Hey iedereen! Een dag of 2 hier niet geweest. Ik had het wat druk met niets... Nou ja niets, 2 kids waarvoor ik continue politie-agentje voor moet spelen is niet niets! Vermoeiend hoor! en verder bezig in het huishouden etc... Heb even een paardagen de laptop dicht gehad voor wat meer tijd! Er is zoveel gekletst dat ik maar niet bij ga lezen. Dan stroomt mijn hoofd over! Hopelijk geen nare dingen gebeurt in de tussentijd?? Nieuwe mama's welkom! Leuk, wordt een mooie club hierzo! Goed ik kwam dus even mijn neus laten zien, maar nu meot ik weer verder. Nog even snel wat Sint cadeaus inpakken voordat zoonlief thuis komt uit het kdv! en vanavond ben ik naar een vriendin... Dus morgen ben ik er weer! het was even kort maar krachtig Bye bye!
Wat een lieve foto van Sam, lekker rood koppie! Ik wilde nog meer foto's uploaden maar zat maar te wachten en te wachten... grrr. Misschien zometeen beter. Thirza lekker druk dus, lekker toch!! Ook wel eens prettig om een paar dagen niet te forummen maar met andere dingen bezig te zijn. Tot snel!
Hoop dat jullie het niet vervelend vinden, maar kan altijd zo slecht kiezen. Heb nu 120 foto's op de pc gezet en om daar dan één uiot te kiezen om te laten zien.....
@ Duchess: Aaah. Wat een schatje. Vind het ook zon lief koppie. Echt een snoeppie hoor. Whaaha. Die 2e foto!!! Heerlijk! Wat heeft ze trouwens lange wimpers zeg! @ Elsie: Ook zon mooie foto!
Ik vind het niet erg hoor Duchess. Ik vind het geweldig om al die kinderen te zien. Die uitdrukkingen die ze hebben....geweldig! Ze kunnen nog weinig zeggen...maar hun gezichten spreken soms boekdelen.
Welkom Mini me en Fafje! Ankje, ja mijn vriend heet ook Jeroen haha grappig he Sannaa, hoe gaat het met je gedichten? Duchess en Elsie, wat een schatten van kinderen Thirza, dus druk druk druk, nou in ieder geval veel plezier bij je vriendin!
jeeeeetje Duchess wat een scheetje!! En zoo schattig elsie...die heerlijke bolle rode wangen!! Hier juist ochtendslaapje helemaal geweldig, slaapje daarna soms ook nog..maar eind van de dag en vooravond wil nog niet lukken/gaat moeizaam..terwijl 20/2030u bedtijd geen probleem...lekker tot minstens 5/6u...maar vaak ook klokje rond tot 9u! ik ook even een foto van vanmorgen: Bekijk bijlage 112606
wat een keischattige foto's zie ik voorbij komen.. *komt vanavond ook even spammen * Nu even eten koken, Lenn heeft maar één slaapje gedaan vanmiddag, wel kleine 2 uur.. net nog even 10 minuten.. hoop dat hij het volhoudt tot vanavond half 8.. we zullen zien.. *rent naar het vlees*
Lange wimpers he... Heeft ze van papa, helaas, hahaha. Ik heb niet zo'n lange wimpers... En idd leuk om die kindjes allemaal te zien. Maar kan me voorstellen dat ik als mama de fotos veel leuker vind hahaha. Nou laatste dan om het af te leren haha. Bij papa!
Oeh Fafje wat een lekkerding. Hihi! Succes met koken Roeltje!! En hopelijk houdt Lenn het vol! Yasemin ligt nu alweer een uurtje te slapen. Denk dat ze zo wel wakker wordt, dan kan ze straks om half 8 weer naar bed!
Bekijk bijlage 112609 en de haartjes omhoog!! ja ik ga ook maar ff koken..aardappelen brocolli ennnn dnek stukje vis...
@duchess. Die laatste is echt leuk! @fafje: die is ook erg mooi! Maar ik vind ze echt allemaal schattig hoor! Maar een foto met papa en mama en dan zo'n lief gezichtje. Lieffff! Ik heb mijn gedichten af, gelukkig. Had er helemaal geen zin meer in, maar ja ze moeten toch af.
Och Fafje wat een knap jochie, je kan wel zien van wie die dat heeft Jeroen is thuis gekomen en zit Chloé ff te vermaken, ik kon niks meer met haar en nu is papa thuis en is ze weer vrolijk Doet me eerlijk gezegt wel een beetje pijn in mijn moederhart hmmmm is dat raar? Net alsof ze het met papa gezelliger vind
Palmie, hier is dat ook hoor. Volgens mij komt dat (hier tenminste wel) omdat mama er altijd is en papa niet.
@Sanaa -kleien durfde ik nog niet zo goed omdat hij alles in zn mond stopt. mss gewoon maar eens gaan doen. -puzzelen is idd een goeie ik had er pas wel aan gedacht maar weer vergeten -idd naar buiten vind hij heerlijk afgelopen week voor het eerst gesleed hij vond het spannend maar toch ook wel weer leuk Het is wel grappig dat ik snel denk dat hij er nog te klein voor is, maar gewoon rommelen is ook leuk domme ik @ankje -wipwap op je been is hier ook geliefd maar aan verstoppertje had ik nog niet gedacht ik denk dat hij dat wel leuk vind want sinds gisteren speelt hij zelf kiekeboe achter zn handen Verder gaan we vanavond naar sinterklaasviering met vrienden (dobbelspel) we nemen bart gewoon mee dan kan hij daar nog even spelen voor hij naar bed gaat. Fijne avond allemaal en alvast thanks voor de tips!!
@palmie ik vind dat helemaal niet raar hoor je hebt mss het gevoel afgewezen te worden? Ik heb hier een klagende papa dat bart meer naar mij trekt dan naar hem. wsl weer een van de periodes sterkte want leuk is het idd niet
Heej weer nieuwe meiden erbij!!! Welkom Duchess, wat een mooie meid heb je!!! Wauw en ook echt een lachebekkie Prachtig prachtig elsie en fafje, jullie ventjes zijn ook zooooo lief!! Morgen sinterklaas vieren bij schoonfamilie in Brabant (dobbelen) Moet nog even de cadeautjes inpakken. sannaa, hoe staat het met de gedichten....ik moet er ook nog 2 schrijven/verzinnen
Ze is idd echt een lachebekkie, lacht de hele dag. Je hoeft maar te kijken of je hebt er al 1 te pakken. Hihi. Leuk he al die sinterklaas-dingen! Zal zo mijn ouders eens even bellen wat en wanneer wij precies doen. Normaal deden we het 's avonds maar dat gaat niet met Yasemin dus denk dat het nu zondagmiddag wordt. Of anders vroeg op de avond.