ik kom hier maar niet verder dan de was Nouja, vanmorgen om 8 uur stond ik Lenn zijn kamer al te poetsen.. Alleen zijn bedje nog verschonen, maar ja daar zat ie in tijdens het schoonmaken M'n man moet de deur nog een beetje bijschaven, die kan niet goed dicht.. Blijft haken aan de onderkant.. Hij trekt me zo de deur open dan en heb geen zin om hem dan constant achterna te rennen Hij ligt EINDELIJK te slapen.. vanmorgen maar klein half uurtje, stelt dus ook niks voor.. Dan naar verjaardag.. heeft alleen nog wat verhoging meer niet, voelt zich verder prima en zijn voor de drukte weg.. is hier 5 minuten verderop dus kan best.. Ankje Jee das idd flink k*t zeg! En op één loon redden jullie het niet? Schoonmoeder zou ik direct afkappen (vriendelijk dan he) Het is jouw/jullie leven en daar heeft zij niks mee te maken in die zin.. Lekker verder solliciteren en voor juni heb je vast wel weer een baan gevonden Grote baby's ben geloof ik blij dat Lenn nog geen 3 kilo woog.. Nouja, pijn deed het toch wel Dat is het enige waar ik nog bang voor ben.. Ik ben echt schijtsbenauwd voor een volgende bevalling AAUUWWW!! Luuf Hier helpt het prima.. Smeer het onder zijn voetjes, zodat het wat minder sterk zijn neusje in komt.. Geloof daar nooit zo in, dat iets slecht zou zijn.. Tenminste, zolang dat niet bewezen wordt zal het vaak wel mee vallen.. HA adviseerd Luuf ook trouwens.. ga weer bankhangen
ik heb geen hulp bij me maar sam ligt rustig in de wagenbak, is net weer wakker, maar hoop dat ie nog wel even zal gaan slapen. hoop dat mijn vriend een beetje op tijd thuis is.
Roeltje om 8 uur al bezig, petje af hoor haha! Ik doe het ook sochtends, maar toch wel rond half 10-10 uur beginnen. Wbt de bevalling, die vond ik geweldig, echt het mooiste wat er is en de pijn viel me heel erg mee.. Tenminste, ik mocht eerst nog niet persen met de persweeën en dat vond ik verschrikkelijk, maar dat ben ik alwee rvergeten, hahaha! Ben eerder bang voor de zwangerschap, dat waren 10 weken weeën, met de bevalling waren die weeën over na het persen, dus ik was zoooblij. Elsie hoop ook voor je dat je vriend op tijd thuis is meis! Gister weer een telefoonabbonement mogen verlengen trouwens, en we hebben dit keer gekozen voro een laptop ipv een telefoon erbij. Mijn man heeft voor vaderdag een nieuwe telefoon gekregen van mij dus niet echt nodig. En ik heb net een nieuwe bij de verlenging van ons andere abbonement. Handig hoor, bij het afsluiten van dit abbonement hebben we een 32 inch LCD televisie gekregen toen hahaha. En nu een laptop.
jeempie wat hebben jullie veel gekletst in 2 dagen hihihihi Ik kan het allemaal niet bijlezen hoor (schaam, schaam) We hebben zondag de kerstboom gezet (erg he op 5 december de sint heeft zn kont nog niet gelicht en wij zetten de boom al Mn mannetje vind al die lampjes en ballen prachtig, nu staat hij ervoor en dan zeg ik kijken met je oogjes he!! en dan staat hij zn oogjes dicht te knijpen, zo schattig!! maar hij blijft er wel vanaf (nog wel) Vanavond is manlief laat thuis en heb ik mn zus gevraagd te komen eten. Lekker griekse kofta met een salade en een wijntje, kaarsjes aan en kletsen maar...... gisteren bijna de hele dag gewinkeld dus vandaag lekker een dagje binnen blijven. sorry voor mn ego berichtje. Ik ga proberen een beetje bij te blijven maar weet dat dit niet 1 van mn sterkste kanten is
Elsie een zetpil geven is niets ergs, dus als je dat wil gewoon doen! Heeft hij ook pijn denk je? Arme Sam. Mini me, ja het gaat soms erg hard hier!! Veel plezier met je zus vanavond!
denk niet dat ie pijn heeft, gewoon erg verkouden en beetje verhoging. heb al luuf gesmeerd en neusspray. straks weer voor ie gaat slapen en dan ook een zetpil.
Hmm dan zou ik zelf geen zetpil geven maar dat ben ik. Het kan echt geenkwaad dus als jij je er prettig bij voelt gewoon geven.
Elsie ik geef Lenn overdag nooit een zetpil als hij verkouden is (tenzij hij duidelijk pijn heeft natuurlijk), maar 's avonds voor het slapen gaan wel .. maar dat is meer egoïsme zodat ik 's nachts minder vaak mn bed uit moet Net weer thuis.. Toch even bij de verjaardag geweest.. was gezellig en heeft het super gedaan.. waren nog meer kindjes en meestal is het hem dan te druk en iedereen aan hem te plukken, maar viel mee vandaag.. wilde een ander meisje een knuffel geven (zag er zoo lief uit), maar ze vielen om haha.. plat op zn neus die al zo'n zeer doet was wel even sneu.. maar een koekje en wat drinken doen soms wonderen
ik hoop dat ie gewoon wat beter slaapt met een zetpil, nu overdag heeft ie 3x geslapen en per keer 30 tot 45 min.
Heb vanmiddag weer 2 sollis gedaan. 1 voor orderpicker 1 voor telefoniste inbound Ook wacht ik nog steeds op een reactie op een andere sollicitatie waar ik wel hoop op heb. Ze was afgelopen week ziek, maar vertelde mij gisteren dat ze deze week contact met mij opnemen. @ Duchess: Lekker dat Yasemin zo lekker en goed eet zeg! Ook hier een lekkere eter. @ Palmie: En hoe gaat het nu bij jou verder dan? Je mag me ook pb-en hoor als je het persoonlijk wilt vertellen. @ Afwasmachine: Ik kan niet zonder! @ Roeltje: Nou daar ben ik dus ook van overtuigt! Maar als mensen tegen mij zeggen dat het misschien niet lukt en erop in praten .wordt je vreselijk nerveus en ook boos. Ik kan ze niet overtuigen. Het is nu ook de feestmaand, en bedrijven staan niet altijd te springen om mensen in deze periode. @ Bevalling: Ondanks dat Jonna 4,6 kilo woog, wil ik graag weer een kind. Het was ook een snelle bevalling en ik werd ineens overladen met weeën en vlak daarachter aan de persweeën. Ben begonnen met gebroken vliezen. Leuk was het niet, want ze zat vast toen het hoofdje eruit was. Moest toen vanaf mijn rug op mijn handen en knieën draaien, toen trekken ..niet leuk. Maar ik doe het zo weer! @ Elsie: Pfff. Je moet doen wat jij het beste vind lieverd. Ik zelf zou wachten tot het boven de 39 is. Ze mogen een temp. Hebben tussen de 36,5 en 37,5. Kinderen hebben al snel een hogere temp. Als ze verkouden zijn. Dat is mij de laatste keer verteld is door de ha. Maar nogmaals, als jij denkt dat ze pijn heeft en een te hoge koorts heeft. Dan kan een zetpil echt geen kwaad. Jonna begint steeds vaker los te staan. Net viel ze naar achteren en zo met haar achterhoofd op de vloer. Ze is nog steeds verkouden en er komt ook prut uit haar oogjes. Ga nu lekker met haar douchen en dan even wat spul op haar knuffeltjes druppelen.
elsie@ ik zou voor de nacht een zetpilletje geven. meestal loopt de koorts s'avonds wat op. 38is nog niet zoveel hoor dus het kan geen kwaad nog even geen pilletje te geven.koorts heeft ook een functie. maar om lekker te kunnen slapen geeft ik voor de nacht wel altijd wat. (ik geef trouwens altijd vloeibare sinaspril in de fles) van een goede nachtrust knappen ze enorm op.
temp is nu 38.3 had even met mijn vriend overlegd en die vond het nog niet nodig, kan altijd later op de avond nog als ie wakker word. en ik weet idd dat een goeie temp tussen de 36.5 en 37.5 mag zijn, ben kraamverzorgster geweest ook weet ik dat het bij kleintjes sneller kan op lopen. het is alleen zo zielig voo ze, ze kunnen nog niet zeggen wat ze voelen enzo. ik hoop dat mijn kleine mannetje zich snel beter voelt, en ik natuurlijk ook, want dit is niet zo leuk! heb evengoed wel iets in huis gedaan, beetje opgeruimd en de vaatwasser aan. verder lekker op de bank en heel even geslapen toen sam ook sliep.
hoii iedereen!! nou vanmiddag even gewandeld in de stad ....de babydoos opgehaald bij prenatal...wat een grap zeg...pff kon net zo goed niet gaan.. over telefoons toevallig, heb ik ook eergister mn abo verlengd, kon ik al 9 mnd!!!! zo lui...(ja ik ben echt lui)....maargoed nieuwe telefoon voor mij...en manlief heeft een nieuw abo genomen...ook met nieuwe telefoon! van mij komt morgen of overmorgen binnen ...net een klein kind! Mirza was echt voorbeeldig vandaag, nog even langs mijn oma geweest, mn moeder en tante neefje waren er ook...nou hij was moe, ik deed em in de kamer in zn wagen en in hup hij wa sin dromenland...3kwartier later onwijs vrolijk, tegen iedereen lachen brabbelen etc...in eens weer oogjes wrijven, hup in zn wagen en weer weg was ie...eenmaal thuis...heeeel lekker rustig in de box naar zn mobiel gekeken.....daarna gevoed en weeer moe...nu ligt ie weer lekker te slapen...scheetje! ondertussen heb ik vandag WEL mn verse nasi gemaakt..jammie zooooo'n trek in..hele huis ruitk indisch...das een btj jammer...gaan je kleren zo stinken bah...en mn haar...pff net vandaag gewassen! hoop niet dat mirza er last van krijgt...doordat het btj pittig is enz...mss helpt het juist een poepluiertje te krijgen...die scheetjes de hele dag...volgens mij moet t er nog uitkomen! ik ga eten !! fijne avond allemaaaaal
Fafje eet smakelijk! Klinkt lekker.. Mm ja die lucht is altijd zo jammer he.. Hier gaat tijdens het koken dan de achterdeur open maarja, met dit weer Mirza heeft heerlijk geslapen dus Lekker hoor! Ankje Ach gut, zo hard gevallen. Sneu is dat he Je kan er alleen zo weinig aan doen.. Je kan er moeilijk de hele dag achter gaan staan.. Gaat vanzelf beter en krijgt ze door hoe ze moet vallen.. Heb frikandelbroodjes in de oven zitten heeeeerlijk.. nu eerst nog snel kopje thee en dan eten maar
Hallo Stelletje kletskousen @ Elsie, pff heb het gelezen van Sam, De schrik zal er wel goed inzitten, Heb namelijk een soort gelijk iets mee gemaakt toen Renske 3 dagen oud was, Renske moest wel in het ZH blijven. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende dagen. En hoe is het nu met de TEmp van Sam? @ Fafje, De baby doos is idd bagger... maar we mogen blij zijn dat wqe nog wat krijgen...En heb je nog wat leuks gekocht in de stad? @ Ankje, Heb je verhaal gelezen, Kan mijn voorstellen dat je Jonna niet 5 dagen in de week wil wegbrengen. Ik hoop voor je dat je snel een passende en leuke baan mag vinden. @ roeltje, Het was dus een gezellig middagje, Aah schattig dat lenn een kusje wou geven en dat ze samen omvielen @ afwasmachiene, Wij hebben sinds een jaar een nieuwe keuken met vaatwasser Ideaaaaal!! @ 2e kindje, Bij ons kriebeld er nog niets, en mischien laten we het wel alleen bij Renske. @ Groot kind, Renske woog 4015 bij de geboorte. Na 12 uur w-en en 12 min persen was ze er. Maar 3 hechtingen. Kwa Zw en Bevalling zo ik zo weer voor een 2e gaan, maar dat is appeltje eitje in vergelijking als je je sruit echt hebt.... Ik ga nu naar mijn broertje koffie drinken, Die heeft iets voor Renske. Ben benieuwd. Renske heeft geen koorts meer, maar ze was nog niet helemaal lekker. Niet goed drinken en vanmiddag maar 90 gedronken en ook weer uitgespuugd. Vanavond wel aardig tepas en 120 gedronken. Ze ligt nu weer lekker te slapen.
Elsie: Hopelijk slaapt hij gewoon lekker door. En voelt hij zich morgen een stuk beter. Fafje: Ik vond die van prenatal ook niks. Voornamelijk reclame waar je weinig aan hebt. Ik vond die van de kruidvat (of was dat nou de Etos) en van de C1000 veel leuker. Roeltje: Dat is zeker zo. Normaal schiet ik niet zo snel omhoog, want ze vallen regelmatig. Maar nu kletterde ze echt hard op haar achterhoofd. Zo zielig. Gelukkig alleen huilen, was ook snel over. Hier: Ik ging met Jonna naar de bedkamer en ging haar uitkleden. Ze stond weer los! Dit keer wist ze zelf ook dat ze los stond en bleef ook staan! Het zal nu vast en zeker niet meer lang duren.
@roeltje, hoe is het voor de rest nu met lenn? @tukker, gelukkig heeft renske net wel even goed gedronken...zo zielig dat ze zich nog niet helemaal goed voelt... Nee niets gekocht..ohja een kerstmuts voor Mirza...dat vind ik echt schattig hoor! hihi @ankje wat goed van Jonna!!!! zal zeker niet lang meer duren goed hoor! @bevalling...Mirza was zo'n piepkleintje...2940gram+48 cm!!! mn bevalling was zo "heerlijk" .....22u braken mn vliezen en 0215 was ie geboren!!...hiiihaaa wel heftig al die weeen zo snel op elkaar...maar liever dat dan 24 uur bezig zijn, zal ik maar zeggen! Mirza is nu zn dubbele gewicht, weegt nu zeer 6 kg! Werd net wakker, even naar woonkamer gehaald...en gelijk weer moe...nu ligt ie er weer in...maarja 21u moet ie naar bed...hmms even aankijken...
Goedemorgen dames! Wederom de hele nacht doorgeslapen zelfs 10 minuten later wakker dan normaal.. 5.20 was het vanmorgen.. Flesje gedronken in bed en om 6 uur wilde hij er echt uit.. Normaal zit ik om half 6 allang beneden, was wel even lekker Vandaag maar eens flink aan de slag in huis, morgenavond naar The Voice of Holland en moet rond 15.30 Lenn naar de oppas brengen.. Dus zal zaterdag wel lekker gesloopt zijn dus zal vast niet veel in huis gebeuren.. Heb er zo'n mega zin in.. Eindelijk een avond lekker weg.. Al denk ik dat ik de oppas wel bel zodra ik kan Ik kan hem uiteraard met een gerust hart bij mijn man laten, maar ja, weet niet wanneer die thuis komt.. Hij is alleen nog maar bij mijn moeder of schoonmoeder geweest.. Echt erg dit haha.. zit me al helemaal druk te maken of hij daar wel gaat slapen, of hij niet té ondeugend is enzo.. Nouja, zal wel loslopen, maar wel fijn dat ik het nu even kwijt ben nog even zitten en dan even douchen en aan de slag..
Hoi dames nog niet bijgelezen hoor, solly Moest om 8.50 bij de tandarts zijn, oma heeft afgebeld, ze durft nu niet te rijden en voor mijn vader is het ook veels te gevaarlijk, dus geen oppas grrrrrrr..... Moet zo afbellen, tjonge er ligt me daar een pak sneeuw hier en het begint nu weer keihard te sneeuwen:x