Thuisblijfmama's!

Discussion in 'Algemene clubs' started by MamaMarije, Nov 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manuela23

manuela23 Actief lid

Aug 2, 2009
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ ankje , dat schrikken viel wel mee ben met 38 weken ingeleid en ze hebben rustig uitgelegd wat er ging gebeuren enz , djemy werd wel gelijk weggehaald maar deed het ondanks zijn afwijking super goed , en mocht al na 1 dag van de ic af en na 3 dagen mee naar huis

2. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    Manuela, welkom bij de club! gezellig.
    Ook enorm schrikken dat je kleine zo'n ernstige hartafwijking heeft!
    Moet hij ook nog geopereerd worden?
    Ik zal straks eens even googlen wat zijn ziekte inhoud, of heb jij een leuke link?
    Helemaal te begrijpen dat je thuis blijft bij je kind! Ik zou er ook niemand mee vertrouwen! Fijn dat het kan!

3. manuela23

manuela23 Actief lid

Aug 2, 2009
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ thirza , djemy moet met 5a6 maanden geopereerd worden als alles blijft gaan zoals het nu gaat , alleen als zijn longslader eerder nauwer word moet er een tussen operatie gedaan worden , en of ik een link heb tja k ben zelf lid van een hyves pagina over tetralogie van fallot misschien een idee ? en anders idd via google

xx

4. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Manuela
    Jeetje wat heftig zeg! Welkom trouwens;) Snap dat je liever thuis bent i.p.v. aan het werk:)

heb nu weinig tijd, lees wel elke keer mee tussendoor.. Hopelijk gaat Lenn straks nog even slapen.. Tot zo!

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    4,789
    620
    113
    Female
    Noord-Holland
    Manuela, welkom hier!!! Fijn dat je thuis kan blijven!!!!!

@ks voelen,

ja ik voelde alles van begin tot aan het dichtnaaien:( pas op het einde lag ik eindelijk wappie. Ze hadden me gewoon niet goed verdoofd. Dus de eerste incisie voelde ik en ook de snee in mijn baarmoeder...het brandde! Nouja, de rest spreekt voor zich. Was erg hoor. Ik schreeuwde het uit:) Toch kreeg ik paar kansen voor een algehele narcose maar dat wilde ik niet! Ik was zo bang dat ik niet meer levend uit zou komen (klinkt absurd maar op dat moment voelde het voor mij zo) en ik wilde ons kindje graag meteen zien. Dan maar pijn...
    Of ik het nog een keer over zou doen....dat niet hihi

Was net bij de tandarts. Brrr ook al geen pretje;)

Gaan jullie nog met dit weer naar buiten? Ik moet nog boodschappen doen voor het avondeten...dusse straks goed aankleden en lopen:$

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Jeetje MAnuela , heftig hoor ...
    Ik zou ook gelijk thuisblijven dan hoor , werken kun je altijd nog ....
    Hopleijk blijft je mannetje het zo goed doen en geeft de operatie hem straks een heel lang en gezond leven !!!!

7. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    @ Manuela: Je wist het dus al voor de bevalling?
    Djemy doet het dan idd reuze goed! Top zeg!

@ Waterlelie: Pfff. Krijg er rillingen van zeg.

8. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Ankje, jeetje dat is inderdaad schrikken zeg! Sterkte.
    Gefeliciteerd met je 2,5-jarige trouwdag. ;)
    Wij zijn 22 januari 1 jaar getrouwd.
    Zal zo eventjes gaan stemmen!

Manuela, welkom! Wat erg van je zoontje! Hopelijk komt het allemaal goed.
    Ach joh, met 5/6 maanden opereren, arm ventje...

Waterlelie jeetje zeg.. krijg er kriebels van!
    Ik ben toevallig net terug van een wandeling buiten. Het is best fris maar vind een frisse neus altijd wel belangrijk.

Marjon, heb hem binnen, nogmaals super bedankt!!!

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    wederom graag gedaan !!!! Stofhappen deed ie bij ons alleen maar!!!!!

10. manuela23

manuela23 Actief lid

Aug 2, 2009
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    k moet ook zeggen dat ik echt tegen de operatie opzie , want die duurt gemiddeld 12 tot 24 uur en ons mannetje word daarna 5 dagen in slaap gehouden en de operatie is in utrecht en we wonen zelf in nijmegen , dus dat word nog een spannende tijd

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel

Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet hoor , wat zal dat lang wachten zijn ..........En na de operatie , kan die dan straks gewoon mee met zijn leeftijdsgenootjes , of zal die altijd beperkingen hebben ?

12. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Jeetje... Heftig zeg!

13. manuela23

manuela23 Actief lid

Aug 2, 2009
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ marjon , djemy zal na de operaties gewoon normaal zijn dingen kunnen doen hij zal wat sneller moe zijn misschien maar dat is afwachten en hij zal onder controle blijven van de cardioloog maar hoor veel positieve verhalen over de operatie en erna dus we hebben er alle vertrouwen in ,

en weet zo niet meer wie het vroeg maar we weten idd vanaf de 20 weken echo wat er met ons mannetje was en hebben zelfs nog de keus gehad om de zwangerschap af te breken maar dat nooit ons mannetje was welkom en ben er nu ook super blij mee dat we die keus nooit hebben genomen

14. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    @ Manuela welkom hier en er is iemand hier die een topic heeft over hetzelfde als jouw kindje heeft, volgens mij sweetmarije.
    Haar zoontje is inmiddels 1 en heeft al een operatie achter de rug.
    Naar hoor, als je zoontje niet helemaal gezond is, je wilt toch dat je kindje geen narigheid overkomt, maar je kunt er helemaal neits aan doen, behalve zoals jij doet, tijd nemen en thuis met hem zijn! Goed hoor!!! Sterkte de komende tijd!

Hier weer heerlijk buitengespeeld met de SLee!! Hij vond het geweldig. Ik maar rondlopen en dat ding trekken en hij heerlijk achteroverleunend mama laten zweten. En als ik stopte dan was het "sleeslee!" Oftewel, doorgaan mama!
    Verder mijn schoonouders op bezoek gehad en heerlijk 'gesnoept'. Omdat ik geen suiker en melk mag, had ik een suiker/melkvrije banketstaaf! Zo lekker. Heb ik ook een keer iets, ik doe zoiets eigenlijk nooit. de visite had een gewoon gebakje.

Nu wat minder leuk. onze hond plast soms snachts in huis, en we hadden een plasje weggebracht, gewoon omdat je denkt, ach zal deleeftijd wel zijn, maar er zat toch iets in de urine, en nu moeten we zo met haar naar de dierenarts, in ieder geval bloedprikken.
    Ik wilde ook al eerder omdat ik het niet vertrouwde, maar man zei iedere keer, ach ja ze is al oud. Ik ben wel blij dat we nu gaan, maar maak me wel zorgen. Wat als het iets ergs is? Bah!!
    om 15.15 moeten we, dus tot straks!

15. manuela23

manuela23 Actief lid

Aug 2, 2009
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sannaa klopt dat verhaal van die kleine van marije had ik gelezen , maar toch bedankt ,
    jij heel veel sucses met jullie hond k zal duimen dat het allemaal meevalt

xx

16. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Sannaa heel veel succes met je hond, ik denk aan jullie!
    Lijkt me vreselijk als er wat is met je hond...

Manuele echt heftig hoor. Gelukkig kan je ventje straks zo goed als alles als ik het goed begrijp.
    En ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je de zwangerschap niet afgebroken hebt.

Oh Sannaa lijkt me echt geweldig trouwens dat sleeën! Dat kan hier nog niet hihi.

Yasemin is moe vandaag denk ik. Vanochtend zeg maar 1,5 uur geslapen (daarvoor 2,5 uur wakker geweest) nu weer 2 uurtjes wakker geweest en nu ligt ze alweer een uurtje op bed. Zo ken ik haar niet. Ze zal het wel nodig hebben!

17. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    @ Manuela: Nou dat kun je wel zeggen zeg! Kunnen jullie daar niet in het zh verblijven?
    Ik vroeg dat idd. Ik had denk ik ook hetzelfde gedaan. Als je al zo lang zwanger bent voel je je kleintje waarschijnlijk ook al.

@ Sannaa: Wat leuk zeg op de slee! Leuke leeftijd dan he, 2 jaar.
    Ben ook opzoek naar een slee. Binnenkort maar eens even de stad in duiken.

Wat naar van je hond zeg! Goed dat je toch zijn urine hebt laten onderzoeken.
    Hou je ons op de hoogte van de bloeduitslag?

18. manuela23

manuela23 Actief lid

Aug 2, 2009
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ ankje , ik voelde hem idd al goed bewegen en ben na de echo gelijk op internet gedoken en allerlei info opgezocht en toen hadden we gelijk zoiets van ons mannetje komt gewoon en is meer dan welkom , we kunnen zowiezo bij het ziekehuis verblijven in een ronald mcdonald huis dus dat gaat helemaal goed komen ,

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@manuela welkom! en wat een heftig verhaal zeg van je zoontje! hoop dat het allemaal goed gaat komen.

20. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    4,789
    620
    113
    Female
    Noord-Holland
    manuela, wat heftig zeg zo'n lange operatie!!! Dat is niet niks en voor een kleintje helemaal:(

sannaa,

succes bij de dierenarts...hoop dat het niets ernstigs is! Duim duim

Ik ben ook net terug van buiten! Was wel koud maar wel even lekker hoor. was ook erg druk overal...lijkt wel alsof iedereen gaat hamsteren voor de komende tijd ghihi
    Ik moet weer wat doen in huis...wasjes draaien, stofzuigen blehhhh

Share This Page