Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @fafje: Ja verlaat kun je het wel noemen!
    Het lijkt me wel heerlijk om samen met mij zoontje in het 'grote bed te slapen. Dat hebben wij nooit kunnen doen. Ik sliep niet meer als hij erbij lag en hij ook niet. We zijn samen in de eerste maand één keertje in slaap gevallen, luca en ik en dat ws het. Met vijf maanden was hij al aan het druk doen en zo bij mama in bed en sindsdien is het alleen maar erger geworden. Nu is springen op bed het allerleukste en alles proberen van mama's make-uptafel. Het is een deugniet hè!
    Slaap lekker alvast.

2. fafje

fafje Niet meer actief

@sannaa, haha echtttt das een leuke goedemorgen :p...komt ook wel es voor dat ik em bijv als ie om 6ur komt...nog evne bij me in bed leg...voor die 3 uurtjes...en dan slaap ik in het midden...hij aan de buitenkant..maar heb een kussen en rolt nog niet om...buiten dat...hij is bekaf midden in de nacht...ik ga dna op zijn hoogte liggen, gezcht tegen gezicht...en dan slaap ik verder...hij ook...meetsal ben ik eerder wakker :p

Heerlijk, de gedachte dat dat straks niet meer kan..vind ik wel jammer :( haha...(scheelt ook dat ie naats mij in zn wagenbak slaapt, dus is heel makkelijk)

3. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ooooh, ik ben echt jaloers nu! De gedachte eraan...geweldig. Ik heb dus echt wat gemist!! Ach wie weet bij de tweede, ooit! Heb ik wel wat om naar uit te kijken! NU ga ik echt naar boven toe!

Tot morgen!

4. fafje

fafje Niet meer actief

slaaplekker!!

ook andere mama's...ik ga ana de slag en dan lekker in bed tv kijekn!

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hoi dames, ik heb nog niet bijgelezen daar heb ik nu de puf niet voor;)
    Moest ff voor de 4de keer Chloé troosten, snap er niks van:(
    Hoop dat ze nu dan wel stil blijft dus ga nu op goed geluk mijn bedje weer in, tot morgen:)

Enne jullie hebben weer lekker veel gekletst!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!

vrij goede nacht gehad eigenlijk, had ik niet verwacht...
    gisteravond 2x naar boven geweest, speen erin en weer gaan slapen.. Maar dat was rond half 10 ofzo dus viel mee.. Rond half 11 maar naar bed gegaan.. Om 3 uur pas weer wakker, maar ook hier speentje en opnieuw toedekken was genoeg, heeft nog wel een kwartier gebrabbeld in bed, maar is netjes gaan slapen..
    Kw over 5 was ie wakker en kunnen rekken tot half 6 met een berg speelgoed.. Nu net broodje gegeten, zo kleertjes aan en papa wegbrengen.. Eerst zwager ophalen, die gaat deze week met ze mee.. hopelijk rond kw over 7 weer thuis..
    Dan afspraak maken met de ha voor zijn oogjes..

wij gaan even aankleden enzo.. Tot straks!

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen...

Pff, hier een slecht nachtje gehad hoor. Had niet anders verwacht met al die kado's en al dat gedoe van gister! Ons meisje is vrij snel overprikkeld bij zulke dingen dus was ze van 00.15 tot 03.20 wakker. Helaas wel gewoon om 07.20 weer opgestaan.... gaaaaaap. Mama is moe!

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Duchess
    Pff das inderdaad niet zo'n fijn nachtje.. Lenn heeft dat twee nachten geleden gehad.. van 21.30 tot 2.00uur af en aan wakker.. maar om 5.10 had meneer het wel gezien in bed;)
    Rustig aan doen vandaag meid en er misschien nog even in kruipen als ze gaat slapen?

Ben net thuis, druk op de weg.. zo ha even bellen..

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Haak hier even in.

Jonna is gisteren ook enorm verwend door Sinterklaas.
    Mijn schoonouders, schoonzus, zwager, nichtje (6), mijn moeder, en de vriend van mijn moeder waren hier om sinterklaas te vieren.
    Het spel was ook 1 groot succes! Het was zelfs zo leuk, dat we het met de kerst weer gaan doen. Ga dan alleen andere opdrachten verzinnen en de kaartjes in de kerst-style doen.

Jonna heeft een auto (roze) dacht van Litlle people gehad. Een ballen baan (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven). Houten puzzel en 2 boekjes.

Mijn nichtje is ook vreselijk verwend! Ze is helemaal in de sinterklaas! Zo leuk.

Jonna heeft nog even een uurtje geslapen om 5 uur. Gisteren avond is ze om half 8 naar bed gegaan, ze was dood op.
    Ze huilde in het begin vaak en na een paar keer komen en troosten is ze in slaap gevallen. Ook vannacht heeft ze een paar keer flink gehuild. Maar het was volgens mij in haar slaap, want het duurde niet lang.
    Om iets voor 7 uur riep ze me.

Las dat er veel kinderen zijn die slecht hebben geslapen. Veel indrukken zo sinterklaas. hihihi

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

hier wel goed geslapen, maarja sam is ook te klein om er echt wat van te beseffen natuurlijk.
    vandaag beetje dingetjes in huis doen en misschien even naar buiten. morgen heb ik mijn auto weer even die is naar de garage voor apk en moesten wat dingen gemaakt worden, maar morgen en woensdag heb ik hem even nodig dus krijg ik hem einde van de middag terug en donderdagochtend gaat ie weer daarheen.

11. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ik haak hier maar ff in want tis niet bij te houden haha
    Chloé heeft net lekker haar flesje leeggedronken en ligt nu weer lekker in bed.

We hebben een heerlijke sinterklaas gehad, de 3 kinderen hebben zo leuk met elkaar gespeeld en niet te vergeten superleuke cadeautjes gekregen:)
    Omdat we het hier thuis vierden kon Chloé lekker in bed als ze moe was en ze sliep ondanks de drukte hier beneden heerlijk.

Gisteren naar mijn vriendin in De Bilt geweest en was heel leuk, tis mijn allerbeste vriendin die ik dus door de afstand niet supervaak zie en dat mis ik wel heel erg, maar ja.....

12. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zo te lezen zijn alle kindjes goed verwend hier!!!!!
    Als ze klein zijn beseffen ze het niet helemaal maar ik vind het altijd zo schattig hoe ze dan de pakjes open proberen te maken haha...

Sannaa, Hippyskippy hebben wij ook voor Emma haar verjaardag gekregen...koe met oranje stippen! Ze kan er alleen maar opzitten nog niet mee skippy-en...is ze nog te klein voor op het te begrijpen.

roeltje,

HA afspraak gemaakt? Wanneer kan je terecht?

Duchess, succes vandaag!!!!! Snap dat je moe bent!!! Pffffff

Ankje,

zo jou meisje is ook goed verwend! Dus het sinterklaas spel was geslaagd! Ben benieuwd welke opdrachten jij had verzonnen...je vroeg nog aan ons of je je konden helpen...helemaal vergeten:)

palmie,

smaakt je koffie:D

@de rest, ook goedemorgen!!!!!!

Hier alles rustig. Ik zou vannochtend gaan zwemmen met Emma maar ik had niet zo'n zin om in de kou (en zo vroeg) te gaan fietsen door die vreselijke drap...blehh
    Volgende keer beter!!!!! Ik ga nu maar spelen met haar!!! Ze heeft genoeg nieuwe dingen gekregen....we komen de dag wel door!!!!

13. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Waterlelie, ik ga nu koffie zetten, heb jij hem al op??

Ankje, wauw wat leuk voor je meissie, die zal zich wel flink vermaken met haar nieuwe spulletjes:)

Duchess, deze mama is ook moe;)

Roeltje, is Lenn alweer beter?

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zo, eindelijk weer thuis.. moest een half uur wachten:(
    zalfje voor zijn oogjes gekregen.. 3maal daags een week lang.. één oogje zit al zalf in, nu straks de andere nog.. Wat een drama om dat er in te krijgen, hij werkt niet echt mee haha..
    nu even snel koekje eten en dan richting bed.

15. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @roeltje wat naar, maar wel goed dat jebent gegaan. Nu zal het snel opknappen, alleen de vraag of Lenn mee wil werken drie keer per dag. Het is hier erg glad van alle vries en regen en gesmolten sneeuw, dus Luca moet maar lekker binnenspelen met zijn nieuwe speelgoed. Ik zie dat hij bijna jarig is, wanneer is dat?
    @waterlelie, kan me voorstellen dat je niet gaat fietsen emt dit weer. Moet er ook niet aan denken. En dan de kou met het zwemmen, ik had afgelopen woensdag ook geen zin, maar ja Luca wist natuurlijk best dat we gingen zwemmen, dus dan doe ik het maar (wel met de auto dat scheelt)

Ik ga nu ook aan de koffie. tot straks!

16. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen ladies,

duchess, balen van je gebroken nacht...ja kan ook echt heel veel zijn voor zo'n kleintje!...hopelijk slaapt ze bij overdag...kan jij mss ook nog een dutje pakken?

Roeltje, fijn dat je een zalfje heb gekregen...hoelang kan het duren voor het over is? lijkt me idd een heel gedoe ...zeker 3x per dag!

waterlelie, pff ja in dit weer en dan nog zwemmen...dan dnek ik gelijk aan natte haren...brrr koud....ach binnen is het ook leuk!...mss kan ze lekker lang baddren :p

@hier...nou MIrza kwam door de productiedip om 4 en om 8...en om 930 lag ie te brabbelen/jammeren...dat is normaal zijn normale tijd om wakker te wordne..maar ik wa snog erg moe...natuurlijk opgestaan..en alle ritueeltjes...weer gedronken...om 10u....Nu ligt ie zn ochtendslaapje te doen..

Ik ga ff douchen...dan het huis op orde...voor de visite...kraamvisite pff..hihi...heel mss nog eruit voor een boodschapje...das alleen zo'n gedoe...we wonen 3 hoog! en dan met een bugaboo...2x op en neer...HEEL FIJN..

17. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Zo koffie op met banketstaaf! Heerlijk.
    @fafje: Dat was een vermoeiende nacht zo. En visite, dus ook niet nog even een klein dutje doen tussendoor. Hopelijk is het wel gezellig met ze. Dat houd je dan ook wel wakker.
    Geef maar een dikke knuffel aan Mirza, want hij gaat vast hard groeien van alle melk.

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

zo net ff naar buiten geweest met sam, vond het wel meevallen met hoe koud het was. alleen wel goed opletten waar het glad was enzo! sam heeft net een fles op en ligt nu lekker in bed, ochtendslaapje heeft ie niet gedaan, maar was ook niet vervelend of aan het jengelen ofzo dus geen probleem dan!

nu even was opvouwen en stofzuigen en dan ga ik ff lekker relaxed zitten omdat sam lekker op bed ligt.

19. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hallo meiden!

Zo te lezen zijn de kindjes weer flink verwend, en was het voor iedereen een geslaagde sinterklaas!

@ Roeltje Succes met het zalfje bij lenn in de oogjes doen, Lijkt me idd een heel gedoe bij zo'n kleintje!

@ Fafje, Veel plezier met je visiete.

@ waterlelie, Met dit weer zwemmen en dan na die tijd de kou in met natte haren....Brrrrrr!! Groot gelijk dat je lekker thuisblijft, ennee veel plezier met spelen:D

@ ankje, jij ook veel speel plezier, het leuke aan kinderen hebben is dat je af en toe dan ook weer ff kind mag zijn;):D

Vanmorgen met Renske naar het CB geweest, alles was goed ze is goed gegroeid! Ze weegt nu 5860 en is 61,5 cm:$ Gaat hard zeg, En ze heeft weer prikjes gehad maar ff gehuild. ze was zo weer stil, Ben trots op haar:).

Heb ook een afspraak gemaakt bij de Gyn om een myrena spiraaltje te laten plaatsen, volgende week donderdag gaat het gebeuren, Oeh best wel een beetje spannend. Wie van jullie heeft hem ook en hoe bevalt het?

20. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Weer even een berichtje vanuit hier.

Ik ga straks een beetje schuiven met de meubelen (banken en box), zodat de kerstboom opgezet kan worden.
    Jeroen heeft een vroege dienst deze week en is lekker op tijd thuis vandaag.

Ieder jaar weer een dubbio waar de kerstboom komt. Nu zeker, omdat we de box nog hebben. Jonna zit er niet veel in, maar wil het nog wel laten staan.
    Vind het wel handig als ik even wil stofzuigen of even boven wil opruimen of de was wil doen. Dan kan zij lekker even in de box spelen.

Vorig jaar helemaal niks aan kerst gedaan ivm de verbouwing. Dit jaar heb ik er dubbel zoveel zin in!

Heb ook net de belastingdienst gebeld om de kinderopvangtoeslag op te zeggen. Heb er 01-01-2010 geen recht meer op ivm WW-uitkering.
    Ga ook zo de gastouder even bellen.
    Vind dit absoluut niet leuk. De gastouder doet het zo leuk, en Jonna vind het er geweldig! Balen!!!

@ Sinterklaasfeest: Zo te lezen heeft iedereen een leuk Sinterklaas gehad.

@ Waterlelie: Zal een paar opdrachten noemen:
    - zing een sinterklaasliedje, heb je het goed gezongen dan mag je een kado pakken
    - Pak 2 kado’s
    - verplaats allemaal een plek op naar links (heb ook recht)
    - wissel met de 2e persoon links (heb ook rechts) van je. Laat je kado’s wel liggen
    - Je mag je kado’s uitpakken

Zo zijn er nog meer.

@ Palmie: Hahaha, ze weet waar ze kijken moet.

@ Roeltje: Aaaah, wat zielig!
    Voor jou ook niet leuk, moet je je kind iedere keer pesten.

Gaat net het luchtalarm af.... Jonna kijken! :$
    Ze heeft het nooit bewust gehoord, omdat ze meestal lag te slapen.

Deel Deze Pagina