Thuisblijfmama's!

Discussion in 'Algemene clubs' started by MamaMarije, Nov 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Wij vandaag hier verjaardag van Thijme , wordt 6 dec 6 jaar , maar omdat volgend weekend gelijk met sinterklaas te vieren , leek me geen strak plan ..........

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    4,789
    620
    113
    Female
    Noord-Holland
    Sannaa,

wat een ontzettend leuk en lief gedicht! Ik weet zeker dat hij het zal begrijpen... Jij hebt het geschreven:)
    En wat had hij in zn schoen?

Marjon,

heel veel plezier vandaag met het feestje van Thijme! 6 jaar alweer...

Palmie,

hier ook niet zo veel bijzonders. Ik keek vanochtend uit het raam naar buiten en vond het heel mooi uitzien met al het ijs en ZON!
    Prachtig...en heel uitnodigend;) We gaan straks ook even naar het winkelcentrum boodschappen doen...en Emma laten lopen natuurlijk;)
    Hoe heeft Chloè geslapen?

3. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    goedemorgen! Haak hier weer in..
    was vanmorgen weer kw voor 5 :( om half 6 had ie er echt genoeg van dus man is naar beneden gegaan.. Kwam er zelf om 10 uur weer uit..
    heerlijk..
    Hij ligt nu weer lekker op bed en hij slaapt..
    lekker rustig dagje vandaag, geen zin om iets te ondernemen;)

Marjon
    veel plezier vandaag!

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

sam was om 4.50 wakker:( moest erg huilen dus maar weer bij me genomen! toen sliep ie alweer snel, om 6.45 een fles en toen nog geslapen tot half 9.

vandaag niet zo veel doen, beetje opruimen in huis.

5. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Marjon heel veel plezier vandaag!

Roeltje en Elsie wat vervelend zeg zo vroeg, ik hoop dat ze snel weer wat langer gaat slapen.

Sannaa wat een mooi gedicht zeg!

Waterlelie, Chloé heeft geweldig geslapen, de hele nacht door, heerlijk:D
    Wij gaan zo ook de stad in lekker shoppen, we kunnen Chloé helaas niet laten lopen hahah maar dat komt nog wel, veel plezier jullie!

Nou meiden denk niet dat ik vandaag erg veel hier zal zijn dus tot later en veel plezier met het shoppen en het niks doen;)

6. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    HIer ook een rustig dagje thuis.

waterlelie en palmie: shop ze!

Marjon maak er een feestelijke dag van!

roeltje, elsie: Lekker relaxen hoor, doe ik hier ook.

luca kreeg stickers en magneetblokken voor bij zijn Bob de Bouwer auto. Heel mooi! Maar..... Piet had een toren gebouwd van Duplo! Dat was gek!

7. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    @ roeltje vervelend dat hij elke keer zo vroeg is. Misschien is het wel een sprongetje. Dat is volgens mij wel met 11 maanden. Dus wie weet is het over een week wel over. Laten we het hopen.

@elsie hij is ook zo'n vroege, maar gezellig bij mama slapen helpt gelukkig ook.

8. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Sannaa
    ja hij heeft na een sprongetje altijd dat hij tussen 4 en 5 wakker wordt.. gaat vanzelf naar 6 uur en weer naar half 7.. alleen beetje balen en dat er vaak meteen weer tijd is voor een nieuw sprongetje.. niet handig dus..
    ach hij komt vanzelf op een leeftijd dat hij wel een uurtje alleen kan zijn beneden;)

9. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    Zo weer geluncht, nu weer eens de rust vinden om te schilderen. Ik hoop dat het me weer wil lukken!
    @roeltje, ja dat, maar na 18 maanden zijn de sprongetjes ook over. Dan heeft hij nog wel van die groeispurten, maar verloopt het anders.
    Het is het lot van ouderschap he? We vinden ze gewoon zo lief, maar soms!

oh ja iemand vroeg naar de pizzeria, ik weet niet of ik de link mag plaatsen?
    Untitled Document

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik doe idd vandaag niet zo veel daar is het zondag voor!! heerlijk!!:)

11. liset

liset Actief lid

Aug 2, 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Marjon, en een geslaagde verjaardag gevierd.
    Hier is de oudste 8 dec jarig. ook lekker dicht na sinterklaas dus. We vieren het dit jaar gewoon op zijn verjaardag zelf.

Elsie zo dat was weer een vroege vanmorgen. Hoe oud is de dochter van je vriend?

Roeltje zo jij ook een vroege vandaag. Lekker dat je man met hem naar beneden ging en jij nog even kon blijven liggen.

Hier hadden we vanmorgen pietenfeest met Henny huisman. Had de oudste gewonnen met een kleurwedstrijd. Was erg leuk. Daarna nog even richting de ikea omdat we nog wat terug moesten brengen. Dus daar maar even hotdogs gegeten enz. nu ligt de jongste op bed en de andere mannen lui op de bank.
    Verder net het wiegje hier terug gebracht, leuk leuk. Nu de babykamer nog maken zodat hij daar kan staan haha/

Nog even een vraagje wij zijn een paar maanden terug verhuisd. En dit huis is echt een stuk kouder. Hoe koud/warm is het bij jullie kinderen op de slaapkamer?

12. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo!
    Iedereen een beetje een lekker weekend?
    Hier alles ok. Gisteren wat inkopen gedaan voor 5 december. En vandaag is het koopzondag en mijn man had een nieuw pak nodig. dus die ook maar even gekocht.

@Liset. Bij mijn zoontje is het 18 graden op de slaapkamer. Zonder kachel aan en bij mijn dochter is het 19 graden, met kachel aan... Daar moet de kachel aan omdat zij tegen de buitenmuur haar kamertje heeft. Mijn zoontje zit lekker tussen onze verwarmde slaapkamer en het huis van de buren in. Dus die is altijd wel warm genoeg.

13. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    4,789
    620
    113
    Female
    Noord-Holland
    Liset,

bij Emma is het ook 18 of 19 graden. Warmer hoeft echt niet.
    Hebben jullie een wat ouder huis gekocht? Die zijn indd vaak kouder...veel stoken dus;)

Sannaa, thanx voor de link:D Is voor mij wel een stuk verder weg...maar als het een goeie is...is het zeker de moeite waard om daar eens langs te gaan.

Vanmiddag naar het winkelcentrum geweest...boodschappen gehaald voor vanavond. We eten frietjes, kip uit de oven en sla:p
    We liepen dus richting het centrum...waren we helemaal verrast omdat er overal pieten muziek speelden en kunstjes deden. Ook kwam Sinterklaas even voorbij!!! Stom zeg....dat ik dat niet wist;)
    Maargoed, was dus erg druk en Emma vond het zo leuk...ze was ook helemaal niet bang voor de pieten ghihi is gezellig met hun op de foto gegaan haha
    Blij dat ik mijn camera mee had....:D

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@liset ze word aankomende woensdag 3 jaar.
    was zeker vroeg vanmorgen, maarja bij me genomen en weer lekker verder slapen.
    nu ligt ie ook ff op bed maar wil niet echt slapen terwijl ie wel moe is.

15. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    Zo ik heb nog even wat pagina's terug gelezen, had ik nog niet gedaan!

@Elsie, wat een mooie banken. Lekker strak en toch wel warm! Die zitten vast goed!

@Tukker, of ik dingen voor anderen brei? Het ligt eraan wat. Ik ben nog niet super goed in breien. Ik ben nu een sjaal voor Aaron aan het breien en sokken voor mezelf. Dat gaat me wel aardig goed af!

@Waterlelie, leuke foto van je dochter! Volgens mij is zij even oud als mijn dochter. Wanneer is ze geboren?
    Iris is van 7 oktober 2009.

16. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik heb even uit mijn hoofd gereageerd, dus ik hoop maar dat ik de juiste namen bij de stukjes heb geplaatst ;).

Onze printer is stuk en Erik is een nieuwe kopen. Ik heb hem gezegd dat ik eentje wil waarmee ik ook mooie foto's kan afdrukken. Ik ben benieuwd waar hij mee thuis komt!

Ook heb ik gereageerd op fauteuils op Marktplaats. Maar die vrouw mailt niet terug! Het liefst haal ik ze vandaag nog op! We hebben nu namelijk maar 1 3zits bank. Beetje weinig als er visite is enzo. We zetten dan altijd wel de eettafel stoelen bij, maar ja een fauteuil zit toch lekkerder!

17. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    Even een kennismaking met mijn kids!
    Dit is Aaron!

18. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    En dit is Iris...

19. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    Met haar 2 nepstaartjes in, hahaha...

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@thirza wat een lieve kindjes!!

de banken zitten idd heerlijk en liggen ook heerlijk!
    sam is inmiddels in slaap gevallen, lijkt erop dat hij niet meer in de box wil slapen, dus nu 3 slaapjes in bed doet overdag.

Share This Page