goeiemorgen! hier gister sinterklaas gevierd, alleen voor de kinderen! ze waren erg blij daarna lekker gegourmet, heerlijk. zo even ontbijten en dan moet mijn vriend zijn dochter alweer naar huis brengen, want dan gaat ze thuis ook nog sinterklaas vieren.. het is wat voor zo'n klein meisje, 2x verjaardag 2x sinterklaas in 1 week!! ik kom straks weer lezen!
Goedemorgen meiden, ik haak hier maar in.... Zo druk gehad gisteren! En glad Lang leve winterbanden! We hebben sinterklaas bij mijn schoonouders gevierd. Eerst kwamen de pieten op bezoek en brachten 3 volle zakken plus nog een aantal (grote die niet in de zak pasten) losse kado's mee!!! Jeetje, mijn god...wat veel wat zijn de kindjes verwend. Niet normaal Ik kan weer een speelgoedwinkel gaan beginnen. Nou en toen waren wij (oudjes) aan de beurt. We hebben gedobbeld. Doen we elk jaar...zo leuk. Uiteindelijk had ik iets gekregen waar ook krasloten bij zaten en toch zo weer 34 euro gewonnen ghihi Emma was bekaf! Heeft ook de hele middag niet geslapen. Op de terugweg was ze total loss!! Het was zeker geslaagd avondje!!! daarna thuis lekker in bad geweest en daarna met vriendlief film gekeken met een fles bubbels erbij!!! Hebben jullie het ook leuk gehad??? Is het voor sommigen ook vandaag weer dolle sinterklaaspret?? Ik ga heerlijk genieten van onze zondag!!!! Het dooit hier trouwens....alles is bijna weg, terwijl het gisteren onwijs dik gesneeuwd heeft!!
goede morgen allemaal!! hier is het ook aan het dooien, van alle daken zijn de pannen weer te zien! Anke fijn dat je meisje er dan egen last van had,..dat ze niet geslapen had...en leuk dat ze zo lief gespeeld heeft! Duchess, ahhh arme Yasemine...ze was zelf zeker ook erg geschrokken..! en wat klote van je cadeaus, das toch ook geen service! Elsie, ohhh ik weet precies wat je bedoelt..mijn ouders gingen op mn 4e uit elkaar...en heb ook tot mn 13e ofzo..met nieuwe stiefpapa geloof alles wel 4x mogen vieren!!! opa&opa mama, opa&oma papa opa&oma stiefpapa, opa&oma stiefmama!!....oeeehhhh hihihi waterlelie, jeeetje dat klintk echt als een gezellgi avond...nog afgesloten met champagne!! toemaar...soms heb ik eigenlijk wel zin in... Als ik bijv met kerst een glaasje wijn zou willen...en ik neem gekolfde melk mee...wanneer mag hij dan weer bij mij dirnken!?!? nou hier had Mirza al heel lang geen poepluier gehad (wat een onderwerp)...nou is dat niet erg natuurlijk, maar laatste 2 dgn had ie btj last van zn darmpjes en heeeeel erg stinkende scheetjes... Nu kreeg ik een tip hierop zp om hem vaker aan te leggen!...plus mn productie zit in een halve dip...dus kwma goed uit.. Nou mirza kwma om 3u om 7u en nu om 10u!!! Normaal slaapt ie minstens van 21u tot 5u of 9u!!!.. weer ff wennen hoor haha die nachtvoedingen...maar ik werd net wel beloond met een ENORME poepluier....gewoon dat je denkt...HOE kan dat in dat lichaampje gepast hebebn1!!! fijne middag ladiesssss ik ga em nu ff voeden!
ik merk wel aan haar dat het soms te veel is, zoals bij haar verjaardag al die mensen en steeds wer cadeautjes uitpakken! en het is bij haar ook in 1 week tijd dat is ook heel veel, maarja daar doe je niks aan. wij gaan vandaag niet zoveel doen denk ik. sam ligt nu lekker te slapen bij mijn vriend op schoot
Gezellige avondjes gehad zie ik! Waterlelie, wat een handig kado, 34 euro gewonnen met krasloten! Heb je mooi wat terug. Fafje fijn dat Mirza weer gepoept heeft! Hier in het begin ook zo problemen met darmpjes en niet poepen gehad. Ook door gebruik van Infacol op een gegeven moment.. heel sneu. Gelukkig kan het met BV soms erg lang duren. Op het CB hier hielden ze een maximum van 9 dagen aan. Sinds Yasemin bijvoeding krijgt is het (op de eerste 2 weken na dan, toen was het beetje drama) dagelijks 1 tot soms wel 4 x. Elsie het lijkt me idd best heftig voor zo'n meisje! Wat een rust hier. Vanochtend Yasemin lekker uitgebreid gebadderd en daarna weer naar bed gedaan. Ze ligt nu alweer 1 uur en 3 kwartier te slapen. Papa en ik hebben ook ff liggen slapen, ook wel eens lekker! Als ze wakker is aankleden en ons klaarmaken en dan gaan we naar opa en oma voor de kados. Ik ben benieuwd wat ze krijgt hoor! Met haar hoofdje gaat het wel goed volgens mij. Er zit een goed paarse bult op maar ze heeft er geen last van, alleen als je het aanraakt. (trui aantrekken vond ze vanochtend echt niet leuk dus)
Zo hier ben ik ook weer. Alle mooie sneeuw vrijwel weggedooit, jammer hoor. Het was zo mooi gsiteren. Wij vieren hier vanavond sinterklaas. met de opa's en oma's. Ikwil luca niet het idee geven adt hij alleen kadootjes krijgt, dus we hebben allemaal ook wt voor elkaar. Dus wel gezellig. We gaan eerst soep eten met brood, en dan kadootjes! @fafje: Over de BV en wijn. Ik weet niet meer precies hoe het zat. Ik dronk denk ik niet toen ik nog nacht voedeingen gaf. ALs de laatste om 11 uur was, kon ik daarna wel drinken en luca kwam dan om 5 uur of zo, dus dan zat er 6 uur tussen. Als je nu bijv om 17 gevoed hebt, dan kun je meteen erna een wijntje drinken, die voeding erna weggooien en dan die om 2 uur snachts of zo wel weer geven. Er gaan nogal verschillende meningen hierover rond. Ik vind altijd dat je er vooral niet te moeilijk over moet doen. Ga er vanuit dat je 1 voeding weggooit en dan komt het vast wel goed. Ik las dat je normaal dus geen nachtvoedingen meer gaf, dus dan zou je na de laatste voeding probleemloos kunnen drinken, als er 8 uur of meer tussen zit is het helemaal geen probleem. Anders dus meteen na een voeding een glaasje drinken en de voeding erop weggooien. En het lijkt erop dat je in regeldagen zit. idd lekker veel aanleggen.
@duchess fijn dat het goed gaat met haar hoofdje!! sam ligt lekker te slapen nu, moest net wel even naar boven want hij was zijn speen kwijt maar die gegeven en hij sliep weer verder. lekker rustig dagje vandaag
Borstvoeding en alcohol zou mijn keuze absoluut niet zijn. Maargoed ik drink sowieso niet dus misschien dat ik er daarom al moeilijker over denk. Kan zelf gewoon niet begrijpen waarom iemand zo graag zou willen drinken en dan melk weggooien... hier is de melk ook nog eens heilig hahah...
duchess, ohja klopt dat had ik eerder van je gelezen...dat het het darmstelsel stil zette??? ik gebruikte in het begin wel infacol...maar het hielp heel goed...daarna nooit mee gebruikt...heb nog wel een nieuw flesje in huis... Veel plezier straks! sannaa, ja met kerst gaan we brunchen...dus neem aan uur of 15 ofzo...moet ik dus wel mn kolf meenemen heh...ik heb genoeg voedingen liggen in de vriezer...dus als ik er bijv 2 moet geven daar...neem ik 2 mee...en dan 2 kolven en weggooien...heh..? maarja ik zie wel..heb al 2 jaar niet gedronken!! dus wie weet smaakt het niet eens!...als ik een paar slokjes neem, dan toch nog volegnde voeding kolven en weggooien?? Ook veel plezier vanavond! wij vieren geen sinterklaas...dus helaas...maar ben vorige week jarig geweest en ben toen enorm verwend ...mannetje is volgende week jarig...dus dan hebben we dat ook gehad! Mirza werd net weer wakker...even in de box nu..maar volegns mij wilt ie weer terug...ff proberen!
Fafje ja idd. Infacol had heel haar darmpjes platgelegd echt vreselijk zielig. Ze had er zoooveel last van. En toen ze aan de lactulose moest om het te activeren kreeg ze alleen nog maar meer krampjes natuurlijk. Rotspul vind ik het. Maar het schijnt idd bij sommige kindjes weer wel te werken. Nou die 2 slaapkoppen hier liggen nog te slapen!! Laat ze maar lekker.. Wil rond 15.00-15.30 naar mijn ouders dus nog tijd genoeg.
sam werd om 14.00 alweer wakker, maar heb hem om 14.30 weer naar bed gebracht hij was nog heel erg moe want hij moest erg huilen. eenmaal in bed natuurlijk ook, maarja heb hem maar even gelaten want hij was echt moe. na 5 min ofzo was ie stil nu hoor ik hem dus ik ga hem er uit halen, kan ie zo lekker een flesje drinken.
ooeeh sorry dames, zou er dit weekend wat meer zijn, maar heb Lenn ziek Komt spul uit zijn oogjes, koorts (38.5) huilerig, moe.. arm mannetje.. Snipverkouden.. Morgenvroeg CB afbellen, laat hem lekker thuis.. alleen wel even langs de ha voor zijn oogjes..
nog wat snotterig en wat keelpijn, maar verder gelukkig prima.. nog niet top natuurlijk, maar kan weer dingen ondernemen Lenn nog maar één keer echt wakker geweest, maar speentje in en weer toedekken was voldoende.. daarna nog wat gejammerd maar meteen weer gaan slapen. ben benieuwd wat ie vannacht doet.
hallo hallo!! Was echt gezellig met sinterklaas! Luca is heel erg verwend vind ik. Allemaal leuke dingen gehad en zo. En ook gezellig. Het is erg lief om je kind zo enthousiast met kadootjes en gezelligheid te zien. Wat wordt hij alweer groot... @ roeltje: Luca had vorig jaar ook van die oogjes, met gele pulkjes? Oogjes helemaal dichtgeplakt en ontstoken. Duurde wel een weekje toen en daarna had ik het ook... Wat je kunt doen is even zijn oogjes spoelen met afgekookt water en meer hoef je neit te doen. Gaat vanzelf weer over, maar dus niet in je eigen ogen wrijven, zoals ik dus deed, want toen had ik het ook. @fafje: met een brunch wel lastig. Zeker als je al 2 jaar niet gedronken hebt. Ik vond het eerste glas erg lekker, maar dat was ook meteen genoeg. Misschien anders een keertje thuis vast proberen hoe het valt? Is wel fijn misschien. Maar wat je zei: om 15 uur wat drinken en dan bijv om 17 uur een voeding, die afkolven en weggooien, dan als je weer drinkt die erna ook weggooien, maar het kost wel een hoop tijd, tenminste bij mij duurde kolven wel een minuut of 40. dus dan 2 keer.
Ik kon het niet laten, toch nog een foto van vanavond met sinterklaas. Hij kreeg een opblaas paardje waar hij mee kan hupsen (een soort skippybal in paard vorm). Groot succes voor onze fanatiekeling, hier een foto:
Duchess, ja ik begrijp wat je bedoelt..het is ook niet dat ik PER SE wil drinken..denk trouwens ook niet dat ik een heel glas op zou kunnen...maar wie weet ALS ik in de verleiding kom om een paar slokjes te nemen...desnoods om t weer es te proeven...wil ik even weten wat ik dan het beste kan doen.. Natuurlijk vind ik het ook zonde van de melk..maarja liever weg gooien dan geven zla ik maar zeggen...ik gooi nooit melk weg, dus die ene x in het jaar...ach... Hoe wa shet nog bij je ouders? Roeltje, beterschap met lenn, lekker thusi houden idd! Sannaa, lijkt me ook zo leuk Mirza straks zo blij te zien! Super gave foto...echt zooo blij hoe ie kijkt heh!! Over de kerstbrunch...ik kolf in max 10 min dus op zich is het voor mij echt geen probleem...tis zo gedaan...ach ik kijk wel...ik neem afgekolfde melk mee...sowieso, wnat familie wilt een flesje geven...en dan kijk k wel of ik drink ofniet...zal hoe dna ook moeten kolven! Voor de rest...ik voelde me ineens vandaag heeel moe...soms krijg ik zo'n Zou ik zwanger zijn alarm....kan helemaal niet , zit aan de prikpil..maar toch..had namelijk super veel trek de hele dag, hongerig, hoofdpijn en duizelig...nou goed...zou ook kunnen, dat ik mn eisprong heb? heb namelijk last van een productiedip Heb dus heel de dag bijna op de bank gelegen...nou dat is laaaaaaaaaang geleden!!! doe dat echt nooit, op de bank Liggen'....btj onderuit zitten ofo...maar ik heb met Mirza in mn armen samen geslapen! Mss doordat ik vanacht ineens weer 2x moest voedne, ben dat al niet meer gewend...aangezien hij al zo lang doorslaapt...ach kan ook het weer zijn! Mn moeder kwma nog langs met lekker vers gebakken appeltaart, heeerlijk! Mnalief heeft nachtdienst...dus ben home alone! Mirza ligt alweer vanaf 2030u op bed!
@fafje: ja dat zou ik zwanger zijn gevoel ken ik, en ik heb een spiraal en dan die angst, zou hij soms weg zijn? Helemaal onzeker, en ook wel dat ik wel graag zou willen. hahaha! Ik weet niet hoe een prikpil is, maar miss juist dat je ongesteld zou worden? die hormonen geven ook een produktie dip en vermoeidheid daarvan is oko niet gek. Wel rustig zo alleen, maar ook wel ongezellig op zo'n zondagavond, of ben je het gewend? Hier nog een beetje druk van alle drukte, maar moet toch maar zo naar boven.. Hopelijk lukt het om te slapen!
@sannaa, ja ik heb nog nooit de prikpil gehad...maar volgens de gyn, wa shet heel goed te doen icm bv....voor die eerste 3 mnd...hierna stap ik OF op iets anders over...OF niets .... Las hier op zp ook dat je cyclus met een prikpil heel moeilijk op gang kan komen...vind dat wel btj irritante gedachte, we willen snel voor een 2e gaan...dus ik ga als dez eis uitgewerkt in jan...wachten op mn ei..en een regelmatige cyclus... Ja hier heeft manlief 2 weken ochtenddienst en daarna 1 week nachtdienst....dus opzich ben ik het gewend...tot nu toe, als mirza in de nacht kwam, legde ik em lekker bij me in bed...hadden we veel ruimte hihi...das altijd zo verleidelijk...zn papa komt toch pas 8u morgen thuis!!... Lekker drukkies nog dus bij jullie...slaap lekker alvast!! ik ga zo hier de boel een btj opruimen...morgen nog een VERLATE kraamvisite...pff...das nog steeds niet opgehouden hier haha