Hey dames! kom ook weer even binnenwaaien. De storm is hier gaan liggen, sprong lijkt over en tand is door. Ik heb in het weekend goed bijgeslapen en ben dus nu weer enigszins op de wereld geland, hahaha. @ roeltje: jeeej! goed van lenn zeg! Leuk is dat he? Lucas zette rond zijn verjaardag de eerste stapjes en liep met ong. 13,5 mnd. echt goed los. Zo leuk! Nu wil hij al niet eens meer aan het handje lopen, selluf!! Geniet ervan meid, terecht dat je trots bent! @ palmie: fijn dat je een goede nacht hebt gehad! is de rust bij jullie ook weer een beetje terug? @ SYTYCD: was altijd grote fan van lorenzo, maar gisteren was het wel een beetje té idd... jammer, maar dat is wel zijn persoontje, denk ik. En dat kan voor zijn bedrijfje geen kwaad in die wereld! Heel erg leuk voor floris dat ie gewonnen heeft, al vind ik Natasja echt een supermeid. Gewoon zo lief!!
He Mamamarije, gelukkig is het bij jullie ook weer rustig, hier ook, kunnen we weer een beetje bijkomen tot de volgende sprong hahaha
Hallootjes! We hebben een heerlijk weekend gehad. Lekker in de sauna geweest. Jonna wilde alleen niet slapen. Hebben we sinds een hele tijd niet meegemaakt! Maar ze sliep bij ons op de kamer, en volgens mij vond ze dat maar raar. Jammer genoeg geen sneeuw gehad, maar wat was het er mooi! Jonna is verkouden geworden, en flink ook. Vandaag ga ik de HA bellen voor Jeroen en Jonna. Jonna heeft 1 grote en 2 kleine blaren op haar kont. We zijn altijd heel structureel met sudocreme, maar vorige week werden de billen rood. En nu zitten er blaren. De HA er maar even naar laten kijken. Ook Jeroen moet naar de HA. Hij heeft al maanden last van zijn rug en liep ook bij de fysio. Maar nu slikt hij alleen ibuproven (of hoe je dat ook mag schrijven) tegen de pijn. Ik vind dat zelf geen goede oplossing en wil graag dat hij verdere onderzoeken laat doen.De fysio vertelde toen wel dat het niet meer weg gaat, maar kon Jeroen niet vertellen wat het was. Alleen welke spier het was. Jonna en ik hebben net heerlijk 1,5 uur geslapen, tot papa ons wakker belde. Maar 1,5 uur was lang genoeg. Was helemaal vergeten te vertellen hoe het op het sinterklaasfeest van Jeroens werk was. Bij aankomst stonden er allemaal pieten op het dag te dansen en te zingen. Zo leuk! Jonna keek haar ogen uit. Ook een goede collega van Jeroen (is ook een paar keer bij ons thuis geweest) was zwarte piet. Ik herkende haar in het begin niet eens, hahahaha. Jonna was niet bang en gaf haar gewoon een handje. Later op de dag vond ze het ook goed dat ze werd opgetild. Ze hebben een poppenkast voorstelling gedaan. Ontzettend leuk. Er was ook een heks die geen sinterklaas liedjes kon zingen en het later wilde leren. Ze zong toen: Sinterklaas kapoentje. Geef papa een zoentje. Geef mama een kusje. Dan krijgen we weer een zusje. Hahahaha. We lagen in een deuk! Later kwam natuurlijk sinterklaas. Iedereen kon zijn of haar cadeautje ophalen. Als iedereen had mocht iedereen het open maken. Jonna heeft een doos met duplo blokken gekregen. Daarna zijn we weg gereden naar Landal. Jonna was bek af, kreeg er ook rode wangen van. In de auto heeft ze heerlijk geslapen. Bijlezen lukt me niet. Ben te lang weggeweest om jullie bij te houden. Probeer nu weer mee te kletsen
Ankje, gezellig weekend gehad zo te lezen! En wat leuk dat er op het werk een sinterklaasfeest was!!! Wat zielig van die blaren! Tjee dat lijkt me pijnlijk! Benieuwd wat de ha eraan kan doen. Ik denk een speciaal creme ofzo? Ben moe en heb last van mijn buik. Ik ga even liggen...nu kan het even want Emma ligt ook al boven te slapen.
sam ligt lekker te slapen nu in bedje, dus ik ga ook ff op de bank tv kijken straks komt mijn moeder even langs.
@palmie hier nog geen sneeuw! nou ik d8 lekker op de bank kunnen gaan zitten, maar sam ligt te jammeren in bed.. als ik er heen ga en zijn speen geef is het even goed en daarna weer jammeren.. hij slaapt altijd tussen 12 en 15 maar vandaag dus niet
Elsie, misschien moet ie zich ff in slaap jammeren? Of heeft ie er gewoon geen zin in Het blijft maar sneeuwen hier, Jeroen is net vertrokken naar zijn werk en ik wacht op de schilder die even een nieuw ventilatierooster in de slaapkamer moet zetten, Chloé slaapt lekker
[FONT="]@ Waterlelie:[/FONT][FONT="] Ik hoop ook dat ze een speciaal creme geven ofzo. Want de sudocreme en zinkzalf werken niet.[/FONT] [FONT="]Als ik haar billen schoon moet maken dan gilt ze het uit .echt zo zielig.[/FONT] [FONT="]Kan na 14:00 bellen. Ze zijn nu gesloten .grrr.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Palmie:[/FONT][FONT="] Jaaaah!!! Wat leuk. Ik ben ook een echte sneeuw liefhebber!!![/FONT] [FONT="]Heb een vraagje. Misschien een brutale vraag [/FONT] [FONT="]Maar onder jou banner staat rust zacht. Mag ik vragen wat je hebt meegemaakt?[/FONT] [FONT="]Als je het er niet over wilt hebben, begrijp ik dat best hoor.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Buienradar.nl:[/FONT][FONT="] Jaah!! Ik zag op buienradar dat er een grote bui over flevoland gaat trekken rond 15:00. Hopelijk gaat het hier ook lekker hard sneeuwen![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Elsie:[/FONT][FONT="] Zul je altijd zien he. Wil jij lekker op de bank liggen, steekt Sam er een stokje voor.[/FONT] [FONT="][/FONT] [FONT="][/FONT] [FONT="]Hier ligt Jonna nu lekker te slapen. Heb haar rond 13:00 op bed gelegd.[/FONT] [FONT="]Ze is echt goed verkouden. Zelf het eten en drinken gaat niet makkelijk, omdat haar neusje dicht zit.[/FONT]
Sorry meiden ik spring hier weer ff in hoor, dit weekend druk gehad en ik lees telkens tussendoor bij maar heb dan geen tijd (of ik zit op mn telefoon) om te reageren. Hier gister een dagje bij een goede vriend van ons geweest, was leuk en Yasemin heeft zich keurig gedragen. Spring hier weer in... stelletje kletstantes, hihi! Zag wel een zieke Jonna, arm meisje! Hier is het weer over gelukkig..
nou het is nu wel overgegaan in hard huilen, maar niks is goed heb hem even bij me gehad en d8 weer even in bed proberen maar ligt nu weer te huilen. hij zat wel in zijn ogen te wrijven dus is gewoon moe maar slapen ho maar. meestal gaat ie gewoon slapen als ik hem deze tijd op bed heb gelegd.
Ankje, misschien zie je mijn hele onderschrift niet?? Maar tis voor mijn moeder die ik heel erg mis, en zo wil ik haar in ere houden zeg maar....enne is geen brutale vraag hoor
@ Elsie: Soms is het erg frustrerend als zo'n kleintje alleen maar huilt en moe is, maar niet wil slapen. Hopelijk legt hij zich er snel bij neer. Misschien een beetje thee geven? @ Palmie: Ow, oops Ik zat jou zin op een andere manier te lezen. Dit is zeker een mooie manier voor eerbetoon. Sterkte lieverd. @ hier: Jeroen belde net weer op, en Jonna schrok van de telefoon. Is dus weer wakker. Nu zit ze heerlijk te slapen met haar speelgoed. Straks om 15:00 moet ik de dochter van mijn vriendin van de opvang halen (ze is 2,5 jaar).
Zoo hier ook weer allemaal! Goed zo dat Lenn aan het lopen is! En beterschap voor Jonna, arm ding. Nou hier rustig dagje, beetje schoonmaken en wat fietsen en nog geen sneeuw. Volgens mij krijg ik geen sneeuw op mijn verjaardag, wat gokken jullie? Ik had het wel bijzonder gevonden. En luca wil weer niet slapen, jammer hoor! Verder echt niets te melden. Tot later!
Ja precies, maar ik wil zelf in de sneeuw staan! Ik vind sneeuw bij anderen helemaal niet leuk! Maar keek op buienrader, dus wie weet, hier ook nog een vlokje. Dat zou mijn dag weer goed maken.. haha
@ ankje: sneu voor je meisje dat ze zo'n last heeft van haar billetjes! hoop dat de HA je kan helpen. @ sneeuw: hier alleen minuscule vlokjes, maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg , van mij hoeft er geen berg sneeuw te vallen hoor! Dan kom ik helemaal nergens meer met die kleine man... Tis altijd wel heel erg mooi, maar met een kleine vind ik het wel lekker om dagelijks ff een stuk te fietsen ofzo en als het dan glad wordt...met die dikke buik @ elsie: misschien gaat sam z'n slaapritme wel omgooien? Het kan ook gewoon een lastig dagje zijn, die zitten er hier ook regelmatig tussen hoor, dan is het gewoon even helemaal pet qua slapen... succes met je ventje!
hij is gelukkig in slaap gevallen in de wagen. jammer dat hij altijd slecht slaapt als ik me ook niet zo lekker voel, vannacht wel lekker geslapen maar ben beetje verkouden en steeds koud, niet helemaal lekker dus.
Elsie, Chloé hier wilde ook niet slapen(normaal altijd) dus heb haar er maar even uitgehaald en het flesje vervroegt, ze had wel honger. Hopelijk gaat ze nu lekker slapen en Sam ook! Ankje, dank je wel meis en beterschap met je kleine schat en mannetje! Roeltje en Sanna, er ligt hier al een aardig laagje sneeuw en het sneeuwt nog steeds Mamamarije hier ligt er al een aardig laagje sneeuw en ik vind het ook niks hoor want dan kan ik straks ook geen kant meer op, enne jij niet op de fiets hoor met sneeuw, veels te gevaarlijk!
hij slaapt nu lekker, hij had dus geen honger. om 15.30 krijgt ie een fles maar als ie dan nog slaapt laat ik hem lekker liggen.