blup, ohjaa, nou ik ha dhet nog nooit op die menier zegmaar meegemaakt...ik zoek nooit iemands zn eerdere berichten op ofzo...was dat iemand dat zei...ging ik kijken en ja hoor... Mirza heeft gelukkig nooit in de nacht last van iets...van zn krampjes niet, van zn reflux niet....heerlijk hihih.. benieuwd of hij vanacht weer klokje rond slaapt...hij heeftd an 2 dgn 5 voedingen.... zoo ik ga ff op watch-series.com iets leuks kijken slaap lekker allemaal
ik duik ook mijn bedje in. voel me gelukkig een heel stuk beter, wel verkouden nog en hoesten en daardoor nog wel wat minder energie maarja dat komt ook wel weer goed. vanmiddag even de keuken schoongemaakt en de woonkamer opgeruimd. morgen kan ik de was doen bij mijn schoonmoeder, dat is wel fijn want anders heb ik als de monteur geweest is veels te veel was. ben benieuwd wanneer die komt. tot morgen! en slaap lekker iedereen
Het is me gelukt! Ik wil even heel trots 3 filmpjes laten zien. Hier nog een filmpje met Jonna haar loopwagentje. Met dat balletje wat ze bovenin kan doen en er onder weer uit komt http://www.youtube.com/watch?v=_mLlbM39Esw Hier wandelt Jonna rond en brabbelt ze wat http://www.youtube.com/watch?v=Gk6A_uosLHE Hier gaat Jonna naar de hond (Bowy) toe. Hij gaat niet aan de kant, dus dan stapt ze over de poot van Bowy en gaat er gewoon bij zitten. http://www.youtube.com/watch?v=koPyyxXRA4g @ Waterlelie: Bedankt voor de link! Zal het meenemen. Lekker dat het behangen klaar is. Morgen lekker inrichten! Dat is het leuke werk. @ Blup: Je moet me niet verkeerd begrijpen hoor. Bedoelde ook helemaal niet dat je je moeder moet vergeten. Dat kan ook helemaal niet! Zou ook niet goed zijn als dat wel het geval was. Maar er zijn mensen die dierbaren verliezen en zelf helemaal van slag zijn en niet meer plezier hebben in hun eigen leven. Dat bedoelde ik er eigenlijk mee.
Hier ook weer een kort berichtje. Ben een beetje druk in mijn hoofd en probeer een beetje rust te zoeken. @fafje, pittig en veel knoflook kan heel erg goed krampjes geven. Arme mirza. @roken, nooit gedaan, zal het ook nooit doen. Mijn zonde is de wijn...Kan niet zonder een glaasje wijn bij het eten. Slaap lekker allemaal en tot morgen!
zat maar 1 teentje knoflook in, heel klein uitje en 1 paprika en kipfilet en ei...wel een schep sambal... ja hoop dat ie morgen een poepluier heeft!!
Goede morgen Jonna was dit keer om 6 uur wakker. Ze hoeste weer flink. Nu zit ze weer heerlijk te spelen. Straks weer even een slaapje doen, daarna de hond terug brengen. Straks even langs iemand (van marktplaats). Heb op een skipak geboden (7,50). Maar even kijken of ie ook lekker dik en warm is. Zo niet, dan gaan we even bij de H&M of bij de C&A kijken. @ Sannaa: Ja he! We zijn hier echt super trots. @ Sugarblossom: Bedankt! De hond is niet van ons. Hij is komen logeren voor 1 dagje. Het is een kruising tussen een bennersenner en een briard. Mijn vader heeft ook 2 golden retrievers (ben er ook mee opgegroeit). Zulke geweldige honden!
goeiemorgen!! @ankje wat een leuke filmpjes van jonna! 6 uur is wel vroeg om wakker te worden. hier weer een goeie nacht, om 19.15 ging sam naar bed en om 7.00 werd ie wakker, fles gedronken nog even blijven liggen en toen lekker naar beneden.
Ankje, Balen dat Jonna ngo hoest, mag je haar wat geven...? zoiets als hoestdrankje ofzo?? Elsie, sam lijkt zich ook steeds beer te voelen... Mirza heeft weer klokje rnd geslapen! maar is nu wel sjaggo een btj!! hihi...ik ga em snel voeden!
Goedemorgen, ik haak ff in hier want kan echt niet alles onthouden hoor Dank jullie wel voor jullie steun, en wie was dat van de nicotinekaugum? Helpt dat en misschien hebben jullie nog andere tips? Ik ga nog ff een broodje doen en dan de afwas, tot strakkies
ik belde me moeder om te vragen of ze me wil helpen met boodschappen doen vanmiddag, zegt ze mail het lijstje maar dan doe ik het wel, haha nou dat is ook goed boodschappen doen kost me best wat engergie en nu ik verkouden en benauwd ben nog weer extra. had ik jullie verteld dat ik na de bevalling een hele tijd niet meer naar de winkel toe durfde?
Elsie ik heb wel een goede tip. Ik ben voor een andere verslaving onder behandeling geweest en heb dat daar geleerd. Namelijk het vervangen van je sigaret. Dus als jij normaal gesproken een sigaret rookt na het eten, ga dan ipv die sigaret een stukje wandelen buiten en doe dit dan ook altijd. Dus elke avond na t eten een stukje wandelen ipv je sigaret. Dat werkt echt goed! Even een snel berichtje hoor meiden. Ben even druk, want moet nog wat dingen doen voordat we vertrekken naar de meeting met mijn forumdinnetjes. Hier een rotnacht gehad weer. Maar zat te googlen, kwam op een 8 maandne sprong en las allemaal dezelfde dingen. (wakker worden midden in de nacht, niet meer willen slapen, erg vroeg wakker etc) Maargoed ze was vannacht dus weer wakker en vervolgens ook weer om 05.30. Het wordt elke dag vroeger! *gaap* Ga nu snel weg, tot morgen denk ik!
Hoi hoi, Ankje wat enig de filmpjes!!! Ze kan al goed staan zeg! En jeetje wat een groot doggie ghihi Ze vind het helemaal niet eng stapt gewoon door haha Roeltje, hoe was het??????????????????????? Studio ziet in het echt veel kleiner uit he dan op tv. Op tv lijkt alles veeeeel groter en ruimer. Was het geluid ook goed? palmie, smaakt je broodje? fafje, jeej klokje rond! dat is netjes!!!!! Die heeft vast veel honger!!!! Ik ga straks even kamer inrichten en daarna even spammen ofcourse Even aan de koffie hoor........ Toedels
Duchess, heel veel plezier enne dat is zeker de 8 mnd sprong want ik weet er alles van hahaha gaat over meid!
Ankje wat supergaaf die filmpjes, ik wil oooooooook Waterlelie, het was heerlijk, krentebrood met spijs
Fafje, ik heb er ook 1 van 35 die gamed hahaha lang leve de playstation he En welk topic was dat? Waterlelie, ik het kamertje leuk geworden en ben je al weer een beetje uitgerust? Geslacht, wilden het wel weten en hebben het ook direct iedereen trots verteld! Roeltje, hoe was het bij de voice?? Elsie, wat heerlijk dat je moeder je bootschapjes gaat doen meid
@dushess werkt dat ook bij angst dan? @palmie ja zeker lekker hoor! ben dr erg blij mee. en vanmiddag de was brengen naar me schoonmoeder, want aankomende week ergens komt de monteur pas. net even buiten geweest met sam, doordat ie ziek was al paar dagen niet geweest en ook ik had er geen fut voor. nu ligt ie even lekker te slapen.