Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Oh ok, tja dat zou ook wel errug snel zijn he, tis nog vroeg hihi:)

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden

Whiehooo Lenn heeft lekker geslapen! Super Roeltje!!
    En je man al ophalen, lekker zeg, geniet ervan en veel plezier vanavond!

Ankje, idd sneu om een hond zolang alleen te laten. Leuk dat hij nu naar jou komt!

Sam ook lekker geslapen zie ik. Lekker hoor!

Sneeuw, is hier al zo goed als weg door de regen gister en de vochtigheid van nu en vannacht zo te zien.

Elsie, hopelijk heb je de babyfoon snel en bevalt hij goed! Welke is het?

Nou hier weer een baggernachtje hoor. Om half 12 werd ze wakker en toen sliep ze pas weer om half 2 geloof ik. Vervolgens om 6 uur wakker. Pfffff.
    Komt het nog ooit goed met die nachten. ;)

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Duchess
    Tuurlijk komt het goed met de nachten:) Kijk maar naar Lenn.. Die doet het ook:)
    Al ga ik er niet vanuit dat het zo blijft, maar je weet maar nooit..

Ankje
    Leuk een hondje erbij vandaag:) Lief van jullie:)
    hier komt de hond van zijn oom en tante nog wel eens.. Of de hond van mijn zwager.. Altijd leuk.. hopelijk blijft het een beetje goed weer, lekker wandelen:)

Pff heb gewoon de zenuwen voor vanavond!:$ heb ik dus nooit haha.. Vriendin al maanden niet gezien.. Met 1e kerstdag zit ze hier in de buurt met familie dus komt ze paar uurtjes langs met man en kids.. Zo leuk:)
    Hier leren kennen op het forum bij de december mama's.. Nooit gedacht dat je hier goede vriendinnen aan over kan houden:)

4. fafje

fafje Niet meer actief

Roeltje, Ankje, Palmie en elsie...lekker zeg dat jullie kleintjes goed geslapen hebben!
    Hier Mirza alweer van 21 tot 9 klokje rond (medicijntjes zijn nu even aan het inwerken, kan mama even bijlezen)

Duchess, balen meid...tja echt heh die nachten...mss zijn ze van mij nu allemaal goed maar gaat het straks mis...you never know met die kleintjes eh...

Ik ging zelf pas 1uur slapen, maar wel lekker geslapen...werd ook 'snachts wakker, weet niet hoelaat...keek in zn wagen...maar meneer lag echt knock out!

vandaga moet ik aan de grote schoonmaak...k ben echt lui geweest deze dagen!

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie geeft niet hoor haha!

@dushess wat vervelend zo slecht nacht.

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    @ Palmie: Van mij mag de sneeuw nu ook weg. Het is net een ijsbaan en op sommige stukken is het derrie.
    Volgende week of die week daarop mag het weer sneeuwen! Dan hebben we een witte kerst!

@ Duchess: Oei! Geen goede nacht voor jou dus.
    Misschien kun je nog even je ogen dicht doen als Yasemin gaat slapen?

@ Roeltje: Hahaha, volgens mij is het ook ontzettend gaaf om daar in de zaal te zitten van The Voice!
    Bowy heeft geen conditie, dus lang lopen zit er niet in.

@ Fafje: Die kleine van jou heeft ook lekker geslapen!

Jonna net op bed gelegd. Maar door het hoesten ligt ze nog steeds wakker.
    Hopelijk valt zo zo wel in slaap.

Ik hoop ook dat Bowy snel komt, dan kan ik ook nog even een tukkie doen.

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

he bah ik dacht dat ik me beter voelde, maar helaas nog niet:( dus dan nog maar rustig aan vandaag!

de wasmachine is ook nog stuk hier, wasmanden zitten bomvol.. maar kan dus niets wassen niet zo handig.

8. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ankje, wat ontzettend lief van je dat je die hond in huis neemt vandaag:)

9. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Elsie, wat lastig dat je wasmachine stuk is, kan je niet een aantal dingen met de hand doen of naar iemand toe brengen die het even voor je doet?

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@ palmie misschien wil mijn schoonmoeder het wel doen, die woont dichtbij en anders ga ik morgen even naar mijn ouders toe.

11. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Bowy is net gebracht.
    Hij vind het maar raar, dat hij nu hier is.
    Ben benieuwd hoe Jonna straks reageert. Ze kent Bowy wel, maar niet dat hij hier is.

@ Elsie: Ow! Dat is niet zo best. Lekker rustig aan doen dan maar he.
    Ook nog de wasmachine stuk zeg! Wij hebben hier net een nieuwe. Ook hier was hij stuk gegaan terwijl ik een volle wasmand had.
    Dat soort dingen gaan altijd stuk op momenten dat het helemaal niet uitkomt.

Als je in de buurt woont (denk het niet) dan wil ik wel voor je wassen hoor!

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@ankje lief hoor van je, maar we wonen niet echt dicht bij elkaar geloof ik!
    ik hoop dat mijn schoonmoeder wat kan wassen en anders ga ik morgen een dagje naar mijn ouders dan kan ik daar wassen.

ik probeer evengoed wel iets in huis te doen vandaag, beetje opruimen, gister ook gedaan ging opzich wel maar moet wel meer gaan zitten tussendoor als anders. maandag ga ik naar de huiarts omdat ik nu ik verkouden ben ook erg benauwd ben en dus last van mijn astma heb. maar al een hele tijd geen medicijnen genomen heb ook omdat ik zwanger was van sam natuurlijk.

de babyphone word vandaag naar me opgestuurd dus hoop dat ik hem snel binnen heb.

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Nog een half uurtje en dan is het weer tijd voor.....

In de droomtuin (op Disney channel).

Jonna vind het helemaal te gek, gaat er ook echt voor zitten.

@ Elsie: Fijn dat je bij je schoonmoeder misschien terecht kan.
    Doe je wel rustig aan vandaag?

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@ankje ja doe wel rustig aan vandaag hoor:)

sam heeft om 9.30 de teletubbies gekeken daarna fruit gegeten en ligt nu even te slapen. rond 11.30 een fles en daarna lekker naar bed.

15. fafje

fafje Niet meer actief

nou ladies, hier as usual de grote afwa snet gedaan, mirza lekekr ochtendslaapje...mama aan een pakje Goedemorgen en een bakje koffie...was opgehangen, zit alweer een nieuwe in...straks stofzuigen en dweilen...en dan vind ik het wel weer even genoeg hoor!! :p

16. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Hier zit een tv-verslaafde. Hahahaha.

@ Fafje: Je hebt je weer flink uitgesloofd hihi.

Ook hier heb ik een wasje gedraait en gaat zo even in de droger.

17. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Hier een lekker boterhammetje aan het eten:D

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier heeft sam net een fles op en gaat zo lekker slapen. lijkt me zo gezellig als we straks samen een broodje kunnen eten:D

19. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, nog eventjes heh, is hij ook 6 mnd!! leuk!

droger, ik wil er ook 1!!! :d...al moet ik zeggen dat mn was altijd echt heerlijk ruikt als het opgehangen is...en het huis dan ook ;)

mirza net gewassen en aangekleed, k ga em zo voeden en dan weer verder :D

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja duurt niet lang meer voordat ie 6 maanden is! aankomende donderdag weer naar het cb, ben benieuwd wat ie nu weegt en wat zijn lengte is.

ik ga sam nu lekker op bed leggen, dan broodje eten en lekker op de bank hangen:D

Deel Deze Pagina