Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier maar een klein beetje sneeuw gelukkig.. Als het morgenavond maar weg is.. Of nouja, als het maar niet glad is..

Ik kan me eindelijk melden met een productieve dag :D
    was aan de lijn, was in de machine..
    Vloer gezogen en gedweild
    Keuken is schoon
    Kamer is opgeruimd..
    Straks nog doekje door de badkamer en boven zuigen..

Correctie: Het hagelt hier:$

nu even kopje thee, Lenn ligt lekker op bedje..

2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Jonna werd rond 11 uur weer even wakker. Gelukkig viel ze een half uurtje later weer in slaap. Ze sliep wel uit tot half 8. En om 8 uur heb ik haar eruit gehaald. Ze heeft heerlijk een halfuurtje in haar bed gespeelt met haar knuffels.

@ Roeltje: Volgens mij is het moedes eigen hoor. Je wilt gewoon graag horen dat het goed gaat.

@ Palmie: Dat is balen zeg! Hopelijk zit de Tandarts dit als onmacht.
    Hier is het ook glad, maar niet echt veel sneeuw gevallen. Nu is de lucht helder.

Pffff. Ga er even eentje verschonen. Komt net even langs lopen....wat een lucht! :D

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ankje
    haha ja dat zei mijn man ook al.. 'typisch moedergedrag' noemt ie het:D
    whaha mm heerlijke aromalucht;)

zo zit nu languit op de bank.. wachten tot Lenn wakker wordt, dan kan ik boven nog even wat doen en kan ik voor de middag nog boodschappen doen..

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

gisteravond rond 8 uur sam naar bed gebracht en een zetpil gegeven, hij moest even huilen maar is toen lekker gaan slapen. maar om 10 uur werd ie wakker en moest heel erg huilen, vriend en ik omdebeurt rondjes met hem lopen dan was ie ff stil maar later weer huilen. uiteindelijk een klein flesje gegeven en toen is ie lekker gaan slapen, vannacht 1x speentje gegeven en om 6.45 een een fles en toen sliep tot half 9.
    het lijkt beter met hem te gaan gelukkig.

@roeltje jij hebt al veel gedaan op de vroege ochtend!

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hen de tandarts afgebeld en ze zag het inderdaad als onmacht, heb een nieuwe afspraak kunnen maken, 25 maart:$:$:$:$:$:$:$:$:$

Roeltje jij bent al op dreef zeg, mag wel het goede voorbeeld aannemen hier nog niks gedaan:)

Ankje hier ook net zo'n heerlijk ruikende luier:D

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie gelukkig kon je de tandarts verzetten! had ik gister ook met de fysio,zag het echt niet zitten om er heen te gaan, sam ziek mama ziek.

7. fafje

fafje Niet meer actief

good morning ladies!!!

roeltje, goed bezig!! :p wel een vroegertje heh voor jou, ondanks dat half uurtje :p

ankje, Jonna heeft ook goe dgeslapen...lekker

@hier MIrza is weer helemaal de oude, regeldagen zij voorbij, mn productie is weer helemaal goed...want meneer heeft weer klokje rond gelspaen van 21u tot 09u!
    Hij werd wel een btj sjaggo wakker....half slapend, maar echt honger...dus als ik over zn wangetje aai, wilde ie gelijk aanhappen...haha

Gelijk opgestaan, luier verschoond (moest ie ook ff huilen, erg sjaggo haha)...maargoed naar de woonkamer, even in wipstoel...medicijntjes in laten werken ( mama snel op laptop) ...
    En zo lekker bij me drinken...

ik ben erg laat gaan slapen...heb mss wel $(!!!) uur aan de tel gezeten met mn nichtje....dus 0330u ging ik pas slapen pffff

8. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    @Ankje: Hopelijk hoor je snel wat van je sollicitaties

@fafje: Ik heb altijd gewoon alles kunnen eten met borstvoeding, zonder dat Nathan er last van had. Ik heb alleen voorzichtig gedaan met cafeïne.

@palmie: 25 maart:$:$

@Roeltje: Jij hebt inderdaad al veel gedaan zeg, ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen:);)

@Elsie: Gelukkig lijkt het vandaag wat beter te gaan met Sam. Hoe voel jij je? (of heb ik daar overheen gelezen?)

@bevalling: Ook al woog Nathan dus 4800 gram, vond ik de bevalling eigenlijk wel meevallen. Ook al dachten ze in het ziekenhuis dat het een hele heftige bevalling was. Maar ik was heel erg in mezelf gekeerd en dat hielp wel. Ik heb wel 2 uur persweeën moeten wegpuffen omdat Nathan toch niet helemaal ingedaald bleek. Alles bij elkaar heeft het maar 6 uur geduurd. IK vond wel de inwendige hechting ENORM pijnlijk.

Hier een rustige ochtend; Nathan zit heel even voor de baby-tv en zit lekker mee te kletsen en te dansen:). En ik zit nu lekker een kopje groene thee te drinken. Heerlijk even rustig aan. Ik heb niet veel plannen voor vandaag: in ieder geval even lekker met Nathan de sneeuw in.

9. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zo hee...:$ een dag niet gelezen is.......een dag bijlezen;)

Ik las het een en ander over kleine Sam, wat schrikken zeg! dat is toch de angst voor elk ouder. Gelukkig niets ernstigs!

palmie,

ja ik had ook afgezegd hoor!!! Hier heeft het net nog een beetje gesneeuwd (natte sneeuw). Ik blijf lekker thuis vandaag. Hoef de deur niet perse uit:D Ohja, gisteren geen koffie in huis!!!! En nu dus ook niet. We bestellen altijd nespresso...maar ik dacht dat we nog een doos Lungo hadden liggen...was die ook al leeg;) Nu maar afwachten wanneer ze mijn pakketje komen brengen.

Ankje,

wat een gedoe met de financiën! Ik snap dat je er totaal geen zin in hebt....maarja, als het niet anders kan....Hopelijk zit er een leuke baan voor je tussen!!!
    Jammer ook dat Jonna niet meer naar de gastouder kan.

Oh er zit hier iemand te jengelen.....net nog een tanden-poets worsteling met Emma gehad! Ze laat het maar niet he! Nu heeft ze last van een kies linksboen....nou en dan heeft ze alles wel denk ik;)

Ik moet eff wat doen hier!!!!

Laters

10. Sensea

Sensea Niet meer actief

morgen

ik laat de goed eraf. ben geradbraakt. het was weer bagger vannacht hier. dacht ik dat we naar 6 weken eindelijk 2dagen richting de goede weg waren, maar vannacht was het weer raak.
    na 4 uur slaap weer gillen en na 5 liedjes hield hij nog niet op dus wilde ik hem oppakken was hij kletsnat van het plas.kleren uit en andere aan zou je denken. nou probeer dat maar eens met een compleet hysterisch kind zeg pfftt. terwijl jezelf al doodmoe bent van 6 weken amper slapen en pubergezeur van de avond tevoren en een medisch onderzoek van 2 en half uur praten praten achter de rug. affijn sta je dan midden in de nacht met een kind wat geen kleren aan wil terwijl het niet echt warm te noemen is nu. hemt aan trekt hij weer net zo hard de andere kant op als ik ondertussen het ampje erin probeer te wurmen.na veel gedoe was er toch een en ander aan en heb ik de broek maar op schoot gedaan. ik denk ja duuhhh bekijk het maar met het bed snel afgetrokken zodat het niet door zou trekken in het matras en wilde ik hem bij mij in bed leggen om hem weer warm te krijgen. maar zelfs toen bleef hij krijsen en slaan. eindelijk viel het muntje en ging hij slapen. maar heeel onrustig steeds draaien de hele nacht en ik maar proberen hem onder het dekbed te houden. om 8 uur was hij alweer wakker en gelijk overal aanzitten en lachen. ik denk hoe bestaat het. war haal je de energie vandaan. nu zit ie in de box en heb ik de was aangezet. en nu ben ik moed aan het verzamelen om te gaan ontbijten met een dreumis die niet meer in een kinderstoel wil en alles zelf wil doen. normaal vind ik het wel wat hebben maar nu wil ik eigenlijk slapen heb nog steeds hoofdpijn en ben misselijk. en zit nu niet te wachten op een dreumis die alles van tafel trekt. ik denk dat ik straks maar even een skipak aangeef en een flink eind met de buggie ga wandelen. ff uitwaaien. hier geen sneeuw helaas wel een aarzelend zonnetje. hopelijk zet die wat door en gaat het niet regenen.

sorrie voor het ego bericht.

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@ misa met mij gaat het redelijk, nog wel hoesten en niezen en nog niet helemaal lekker maarja nog maar rustig aan vandaag dan.

12. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    @blup: Vervelend is dat he, als je zo moe bent, dan kun je niks hebben. Inderdaad is dan een wandeling dan een goed idee.

13. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Waterlelie, zal ik ook een kopje koffie voor jouw zetten?;)

Blup, wat een vervelende nacht zeg, kan het me voorstellen hoe je je nu voelt, sterkte meid en hopelijk voel je je snel beter dan kan je het allemaal ook wat beter aan!
    Toch veel plezier met wandelen, gaat hier niet gebeuren met die pak sneeuw:(

Hier weer een goede nacht, Chloé was om 3.30 wakker maar was alleen aan het zeuren dus ik dacht ik ga er maar niet gelijk naartoe, en na een tijdje ging ze zelf weer heel lief slapen:)

Bevalling, nou die van mij was niet zo super, na 3 dagen weeen en 12 uur gedaan over 10 cm was ze er toch binnen 20 min.
    Nadat haar hartslag giga snel daalde is ze met de vacuumpomp eruit getrokken:(
    Ze was een ukkie van 2645 gr. en 48 cm lang.
    Giga ingeknipt en heel veel bloed verloren, mijn hb was gezakt naar 2.9 en heb dus nog met helse hoofdpijnen 4 dagen in het ziekenhuis gelegen, plus dat ik 3 zakken extra bloed heb gekregen.
    Eenmaal thuis heb ik nog ruim 2 weken bijna niks gekunt waarna het heel langzaam beter ging maar het herstel heeft in totaal toch wel een dik half jaar geduurt, voordat ik weer een beetje mezelf was bedoel ik dan.

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie wat goed van chloe dat ze zelf weer in slaap gevallen is!
    sam heeft de afgelopen 2 nachten bij ons op de kamer geslapen, vannacht de hele nacht in zijn wiegje. ga hem straks tussen de middag boven leggen, daar ligt ie toch rustiger. en dat deden we altijd, nu zal ik wel de babyphone aanzetten. ja schrik zit er best nog wel in! als het vanmiddag goed gaat kan ie vanavond ook weer op zijn eigen kamertje slapen, wel met de deur open zodat ik alles kan horen.

bevalling, ik ben met 35+5 opgenomen in het ziekenhuis vanwege bloedverlies en voorweeen en had ook een hoge bloeddruk en eiwitten in de urine. paar nachten niet geslapen van de weeen uiteindelijk zette het door en na een paar uur weeen en anderhalf uur persen is sam uiteindelijk met een keizersnede geboren. lichamelijk ben ik nog niet de oude, qwa gewicht nog 10 kilo te zwaar en nog mijn conditie niet terug. maar maandag begin ik met sporten dus daar word dan ook aan gewerkt.

15. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Elsie, kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit maar denk dat als je hem op zijn eigen kamertje legt dat wel goed gaat, en inderdaad meer rust voor jouw en natuurlijk hemzelf enne ok je hebt een babyfoon dan kan er weinig gebeuren toch?

16. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]Jonna ligt nu nog lekker te slapen. Heb haar om half 10 naar bed gebracht. Maak haar met een half uurtje wakker. [/FONT][FONT=&quot]

Ik moet om half 2 bij de Specsavers zijn. Mijn lenzen zijn nog steeds niet goed. Gaat om mijn linker oog. Kan daar niet prettig mee kijken. Ga nu voor de 3e keer terug.
    Tis alleen een rot tijd, want meestal slaapt Jonna tegen die tijd.
    Jonna zou eigenlijk bij de opvang zijn, maar daar is ze nu weg. Zou haar dus mee moeten nemen.[/FONT]

[FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Elsie:[/FONT][FONT=&quot] Hoop het voor jullie. Tis altijd zo zielig als ze zo huilen vind ik.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Palmie:[/FONT][FONT=&quot] Zo he! 25 maart pas! Waarom zo laat?[/FONT]
    [FONT=&quot]Fijn dat ze het als onmacht zagen. Sommige tandartsen willen wel eens een boete geven heb ik gehoord.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Jij hebt ook een heftige bevalling gehad zeg![/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Fafje:[/FONT][FONT=&quot] Fijne dat het weer wat beter gaat zeg! Lekker tukkie doen! Slaap lekker.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Misa Misa:[/FONT][FONT=&quot] Bij mij moesten er ook hechtingen worden gezet.[/FONT]
    [FONT=&quot]Vond ze ook zeer pijnlijk! En Jeroen maar naast me…’kijk schat, je dochter’. Nou!!! NU EVEN NIET! [/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@Blup: [/FONT][FONT=&quot]Vervelend zeg! Sterkte.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]O! Er is er één aan het roepen boven. [/FONT]

17. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hier vandaag vistite, dus daar wacht ik nu op. Ik las van blup: wat een rot nacht. Ga maar lekker wandelen, dat zal je goed doen.

Luca is hier niet erg vrolijk, hij probeert vanalles uit en als ik corrigeer, is het huilen en tieren. Het enige wat dan helpt is met hem op de bank knuffelen. ben nuo alweer moe. Lastig zo'n dwarse peuter en buitenspeel weer is het ook niet echt. Bah! Ik hoop dat hij wel gezellig is als mijn vriendin er is, als ik de hele tijd politieagent moet spelen. kunnen we niet gezellig kletsen.
    Hij zit nu ook bij mij op schoot, ipv lekker te spelen...

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie de schrik zit er gewoon in, maar voor hem is het rustiger als gewoon in zijn bedje ligt net zoals altijd. en doe gewoon de babyphone aan.
    hij voelt zich echt een stuk beter, hij ligt lekker te spelen op zijn speelkleed.

@ankje wat vervelend dat je lenzen nog niet goed zijn.

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa wat vervelend dat ie zo dwars is! hoop dat het snel wat beter is.

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden!

Roeltje wat fijn dat Lenn een fijn nachtje had! Super.
    Probeer je niet te druk te maken over Lenn morgenavond, maar kan het me echt heeeelemaal voorstellen hoor haha.

Palmie, balen dat je nu niet naar de tandarts kunt. Kun je Chloe niet meenemen?

Roeltje, lekker bezig geweest dus al vanochtned!

Elsie, wat lekker dat hij tot half 9 geslapen heeft.
    Gelukkig lijkt het beter te gaan met Sam.

Palmie, 25 maart???? Jeetje dat duurt wel erg lang!

Fafje, jeetje echt goed van Mirza zeg.. van 9 tot 9.. pff dat wil ik ooook! Haha.
    En 3.30 naar bed, jeetje! Ja als je kindje zo goed slaapt dan kan dat best een keer toch. ;)
    Wbt eten, ook ik heb altijd alles kunnen eten wbt kruiden enzo. Alleen prei is geen succes, als het teveel is.

Blup jeetje wat een nachtje meid. Doe maar lekker rustig aan vandaag.

*intussen begint het hier ook weeer te sneeuwen, het sneeuwt telkens 10 minuutjes en dan weer niet, nu weer wel :p*

Bevalling, de mijne duurde 10 weken. :p Haha. Nee flauwekul. Ondanks 10 weeën weken (of juist dankzij?) vond ik de bevalling een eitje.
    *WOW het sneeuwt nu heeeeel hard*
    De hechtingen vodn ik ook een eitje eigenlijk.
    Maar ik moet zeggen dat die 10 weken voorafgaand aan de bevalling echt hel waren, denk dat er niets is dat nog erger kan zijn voor mijn gevoel. :(

Elsie, gewoon de babyfoon aan idd, komt vast goed.

Hier vannacht ook een goede nacht gehad. Om 2 uur werd ze wakker, heel vrolijk en opgewekt kletsen, gillen en schreeuwen. Maar ik heb haar laten liggen en uiteindelijk heeft ze zelf haar projector aan gezet en is weer gaan slapen na een minuut of 15-20.
    Vanochtend was ze om 07.10 ofzo wakker.
    Ze ligt nu ook weer in bed sinds een klein half uurtje maar slaapt erg onrustig (heb een babyfoon met camera) dus denk dat ze zo wakker wordt...

Deel Deze Pagina