Goedemorgen, fijn dat vele van jullie weer een relaxte nacht hebben gehad! Het gaat steeds beter et de kleintjes lijkt wel Tukker welkom terug!! Het viel gelukkig mee he voor je om terug te lezen...we waren iets minder actief Duchess, poehhh...heb geen idee hoor. Maar als je het echt de bont wilt maken.... wat dacht je van oesters of sushi Sooo nu eerst een koffie!!!! Straks komt mijn moeder langs. Altijd even gezellig!!!! Ik denk dat we even voor een goede buggy gaan kijken voor als we gaan vliegen. Iemand tips????
Waterlelie wij hebben de mclaren. vinden wij een goede buggy Hebben hier ook de quiny zapp, zodat de maxicosi er op kan. Maar die vinden wij niet lekker rijden.
De oude die wij hebben inderdaad niet die heeft 1 stand. Als het goed is hebben ze nu wel een nieuwe die wel plat kan.
Ja de Quinny Zapp Xtra heet die geloof ik. Die kan plat en ook naar je toe en van je af. Ik zou absoluut voor die gaan als ik een buggy nodig zou hebben.
Wij hebben een chicco liteway. Ik zou voor het vliegen niet een dure nemen, want onze had er wel onder te lijden. Wij zijn er 2 keer mee gaan vliegen. Ik zou het zonder vinden als een buggy van meer dan 12o euro mee wordt gegooid en geragd. Die van ons is er echt slechter van geworden. Maar die was dan ook maar 80 euro of zo. Hij rijdt goed en heeft standen. Hier Luca goed geslapen, maar ik lag weer eens lang wakker.Zo vervelend!! Nu wachten op vriendin en dan rijden we samen naar zwemmen. Lekker gezellig weer! @ iedereen bedankt voor het meedenken voor voer voor Dolly. we moeten maar gaan zoeken. @slapen. Fijn dat het weer wat beter gaat emt de kleine nachtbrakers. Ik vroeg me af, geven jullie BV of Fv? Gewoon nieuwsgierig hoor!
@sannaa ik wilde borstvoeding geven, maar sam is 4 weken te vroeg geboren en had de kracht toen niet om aan de borst te drinken, ben toen in het ziekenhuis al gaan kolven. dit kreeg ie dat in een fles, thuis ook gekolfd maar na 2 weken vond ik het toch best zwaar steeds kolven en dan een fles geven, had het gevoel nergens aan toe te komen en sam wilde echt niet aan de borst dus toen overgestapt op flesvoeding. gaat prima.
Wij zijn deze zomer met de kinderwagen en maxicosi op vakantie geweest en daar werd (3 verschillende maatschappijen) heel netjes mee gedaan! Gelukkig. Maar die ging wel als speciale bagage vanaf de gate het vliegtuig in en niet met inchecken. Maar dat is volgens mij met een inklapbare buggy ook zo toch? Sannaa ik geef borstvoeding. Hele zware start gehad maar ben nu super blij dat ik altijd heb doorgezet. Sinds ze een maand of 6 is gaat het ook super makkelijk. Heb eerst 5 weken fulltime gekolft omdat ze te zwak was (en combi met erg vlakke tepels) om de borst te pakken, toen heb ik haar aan de borst gekregen met tepelhoedje en met 2 maanden zonder tepelhoedje. Vind het heerlijk en ben van plan door te voeden tot ze er zelf mee stopt. Nu krijgt ze dus maandag 8 maanden BV alweer.
Kreeg net een belletje van mijn schoonmoeder. De nicht van Jeroen is gisteren avond bevallen van een dochter. Was een zware bevalling, maar moeder en kind maken het goed. @ Waterlelie: Wij hebben voornamelijk gekeken of de buggy op een ligstand kan, zodat Jonna lekker kan liggen als ze moe is. Niet iedere buggy heeft dat namelijk. Wij hadden een wandelwagen van Quinnie en ben daar achteraf ook niet zo blij mee. Ze zijn ook ze breed! Lastig voor in de bus. @ Sannaa: Ik heb de eerste week BV gegeven, maar Jonna was 4660 Gr. en ik moest met de fles bijvoeden. Ook was Jonna veel te driftig en ze werd helemaal overstuur omdat ze geen geduld had om mijn tepel goed aan te zuigen. Ben daarom gestopt. Ik wilde geen gekloot. Heb daarna afgekolfd om af te bouwen. Dat heeft ze nog wel gehad. Sinds dien geef ik FV. @ Duchess: Goed zeg dat je al zo lang BV geeft! Petje af hoor. @ Elsie: Aaaah, wat een snoezige foto.
goedemorgen allemaal , jeey wat is het koud zeg , moest vanmorgen justin naar school brengen en heb toch maar de auto gepakt vond het voor djemy echt te koud om te gaan lopen , hier niet zo'n geweldige nacht gehad meneer was wel 4x wakker d8 even dat ik gek werd vooral als die wekker dan om half 7 weer gaat maja het is maar even hoop ik !!! haha nou dames ik ga even wat doen moet zo justin weer halen en dan lkkr warm binnen blijven
manuela fijne dag! ja echt koud he buiten.. en het is best verradelijk want als ik NU naar buiten kijk heb ik een strakblauwe lucht en heeeel weinig wind.. Geen sneeuw meer te zien.. Maar moest de hond even naar buiten doen en KOUD!! brrr.. nou ben snipverkouden hoor alweer. ben er net vanaf keelpijn, hoofdpijn, slap, alles doet me zeer.. één voordeel: Ga nu echt NIET buiten roken, dus dan maar niet roken Lenn slaapt dus ik duik ook op de bank.. Tot vanmiddag!
Goede middag lady's Zo te lezen hebben er een paar goed kunnen slapen @ duchess, Respect voor jou dat je ondanks de moelijke start nog bv geeft! Hier na bijna 3 weken kolven gestopt met bv. @ roeltje, fijn dat lenn alweer richting normale tijd gaat. Wens je beterschap met die rot verkoudheid! @ manuela, Hoop voor je dat je vandaag nog ff lekker kunt liggen, na zo'n gebroken nacht. Enne groot gelijk dat je met de auto bent gegaan @ sannaa, na 3 weken te hebben aangeklooit met BV Tepelkloven/balren en kolven. ben ik overgestapt op flesvoeding. Vanmorgen was het 5:45. Renske fles gedaan, laten spelen in de box en om 7:30 was ze alweer moe. Dus allebij weer lekker gaan slapen. Mijn man heeft haar om 10 u weer verzorgd zodat ik nog lekker kon blijven liggen. Om 11:15 kwam ik pas mijn nest uit. Als mijn man terug is van de gamma, nog ff snel de stad in de laaste sint kadotjes halen. En daarna met mijn ingegroeide teennagel naar de huisarts, ff laten zien. Renske zal idd wel in een sprong zitten, hebben gezeten. Ze probeert nu aanstalten te maken om van rug naar buik te gaan, en ze kan allemaal nieuwe geluidjes, En als ze lacht probeert ze ook geluid te maken! Zo lief en leuk, Ben mega trots op haar!
Sjee dames wat is het koud zeg, vanmorgen ff de auto van mijn vader teruggebracht en even bij mijn vriendin geweest. Ik ga niet met Chloé naar buiten hoor Heerlijk dat onze kleintjes over het algemeen weer lekker slapen he Tukker, sjee om 16.30 al slapen, hoe houd dat kind het vol, doet ze het nog steeds? Elsie, wat een mooi knulletje heb je toch Sannaa, ik geef al vanaf het begin fv, was de eerste dag begonnen met bv maar was er zo slecht aan toe dat ze de 2de dag al gelijk fv kreeg Ankje, hoe is het nog ziekjes?
@ tukker zie dat jou kleintje ook nog niet zo oud is vertel vertel hoe krijg je dat slapen voor elkaar ????? hahaha en hoeveel voedingen krijgt jou meiske ? djemy zit nu nog steeds op 6a7 voedingen en word er zo moe van nu omdat ik m'n manneke niet op kan laten staan de nachten want die moet er zelf vroeg uit en al zou die willen die word dus gewoon niet wakker van djemy , dus alles doorslaap tips zijn welkom hahaha