Roeltje, het weer is er ook naar he, en er zijn heel veel mensen die ziek worden... Helemaal als je een kleintje hebt is het erg lastig ziek te zijn, ik zeg wel eens het lijkt wel of mama gewoon niet ziek mag worden, erg vervelend Maar dan is het wel lekker thuisblijfmama te zijn
Klopt, daar ben ik ook al achter.. Mama's kunnen niet ziek zijn, zelfs niet als papa thuis is Mama's moeten altijd wel iets doen.. Nou ja, als ik zou werken en me zou voelen zoals ik me nu voel had ik de telefoon gepakt en ziekgemeld op het werk haha..
daar ben ik ook achter dat mama's niet ziek kunnen zijn en idd ook niet als de papa wel thuis is. gelukkig is sam nu lekker rustig vanavond op tijd naar bed.
@ elsie en roeltje: Jullie hebben elkaar aangestoken hier op het forum. Als jullie mij aar niet aansteken hoor!! Sterkte vanavond, zo met de man laat thuis en zo. @ziek zijn: Het kon het eerste jaar van Luca niet nee, in het tweede jaar kwamen we er achter, dat ik gewoon boven moet zijn en me niet moet bemoeien met man en kind beneden en dan kan het wel, maar ja, dat vind ik dus weer zo ongezellig. Als ik me rot voel, wil ik nog niet meteen de heeeele dg in bed liggen. Maar goed, ik ga nu dus als ik me ziek voel wel sochtend en smiddags boven internetten of zo, en dan mag manlief op luca letten. Wat ik altijd zo vreemd vind, is dat hij niet met hem gaat wandelen, of iets leuks doen. Ja boodschappen en zo, maar gewoon een rondje fietsen of wandelen doet hij niet. Vind ik wal jammer.. `Hoe is dat bij jullie mannen?
nou sam is nu alleen maar aan het huilen, hij is heel er moe maar slapen ho maar. zodra ik hem neerleg is het brullen!
soms laat ik hem even huilen maar niet als ie helemaal overstuur gaat. maar ik moet wel koken dus dan kan ik hem niet vast houden. zet hem denk maar in de wipper er bij ofzo.
Tja dat is misschien wel de beste oplossing dan..... Als ie inderdaad helemaal overstuur gaat zou ik hem ook niet laten huilen maar sommige kinderen hebben het wel ff nodig om zich in slaap te huilen, Chloé heeft dat ook af en toe, maar dat hoor je meestal wel aan het huiltje...
Hoihoi, Hier ook een TBM (hoewel partner en ik het er nog niet over eens zijn voor hoe lang...). Ben 28 jaar oud en mama van Liyana die bijna 6 maandjes oud is. Wel gezellig hier... en wat leuk dat we met zoveel zijn. In mijn omgeving zijn er niet zoveel TBM. Ik heb btw niet alle 100 pagina's gelezen hoor... Maar ik ga vanaf nu mn best doen.
@ roeltje, jij ook beterschap! @ elsie, bedankt voor je tip, Op de arm is wil ze ook niet, dan huilt ze ook. Mijn man heeft haar in bedje gelegd. ze heeft iets van 30 min gehuild huilen, stil, huilen en is toen gaan slapen. Ik laat haar ook huilen, maar als ze overstuur klinkt dan pak ik haar wel op en stel haar gerust en leg haar dan weer terug. @ palmie idd je kunt heel goed aan het huiltje horen hoe en wat. @ sannaa, Moet nog ff afwachten hoe het straks gaat wat mijn man doet kwa ondernemen als hij met Renske is. Zo meteen lekker pasta met bognese saus. En vanavond lekker samen een film kijken.
@ mamavanlili, welkom meid! We zijn even oud leuk. Ik lees in je onderschrift dat je meisje veel te vroeg is geboren. Zal wel heftig zijn geweest, Hoe is het nu met haar?
Nou Elsie hier nu precies hetzelfde, helemaal over de zeik is ze..... hoe frappant, dit gebeurd bijna nooit dus ik kan je hand schudden, mijn lekkere broodje is nu helemaal koud
mamavanlili, welkom!! Jeetje wat was je dochter een kleintje. Altijd weer slikken voor mij; ik heb vanaf week 28 met weeën gelegen en ze waren er van overtuigd dat ze toen ging komen. Moet altijd weer even slikken en zo dankbaar zijn dat ons meisje nog 10 weken is blijven zitten. Huilende kindjes hier zie ik, wat sneu! Hier een mama die niet laat huilen, in ieder geval, huilen op de arm dan maar. Ben niet zo van het alleen laten huilen. Zo vandaag echt het laatste sinterklaaskadotje gekocht haha ja er is alweer wat bij gekomen... echt erg hoor, misschien dat ik wel wat dingetjes houd voor kerst, al zag ik zóveel andere leuke dingen weer vandaag! Ben alleen kadopapier vergeten... handig!
Hey meid, dank je wel. Het gaat nu gelukkig goed met haar. Ze is nu twee maanden thuis. T was een ontzettend zware periode, maar mn meisje heeft zich er super dapper doorheen geslagen. We moeten nog wel voorzichtig zijn omdat ze het zgn bpd eraan over heeft gehouden. Dit betekent dat haar longetjes blijvend beschadigd zijn. Een simpele verkoudheid kan voor haar zeer ernstige gevolgen hebben. Maar... buiten dat is het een ontzettend vrolijk en eigenwijs dametje Apetrots ben ik dan ook! Wat grappig, als ik mijn meisje corrigeer in haar leeftijd, zijn onze dochters ongeveer even oud! Even nieuwsgierig; wat kan je dochtertje nu allemaal?
ik laat hem wel jengelen enzo maar echt hard huilen dan neem ik hem bij me! hij krijgt echt een tandje want ik voel het in zijn mondje, heb hem maar een zetpil gegeven. net gegeten, maar hij heeft nog niet geslapen! over een uur ofzo krijgt ie een fles en dan naar bedje toe.
Nou Chloé zit hier weer lekker op de bank te spelen Normaal slaapt ze altijd nog een uurtje, nu dus niet! Dan maar wat eerder naar boven en in bad