Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Zo, even 5 minuten rust.

Druk weekend gehad. Vrijdagavond heb ik nog ergens een skipakje voor de jongste opgehaald, die ik op mp had gevonden. Op terugweg, gauw even nog naar de winkels om te kijken voor skibroek voor de oudste. Nergens meer. Internet maar weer afgespeurd en daar toch nog eentje gevonden.

Gistermiddag kwamen mijn schoonouders al, die zijn blijven eten en hebben opgepast en wij zijn naar de Ahoy geweest. Naar concert van JEan Michael Jarre. Inmiddels zit iedereen te denken...wie is dat??:D Hij heeft een heel beroemd tunetje, als je dat hoort, denk je...ooow die.
    MAar goed, daar is mijn man fan van en ik hield hem gezelschap. Ik had wel een zak M&Ms gekocht, zodat ik wat te doen had.
    IS een hoop herrie, maar de lasseshow is wel mooi. Helemaal vervelen deed ik niet.

Vandaag rustig aangedaan. Vanmorgen met dochter naar de kerk geweest, op de fiets. KKKKKoud was het. HEb het vandaag nog niet echt warm gehad. Vanavond lekker in bad.

Zag dat Chloé weer lekker geslapen heeft. Zat het helmpje misschien toch te strak? Ach, arm meisje.

Marjon, fijne dag vandaag. JE knul goed verwend?

Thirza, leuke kindjes. ALtijd leuk, fotootjes kijken. :p

Elsie, wilde net vragen hoe de bank zit, maar zo te lezen zitten ze prima. :)

Liset, ik heb echt geen flauw idee, hoe warm het op de kamertjes is. Bij de oudste is geen verwarming en daar is het best koud. Maar om te slapen onder dit dekbed met deken is het wel te doen. Spelen op d'r kamer is nu erg koud. Moeten daar nog eens iets aan doen. Wij wonen hier ook nog geen jaar en zulke dingen kom je dan tegen.
    Bij de jongste is het niet zo koud, volgens mij een graad of 17 a 18, dus dat is wel te doen.

Zal ook eens een foto van de meisjes opzoeken.

2. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Dit is Nienke

3. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Volgens mij was de lens vuil, toen ik die foto maakte. HIhihi

Hier eentje van Marleen,

4. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Thirza en Stroopie wat een leuke kinderen zeg!

Vandaag alle sinterklaascadeaus binnengehaald, gelukkig hoeven we daar niet meer achteraan.
    ff bij mijn schoonouders een kopje thee gedronken en toen snel naar huis want Chloé had al een slaapje gemist dus die moest heel snel naar bedje toe!

Stroopie, ik ben er nog steeds niet van overtuigt dat de helm het probleem was want overdag had ze nergens last van.

5. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Dat is dan idd wel raar ja.

Ach, soms weet je het gewoon niet. Gelukkig hebben jullie weer lekker kunnen slapen vannacht.

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Thirza,

ja onze meisjes schelen niet veel...Emma is van 15 oktober:)
    Leuke foto's!!!!! n die staartjes...te schattig gewoon!!!!

Stroopie, ook al leuke foto's!!!!

7. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @ stroopie en Thirza: Wat een lieve kindjes allemaal weer!!!
    Hier net klaar met eten en even gauw ZP-en en kijken of ik hier nog veel moest bijlezen. Dat valt mee..
    Heb lekker kunnen schilderen, maar ik weet niet of ik al tevreden ben.. Verder kadootjes voor sinterklaas alvast ingepakt en wat schoongemaakt opgeruimd voor de vistite van dinsdag.
    ZO weer kopje koffie!!

8. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Wat een leuke kindjes zag ik voorbij komen. Schattig ook bij meisjes van die staartjes.

Elsie, leuk ze scheelt dus niet zo veel met haar half broertje. Is ze vaak bij jullie?

We hebben inderdaad een huis gekocht wat iets ouder was. En ons oude huis was gewoon super geisoleerd. De oudste slaap op zolder. Daar ook geen idee hoe koud het is. Hij wil de verwarming ook niet aan, want dat tikt. Bij de jongste heb ik de verwarming iets open en was het 16 graden. Heb hem net wel even ietsje verder open gedraaid. Maar ze slapen allebei nog prima. Bij mij hoeft ook de verwarming niet aan op de slaapkamer.

Hier mag papa zo de jongens in bad doen en dan zal ik maar eens even de kado's doorlopen en inpakken.

9. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @ liset: WIj hebben een oud huis, niet erg geisoleerd, wij als ouders hebben geen verwarming, Luca heeft verwarming met thermostaat kraan. Nu hebben we die nog niet echt hoog staan en is het 'savonds 17 graden of zo. Dat is prima, behalve als hij onder de deken vandaan ligt. Dan moet ik hem weer even goed leggen, maar hij wordt niet wakker van de kou.

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@liset, ze is hier om de week het weekend van vrijdagmiddag tot zondagavond. niet zo heel veel dus helaas, we willen wel gaan proberen haar ook in de schoolvakanties haar de helft ervan hier te hebben.

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Even een heel ego trotse mama reactie :D

Lenn probeert al een tijdje te lopen en hij kan het ook vrij goed.. Alleen moest je hem altijd zelf in de kamer zetten (los) en dan kon hij ruim 2 meter lopen (alleen 's avonds, heel apart)..
    Maar vanmorgen zette ik hem in de kamer neer (los) en meneer zet zo een paar stapjes! weer gaan kruipen, staat op via de tafel en hup, weer een paar stapjes!!
    zou een verklaring kunnen zijn waarom hij om kw voor 5 wakker is (vanmorgen dus ook..)
    *terwijl ik typ zet meneer weer een paar stapjes*
    Hij kan sinds vanmorgen dus ook vanuit zijn hurken gaan staan zonder hulp van de tafel of bank!

Gaat ineens heul hard.

zal straks even teruglezen, nu even ontbijten en aankleden.. Dan Lenn een broodje eten en dan m'n man wegbrengen.. Rond 9uur weer thuis en hopelijk even tijd voor een kopje koffie..
    Tot straks!

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@roeltje wat knap van lenn!!! lijkt me heel leuk om te zien wanneer je kindje voor het eerst gaat lopen, ik moet nog even geduld hebben.

hier was het vanmorgen ook 4.45 maar even troosten en muziekding weer aan en hij sliep weer tot 7.30:)

13. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Goedenmorgen allemaal!

Go Lenn, Go Lenn! Goed hoor! Lekker optijd ook! :). Iris was bijna 13 maandenn dat ze goed begon met lopen en Aaron precies op zijn eerste verjaardag.

Iedereen lekker geslapen? Hier heerlijk! Geen van de kindjes gehoord vannacht. Echt super! Daar knap ik wel van op.

14. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Liset, wij zetten savonds de verwarming terug naar 18 graden!

Roeltje, wat goed van Lenn en kan me voorstellen dat je erg trots bent lekker van genieten hoor!

Hier heeft Chloé weer lekker doorgeslapen en ligt er na een lekkere papfles nu weer in.
    Jeroen heeft vanaf vandaag 4 weken ploegendienst i.v.m de drukte voor kerst dus dat zal wel ff wennen zijn, deze week middagdienst.

15. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi hoi

Roeltje, joehoeeee applaus voor Lenn!!! Wat snel:$ En ook leuk dat je man dit mee kan maken voor hij naar zijn werk gaat! Tot straks:D

De rest vd dames....goedemorgen!!!!!! Zo te lezen heeft iedereen wel zo'n beetje een goede nacht gehad! Heerlijk!!!!

Gisteravond vol spanning de laatste aflevering van so you think you can dance gezien!!!!!!! Wat waren ze goed:$ Ik was grote fan van Natasja en Lise 2 top meiden....maar ik gun het Floris van harte hoor!!!

Over een uur zwemmen met Emma! Dus ik 'spreek' jullie zo wel weer!!

16. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Waterlelie, wat spannend het gisteravond, ik was echt voor Floris wat een leuke, normale jongen:D

17. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja vind ik ook! Lorenzo vond ik een beetje te zegmaar...

18. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ja vond ik ook, hij is net iets te veel met zichzelf bezig;)
    Met Lise had ik gewoon niet zoveel, ze was wel goed maar ja.....

Veel plezier met zwemmen:)

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    kom even snel aanwaaien.. bat van laptop is bijna leeg dus hoop dat ik het nog even red.. zo even fruit eten en dan boodschappen doen voor de hele week, gezien de weersverwachtingen..

vanmorgen man weggebracht, ben net weer thuis..

Stapjes Lenn
    jaaa zijn supertrots! hij kan met gemak 2 meter lopen hoor, maar niet uit zichzelf.. je moet hem echt aanmoedigen en zelf neerzetten.. Maar vanmorgen toch echt een paar keer uit zichzelf! Wel vrij stevig dus hij gaat echt vooruit nu :) (letterlijk en figuurlijk).
    kom na de boodschappen weer even bijlezen!
    tot zo!

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Mooggguuuhhh Ladies ....

Hier ook een rustige nacht gehad , gisteren verjaardag gehad dus zo snel de rommel opruimen en om elf uur Marit wegbrengen en dan gaan werken .....dus niet teveel kletsen en tot l@Ter!!!

Deel Deze Pagina