Even een drukke ochtend achter de rug zeg! Nu heel even zitten en dan met een vriendin lekker ergens wandelen. Misschien neem ik nog even gauw een kopje koffie. Voor mijn fibromyalgie ga ik naar een acupuncturist en daar was alles eignelijk wel goed! Lekker hoor. Maar het is altijd best vermoeiend. Daarna lekker bij mij ouder gebleven tot de lunch. Ik ben benieuwd hoe het met Duchess is trouwens. @roeltje: Ik lig soms ook in een deuk emt dat geklets, De droogheid waarmee woordjes worden gezegd is zo grappig! @Elsie: vervelen dat sam er zo'n last van heeft. idd hopen dat het snel beter is. @misamisa! Welkom en klets maar lekker mee!! Gezellig! Jouw kindje is ook al wat ouder. Gezellig, al avonturen beleeft met je zoontje?
@ Sannaa Met zo'n boefje als mijn zoontje is er elke dag wel een wel wat te beleven. Ik heb net de kerstboom opgezet. Mooi alle kerstballen erin gehangen, ben ik even in de keuken heeft Nathan de ballen waar hij aankomt allemaal eruit gehaald en op de grond gegooid. Gelukkig waren het ballen van plastic. Dat wordt dan dit jaar een boom met alleen lampjes
He meiden, even snel een berichtje! Wegbrengen was natuurlijk goed, we legden haar op de grond en ze had geen oog meer voor papa en mama. Zo gek, net alsof ze het voelt dat ze daar lekker gaat spelen! Dat kan bij andere mensen namelijk echt niet zomaar. Nouja even alles verteld en uitgelegd, briefje laten zien, verteld wat er in de tas zat en papa en mama zijn weggegaan. Moest even huilen hoor... maar het viel wel mee... kon haar wel zeker met een gerust hart daar achter laten. Ben zelf even bij de huisarts geweest ivm exceem wat ik heb, dat bleef ik maar uitstellen omdat Yasemin anders mee moest, dus nu heb ik dat maar meteen even gedaan! Daarna ben ik met mijn man gaan werken in de winkel!! Heb nog 1 keer even gebelt hoe het ging en het ging super. Ze waren wezen wandelen naar de kinderboerderij en volgens de gastouder vond Yasemin het heel erg leuk! Ze keek haar ogen uit zei ze. Verder had ze goed fruit gegeten en waren ze net een boterham aan het eten wat ze ook heel goed deed. Kortom het ging hartstikke goed. Vanaf dat moment kon ik het ineens beter loslaten en genieten van de tijd voor mezelf. Ik vind het echt heerlijk!! Ik heb heerlijk gewerkt! Om half 2 ben ik naar huis gegaan, net even met de radio keeeei hard de afwas gedaan, eens alle ramen tegen elkaar open gezet voor frisse lucht! Net heb ik even gekolft, toch een opbrengst van 70 cc dus valt me heel erg mee! Zometeen ga ik even met nog een x de radio heel hard stofzuigen en dweilen en de was opvouwen en dan is het denk ik bijna tijd haa rte gaan halen. Wil rond 15.00/15.30 haar gaan halen denk ik, dan vind ik het voor vandaag wel mooi geweest. Kortom, ik vind het wel fijn zo even zonder Yasemin...is dat erg om te zeggen? Ik heb echt genoten van het werken vanochtend... pff kan er helemaal emo van worden. 8 maanden lang dag en nacht bij mn meisje geweest en nu een dagje zonder... en ik vind het nog fijn ook... maar zal zeker blij zijn als ik haar straks weer zie hoor!!! Mis haar wel, maar na het telefoontje heb ik er ineens vrede mee, was zo blij te horen dat ze het zo goed doet en het ook leuk heeft! En dat ze naar de diertjes geweest is, vind ik zo leuk voor haar!!! Ga nu mn kopje thee opdrinken en dan stofzuigen en dweilen! Tot straks!
Duchess, ohh meid ik ben zo blij voor je ...dat het allemaal zo goed is gegaan/gaat!!....ondanks je zenuwen is het allemaal meegevallen.. En natuurlijk is het niet raar om te zeggen ,d at je er van heb t genoten...zal jou alleen maar goed doen..en tegelijkertijd Yasemin ook!!...Wa schattig dat ze het zo geweldig vond in de kinderboerderij! Lekker zo je huisje schoonmaken, harde muziek !...Het geeft me altijd rust en ontspanning als ik iets huishoudelijks doe... Ben benieuwd hoe yasemin straks is...mss wel onwijs moe! of mss door drukte ook wat uitgelaten.. over eczeem, je moet vragen naar Protopic zalf ...dit is zonder hormonen! van hormoonzalf gaat je huid kapot...wordt dun, en zal moeilijk herstellen!...ik ben geboren met dauwworm...dus altijd eczeem gehad...sinds jaar of 7/8 gebruik ik die zalf en het is een wondermiddel! begrijp nooit dat ze babies altijd die hormoonzalven geven...heeft mijn huid kapot gemaakt!
@dushess oh wat fijn meid!! ik ga maandagochtend voor het eerst naar de sportschool en sam dan een uurtje ofzo daar naar de opvang, zal ook wel even wennen zijn. sam heeft idd erg last van het tandje dat doorkomt, echt balen vooral als je jezelf ook niet lekker voelt, heb erge keelpijn en gewoon niet lekker. mijn vriend belde net ook al dat ie zich niet lekker voelt! dus dat is mooi balen.
Duchess, meid ik ben trots op je! Wat geweldig dat je meisje het meteen goed deed!!!! Knap kindje!!! Zo te lezen ben je even flink los gegaan!!!! Af en toe moet dat gewoon kunnen!!! Heerlijk!!!
even een vraagje; ik heb nieuwe slaapzakken nodig voor sam, hij heeft nu van 70 cm maar kan zijn beentjes niet meer strekken, nu zie ik bij de hema maat 68/80 en 86/104 welke kan ik dan het beste nemen?
Duchess, Wat fijn om te lezen dat Yasemin het leuk vind bij de gastouder. En nee het is niet raar om te zeggen dat je het wel ff fijn vind zo zonder haar. Heel goed dat je het wat begint los te laten, En dat je op deze manier snel weer de oude word. Elsie, Balen dat je je nog steeds niet lekker voeld, en nu ook nog je vriend, en sam die last heeft van zijn tandjes. Wens je veel sterkte en succes de komende dagen. Hier is het niet veel beter ik en mijn man bijde last van onze keel. En ik sta al 4 ochtenden op met hoofdpijn. mama misa, hihi leuk om te lezen dat Nathan de kerstboom erg interresant vind. Gelukkig zijn het plastic ballen, maar een boom met alleen lampjes kan ook mooi zijn een keer wat anders. Sannaa, Heb je veel last van je fibromyalgie, of valt het wel mee. Mijn schoon mama heeft het ook dus ik weet waar je het over hebt. En weet je al lang dat je het hebt? Palmie, straks klets Cloe je de oren van je kop, dat je dan wil dat ze stil is hihi. Dada nog ff en ze zegt mama en papa, ze zit er tegen aan volgens mijn. Lijkt mij heel byzonder als ze voor het eerst mama en papa gaan zeggen. Renske is gelukkig niet huilerig en ze wil veel slapen. Ook drinkt ze wat slechter maar ach dat komt ook wel goed. Hoe lang mogen ze trouwens last hebben van de prikjes kwa verhoging en wat meer vermoeid zijn? Morgen willen we gaan winkelen met Renske, als ze morgen vroeg weer de oude is kan dat wel of nog een dagje binnen houden? Tjah eerste kindje he en dan dat ze niet lekker is.
tukker, volgens mij hebben ze er max 2 dgn last van hoor...maar op zich is koorts/verhoging niet heel erg, juist goed...niet te warm kleden...oke bij hoge koorts natuurlijk niet..maar denk btj verhoging niet erg hoor...ze zal vast opknappen die dag!...anders geef je dr een zetpilletje...kijk je even hoe snel dat helpt en dan kun je beslissen even er uit te gaan!... Wel fijn dat ze lekker veel slaapt...had mirza ook, absoluut niet huilerig! is snel over!! (hopelijk )
Thanks fafje. Mirza alweer 3 maanden zie ik! Gaat hard he Wanneer is hij geboren? Renske is van 27 augustus.
Tukker, ChloƩ was na haar prikjes ook altijd erg slaperig en sliep dan ook heel erg veel, inderdaad misschien ff een zetpilletje geven? Lijkt me geweldig als ze gaat kletsen en ben erg benieuwt wat ze als eerste gaat zeggen Elsie, ik zou ook de grootste nemen, wij hebben die van de Wibra, die is 90 en zitten drukknoopjes aan zodat je ze kleiner kan maken, wel handig en dat voor 8.99! Duchess, wat goed van je meid, vanaf nu word het wegbrengen alleen maar makkelijker Sannaa, heb je het gezellig gehad? Zo ik ga nu ff aan ons eten beginnen, tot snel meiden!
ik heb toch de maat kleiner gedaan want ik kwam er achter dat er nog een slaapzak van de hema van mijn stiefdochter lag in maat 86/104 dus sam even gepast en veels te groot!
@elsie, dat dacht ik al. Zoveel te groot is ook niet leuk! HIer weer terug van weggeweest, naar bloemendaal even wezen lopen langs het strand, was best wel koud. Wel lekker en even lekker kletsen zonder kinderen. Ook weer wat anders. Ik weet 4 jaar dat ik fibromyalgoe heb en het gaat best goed. Wel snel moe en altijd pijn in mijn nek, maar verder valt het wel mee. Ik vind het soms moeilijk dat ik 'smiddags niet meer genoeg heb om echt iets te doen. Vandaag met een vriendin weg is eerder uitzondering dan regel. Wat fijn duchess dat het een heerlijke dag was. Hoe was het om haar op te halen? Wij gaan zo aan de kip met spinazie
Tukker, mirza is 7 sept geboren op de uitgerekende datum!! hihi hij kan nu zoveel meer en wordt al zo groot...des te meer zin in nog een baby Palmie, wat ga je koken Sannaa, wat is dat fibro...?? nog nooit van gehoord...wel balen idd dat je snel weinig energie hebt...of pijn...hoe is dat dan met de zorg voor je kleintje...put je dat dan niet extra uit?? of valt het best mee? Wel goed hoor langs het strand brrr moet er niet aan denken...ben lekker thusi gebleven! ik ben ook erg beneiuwd naar Duchess en Yasemin! eten...uhh weet nog niet wat ik ga koken...manlief is nu boodschapjes halen...eens kijken wat we in elkaar gaan flansen! Denk dat ik verse nasi ga maken!
@fafje: lekker nasi!! We komen wel langs, goed? Fibromyalgie wordt ook wel 'weke delen reuma" genoemd. Het komt erop neer dat ik snel pijn heb en bij normale belasting al iets kan overbelasten en ook nog snel pijn heb en dus ook een soort vicieuze kan komen van pijn, minder bewegen, daardoor stijf, en pijn en nog minder doen. Dat prober ik te voorkomen door in beweging te blijven, lukt goed met een peuter! En door de pijn ben ik ook sneller moe. Dat is wel lastig. en dat is wel lastig. mijn man doet ook veel voor me en soms heb ik zoveel pijn ,dat ik weinig tot niets doe met Luca. Dat komt gelukkig veel minder vaak voor adn vroeger. Dsat is dus ook de reden dat ik niet werk, want dat lukt meniet om samen te doen, en werken en kind, at kost teveel energie. Nou wij gaan zo aan tafel!
@fafje lekker hoor nasi! al een tijdje niet gegeten. vriend komt pas om 19.15 thuis, weet niet of ik dan nog puf heb om eten te maken! ben gewoon echt niet lekker bah!!
Zo, eten weer op.. Lenn komt volgens mij in de fase Mama-ik-wil-niet-eten! Fijnnn.. heb ik daarvoor in de keuken gestaan 5 happen en het was klaar.. en ik had nog zulke lekkere spaghetti gemaakt Voorheen at hij ALLES en nog meer dan mij.. maar dat lijkt steeds minder te worden.. zo nog even toetje eten en dan lekker in bad (als ik zin heb)
@roeltje lekker hoor spagettie! heb sam als laatste redmiddel voor de tv gezet dan is ie rustig! anders was het alleen maar huilen als ik hem in de box of op zijn speelkleed legde. hij is trouwens vanmiddag voor het eerst echt van rug naar buik gerold