Elsie hoe bedoel je bij angst? Palmie fijn te horen dat het je bekend voor komt haha! Weet ik iig dat het weer over gaat! Sorry dat ik zo kort reageer hoor, hebben haast, maar moest nog ff t adres opzoeken en dan moet ik ook ff snel spieken, erg he hahaha. Doei meiden!
@dushess ik rook namelijk niet.. ik vroeg of ik verteld had dat ik na de bevalling een tijdje niet meer naar de winkel durfde? omdat het me nu ook weer extra engergie kost vanwege benauwd zijn.
@palmie dat zou kunnen idd @dushess het gaat prima nu hoor boodschappen doen, alleen nu ik zo verkouden ben en benauwd kost het me extra energie en dan komt die angst toch weer even om een hoekje kijken, van de week als ik weer helemaal beter ben red ik het zelf weer prima. waarschijnlijk nog 1x naar de psycholoog ervoor en dan is dat klaar.
duchess, super veel plezier!! Palmie, ja dat gamen, sosm wordt ik echt knettergek hahaa...mirza slaapt in onze kamer...daar staat nog een tv (een normale...en in de woonkamer zo'n mega groot ding....en alleen daar kan je natuurlijk op gamen...maar mirza slaapt als ik tv wil kijken..LEUk...dus ik zit vaak achter de laptop...uitzending gemist te kijken Elsie, jij moet ff snel beter worden, heb je citrosan in huis? Nou mirza had echt enorme honger...ik had een klein btj stuwing..tenminste ze stonden op klappen..maar hij heeft ze helemaal leeg gedronken naar mijn idee....echt laaang gedronken...krampjes heeft ie niet meer gekregen na die voeding...wel een kleeeein btj poepluier...to be continued... Ik heb net lekekr gestofzuigd en gedweild eindelijkk...zo heerlijk fris ruitk het hier...net eve broodje gegeten...we gaan straks ook even naar buiten...lekker frisse neus halen en boodschapjes!! manlief is lekker vrij gister, vandaag morgen en maandag
@fafje komt wel goed hoor, ik slik vitaminepillen, maandag naar de huisarts voor me medicijnen voor astma.
oke, ik knap daar altidj wel van op namelijk...ik heb astmatische brochitus...heb altijd ventolin in huis..moet zeggen dat ik er nu ook alweer paar weken last van heb..d.enk ook door het weer
@fafje zal idd ook wel door het weer komen, ik heb al een tijdje geen medicijnen gebruikt en wilde nu nieuwe bestellen, maar omdat ik ze dus al een tijd niet gebruikt heb leek het de asistent van de huisarts beter om even langs te komen.
Okee hier komen ze. Was lastig om er een geheel van te maken. Als je zelf in de kamer staat ziet het er wel leuker uit vind ik
Fafje, ach ja gelukkig houd Jeroen wel veel rekening met me en kan ik gewoon de programma's kijken die ik wil, als hij late dienst heeft gaat ie lekker als ik in bed lig gamen en af en toe met zijn kameraden. Tis nu iets minder want hij is nu veel met zijn andere hobby bezig, de mix voor 2010 en die moet voor de kerst natuurlijk wel af, dat vind ik weer minder want dan kan ik niet gezellig met jullie kletsen Waterlelie, leuk zeg, ik kan echt niet behangen hoor dus vind het knap van je, ziet er zekers leuk uit!
Thanx all! Maar ik en vriendje hebben het voorwerk gedaan (op maat snijden, lijmen etc) en mijn schoonvader heeft het uiteindelijk mooi glad gemaakt maargoed, je moet er dan toch de hele tijd bij blijven en controleren of alles wel naar wens gaat ghihi
palmie, nou die van mij houdt echt MET MOeite rekening haha...hij zegt altijd : " jaa nu kan ik eindelijk gamen"....pff nou ja vooruit..laatmaar weer IK ga wel weer op de laptop kijken...ach ja vind het ook nie zo heul erg..alleen dat rot geluid en het moet altijd zo hard!!! haha en dan trekt ie ook nog wel es zo'n headset op...pffffff hihiihihi