@thirza ik heb ook uiteindelijk een keizersnede gekregen na een paar uur weeen en anderhalf uur persen, dus het was dubbelop. vandaag ook weer moe heb goed geslapen maar ben ook erg verkouden dus zal daar ook van komen. als ik niet verkouden ben gaat het wel goed maar merk wel dat ik er nog niet helemaal ben.
Goedemorgen dames Sannaa, gefeliciteerd!! Ankje, beterschap! Sneeuw, hier ligt echt veel! Straks ff lekker wandelen! Vermoeidheid enzo heb ik geen last van gehad volgens mij. Maar vind dat erg moeilijk te zeggen, ik heb gewoon zon rotzwangerschap gehad dat meteen na de bevalling ik me al geweldig voelde. Alle pijn enzo was weg. Dus vind het moeilijk te zeggen hoe ik me voelde na de bevalling, misschien was ik wel moe, maar nog meer moe ín de zwangerschap, snapje? Wat lief een konijntje, Thirza!! Succes met aankleden, haha! Hier een redelijk nachtje gehad. Eerste instantie dacht ik dat het een heel slecht nachtje zou gaan worden; ze werd om 00.44 en 02.20 wakker. Maar daarna pas weer om 08.00 dus top.
Elsie, een keizersnede moet je ook niet onderschatten, dat is toch een heftige operatie waar je nog lang last van kunt houden. Hopelijk voel je je snel beter.
Hello ladies, veel gekletst zie ik! Ik zag een filmpje voorbij komen van kleine super Lenn!!! Jeej wat doet hij het al goed!!! Vind het heel knap hoor zo vroeg al lopen. Appausje vor Lenn!!! Palmie, van harte met jullie 2 jaar samen zijn. Nog gevierd Sannaa, jij gefeliciteerd met je verjaardag. Ik dacht ook even dat het gisteren was...nouja, lekker dubbel ghihi Enne...leuke foto van je ventje! elsie, herstel en ontzwangeren...ik kan er over meepraten. Maar als ik al denk aan mijn horrorbevalling ga ik bijna over mij nek! Zo veel ellende en pijn meegemaakt. Jij hebt net als ik het hele circus meegemaakt en uiteindelijk een spoed ks!(ik voelde alles) Is echt niet niks hoor!! Ik heb zelfs 2 nagesprekken gehad met de mensen van het zkh...zij waren er ook van geschrokken en leefde met me mee. Ik hield me groot maar achteraf gezien had ik eerlijker tegenover mezelf moeten zijn...nu en jaar later zit ik nog steeds vast. Mentaal gaat goed hoor, ben nog wel verdrietig hoe het allemaal gelopen is maar lichamelijk heeft het me wel aangetast. Het komt uiteindelijk goed!!! Sterkte!!!!!!
Dat moet je zeker niet onderschatten! Dat is heftig hoor! Dat had ik bij Aaron ook. Eerst een paar uur zelf bevallen en daarna alsnog een keizersnede. Na een jaar toen ik nog steeds niet helemaal de oude was, toen werd ik zwanger van Iris. Dus eigenlijk voel ik me nu pas weer (na meer dan 3 jaar) de oude. Gelukkig was Iris met een geplande keizersnede, dus was een stuk minder zwaar. (heel gepland was de keizersnede ook weer niet. Ze stond voor 12 oktober op de kalender, maar 7 oktober braken mijn vliezen, dus was alsnog een beetje stressen ).
@Waterlelie, WAATT??? Je keizersnede voelen? Dat was inderdaad een horrorbevalling! Heb je echt alles letterlijk gevoeld dan? Of (hopelijk) wel met mindere mate? Lag je te gillen op de ok? of was het meer een auw, auw, auw, moment? (als je begrijpt wat ik bedoel?)
Ik ga de deur uit, heb geen zin meer in loom thuis zitten vandaag. Even boodschappen doen en daarna ga ik door naar Aqua Zoo. Zal wel koud zijn, dus even lekker warm in de kleren!
het was zeker heftig! ik moet het idd ook niet onderschatten want je hebt dan natuurlijk ook ineens een kleine om voor te zorgen! en alles is nieuw dus dat kost ook heel wat engergie. net even buiten geweest wou ff een frise neus halen, maar was wel erg fris haha! snel maar weer naar binnen gegaan. sam voor het eerst in de wandelwagen want met zo'n dikke winterjas was het net een propje in de wagenbak haha. gelukkig kan de wandelwagen ook heel plat.
Waterlelie, jeetje, je keizersnede voelen??? Jeetje schrik ervan.. Elsie idd meis. Alleen al een kleine in je leven kan al erg vermoeiend zijn. En dan moet je ook nog herstellen van een zwangerschap én keizersnede. Komt goed meid, geef het wat tijd! Yasemin was al moe dus die ligt alweer op bed. Kijken wanneer ze weer wakker wordt en wat we dan gaan doen. Even naar de bossen met de hond denk ik.
Jeetje je keizersnede voelen , lijkt me erg eng en akelig en onwijs veel pijn doen ........en wat doet het wel niet met je tussen je oortjes zeg ................................... Duchess, als het goed is valt de bon vandaag bij je op de mat !!
je krijgt er ook nog gewoon 15% jonge gezinnenkorting overheen he , maar moet je maar ff goed lezen !! En graag gedaan hoor , bij ligt ie toch maar in de la , en is toch weer 80 euro , das een boel geld !!
Ohja? Zal wel eens kijken strakjes! En nou, 80 euro is idd een klap geld, daarom zijn we er ook echt super blij mee.
zo sam die ligt lekker op bed, hoop dat ie vandaag wel slaapt! gister had ie er geen zin in en was het aan het einde van de dag echt drama helemaal overstuur van vermoeidheid. ik hoor hem nu ook mopperen, maarja laat maar even gaan. mijn gyn. zei bij de nacontrole dat het wel een half jaar tot een jaar kon duren voor je weer jezelf bent, dus ik heb nog even! en ik ben al blij dat het nu zoveel beter gaat als in het begin.
@ waterlelie: OMG, idd een horrorbevalling dan viel het bij mij nog wel mee! @ herstellen na bevalling: Met een ks is het idd altijd moeilijker herstellen, tis toch een zware buikoperatie met alle gevolgen van dien. En onderschat idd ook zeker de invloed van je kleine in je leven niet! Ik voel me af en toe nog steeds niet dezelfde als voorheen en vraag me af of dat ooit nog wel zo wordt. Ik denk dat je op zoek moet naar een soort nieuwe 'jezelf' ofzo... of klinkt dat erg zweverig? je gaat tenslotte van je eigen persoontje over naar een moeder-rol, best een heftige overgang! @ sneeuw: hier ligt nu ong. 5 cm! Best wel een hoop eigenlijk. Dus net maar even met de kinderwagen boodschappen gedaan, maar dat was een drama. Sinds Lucas kan lopen wil hij dus niet meer voor iets langere tijd in de wagen :x. Heel fijn... naar huis lopen met een blèrende dreumes in je kinderwagen...
Ben weer terug van de HA, en Jonna ligt weer lekker op bed. Jonna heeft een schimmelinfectie en we hebben een zalf meegekregen. Moet ik 2x daags smeren en als het met 1 week niet minder is geworden moeten we terug. Maar ga er vanuit dat het goed komt. Mijn vermoeden was ook al dat het een schimmelinfectie is. Met Jeroen gaat het niet zo goed. Er is geconstateerd dat hij een Hernia heeft. Hij wordt doorgestuurd naar de Neuroloog in het ziekenhuis. Als hij niks voor Jeroen kan betekenen dan moet hij waarschijnlijk geopereerd worden. We zijn hier best van geschrokken. @ Sannaa: Gefeliciteerd!!! @ Liset: Jonna heeft lekker 1,5 uur geslapen en ik dus ook. Was wel ff lekker. @ Waterlelie: Jemig!! Weet niet wat ik lees zeg. Dat is volgens mij de grootste nachtmerrie met een kijzersnee. Wat zeiden de doktoren? @ Vraagje: Zouden jullie misschien op de baby van de maand willen stemmen? Het gaat om Luna. Zij is een vriendinnetje van Jonna (ook een januari baby). Ze staat nog op nummer 1, maar het scheelt niet veel met de nummer 2. http://www.zwangerschapspagina.nl/babyvdmaand.php @ Hier: Jeroen en ik zijn vandaag ook 2,5 jaar getrouwd.
hoi dames , ik wil me graag bij jullie aansluiten , mijn naam is manuela 25 jaar uit nijmegen en trotse moeder van 2 zoons justin van 5 en djemy van 9 weken , mijn bedoeling was om na mijn zwangerschap gewoon weer aan het werk te gaan tot ik 20 weken zwanger was en we te horen kregen dat ons mannetje een hartafwijking heeft (tetralogie van fallot) toen heb ik besloten om thuis te blijven en lkkr voor mijn mannen te zorgen , inmiddels weer 9 weken verder en zo blij dat ik die keus heb gemaakt want het blijft spannend met djemy hij doet het nu geweldig maar moet wel geopereerd gaan worden , en aangezien zijn longslagader flink aan het vernauwen is moet ik er niet aan denken ons mannetje bij een kdv te laten of bij een oppas neej deze mama blijft ook lkkr thuis !!! ik hoop dat voor jullie een beetje duidelijk is waarom ik thuis ben , als er vragen zijn stel ze gerust , groetjes manuela
@ Manuela: Jemig! Volgens mij was dat enorm schrikken toen je zoontje op de wereld kwam. Wel ontzettend fijn dat je lekker thuis kunt blijven om voor je kleintjes te zorgen. Welkom!