Sterkte waterlelie! Ik doe altijd alles 's ochtends, zodat ik smiddags altijd lekker met Yasemin kan spelen en op de bank kan zitten (Oprah en dr Phil kijken ) en daarna aan het eten beginnen. (of soms gaan we dan smiddags weg) Yasemin heeft net weer 1,5 uur geslapen dus in totaal al 3 uurtjes vandaag. Ze is nu ook hartstikke vrolijk en ligt al een half uur echt zelf te spelen op de grond, lekker hoor, ze heeft echt goede zin! Zelfs toen ze net haar hoofdje stootte kwam ze niet naar me toe, normaal wel hihi. Nu was het even boos doen en verder spelen, schattig...
Pff kom niet eens toe aan schrijven hierLenn heeft net 1.5 uur geslapen.. buurman kwam langs, moest wat uitprinten en heeft geen printer.. eten klaargezet.. nog even spelen en dan eten koken.. dan Lenn in bad enzo.. hopelijk vanavond meer tijd
@ Manuela: Dat is top zeg! Jullie zijn al goed voorbereid. Top! @ Duchess: Hihi. Hier hetzelfde. Jonna kan zich ook boos maken als iets niet wil gaan zoals zij dat wil. Moet echt moeite doen soms om mijn lach in te houden. @ Hier: Jonna ligt weer in bed. Normaal slaapt ze 2x per dag, maar ze was nu zo aan het jengelen. Niks was goed op een gegeven moment. Legde haar in bed en het is stil. Vind ik nu ook wel ff lekker. Ik voel me nog steeds niet lekker en vind het wel even fijn om even lekker te niksen.
hier was sam net ook nog even lekker in slaap gevallen! heerlijk, heb even schoon kunnen maken en was opgevouwen. nu ff rustig zitten tot dat ik hem eten ga geven en in bad ga doen.
Zo dierenarts geweest, Pff lang wachten, ze nam bloed af en dan een kwartier wachten.... Tsja toch geen lever problemen, ook geen nierproblemen, wel wat waardes te laag, maar niet heel erg telaag.. We kunnen kijken of ze nou erg veel drinkt. en mocht eht erger worden, dan kunnen we nog een echo maken, maar ja dit kostte al 100 euro!! Ik ga eerst maar eens kijken of we neit ander voer kunnen kopen, want misschien komt het simpel gewoon door de brokken. In ieder geval hoeven we ons niet meer zorgen te maken. Pff, Nu lekker een wijntje met mijn ouders en dan lekker uit eten! gezellig!
Sanna misschien reageert ze goed op vers vlees? Onze hond krijgt vers (carnibest of duck) en sinds ze dat krijgt is alles verandert; ontlasting, vacht, verharen, de tanden.. tis een heel ander hondje.
Manuela welkom meid en sjee wat erg van je je kleintje, sterkte voor jullie en tja het zal vast allemaal goed komen, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het erg heftig is allemaal! Sjee dames als je ook ff niet bent geweest hou je het echt niet meer bij dus ik haak maar gewoon weer in. Het was een erg heftig dagje vandaar dat ik nu pas kom maar komt morgen vast weer goed dan zal ik hier wat vaker zijn en jullie even bijkletsen Mijn schoonmoeder komt zo oppassen omdat ik vanavond een afspraak heb dus ik zal er weer niet veel zijn maar wil wel blijven meekletsen hoor dus bij deze
Zo, gegeten en gebadderd.. Lenn zit in zijn pyama Paar maanden geleden een Heineken badjasje gekregen van een vriendin.. Hij is wit en op de achterkant in groene Heinekenletters 'Beertje?' (Heeeey, biertjuuuuuuh?) Die foute skileraar in zijn oranje skipak in de reclame En hij past EINDELIJK!! *te grote mouwen niet meegerekend* nog even spelen en dan fles en lekker naar bed tot zo!
hier ook een mannetje lekker in zijn pyjama! net in bad geweest en zo een fles en dan lekker slapen. mijn vriend is vandaag weer wat later thuis dus dan gaan we eten als hij er is. vanavond lekker rustig aan, tv kijken beetje computeren! voor iedereen een fijne avond.
@ Sannaa: Die dierenartsen zijn altijd zo duur he. Je kunt idd ander voer proberen. Weet niet of je het wist, maar blijf hem wel brokken geven (niet alleen vlees). Want door alleen vlees te geven komt er tandsteen. En omdat ze brokken eten breekt het tandsteen af. Die tip gaf de dierenarts ons ook bij onze katten. Veel plezier vanavond met het eten! @ Roeltje: Wat gaaf zeg! @ Hier: Jonna is met papa onder de douche geweest. Ze was al een tijdje aan het jengelen en niks was goed. Na het douchen lekker een flesje en naar bed. Gelukkig sliep ze gelijk.
@ allemaal: bedankt voor de felicitaties!! hebben lekker gegeten net, was erg leuk! @ Hond: bedankt voor het medeleven en wat betreft t voer: De hond is een moeilijke eter, dus probeer idd consequent brokken te geven, maar als ze niet wil, eet ze allen t lekkers. Ze is in staat brokken weer uit te spugen....Grrr. Maar ze was goed op gewicht toch, voor haar doen, dat was wel goed. Maar nu moeten we op zoek naar betere brokken. Iemand een idee??
Hallo dames! Terug van wegeweest! heb weer bij gelezen, en probeer zo goed als te reageren! Goede brain training! @ manuela, Welkom en heel veel succes met je kindje, Groot gelijk dat je lekker thuis mama bent zodat je hem lekker in de gaten kunt houden etc. @ Sannaa, Van harte gefeliciteerd! Ik las dat het gelukkig mee viel met jullie hond, Hoop voor jullie dat ie no lang bij jullie mag zijn. Hoe oud is ie trouwens? @ roeltje, heb het filmpje gezien van Lenn! Wat goed zeg dat ie al kan lopen! En niet te vergeten wat een stoer ventje! We hebben 2 heerlijke gezellige dagen gehad bij schoonouders in de achterhoek. Gisteren met mijn mannetje wezen shoppen in doetinchem (oma heeft opgepast). Hij had nieuwe kleren nodig en sint inkopen gedaan. Renske heeft daar heerlijk geslapen, en opa en oma vonden het natuurlijk super dat Renske kwam slapen! Alleen heeft Renske iets nieuws. Ze gaat om 16:30 al slapen en dan wordt ze smorgens om 5:15 wakker! Zal het een sprong zijn? HEb het vanmorgen tot 5:45 kunnen rekken. Dit is al 3 dagen zo, ben benieuwd of het weer terug gaat naar 6:30.
Ankje, voor tandsteen kun je heel goed vers vlees aan bot of lappen pens en dergelijke geven. Daar heb je geen brok voor nodig. Maar klopt alleen zacht vlees is niet verstandig, maar dan heb je het meer over blikvoer; dat geeft nl al meer tandsteen. Vers voer is een stuk gezonder (blikvlees is vooral veel water) Tukker wow! om 16.30 de nacht al in? Jeetje! Ik zou toch proberen dat te rekken of haar na een uurtje slapen wakker maken. Vind dat wel erg vroeg. Op die leeftijd ging onze dochter pas zo rond 22.30-23.00 de nacht in haha.
goedemorgen! blije mama, het was vanmorgen half 6! Oke, nog steeds belachelijk vroeg, maar beter dan kw voor 5 á 5 uur gisteravond nog wel paar keer wakker geworden, hij lag voor het eerst weer onder een dekentje en kon zich niet omdraaien dekentje er na een paar keer afgehaald en is zo gaan slapen nu even Club van Sinterklaas kijken en dan richting douche en aankleden...
Roeltje, fijn dat Lenn ietsje later wakker geworden is, maar inderdaad nog steeds erg vroeg. Hopelijk gaat hij het zo steeds later maken! Yasemin heeft wel een goed nachtje gehad gelukkig. Ergens rond half 2 even het speentje gegeven en de rest van de nacht heeft ze lekker geslapen. Wel wat vroeg wakker; 6 uur. Maar neem haar dan mee naar ons bed om haar daar liggend te voeden en te kijken of ze nog wat wegdommelt. Nu was dat niet zo maar ik kon nog wel lekker half slapen tijdens het voeden. Om 7 uur zijn we er uit gegaan dus goed te doen. Ze ligt nu lekke rin de box te spelen. Jullie nog plannen vandaag? Ik wil vandaag nog de laatste sint kadotjes kopen en inpakpapier enzo. Ohja misschien kunnen jullie me helpen. Morgen heb ik bij een goede vriendin Ladies Night, dat is met zo'n soort thuisparty (erotisch) met alleen maar meiden enzo, heel erg leuk. Nu ga ik die vriendin helpen van te voren met hapjes maken en klaar zetten etc. Dus misschien heeft iemand van jullie nog ideeën voor leuke hapjes en/of versieringen voor het thema?
Duchess Zandkoekjes? Met een bepaalde vorm? verder geen idee, ben niet zo crea aangelegd wat dat betreft haha.. mm, lekker geslapen dus Heerlijk hoor nog even kopje thee drinken en dan gaat Lenn richting bedje..
goeiemorgen!! hier heeft sam best goed geslapen, alleen moest ik er een paar keer uit voor zijn speen! om 7.30 werd ie wakker. ga niet zoveel doen vandaag ben beetje moe en verkouden en gisteravond had ik echt heel erge hoofdpijn. @roeltje wat fijn dat lenn wat langer geslapen heeft!
Goede morgen! Wederom heeft Jonna goed geslapen. Alleen hebben Jeroen en ik niet echt lekker geslapen. Telkens wakker. We lagen allebei niet echt lekker vannacht. Ik voel me ook een stuk minder dan gisteren. Maar goed, vanavond maar even stomen. Misschien helpt dat. Om half 3 gaan Jonna en ik naar het sinterklaasfeest van de gastouders. Onze gastouder heeft samen met nog 2 andere gastouders een sinterklaar gehuurd. Leuk idee! O ja! Jonna heeft een loopwagentje waar je balletjes en figuurtjes in een gat kan doen. Die vallen dan naar beneden onderin in het bakje. Ik heb haar gisteren geleerd hoe ze dat moest doen. Nu kan ze het zelf uit het bakje halen en bovenin weer in het gat stoppen. Dat doet ze nu een paar keer achter elkaar. Ze heeft het door! Zo leuk! @ Sannaa: Sorry, heb geen ervaring met honden brokken. Dacht dat mijn schoonouders Bonzo hadden. @ Tukker: Zou heel goed een sprongetje kunnen zijn. Heb je het boek: oei ik groei? Ik dacht dat wij Jonna met 3 maanden nog een fles rond 11 uur gaven. Ze sliep toen tot 7 uur ofzo. @ Duchess: Hihi, ik bedoelde idd ook vlees uit blik. Wat leuk zeg, zon ladys night. Zit me suf te denken over wat je zou kunnen maken. Maar ik weet het even niet. Succes vandaag!