elsie@ jeeeeeeej ik kan me voorstellen dat jullie erg geschrokken zijn zeg. ik schrik ook van het bericht. hopelijk voelt hij zich snelw eer wat beter en wordt hij niet meer zo extreem benauwd.
Elsie Jeetje meid, wat zullen jullie geschrokken zijn!.. Wat nog wel eens wil helpen bij verkoudheid (en benauwdheid) is stomen in de badkamer.. Douche heet aanzetten en deur dicht en zo een minuut of wat blijven zitten.. Komt het los.. Hier werkt het af en toe.. Hopelijk blijft het vandaag goed gaan en gebeurd het niet weer.. Blup Ja Lenn heeft twee ontstoken oogjes.. komt weinig troep meer uit gelukkig maar nog wel droge oogjes en veel wrijven dus alles schraal erom heen.. Heeft net welgeteld een half uur geslapen. als hij vanmiddag ook slecht slaapt word het een rotnacht vannacht Haha Lenn doet dat ook.. liggen er ineens allemaal billendoekjes door de kamer.. en een lol dat ie dan heeft oww ben alles alweer vergeten wij gaan zo maar even een wandeling maken denk ik..
Och Elsie, wat sneu voor jullie ventje, hopelijk word de verkoudheid snel minder en voelt hij zich wat beter, hou hem maar goed in de gaten meid en ook een dikke knuffel voor jouw
@roeltje daar zat ik ook al aan te denken met hem in de badkamer te gaan zitten. gelukkig gaat het nu weer beter met hem, allleen ben ik ook ziek en mijn vriend ook, maar die gewoon gaan werken want hij heeft een eigen bedrijf. maar bah wat voel ik me beroerd.
Dat is altijd erg he, als je je zelf ook niet goed voelt. Dan kun je helemaal niet zo voor de kleine zorgen als je zou willen.
@misa nee klopt, ik wou wel naar mijn ouders toe gaan, maar die zijn ook aan het werk helaas. en ik weet niet of mijn schoonmoeder vrij is vanmiddag dus die zal ik straks even bellen, misschien kan ze me een beetje helpen als ze vrij is.
Duchess, Oh wat leuk zeg zo'n meeting ...lijkt me erg grappig...en gek om die meiden dan in het echt te zien...je hebt toch een bepaald beeld hoe iemand is, of praat en dan live is gek lijtk me! Wel super leuk dat jullie zo lang al cntact hebben! Trouwens filmpje heb ik maar half uurtje gekeken haha, ik hield het niet meer! Ankje, jeeetje meid wat ontzettend KLOTE ....je doet je kind heus niet tekort maar ik begrijp de gdachte, elke dag bij opa&oma is idd niet leuk...hoezo solliciteert zij voor jou? en wat wil je precies gaan doen ??? Roeltje, Nou ook niet leuk voor Lenn, toch nog verhoging...ga je nog naa die verjaardag? Mss kan je wat vaseline/bepanthen bij zn oogjes smeren? als het zo schraal wordt gaat het straks zo jeuken! krabbelt ie t mss open...? Misamisa, haha dat poepverhaal...tja die ongelukjes gebeuren nog heh hihi...en wat een enorme buikkk haha, super cool maar volgens mij loodzwaar ja!! Palmie, fijn dat cloe zo goed geslapen heeft!! Sannaa, veel plezier op zwemmen!! Blup, ja hij kwam thuis met een bigsmile! Elsie, zoo ik snap dat jullie geschrokken zijn...wat kunen die kleintjes toch enge geluiden maken heh...op het cb laatst zeiden ze dat nog tegen me, dat ouders (like me) snel bezorgd zijn, maar dat die geluiden ernou eenmaal bij horen!! mijn zoontje ademt ook door veel snotjes of slijm btj eng af en toe!!...Nou LEUK als dat er bij hoort brrr Hoe gaat het nu met em? heeft ie nog goed kunnen slapen? Het uitje en zoutoplossing van vsm helpen hier best wel goed! @hier.. Nouu wat er gister gebeurde....Mirza hoorde ik keihard mopperen/kreuenen om uur of 1....normaal gaat ie om 2030u in zn diepe slaap...en wordt ie pas op zn vroegst 5 uur wakker... Om 1 uur heb ik em nog nooit wakker gehad, ook niet toen ie pasgeboren was haha...dus het was heel gek.. Ik dacht mss heeft ie honger... dus had nog een flesje...want ahd net gekolfd...heb gegeven, dronk ie erg goed op..maar wat bleek, hij zat telkens scheetjes te laten... Daar was ie dus wakker van geworden, had er echt last van...hmmms arme schat...gelijk na de fles was ie ook echt knock out! tot 0930u vanmorgen!...heb net wel even infacol gegeven...en de scheetjes kwamen er gelijk makkelijk uit... Verder gaan we vandaag even de stad in, hij ligt nu zn ochtendslaapje te doen...dus ik ga me nu douchenen klaarmaken!! fijne dag ladiessss
Ankje, wat en rot situatie meis. Maar ik heb het voglens mij helemaal gemist. Waarom kan Jonna niet meer naar de gastouder? En je hebt nog tot juni begrijp ik, voor je werk nodig ehbt? Misa Misa, zo jeetje 4,8 kilo! Wauw. En wat een buik! Ik had ook een flinke buik en iedereen vroeg me of er 2 inzaten, maar jeetje, jou buik is helemaal flink! Lekker ochtendje voor jou dus hihi. Sannaa, zwem ze! Blup haha handig van de doekjes! Wbt 2e kindje, hier kriebelt het heel erg. Alleen het is nu gewoon nog geen goed idee. Kijkend naar mijn lichaam dat nog lang niet hersteld is, maar ook psychisch. De angst voor een zwangerschap. En daarbij wonen we in een woning met 2 slaapkamers en die zijn dus beide bezet. Maar zodra ik me beter voel en we verhuisd zijn (hopelijk volgend jaar ergens..) dan wil ik er wel voor gaan. Denk dat de angst voor de zwangerschap toch wel aanwezig blijft. De vraag is natuurlijk heo snel het lukt, aangezien we nu 3 jaar en 9 maanden bezig zijn geweest. Maar verwacht dat het nu sneller gaat omdat we nu weten wat er scheelt. Elsie och jeetje arme jullie. Kan me voorstellen dat je flink geschrokken was. Doe maar lekker rustig aan vandaag en veel knuffelen, arme Sam. Yasemin heeft sinds gister ook een beetje een verstopt neusje en ademt wat moeilijker vind ik. Bij haar helpt Luuf en eucalyptus in het badje altijd wel lekker. En zoutoplossing. Elsie, hopelijk kan je schoonmoeder vanmiddag komen. Fafje hihi half uurtje. Ik heb savonds rond 9 uur al moeite met een film, laat staan om 12 uur ofzo haha. Hier liggen we meestal wel rond 10 uur half 11 in bed. Toch een beetje voor de slechte nachten. Scheetjes snachts dat komt hier ook wel eens voor. 2 weken terug had ik preitaart gegeten, arm kind!!! Was de halve nacht aan t knetteren met bukpijn, voelde me zo schuldig! Zo vanochtend afgewassen, was opgevouwen, Yasemin in bad gedaan, fruit gegeten en gestofzuigd en gedweilt. Lekker druk geweest dus weer. Sinds 11.15 ligt Yasemin op bed en lig ik op de bank, heerlijk. Ik ben alleen wel moe dus twijfel of ik ga slapen of niet. Ze ligt nu toch alweer een half uur in bed en ben altijd zo bang dat ze dan net ineens heel snel weer wakker wordt...haha. Maar voor t zelfde geld slaapt ze 3 uur. Wij blijven vandaag lekker thuis verder, het is hier spekglad en ik ben gister al 20 x bijna onderuit gegaan, vind dat veelste eng met de maxicosi aan mijn arm. Dus bel even mijn moeder of ze even langs de apotheek kan voor me, die woont daar in de straat. Verder zijn we vanochtend begonnen met Yasemin 's ochtends ook een boterham te geven. Die at ze heel goed op!
ik doe zeker rustig aan vandaag en sam mag lekker veel bij mij liggen. kan ik hem ook goed in de gaten houden.
@duchess, oh yasemin gaat goed heh met dat eten, heerlijk! kan niet wachten Mirza ook vast voedsel te geven..nog 3 mndjes! nou mirza had een uurtje geslapen...toen uit bed gehaald...maar hij zag er nog wel moe uit...ff gewassen en aangekleed en nu ligt er weer 3kwartier in.. vind het altijd wel fijn als ie goe dgeslapen heeft voordat we ergens heen gaan... @roeltje haha en guess what...heb de oliebol erbij gehaald ...3 happen (waren heelrijk)...maar daarna kreeg ik het toch maar niet weg haha... Ik weet niet hoe jullie dat doen, maar vaak doe ik de afwas in de ochtend van de vorige avond...ben soms lui na koken en eten...dan mirza's avondritueel en dan is het alweer 21u...dat allemaal opruimen enz...wil dan altijd relaxen en niet nog een afwas doen.. Dus net een afwas gedaan ZO die was groot!!! pfff half uur bezig geweest...volgende week krigjen we een afwasmachine...jipppieee...dnek dat er een wereld voor me open gaat....nog nooit gehad!
ik probeer de dingen meestal wel s'avonds in de vaatwasser te zetten en dat ding aan te doen, maar soms heb ik er geen zin in en dan doe ik het de volgende ochtend. ik probeer ook de meeste dingen wel in de ochtend te doen, lukt ook niet altijd. en soms doe ik gewoon helemaal niks zoals vandaag, maarja dat is logisch. sam ligt nu lekker in de wagenbak te slapen, hij past er zonder dikke winterjas nog net in gelukkig. ik lekker op de bank met laptop op schoot
fafje@ bij ons doet de ene de vaat en de keuken en de andere speelt met de kleine. ik heb een hekel aan een overvol aanrecht als je in de ochtend beneden komt. elsie@ even rust dus. weet je wat ik laatst van mijn schoonzusje hoorde. dat luuf niet zo onschuldig is als het lijkt. veel kindjes krijgen het er flink benauwd van schijnbaar. ik moest meteen aan jou denken daarnet.
@blup haha ja ik ook, maar doe wel zegmaar alles netjes aankant....zo dom...kan net zo goed afwassen...gewoon toppunt van luiheid...en manlief hoeft t niet te doen van mij...doet ie wel hoor als ik het varag..maar k dnek altijd laaaamaaa
@ Misa Misa: Zo hey! Wat een buik. Ik had ook last van mijn bekken, en soms nog steeds. Duurt ook wel even voordat dat helemaal weg is. Jonna was ruim 4,6 kilo met haar geboorte. @ Palmie: Lief van je. @ Sannaa: Veel plezier met zwemmen! @ Blup: Dank je. Ja alles kwam ook allemaal tegelijk en daar kan ik momenteel erg slecht tegen (ben nog herstellende van een depressie). Ik hoop ook zo dat er wel iets positiefs op mijn pad komt. Ik heb het afgelopen jaar genoeg voor mij kiezen gehad. Hahahaha. Jonna had ook een tijdje geleden een pak billendoekjes leeg getrokken. Dat gezicht dat ze dan kunnen trekken! Lachen! @ Elsie: Pfff. Wat een schrik zeg. Wel goed dat je gelijk naar het zh bent gegaan. Nu weet je in ieder geval zeker dat het alleen zijn verkoudheid is. Hopelijk voelt hij zich snel beter en jullie ook! Knuff Ik heb van die groene balletjes gekocht van vics vaporub (ofzo). Ik heb dan die balletje kapot geprikt en dat spul over de knuffels heen gedruppeld. Deed dit wel wat vroeger voordat Jonna naar bed ging. Dat is de sterkte wat minder. Dat hielp ook goed. @ Fafje: Mijn schoonmoeder solliciteert niet voor me, maar ze bemoeit zich er een beetje te veel mee. Voel me dan echt opgelaten en het gevoel dat ik nalatig ben. Ik zoek een baan in de logistiek, detailhandel, telefoniste (inbound). @ Duchess: Ik heb Jonna van de gastouder moeten halen omdat ik per 1 januari geen recht meer heb op kinderopvangtoeslag. We hebben het geld niet om alles te betalen.
Fafje, ja dat bijvoeden is heerlijk, ik kon ook niet wachten. Het is echt genieten als je ziet hoe ze smullen, zeker als ze zelf stukken eten, zo genieten!! Wbt afwas enzo, ik doe het meestal gewoon meteen na het eten zodat ik er vanaf ben. Soms heb ik geen zin of is het laat en dan doe ik het de volgende ochtend. Ik kan niet afwassen als Yasemin op bed ligt, wij wonen gelijkvloers en Yasemin slaapt meteen langs de keuken. Dan maak ik dus teveel lawaai, ze slaapt altijd heel licht. Wij hadden juist in ons vorige huis (in Turkije) wel een afwasmachine en hier niet. Vind het niet erg, vind de afwas zo van 2 (en een halve zeg maar hihi) persoon niet veel. Ik was 2 x per dag af dus het is altijd weinig. Blup, is dat echt zo van Luuf? Mijn meisje lijkt het wel prettig te vinden namelijk. Ankje, ok nu snap ik het. Balen zeg. Zit met Yasemin te eten maar ze eet zo sloom dat ik er maar ff de laptop bij heb gepakt, erg he hahaha. Ze heeft alweer 1,5 boterham binnen terwijl ik verwacht had dat ze minder zou eten omdat ze vanochtend al 1 boterham gehad heeft. Ze eet gewoon erg goed.
Fafje, ik doe ook altijd smorgens de afwas maar das nooit zoveel omdat ik savonds na het eten ook de afwas doe. We zijn per 1 juli dit jaar verhuist en hadden in het andere huis een afwasmachine, hier niet helaas maar geeft niet, ik heb de tijd Ankje, wij hadden precies hetzelfde, doordat ik door mijn zwangerschap mijn baan kwijtraakte hebben we Chloé ook van het KDV gehaald Elsie heb je er al een beetje hulp bij, en hoe voel je je? Ik ga nu ff stofzuigen, Chloé ligt weer lekker in bed en dus kan mama weer ff wat doen
@iedereen wat een verhalen vanochtend. Eng hoor! Dat Sam zo slecht ademde. Dan ben je wel geschrokken. @ankje: vervelende situatie voor jullie en ik snap dat van de schoonmoeder idd. Die kunnen je echt het gevoel geven dat je het niet goed genoeg doet. Yasemin eet ook goed! Je denkt dat het niet in dat kleine buikje past, maar moet je opletten. Ze eten somsmeer dan ik! Hier lekker gezwommen en nagekletst, was pas om 12.15 thuis! Dus konden we meteen aan de boterham. Manlief is net thuis met de kerstboom, een beetje groter dan gedacht... Moesten er maar even een nieuw plekje voor zoeken. @afwasmachine: die had ik toen ik alleen woonde niet, maar oh wat miste ik dat ding. Ik heb zo'n hekel aan afwassen, terwijl het zo gedaan is. Maar nog erger vind ik vuile vaat in de gootsteen. DaT doet man wel eens als hij geen zin heeft, dan denk ik HOe moeilijk is het om het ipv in de gootsteen het in de afwasmachine te zetten????