Zo zo veel geklets Duchess, meid niet erover piekeren hoor!!! Als jij een dag of middagje voor jezelf nodig hebt moet je het zeker doen. Ik denk er nml ook over na om Emma een middag of zelfs een hele dag weg te brengen. Mama's moeten ook af en toe ns bijtanken!! We hebben een zware baan weet je nog Joehoeeee, vanavond tv avondje voor mij!!!!! Eerst nu gt/st en dan FINALE expeditie Robinson!!!!! Wie volgde dat ook??? Jij toch palmie??? Spannend he!!!!!! Hmmm zo maar ns een flesje wit openrukken
Waterlelie, hier ook eerst GTST en dan Robinson yes!! Spannend inderdaad en ben heel benieuwt wie er wint, veel plezier!! Andere dames ook veel plezier met wat jullie ook gaan doen en een fijne avond
Nou...dan zeg ik het maar...joehoe Regina heeft gewonnen!! Ik ben blij!!!! Jij toch ook Palmie? Ik duik mijn bedje in. Morgen sleeën met Emma! Leuk! Truste allemaal.
Goedemorgen!! Blije mama hier in één ruk doorgeslapen tot kw voor 6 (ofzo).. Wordt elke dag wat later.. voor 6 uur krijgt ie nog een fles (is ie eigenlijk allang vanaf) dus fles gemaakt en de oplossing blijkt toch vrij simpel te zijn Zelluf doen! als hij zijn flesje zelf drinkt in bed dan slaapt ie zo weer.. doe ik het, blijft hij wakker.. Dus weer in slaap gevallen en werden om kw over 7 (!!) pas wakker.. Zijn nu boterham aan het eten.. dan even douchen en brood halen..
Waterlelie, ja ben ook blij dat Regina heeft gewonnen, toch moet ik zeggen dat ik de gehele uitzending geen klap aan vond, totaal niet spannend Roeltje, wat goed van Lenn zeg, dat er nog maar vele zulke nachten mogen volgen he! Hier was ze vannacht weer 3 keer wakker, weer zo verdrietig, oh jee we hebben nu 4 nachtjes kunnen genieten van doorslapen, het zal toch niet alweer mis zijn
@roeltje wat fijn van lenn goed geslapen heeft!! @palmie balen dat chloe weer wakker was!! sam heeft best goed geslapen, hij lag er gister om 19.00 in en om 5.15 lag ie in bed te gillen van plezier en met grote ogen, ik dacht ojee die gaat niet meer slapen, maar speen gegeven en hij sliep weer! tot 6.45 fles gegeven en nog geslapen tot 8 uur.
Gisteren avond kwam de makelaar langs. Ze is door het huis gelopen en heeft ons het één en ander verteld hoe de verkoop zal gaan. Vandaag worden we gebeld met wat zij zal denken wat de verkoopwaarde zou zijn. Ben benieuwd! Jeroen en ik hebben gisteren avond een beetje te luidruchtig gestoeid. Jonna werd wakker en bleef een uurtje huilen en jengelen. Uiteindelijk hebben we haar een flesje van 120cc gegeven en toen viel ze lekker in slaap. Vandaag weer een lekker rustig dagje voor Jonna en mij. Vanavond gaan Jeroen en ik even brainstormen over de opdrachten van het sinterklaasspel. Ook even kijken hoe we het precies willen gaan doen. Iemand leuke ideeën over de opdrachten? Morgen gaan Jeroen en ik ook even de stad in om te kijken voor skikleding, voor de sneeuwvakantie in Januari. @ Liset: Succes met je echo! @ Sannaa: Wat leuk zeg dat jullie kinderen bijna even oud zijn. @ Duchess: Hoe is het met je hoofdpijn? Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor. Het is iedereen zijn eigen keus. Ik heb er altijd veel baat bij gehad. Je kleintje is een dagje weg en jij hebt lekker een dagje voor jezelf. Het is precies zoals Sannaa al zegt. @ Tukker: Wat een lief hondje!! Echt een snoepie zeg! Hihihi, ik kan het ook nooit laten om aanbiedingen te laten liggen als ik wat leuk zie. En hoe laat was ze wakker? @ Gastouder/kdv: Ik moet vandaag het gastouderbureau bellen. Ik heb vanaf Januari geen recht meer op opvangtoeslag omdat ik geen baan meer heb. Ik vind het wel ontzettend erg. Jonna vind het heel erg leuk daar en we zien dat het voor haar echt een leuk dagje weg is. Maar gelukkig is ze nog erg jong en merkt daar zelf weinig van. @ Elsie: Hoe heb je dat opgezocht van die sportschool? Ik en mijn vriendin willen ook weer gaan sporten, maar zij heeft een dochter van 2,5 en ik van 10,5 maand. @ Robinson: Yeeeh! Regina heeft gewonnen!! Het is haar zo gegunt. Maar wat een stom pakje had ze aan zeg. Het zag er niet uit! Leek net een ballenvanger terwijl ze niet eens ballen heeft. (Aan de onderkant dan). Hahahahaha. @ Roeltje: Wat lekker zeg! Je kon ook lekker uitslapen. @ Palmie: Wat jammer dat Chloe zo vaak huilend wakker is geworden. Sprongetje? Dacht dat Jonna ook met 9 maanden slechter sliep. Gaat nu met 2 a 3 weken weer beter met slapen. Ga nu Jonna weer even lekker op bed leggen, en ik ga ook even een tukkie doen.
He wat naar dat Chloè niet doorgeslapen heeft! Jullie mochten maar 4 nachten van profiteren Ik hoop voor je dat ze vanavond weer haar best gaat doen Ja ik vond de uitzending in het Panama gebouw ook geen bal aan. Was heel saai. elsie en roeltje, jullie mannetjes wel lekker geslapen lees ik. Mooi!!!!! Hier ook een rustige nacht gehad. Niks bijzonders dus. Vandaag naar buiten Tja het moet. Ik denk dat ik maar met de bakfiets ga...dan zit Emma iig droog en warmer (regenkap). Koffie
Ankje, wat hebben jullie vannacht gedaan hehehe Ik ben benieuwd wat de makelaar qua verkoopwaarde in gedachten heeft! is altijd een spannend moment! Ik ben het even kwijt hoor maar willen jullie verhuizen? Groter huis? Ghihi ja dat pakje van regina zag er indd niet uit! Zo'n slobber ding en dat print...nee niet geheel mijn smaak.
@ankje ik wist al dat er een kinderoppas zat bij die sportschool, wist alleen niet hoe en wat enzo dus heb even een mailtje gestuurd.
Ankje, slaap lekker jullie tweetjes enne gaan jullie je huis verkopen, vertel, vertel Waterlelie, inderdaad die kleren van Regina sloeg alles, heb zelden zoiets lelijks gezien hahaha alhoewel zij er wel het type voor is
bah ik moet om 10.30 bij de huisarts zijn en het sneewt hier en moet met de auto want lopen is veel te ver. maar hou er echt niet van om te rijden met sneeuw en zeker niet omdat sam natuurlijk ook mee moet.
Kon het niet laten om nog even een foto te spammen. Bekijk bijlage 112470 @Waterlelie: Wij hebben een helse verbouwing achter de rug (opgelicht en al). We hebben nare herinneringen aan het huis en voelen ons niet prettig. We willen daarom ook kijken of we het kunnen verkopen zonder er financieel erg slechter van te worden. Het stoeien ging eigenlijk nergens over hahaha. Ik zat telkens in Jeroen's kont te knijpen in de badkamer. Toen ik weg ging (dacht Jeroen) stormde ik weer naar binnen en Jeroen schrok! Toen ging ik weer weg en stond te wachten. Toen deed Jeroen het bij mij! Ik schrok enorm! @ Elsie: Goed zeg! Ga ook eens opzoek. Lijkt mij erg handig. @ Palmie: Hou jullie op de hoogte
@ankje ja ik denk dat ik maar op tijd weg ga en dan zie ik wel, maar bah wat heb ik er een hekel aan als het sneeuwt en je moet weg.
Elsie, gewoon erg voorzichtig zijn dan komt het vast goed, succes bij de huisarts! Ankje, wat een superleuke dochter heb je!!
nou ik heb afgebeld want zie het niet zitten ook omdat ik sam in de auto heb, het was alleen maar voor 2 prikken voor allergie. ga nu dinsdag heen. sam is moe maar ligt weereens te huilen want slapen lukt niet ofzo, hij trekt ook steeds zelf zijn speen uit zijn mond en dan is het weer brullen dus dat werkt ook niet echt he.
Spring hier even in meiden.. Had vanochtend namelijk wel bijgelezen maar geen tijd gehad om te reageren... Wat een superleuke foto hierboven! Rijden in de sneeuw vind ik niet zo eng. Gisteravond ben ik naar de andere kant van de stad gereden, wel met 30-40 km per uur (iedereen reed uiteraard zo langzaam) gaat best vind ik. Maar heb vorig jaar ook een goede schuiver gemaakt dus ben er soms ook wel wat angstig voor. Ga even Yasemin badderen. Ben al flink bezig geweest, afwas gedaan, was in de machine, badkamer gedaan, gestofzuigd en gedweilt. Nu Yasemin badderen en daarna een andere was opvouwen en de nieuwe was ophangen en dan vind ik het wel welletjes voor vandaag. Vanmiddag nog even winkelen.
Goede late morgen, @ ankje, wat een leuke schattige foto! Kan mij voorstellen dat je van dat nare huis af wil. @ rijden in de sneew, Ik vind er ook niets aan, maar kan het wel als het moet. @ elsie, ik hoop voor je dat sam zo lekker gaat slapen en rustig wordt. Ik had ook afgebeld hoor voor die paar prikken goot gelijk dat je op een andere x gaat. @ palmie, Ik las dat Cloe weer niet goed heeft geslapen. Nu maar hopen dat het eenmalig was. @ duchess jij bent al actief geweest! En vanmiddag ff shoppen dat heb je wel verdient hihi. @ hier Renske was zoals bijna elke morgen weer om 5:15 wakker en kunnen rekken tot 5:45. dus dat wakker houden van gisteren heeft nog niet echt veel baat gehad. Maar zolang zij het goed vind dan blijven we het proberen. Ik ga zo nog een wasje ophangen, Dan douchen en mijzelf optutten. Renske straks ook optutten, haar nieuwe jurkje aan. Vanmiddag naar mijn broertje voor het sint feest bij hem thuis. Want de sint komt bij hem voor de oudere neefje en nichtjes van mij.
sam heeft niet geslapen, maar ik ging even stofzuigen en toen was ie rustig, toen ik klaar was, was het flesjestijd. nu ligt ie nog even te spelen en als ie moe word gaat ie lekker naar bed toe. ik ga nog even een berg was opvouwen, geen zin in maarja moet gebeuren!