@Tukker heel veel beterschap, echt vervelend dat Renske koorst heeft, Zeker omdat ze nog zo klein is. @ankje, Superlieve foto's ook die met de soep. Lekker vinden ze dat he? @duchess, ik deed er ook 30-40min over, dus zodra ik de kans zag voedde ik live, of regelde er toch omheen. Wat ik ook wel deed was nakolven en die beetjes sparen, maar ja, na elke voedig weer nakolven vond ik ook niets.. Wie weet als alles een beetje gesetteld is gaat alles veel makkelijker. Slaap lekker straks en een virtuele knuffel. @ fafje. Ik heb mezelf er uiteindeiljk toe gezet om te proeven, maar bah! Ik vond het erg vies. Zurig zelfs. Maar ja Luca vond het lekker, dus wie ben ik om het te beoordelen?
Hey! Ben de eerste vandaag! Jonna was al vroeg (voor haar doen) wakker. Om 6:00. Ze lag er gisteren ook op tijd in. Iets voor 19:00. Dan ook niet zo gek dat ze al wat vroeger wakker wordt. Jonna vind de kerstboom reuze interessant. Gisteren avond moesten we een paar keer nee zeggen en haar ook een paar weghalen. Maar vandaag liet ze de kerstbal al los toen ik zei nee. Gisteren trok ze het uit de boom haha. @ Fafje: Jah! Jonna is echt het lachebekkie van de familie hoor. @ Duchess: Heb je hele verhaal even gemist volgens mij, maar als ik het goed begrijp dat gaat Yasemin voor het eerst naar de gastouder? Mijn eerste keer vond ik ook verschrikkelijk. En idd, je hebt zelf een ritme met tijden, wat voor voeding, enz. En nu moet je het af geven aan iemand die je eigenlijk niet kent (zoals je ouders enzo). Maar na de eerste paar keer is het ijs gebroken en ga je de lol er van in zien. Je kind gaat het vast leuk vinden en ontvangt je met open armen als je haar weer komt ophalen. Succes! @ Tukker: Ja, kon het niet laten hoor Ik ben idd erg vroeg dit jaar met de kerstboom. Vorig jaar hebben we niks aan kerst gedaan. We zaten midden in de helse verbouwing (met lekages enzo, en later opgelicht door de aannemer). Ga er dit jaar dubbel van genieten! Beterschap met Renske! Hopelijk voel hij zich vandaag beter. Ik geef Jonna altijd een zetpil vlak na het zetten van de prikjes. Zo heeft ze weinig last van de pijn en ook de koorts blijft laag (eigenlijk niet). Heb iemand in de familie die werkt in het ziekenhuis (ervaring babys en kinderen). Daar geven ze standaard een zetpil als ze prikjes hebben gegeven.
Goedemorgen! Ankje, Jonna lekker vroeg wakker dus! Ze gaat idd vandaag voor het eerst naar de gastouder... pffff. Voel me helemaal misselijk! Hier in het ziekenhuis geven ze geen zetpillen na prikjes. Mijn dochter heeft tot nu toe gelukkig ook geen last gehad van de prikken dus heb ook niets gegeven. De eerste prikken sliep ze veel van en de anderen was er helemaal niets meer aan de hand, geen verhoging, niet slaperig, helemaal niets. Nu zijn we ff van de prikken af gelukkig! Nou gelukkig wel een goede nacht gehad. Alle kadotjes en indrukken was toch het probleem dus! Vannacht heeft ze gewoon weer heerlijk geslapen. Voordat wij gingen slapen werd ze 1 keer wakker dus hebben we het speentje gegeven en daarna is ze niet meer wakker geweest tot vanochtend 06.45. Ook vroeger dan normaal dus! Zit nu weer half te stressen of ze dan niet eerder moe is straks. Maarja dat komt allemaal wel goed toch! Zal het gewoon zeggen dat het zou kunnen dat ze eerder moe wordt.. Maar weet sowieso niet hoe het daar zal gaan, misschien is ze door alle nieuwe dingen ook wel eerder moe, of wil ze juist weer niet slapen omdat het allemaal zo leuk is, het kan allemaal.... Ga zo maar alles in de tas doen... hopen dat ik niets vergeet.
Tukker Beterschap met Renske meid!! Duchess Succes vandaag meid!! Ankje Goedemorgen haha leuk hoor, een kerstboom eigenlijk de reden waarom wij het dus niet doen dit jaar.. Ik moet al genoeg NEE zeggen op een dag, heb geen zin om dat bij de kerstboom ook te doen Plus de hond heeft aardig wat ballen gesloopt vorig jaar met haar staart Goedemorgen trouwens, ook voor de rest wat een ruknacht.. nouja, de nacht wel prima.. gisteravond van half 10 tot 11 wakker geweest.. alleen maar huilen.. Klein flesje gegeven en uiteindelijk wel gaan slapen... Tot vanmorgen kw over 5 flesje warme melk gegeven en lag bijna weer te slapen tot hij gewekt werd door een mooie poepluier.. schoot nog niet op dus.. zalf is vanmorgen ook gelukt.. hou het de komende dagen op 2x per dag i.p.v. 3x per dag.. kost me bijna een kwartier en het levert me een mooi krijsent mannetje op.. het word al minder dus het werkt wel (gister wel 3x kunnen geven met heel veel moeite) Heb er al een was in zitten, vaatwasser draait.. Sopje staat te wachten dus even het huis door.. als Lenn op bed ligt even zuigen en dweilen.. even de stad in.. Spelen uiteraard, hond lopen.. nouja, genoeg te doen dus..
Roeltje fijn dat het wel gelukt is met de zalf. Hopelijk voelt Lenn zich snel beter. Druk dagje dus vandaag! Zo de tas is al klaar... Vergeet ik nog iets dames? Er zit nu in: -Luiers -Doekjes -Schoon setje kleding -Wangetjes zalf (voor als ze naar buiten gaan) -Rietjes beker -Fles & KV -Slabbertje -Speen Volgens mij was het dat wel... Slaapzak en zulke dingen hoefde ik niet mee tenemen, die had ze genoeg.. Volgens mij vergeet ik niets, maar als jullie iets zien, zeg het me!
goeiemorgen!! hier een beroerd nachtje gehad!! sam werd om 1.30 wakker om pas weer om 4.30 tussen papa en mama in te gaan slapen om 1.30 helemaal overstuur dus ik trooste en dacht dat ie wel lekker zou gaan slapen maar niet dus. dus nu ben ik een beetje moe. @roeltje gister heeft mijn vriend er 2 uur overgedaan om thuis te komen, 16 km file! waarschijnlijk door het weer want het was erg mistig en soms weer glad. @tukker hoop dat je meisje snel opknapt! @dushess succes vandaag! en denk dat er genoeg in de tas zit.
Duchess kan niks meer bedenken..Volgens mij heb je alles.. Elsie Jeetje hij heeft er idd erg lang over gedaan.. Lekker je bed in als Sam ligt te slapen Knap je vast van op.. Ken het hoor.. Maarja, laten huilen doe je dan ook weer niet..
@roeltje nee dat doe ik idd niet, zeker niet als ie overstuur is! vriend zei wel dat ik hem maar moest laten nou mooi niet. en tussen ons in slapen doe ik ook eigenlijk niet maarja op een gegeven moment wil jezelf ook slapen.
ja snap ik.. Baal er soms wel van dat LEnn niet bij ons wil slapen.. Hij zet de hele boel op stelten.. Grote bed=spelen en mama pesten En laat dat nou net niet de bedoeling zijn om 3 uur 's nachts.. Gisteravond heeft hij nog even beneden gezeten.. Ik en de hond in de keuken en hij in de kamer.. Ben een sigaret gaan roken (normaal altijd buiten maarja, dan had ik geen zicht op 'm) Ach en dan gaat het ook wel weer en komt er een ENORM schuldgevoel opzetten Nouja, laten huilen heb ik hier nog nooit gedaan en ben dat ook niet vna plan om te gaan doen.. Lenn ligt alweer een half uurtje te slapen.. Geen eens gejammerd ofzo, eindelijk weer een goed slaapje Kamer is schoon, moet nog wel gedweild worden, maar komt vanmiddag wel.. Was is klaar, kan zo opgehangen worden als LEnn wakker wordt.. Keuken is schoon.. straks boven en de toilet nog even en dan hou ik het voor gezien.. zo wel even naar de stad.. Dit weer schijnt gezond te zijn voor verkoudheid dus daar geloven we maar in..
ik moet zo naar de huisarts voor prikken, en nu moet ik echt want anders blijf ik het uitstellen, ben niet bang hoor voor die prikken maar meer gewoon dat ik er heen moet met de auto en het glad kan zijn. maargoed ik zal maar langzaam rijden dus op tijd weggaan. sam lag net wel te jammeren in de box, die is natuurlijk ook moe! straks maar even slapen of iniedergeval rusten als hij ook slaapt. vanavond voor de eerste keer pilates maar weet niet of ik dat ga redden
Goedemorgen, duchess..je zal dit niet meer lezen maar je tas is goed ingepakt hoor!!! Succes met wegbrengen..gelukkig ben je niet alleen! Lekker huilen als je moet he!!!! Is helemaal niet erg of raar Probeer toch een beetje van genieten vandaag! Jeetje ankje, jullie zijn er echt vroeg bij met een kerstboom! Maar het is ook zooooo leuk al die feestdagen en huis vol versieringen!!!! Lekker knus! Bij ons wordt pas de 24e voor de kerstavond de boom versierd. elsie, jij ook al *gaap* Ik moest er ook uit omdat Emma zo vreselijk lag te krijsen! Pfff was even zwaar maargoed..we hebben het weer overleefd. Ik moet straks naar de tandarts. Mijn draadje voor achter mijn tanden is klaar...wordt straks geplaatst omdat de andere dwars door midden ging. Voor de rest geen plannen. moet nog wel even boodschappen doen...doe ik denk na de tandarts gebeuren wel...heb toch de auto vandaag. Zo...even koffie zetten...
@waterlelie, ja en dan 3 uur lang steeds er uit en speen er in en troosten. maar op een gegeven moment was ik het zat en wilde slapen dus bij ons in bed.
Tukker, heel veel beterschap met Renske, denk inderdaad een reactie van de prikjes, hoop dat de koorts snel zakt, hoe is het nu? Ankje, wat een leuke foto's meid! En lekker vroeg met jullie kerstboom, maar wel gezellie he? Waterlelie, succes bij de tandarts, ik mag er donderdag naartoe voor mijn controle brrrrr ik ben er niet zo dol op, zo ik ga ook ff koffie zetten
goede morgen mama's!! Roeltje, fijn dat lenn nu een btj kan slapen en hoop dat het snel over is!! hou het idd maar op zoveel als je kan, met die zalfjes...iets is altijd beter dan niets... elsie, jeetje kan me voorstellen dat je em lekker bij je in bed neemt..lekker proberen uit te rusten vandaag! waterlelie, succes bij de tandarts! Duchess, idd je leest dit nu niet meer...maar veel sterkte vandaga!! het komt helemaal goed! je weet wat voro lol ze daar heeft heh, die gedachte moet je vasthouden! @prikken, ja mirza heeft 1e prikjes veeeel geslapen...btj verhoging alleen...en 2e niks van gemerkt haha... Heb wle een doosje zetpillen in huis, toen van de ka gekregen..maar tot nu toe nog niet gebruikt... Nou hier kwam mirza alleen even om 4 uur...en net pas weer op 930u...dus de regeldagen/productiedip is aan het voorbij gaan!!! ben blij!! Ik ga nu even lekker op de bank hem voedne en knuffelen en koffietijd zo kijken..."momentje voor jezelf"
Fafje, ik ga ook lekker hangen op de bank voor koffietijd met een kopje koffie haha, weet niet voor hoe lang want dan zal Chloé wel wakker worden Knuffel ze met je kleine ventje....
whaha hier ook straks koffietijd Lenn slaapt nog steeds (inmiddels alweer 1.5 uur) dus ben benieuwd of ik het af kan kijken haha.. ondertussen fruit eten.. maarja, moet hij nog wel even wakker worden
haha alsof ie me hoort Hij wordt net wakker ligt nog te spelen en brabbelen.. zal m zo eens naar beneden halen
hihi koffietijd...voor de thuisblijfmama's haha.. Nou knuffletijd met Mirza was van korte duur...hij was alweer toe aan zn ochtendslaapje!!!...dus ligt er net in...soms slaapt ie 1 uurtje...soms 2,5! haha echt een slaapkop! roeltje en palmie jullei knuffelze!!
zo net weer terug van de huisarts. wat was het glad op sommige stukjes vooral op die klinkers in het dorp, bah wat heb ik er een hekel aan! en ik ben echt bekaf van de afgelopen nacht, sam heeft net wel even geslapen maar ligt nu weer te huilen in de box en als je zo moe bent kan je dat nog minder hebben!