Blup, welkom!!! Heb verder alles gelezen maar ik reageer even snel, sorry meiden, morgen ben ik weer van de partij! Ophalen was goed gegaan. Ze had heerlijk iets langer dan 2 uur liggen slapen, dus echt top. Had dat niet verwacht als ik eerlijk ben, als we bij mijn ouders zijn is ze vaak na een half uurtje weer wakker. Ze had verder heel goed gegeten en lief gespeeld. De oudere kindjes kwamen me ook echt vertellen dat ze haar echt wel een hele lieve baby vonden, haha zo lief! Het is dus zeer goed bevallen, dus volgende week gaat ze weer. Het doet me echt super goed dat Yasemin zo'n plezier heeft gehad, dat vind ik toch wel het belangrijkste!!
Blub, welkom!!! En wat ontzettend leuk om toch weer mama te zijn van een derde!!! Je pubers zijn zeker super trots op hun kleine broertje/zusje!!! @2e kindje, echoooooooooooo....ik ook he!!!! 16 december beginnen we weer in de MMM Dusse....3 kindjes binnenkort in de maak gezellige boel straks Oh vriendlief heeft drankje ingeschonken...ga weer terug tv kijken... Hij kwam vandaag ook met een bos rozen naar huis....vind het altijd zo mooi verse bloemen in huis!!!! Slaap lekker allemaal!!!!
@duchess. VOlgens mij heb jij het erg getroffen met deze gastouder! klinkt allemaal helemaal goed. Wat leuk! @Blup: Welkom en heb net alles gelezen, wat een bijzondere ervaring voor je, om de wens in de koelkast te hebben staan en dan opeens weer een kindje te mogen krijgen met je huidige man. Wat fijn voor je. Ik heb er even over gedaan om mijn man te vinden, maar ik wilde ook altijd al kinderen, ik kan jeje wens zo goed voorstellen en dat die dan niet uitkomt. Ondanks dat ikalleen was wist ikgewoon, ik wil kinderen, maar ja zonder partner... Ik vind het bijzonder hoe je zo toch je geluk weer hebt gevonden.
@roeltje, fijn zo'n man haha...heel leuk...ja hier ook zo'n ikwilnogmeerkinderne-papa...hij wilt het liefst dat ik nu al zwanger raak ...haha @duchess, super fijne gastouder idd en zo leuk van die oudere kindjes!! Blij voor je dat het zo supe ris gegaan! @waterlelie, jeeetje een bos rozen, als verrassing of heb moest ie het meenemen...ik krijg nooit bloemen haha...we hebben eigenlijk ook nooit bloemen in huis...ik ben zo super allergisch moet altijd snel niezen! Nou manlief is naar zn werk gegaan, maar hij had eigenlijk niet zo'n zin....dus daar aangekomen heeft ie gevraagd of ie kon snipperen...en het kon..dus is alweer opweg terug naar huis... Gaan we straks gezellig filmpje kijken in bed... Mirza slaapt al, hij wordt gelukkig nooit wakker van de tv, staat ook echt super zacht...dat als je bijv op iets kauwt...dan hoor je niet wat ze op tv zeggen lol... slaap lekker dames...ik moet zo wee rff kolven..sosm heb ik dara ZO geen zin in...pfff hihi
Fafje o wat fijn dat hij toch niet hoeft te werken! wel even lekker zeg hij heeft gewoon doorgeslapen Gisteravond wel één lange jengel, maar hoefde niet naar boven.. vanmorgen kw over 5, dat dan weer wel.. Maar heb wel aan één stuk kunnen slapen.. Beetje jammer dat Lenn uit zijn humeur is
Goedemorgen meiden! Mijn man is wbt kinderen heel erg makkelijk, alles is goed. Als ik tegen hem zou zeggen ik wil het bij Yasemin laten zou 'ie dat jammer vinden maar ok. Maar ik zou graag 4 kinderen willen, en dat vind hij ook hartstikke leuk. Maar volgens mij zou 'ie t zelfs prima vinden als ik er 10 wil...whaha! Gastouder, is idd geweldig. Ben er heel erg blij mee. Toen we Yasemin gister wegbrachten, viel er een kindje (1 jaar oud) en wist niet hoe snel ze bij de gastouder moest komen om te knuffelen; dat vond ik eerlijk gezegd heel prettig om te zien! Fafje wat lekker dat je man thuis geweest is vannacht. Snachts filmpje kijken, pff, moet er niet aan denken! Hihi. Slaapt Mirza bij jullie op de kamer? Jeeeej Lenn heeft dorgeslapen, wat fijn! Alleen geen goed humeur zo te lezen! Hier was Yasemin vannacht weer klaarwakker. Het is me nu wel duidelijk waar dat door komt, door drukte dus! Maarja niks aan te doen... Ik kon er vannacht alleen echt niet uit, was zoooo moe.. Dus heeft manlief het gedaan, de schat. Ze lag vrij snel weer in bed gelukkig, werd om 00.30 wakker en om 01.40 maakte manlief me wakker dat ze weer in bed lag. Uiteraard werd ze weer net wat vroeger wakker, om 7 uur. Vandaag maar een rustig dagje thuis denk ik! Al moet ik deze week nog wat dingen doen, nog langs de apotheek, de stad en wil ook nog naar de intratuin.. A.s. zaterdag hebben we een meeting van een groepje meiden waar ik al jaren mee klets, eerst via hier maar nu hebben we ons eigen forumpje. Heb er erg veel zin in!
Duchess als ze eenmaal gewend is aan de gastouder zal het vast beter gaan.. Soms is een druk dagje even niet anders.. Klinkt gezellig zeg Doen wij met de dec.mama's ook eens in de zoveel tijd.. Met zn allen naar Utrecht, gezellig bij elkaar.. Heb er een leuke vriendin aan overgehouden.. gaat vrijdag mee naar The Voice en met kerst is ze hier in de buurt een weekend dus komt dan even koffie drinken Lenn op bed gehad maar wilde uiteraard niet slapen. heeft weer verhoging en vanmiddag verjaardag dus even kijken hoe we dat gaan doen.. zo maar eens even aan de poets..*zucht* geen zin, maarja, moet wel even.. Vorige week ook al weinig gedaan.. lenn zit even één of andere kerstshow van Samson en Gert te kijken..
Arme Lenn. Eventjes in de gaten houden maar! Ik hoop idd dat ze snel een beetje wend aan de drukte bij de gastouder. Zijn natuurlijk wel veel indrukken. Maarja het is niet anders. Leuk is dat he dat meeten. Dit is voor ons pas de 2e keer. Ik ben nogal een schijterd hoor, hihihi. De vorige keer is alweer 5 maanden geleden. Wij meeten telkens bij iemand thuis, vorige keer bij iemand hier niet al te ver vandaan hebben we gebarbequet. Nu moeten we wel ver weg (richting de kust, noord holland) en gaan we gourmetten. Maar het is erg gezellig. Het is een groepje met meiden die allemaal PCOS hebben en op het moment hebben we allemaal óf een kindje of we zijn zwanger. Echt top! We kwamen bij elkaar als onzekere meiden die niet wisten wat ons te wachten stond, hebben alle behandelingen van elkaar gevolgt etc. Dus erg speciaal vind ik!
Even een ego-berichtje hoor . Ben zo boos en verdrietig :x Gisteren middag veel dingen geregeld en achteraan gebeld. De verzekeringen lopen niet zoals het zou horen. Ook even gecheckt of het nu wel goed ging met mijn WW-uitkering. En gelukkig. Ze hebben het overgemaakt. Ook heb ik de gastouder gebeld, met veel pijn in mijn hart. Ze vertelde mij dat ze normaal 2 maanden opzeg termijn had. Dacht al zoiets, maar was het ook helemaal vergeten. Ook een beetje de hoop dat ik op z'n minst wel een baan kon vinden voor 1 dag in de week des noods, maar dat ook niet. De gastouders was zo lief....ze vertelde mij dat ze voor ons geen opzeg termijn in rekening wilde brengen. Maar dat we het per direct stop zetten. Ze heeft net ook een operatie achter de rug, dus dat was voor haar ook fijn vertelde ze. Wist niet wat ik moest zeggen. Kon eigenlijk alleen maar huilen. Vooral toen ze vroeg of ik volgende week langs wilde komen, want ze wilde iets leuks maken voor Jonna met de kinderen. Jeroen en ik hebben daarna het erg lang gehad over mijn sollicitaities. Mijn schoonmoeder zit mij nu al voor full-time solliciteren en pusht mij (zo voelt het) ook. Maar wil absoluut niet full-time werken. Het voelt dan dat ik mijn kind laat opgroeien bij opa en oma en dat wij alleen het weekend ons kind hebben. Voelt gewoon niet goed! Maar helaas zou ik straks wel moeten, want ik krijg maar tot 1 Juli 2010 WW. Daarna heb ik geen recht op de bijstandsuitkering en heb dus geen inkomen als ik geen baan heb. Ben er wel van overtuigt dat als ik full-time ga solliciteren dat ik zo een baan heb, aangezien ik zelf al 3 banen heb moeten afwijzen omdat ze perse iemand zoeken voor full-time. Wat een ongelofelijke KUT situatie. Kan hier zo boos om worden!! Nu komt het verleden er ook nog bij. Heb me vanaf mijn 17e helemaal uit de naad gewerkt full-time. Ook ben ik bij diverse bedrijven hoger op gekomen of bijna. Maar iedere keer door situaties waar ik niks aan kan doen, verloor ik mijn baan. Nu ook weer....en nu zit ik in deze situatie. Onze 2e kinderwens is er absoluut, maar wil er nog niet aan beginnen als ik nog geen vastigheid heb. Grrrrrrrr. Sorry voor dit lange bericht, maar ik ben zo ontzettend boos en verdrietig. Doe straks mijn kind te kort! En dat wil ik niet!!!!!
Wow wat wordt hier gezellig veel geschreven! Ik zal even proberen op iedereen te reageren: @blup: Wat super dat je nog een kleintje hebt bij al 2 pubers! En fijn dat je je liefde nog gevonden hebt! @Duchess: Fijn dat je dochter zo'n plezier had! @roeltje: Wat zielig voor je kleintje, hopelijk is hij gauw weer beter. @Ankje: Jeetje, wat een rot-situatie voor je.. @tweede kindje: Hier (nog) niet hoor. Ik vind het heerlijk met 1 kindje. Ik ben zelf enig kind en ik vond en vind dat geweldig. Ik heb een super band met mijn ouders. Bovendien begin ik me nu pas weer een beetje mezelf te voelen. Ik heb toch wel meer dan een jaar erge gewrichtsklachten gehad. Dat is nu pas weer helemaal goed. Ik had ook wel een zware zwangerschap. Mijn zoontje woog 4.8 kilo en ik was zelf dus ook echt ENORM. Ik zal even een foto van mijn buik met 39 weken plaatsen: Hier begon de ochtend echt fantastisch. Ik was in de douche en Nathan was in zijn kamertje aan het spelen. Ineens hoor ik hem al "poepen" roepen. Dat zegt hij sinds kort, het is alleen nog niet gelukt op het potje. Maar goed, ik ga dus zijn kamer binnen en het rook echt afgrijselijk! Zie ik de poep al door zijn pyjama broek heen komen. Echt alles zat onder. Toen maar gauw onder de douche gezet en helemaal ingezeept. Nu is alles gelukkig weer schoon.
Hallo dames, Chloé heeft heerlijk geslapen en was alleen om 3.45 even wakker, heb haar even getroost en ging toen heel lief weer slapen Ankje, wat vervelend meid dat het allemaal zo tegen zit, ik snap wel een beetje hoe je je voelt denk ik dus als je eens wil kletsen mag je me altijd een pbtje sturen! Blup, wat een bijzonder verhaal, ik heb mijn vriend ook op later leeftijd leren kennen en was zelf ook 38 en binnen 3 mnd zwanger. Zal wel ff wennen zijn voor je na 2 pubers nog een kleintje of niet? Waterlelie, koffie? 2de kindje, hier niet hoor, wij voelen ons helemaal compleet zo, tis helemaal goed Misa, leuk poepverhaal hihi maarre wat betekend het onderschrift onder je banner eigenlijk, ff nieuwsgierig Elsie, hoest met de tandjes? Liefs Palmie
HIer heel kort even. Ik heb alles gelezen! Vervelend voor je ANkje. Ik leef met je mee. Mooi onderschrift hoor Misamisa! Wij gaan weer naar zwemmen. Ik zie jullie in de middag weer! groetjes!
pfftt heel bericht getypt is ie weg. gggrrr opnieuw dus maar. duches@ bedankt voor het welkom. fijn dat Yasemin het zo goed heeft bij haar gastouder. en wat schattig van die andere kindjes zeg! en wat betreft het wakker worden van drukke situaties voor dien. dat is hier ook zo. ik herken het dus wel. waterlelie@ jij ook bedankt! vooral mijn dochter is heel erg dol op de jongste en andersom ook. echt 2 handen op 1 buik. mijn middelste zoon heeft er soms wat meer moeite mee. die vind het soms wat vervelend en lastid dat niet alles loopt zoals hij wil. en dat kan niet altijd met een dreumis natuurlijk. maar op andere momenten is hij weer heel lief voor hem. sanaa@ je slaat de spijker op zijn kop. en inderdaad soms duurt het wat langer voordat we krijgen wat we graag willen hebben. maar daardoor waarderen we het des te meer. tenminste ik wel. ik had dit nooit meer verwacht en dat geluk besef ik me maar al te goed. fafje@ ik moest wel grijnzen om je man. eerst naar het werk en toch weer terug naar huis bij nader inzien hihi. Roeltje@ Lenn was niet helemaal lekker geloof ik hé. ik val er ook maar middenin. maar wel lekker dat hij een heel stuk doorgeslapen heeft. voor jou ook om even te rusten. jammer dat hij nu toch weer verhoging heeft en niet slapen kan. succes met poetsen! ik heb de was al aanstaan en gedweild. ik mag weer even legitiem zitten. Ankje@ af en toe een ego bericht moet kunnen. ik ken je siuatie niet precies nog maar wat ik lees klinkt allemaal niet fijn. ik begrijp dat je een parttime baan wilt maar die niet kunt vinden en nu min of meer gedwongen wordt een fulltime baan de accepteren? ik snap dat je dat niet leuk vind want dan mis je zo ontzettend veel van je kleintje. ik zou daar ook niet aan moeten denken. hopelijk vind je toch nog wat je zoekt meid.de gastouder was inderdaad heel erg schappelijk als ik dat zo hoor. jammer dat je kleintje daar weg moet. en nu moet de wens voor een tweede kindje daardoor ook nog in de ijskast. je hebt alle reden om te mokken hoor. knuffel vanaf hier. me@ Lars was vanmorgen vroeg wakker. maar ik ben tevreden. hij slaapt sinds de bmr prik ( nu ruim 6 weken geleden) bagger. en nu is het voor de tweede keer achter elkaar in die tijd dat hij s ochtends in zijn eigen bed wakker wordt. dus er zit vooruitgang in. ik was net een beetje dom. had een poepluier verschoond en zit zo me best te doen om te reageren op jullie berichtjes ineens hoor ik achter me een plastic geluid en nog een geluid wat ik niet kon thuisbrengen. had ik de doekjes vergeten op te bergen en zat hij doodleuk met een grote grijns het pak leeg te trekken en door de kamer te mikken. oowkkeeee dat heb ik weer, hihi lekker snugger van mij.
misa misa@ zo'n poepdrama heb ik hier ook eens gehad. inderdaad ook maar met het hele spul onder de douche gezet toen net als jij. en wat een stank hé, die zure dunne poep. dat was een flinke buik zeg op de foto. palmie@ ook nog niet besmet door het tweede kindje virus. ik mag ook alleen nog maar toekijken dus dan ben ik niet meer alleen. sanaa@ veel zwemplezier!
goeiemorgen meiden, wij zijn gisteravond enorm geschrokken, we lagen al om 21.00 in bed omdat we allebei niet lekker zijn, om 22.50 schrikken we wakker van een raar geluid en dat geluid was sam die bijna geen lucht meer kreeg, hij was heel erg benauwd dus gelijk uit bed gehaald! na 2 min ofzo ging het wel weer wat beter, maar nog steeds benauwd dus we zijn naar het ziekenhuis gegaan en sam is onderzocht had geen koorts en ook zijn longen klonken schoon, hij is erg verkouden. we waren om 1 uur weer thuis en sam was in de auto in slaap gevallen toen we hem thuis overlegden in bed werd ie natuurlijk wakker en moest ie erg huilen want hij was erg moe. het duurde wel 2 uur voor ie rustig was en uiteindelijk bij mijn vriend in slaap viel. nu gaat het wel weer met hem alleen erg verkouden en hij klinkt helemaal shor. maar jeetje wat waren wij geschrokken zeg!!