alles ff goed neerzetten.
Hallo ben ikke weer Vriendin is net weer weg en we hebben een erg gezellig dagje gehad, Jeroen kwam vroeg thuis dus konden wij lekker ff de stad in en hebben dus gezellig bijgebept Ankje, dom dom dom hahaha en nog wel geboren in Enchede hihi grapje hoor maar waarom nu helemaal in Almere Thirza, haha dat zeg ik ook vaak, als mannen iets hebben gaan ze bijna dood. Elsie, ben benieuwt naar je nieuwe banken. Leuk hoor, strak Roeltje, ok visserman, ja dan zijn ze vaak weg he, denk dat je er op een gegeven moment ook wel aan went toch? Al lijkt het mij eerlijk gezegt helemaal niks Pannekoeken, lekkerrrrrrr Duchess wat heb je veel gekocht voor sinterklaas haha wij gaan zondag alles kopen dan is het hier koopzondag
ben erg blij met de banken! sam ligt op het moment erg te jammeren in de box, niks is goed alleen op tillen, maar ik kan toch niet de hele tijd met hem op schoot zitten...
Wat leuk dat Lenn zo blij is als papa thuis is, Roeltje! Kan me voorstellen dat je idd niet beter weet! Zo was dat voor ons vroeger ook gewoon normaal dat mijn vader veel weg was. :j Misschien kun je een groentepannenkoek maken? Dat heeft mijn dochter vorige week voor het eerst gehad. Wel gemaakt van moedermelk. Ze vond t echt heerlijk. Mooie banken hoor Elsie! Niet geheel mijn smaak, houd niet zo van strakke dingen. Hier is het zondag ook koopzondag, maar pffff dan durf ik de stad niet in hoor hahaha weet van andere jaren dat het dan zó druk is. Plan winkeldagjes altijd door de weeks zodat ik wat te doen heb. Vervelend zeg Elsie. Als mijn dochter zo is, zit ik eigenlijk wel altijd met haar op schoot. Ik heb altijd een beetje zoiets van, ze doen 't niet om ons te pesten en dan zal ze wel echt behoefte hebben aan mama. Gelukkig komt 't niet zo heel vaak voor.
Tukker, tja misschien was het toch wel het helmpje dat iets te strak zat maar ik juig nog niet te hard hoor hahaha ik wacht het nog ff af Is het in Enschede ook zo koud Elsie, ja dat hebben wij met Chloé ook gehad, 2 weken lang was niks goed en wilde ze helemaal niks, tja je kan het alleen maar laten gebeuren, gaat vanzelf wel weer over
het is eind van de middag dan word ie moe maar slapen ho maar.. net even op schoot gehad en nu weer in de box.. en gelijk weer huilen, maar wil hem ook niet er aan laten wennen dat ie dan gelijk op gepakt word. meestal slaapt ie om deze nog even dus ik laat hem maar ff liggen.
haha tis nog erger, heb voorverpakte pannekoeken.. Roeltje en pannekoeken bakken is een heule slechte combinatie Dat gaat geheid mis haha.. Elsie wat een gave stoelen en bank!!
haha ja daarom. hij krijgt altijd netjes zijn groenten elke dag, dus deze keer.. ach, boeiend nou, ga maar eens pannekoeken warm maken
Sooo ik ben weer thuis. was mijn dagje wel....uur heen en weer en dan nog de hele middag shoppen en door de stad wandelen (in de kou) brrrrrrrr gelukkig lekker warm thuis.... Emma is net uit bad en ik ga straks beginnen met het eten. Ik heb wat mooie banken en stoelen voorbij zien vliegen leuk hoor...maare, is het niet gevaarlijk betreft vlekken? Wit lijkt me erg lastig. @werk man, hij is advocaat Eigen baas dus zijn zeer relaxte en flexibele tijden! Hij gaat om rond 9 uur de deur uit en komt gezellig voor half 6 binnen Ben daar wel blij mee Okee...ik moet aan de slag!!!! Jullie hebben weer een boel pagina's vol gekletst.... Tot Straks
Zooo ben ook weer ff een weg geweest! Wat een babbel bocx hier hihi @ Elsie, leuke banken en stoelen! Is het van leer? Leuk dat je van de film hebt kunnen genieten! @ Roeltje, ach een xtje makkelijk doen is ook wel lekker relaxed toch! Leuk dat Lenn en papa helemaal in elkaar opgaan als ze dan weer bij elkaar zijn Dan smelt je toch als mama... @ dushess, Hey leuk dat jullie een eigen zaak hebben? Wat verkopen jullie zoal? @ palmie, Lekker he zo ff de stad in met een vriendin. En heb je nog wat leuks gekocht? Ik hoop voor je dat het het helmpje was, maar kan mij voorstellen dat je niet te vroeg wil juichen. @ sannaa, Kan mij voorstellen dat je je af en toe stoort aan je man dat hij maar met een half oor luisterd. Of ben je er een beetje aan gewend? @ thirza, Je bent een top mama!! Veel plezier vanavond bij je vriendin met eten, breien en de yoga! Vraagje, brei jij ook dingentjes voor anderen? Ga zo Renske de fles doen, en dan eten koken. We eten boerenkool met rookworst! Hmmm lekker met dit weer
Jeroen is ff lekker een patatje met een bami schijf halen haha heerlijk en zometeen komen mijn schoonouders nog effies langs. Vanavond lekker op de bank en vriendlief lekker aan de mix! Helaas moet hij morgen de hele dag werken bleeeeh maar gelukkig krijg ik leuke koffievisite van een ex collegaatje, ze is 20 weken zwanger dus we hebben genoeg te kletsen
Oh jongens wat een lekker eten allemaal. Hier snijbonen met biefstuk en patat. Voor Luca een pannenkoek met broccoli. Maar nu heb ik trek in pannenkoeken of boerenkool!!! Ik zou harrypotter ook wel willen zien. Is hij leuk! En duurt hij weer meer dan 2 uur?