Palmie, mijn ervaring ermee was...ik had 1 nov als datum genomen...echt naar toe geleefd...maar al ruim half jaar vantevoren Philip Morris Silver gaan roken...dit is 0,1 mg nicotine en 1 mg teer enz....is laat maar zeggen lucht...(in tegenstelling tot marloboro ofoz waar alles 13 mg is) Daarmee heb ik dus eerst mn nicotine behoefte verminderd... dus toen ik stopte wa shet zooooo easy...stond er ook wel echt loodrecht achter... Nooit meer behoefte gehad/...vond het na week 1 al super makkelijk en stond me toen al tegen...Nu ben ik echt zo blij dat ik gestopt ben/...denk nog vaak "goh stel dat ik nu rookte, bah! succes en je kan het!
Elsie Hoe is het met Sam, Gaat het de goede kant op? @ all, Wouden jullie het geslacht weten tijdens de zwangerschap? Wij niet, vond het wel wat hebben om het pas te weten als hij/zij er is. Ga zo beginnen aan de zuurkool schotel, Hmmm met gehakt annanas en kaas LEKKERRRRR!!! En straks The voice of holland kijken! Lekker relaxed want manlief is weg (hij vind het niks aan).
tukker, heeft manlief dat niet eergister ofzo voor je gemaakt...??? hihihi ben ej er zo gek op!! @geslacht, wij konden niet wachten, hebben met 16 weken al pretecho laten maken...we wilden heel graag een zoon ( als eerste, en jaaaa natuurlijk was het allemaal heel goed geweest als t een meid was) ik denkd at een krokante kipschnitzel maak met aardappeltjes en of sperzieboontjes of gegrilde champignons
@ tukker met sam gaat het de goede kant op, hij is nog wel verkouden, maarja kan je weinig aan doen. vriend en ik zijn beide ook verkouden. wat ik wel doe is voor ie gaat slapen luuf smeren en neusspray zodat hij vrijer kan ademen, afgelopen nacht goed geslapen van 19.45 tot 7.00 uur. wij wisten niet dat we een zoon zouden krijgen, we wilden het allebei niet weten. ik in het begin wel maar de verrassing vond ik echt heel leuk. ik heb een keizersnede gehad en hoorde toen ineens sam huilen ( niet wetende nog dat het sam was) ik riep gelijk wat is het wat is? je hoort je kind huilen maar ziet nog niks omdat je natuurlijk een scherm voor je hebt met een keizersnede, maar vond het toen wel superleuk dat ik toen pas wist dat het een jongetje was.
Palmie, wat goed dat je gaat stoppen met roken. Heb je in je zwangerschap ook gerookt, of ben je daarna weer begonnen? Ik heb ook altijd gerookt, maar gestopt toen ik een posi test had en daarna GODZIJDANK niet meer begonnen gelukkig. Ik vind het nu echt heel vies! Wat erg van je beide ouders, trouwens. Tukker, hopelijk is het niet iets ergs bij Renske! Blup, wat moeilijk zeg... dat is vooral in december erg moeilijk lijkt me. Jeetje Palmie, voor jou ook een knuffel! Roeltje, heel veel plezier en geniet ervan! Sannaa, hopelijk 'gewoon geen zin' en niet iets aan t handje? Fafje, zou kunnen. Ui en paprika zijn vaak wel boosdoeners. Mijn dochter reageert alleen op prei, maar het dochtertje van een vriendin van me reageert op alles heel heftig. Ook voor jou een knuffel! Gelukkig niets ergs met Renske. Stoppen met roken, ik ben cold turkey gestopt. En ik was echt kettingroker (45 sigaretten per dag) en ik had het al vaker geprobeert, maar het lukte echt niet. Maar toen ik zwanger was moest ik van mezelf gewoon stoppen, was geen andere mogelijkheid, en toen was het zo makkelijk. Heb er echt helemaal geen moeite mee gehad. Tukker, wij wisten het geslacht wel, maar bij een volgende denk ik dat we ons ook laten verrassen! Ik ga straks wat roerbakken, heb zo'n pakketje uit de vriezer van Aviko. Manlief eet op 't werk. Heb vanmiddag wat kerstdingetjes gekocht bij de intratuin, zo gezellig!
ik ook altijd 2 pakjes...walgelijk eigenlijk heh...ik heb er nu niet eens tijd voor haha lol ik ga ook volgende week wat dingetjes kopen voor kerstversiering...doe geen boom hoor...3 hoog en met die hond neeee mij niet gezien!
dat was ankje volgens mij. @geslacht, wij konden niet wachten, hebben met 16 weken al pretecho laten maken...we wilden heel graag een zoon ( als eerste, en jaaaa natuurlijk was het allemaal heel goed geweest als t een meid was) ik denkd at een krokante kipschnitzel maak met aardappeltjes en of sperzieboontjes of gegrilde champignons[/QUOTE] heb ik gisteren gehad. Eet smakelijk!
hahaah oh sorry Tukker, maar zag de combi met ananas....heb ik ehct nog nooit gegeten...z grappig...oke my bad eet smakelijk hihi
Fafje, ik wil wel een boom, maar die ga ik niet in mijn eentje neerzetten dus dat doen we zondag. Ben een beetje bezig met kleine dingetjes. Maak het wel erg bont dit jaar whaha normaal ben ik helemaal niet zo. Heb sterren gespoten op de spiegel met spuitsneeuw, stickers en tape op de raam, en nu nog 2 guirlandes kwijt.. 1 ligt al op de schouw maar nog niet zoals ik wil. Zometeen eerst ff eten.
Duchess, haha u go girl...sneeuw en tape op het raam...wooooww je hebt er zin in hahaha... Wel ontzettend, die kleine zal dr ogen uit kijken!!
helemaal leuk tochhhh...ik had het jaren geleden heel erg....daarna ineens gestopt...geen zin meer in...meer in het opruimen en vervolgens opbergen...pff wat neemt kerstversiering een hoop plek in bezit....! trouwens even iets heel anders...ik zit in een topic te lezen, over een meisje/vrouw die hulp vraagt...omdat ze "zwanger door de pil is" ...en haar man het niet gelooft.....maar al sinds oktober in andere topics schrijft dat ze gestopt is met de pil....vind dat zoooo raar heh, dat mensen zulke rare dignen doen
@ Palmie: Goed van je dat je probeert te stoppen met roken! Ik ben nu 3 jaar gestopt met roken. Had er geen reden voor, maar had zoiets van .waarom rook ik eigenlijk? Ging me eigenlijk goed af. Heb alleen 2 weken nicotinekauwgom gebruikt. Maar nu ik ben gestopt! Heerlijk! En idd, vooral voor die kleine. Succes meid. We gaan je steunen hoor! @ Tukker: Hoe was het bij de HA? Ow lees dat het goed was. Gelukkig maar. Klinkt niet best als ie telkens voeding eruit spuugt. Om te zien of ze genoeg voeding krijgen (in mijn geval was ik bang dat Jonna te veel kreeg) had ik een sommetje. 180cc per kilo per dag. Jeroen wilde graag het geslacht weten. Mij maakte het niet zoveel uit. Maar had hem wel gezegd dat als we het weten dat ik het niet voor me wil en kan houden. @ Blup: Jonna is al een tijdje verkouden, en dat wordt nu wel iets minder. Alleen nu komt het hoesten opzetten. Zo zielig. Jeetje zeg! Kan me voorstellen dat het voor jou dan iedere keer weer moeilijke dagen zijn. Heb je misschien ook hulp om dit beter te verwerken of laat je het zo. @ Zuurkool: Wij doen er ook ananas in, maar met gehakt .dat ken ik niet.
Joehoeee girls, ik ben bekaf! Behangen is een rotklus...pfffff Maar jeetje het resultaat mag wel wezen hoor. Het is nu nog aan het drogen en morgen kunnen we haar kamer weer inrichten. Ze slaapt nu even op de massagekamer ghihi Oh ik ga zo direct lekker voor de buis! The Voice kijken LAAT JE MAAR HOREN ROELTJE!!! Ankje, toen ik mijn ogen heb laten laseren was het nog gulden tijd was geloof ik voor 2 ogen 5000 gulden. Nu is het 2598 dacht ik. kijk anders even op hun site. Ooglaseren door VisionClinics - VisionClinics palmie, goed zo meid dat je gaat stoppen met roken! Ik rookte ook als een kettertje maar tijdens de veel MMM minder en als ik in de wachtweken zat toen helemaal niet. Zo nu en dan neem ik een trekje van iemand maar dan ben ik meestal dronken haha Oh gt/st is weer begonnen...
duchess, heb je nog gevolgd dat topic...oh my god... anyway, waterlelie, zooozoo lekker geklust!!! benieuwd hoe roeltje het zal hebben, dnek helemaal te gek! kheb gtst gemist....en tvoh kan k niet kijken, want manlief moet per se gamen...jaaaa ik heb er zo 1...van 35 die gamed...LEUK playstation... Mirza heeft ondertussen echt last van zn krampjes, erg zielig... fijne avond
nog even een klein berichtje voordat ik naar bed ga. over de geslachten@. wij wisten het wel van tevoren. tenminste dat wil zeggen....ik wist het hihi dat de eerste een meid was. ik voelde eht end e dokter maar zeggen wat als het nu niet klopt. ik zei daar hoef ik niet over na te denken want het klopt wel. ze zat met haar gat in eht gat de hele tijd en is pas de laatste week gedraaid dus op de cho hebben we het nooit bevestigd gekregen. ( buiten dat waren echo's 16 jaar geleden ook niet zo secuur als nu.) het was inderdaad en meid. de tweede liet zijn hele entourage vol in beeld zien toen eht eigenlijk niet moest hihi dus dat was ook duidelijk. viel niks meer aan te verbergen. en de derde heb ik bewust gedaan. mijn vriend was er zo heilig van overtuigd dat het ene meisje was en ik niet. dat ik het zielig vond voor het kindje en dus hebben we laten kijken wat eht was zodat hij nog 20 weken kon wennen aan de gedachte. hij was van de kaart slikte een paar keer en vond toen ook een zoon helemaal geweldig gelukkig. ankje@ ik heb geen hulp om dit te verwerken. ik zie ook niet zo goed hoe iemand je daarbij kan helpen. je moeder is weg en die is niet te vervangen, punt. en ze verdiend het niet om vergeten te worden. fafje@ zielig zeg die krampjes. ellendige dingen zijn het. hopelijk kan ze vannacht wel een beetje slapen. en wat dat topic betreft. en zijn heel wat dames op forums die niet helemaal de waarheid spreken hoor. en zijn al meer van dit soort zeepbellen geweest. palmie@ goed dat je gaat stoppen. positief denken dan lukt het! all the rest@ welterusten ik duik me mandje in.
waterlelie@ behangen is inderdaad een flinke klus. gelukkig is mijn dochter er verslaafd aan en hoef ik alleen maar hand en spandiensten te verrichten. laat je zien hoe het geworden is?