Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

sam ligt lekker te slapen nu:) ga ik even een broodje eten en ff op de bank zitten/liggen.

rond 14.00 komen mijn ouders en dan ga ik samen met me moeder naar me schoonmoeder voor de was. dan gaan me vader en vriend onze nieuwe ramen die mijn vader gemaakt heeft passen. hebben we straks lekker dubbelglas:)

2. fafje

fafje Niet meer actief

jippie mirza zn krampjes zijn niet voor niets geweest...net getrakteerd op een leuk spuitluiertje!...zooo blij dat pampers zo goed zijn hihihi!!

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje wat kan je dan blij zijn he met zo'n spuitluier, hihi:)

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb de babyfoon met camera vandaag binnen gekregen! vanavond uit proberen, maar ben dr nu al blij mee. hoef ik niet steeds naar boven te lopen.

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    We hebben vanochtend de hond weer terug gebracht. Mijn nichtje moest om half 11 proef-afzwemmen. Wij mochten mee kijken.
    Ze is al 2 jaar bezig met zwemmen, maar ze deed nooit goed haar best.

Nu heeft ze het gehaald! Morgen mag ze daadwerkelijk afzwemmen. Morgen gaan we dus weer kijken en aanmoedigen.

Jonna was ook super lief. Ze liep telkens langs het raam en klopte richting Shanti (ons nichtje). Shanti heel trots….dat is mijn nichtje!

We hebben ook het skipakje gehaald dat ik op marktplaats heb gezien.
    Ziet er goed uit en ook lekker dik en warm, en dat voor 7,50!
    Vind het zo zonde om er 40 euro (of zelfs meer) te betalen voor iets dat ze maar 1 winter aan heeft.

@ Palmie: Ik was dat met de nicotinekauwgom.
    Mij hielp het goed. Ik gebruikte het alleen als ik trek had in een sigaret. En dat ging goed.

Hoe bedoelde je dat? Ik wil ooooook. Wil je ook filmen, of dat Chloe gaat stappen.

@ Fafje: Weet eigenlijk niet of er iets van een hoestdrank is voor zulke kleintjes.
    Maar idd een goede tip.

@ Waterlelie: We hebben Jonna ook direct bij dieren gelaten. Onze kat lieten we al gelijk bij haar toen ze net geboren was. En de hond (van mijn schoonfamilie) ook toen hij haar voor het eerst zag. De hond is gelukkig kinderen gewend.
    Ook mijn vader heeft 2 honden (golden retrievers).

Wat een mooie kamer!!! Wauw!!

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Ankje
    ;) Wat schattig zeg en wat toevallig! Zijn die van je vader ook zo knuffelig? Deze zit het liefst nog op schoot en zo'n knuffel hond hebben er nog niet meegemaakt (ben benieuwd of dat bij alle Goldenretriever is) weet ook niet of het komt omdat ze nog maar anderhalf is? ;)

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Gaaf behang!!

8. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hallo dames, net terug van de stad en hebben ff leuke kerstballen voor in ons schattige boompje gekocht:D
    Chloé ligt effies te slapen en strakkies ga ik met haar onder de douche, heerlijk!
    Jeroen heeft het erg in zijn rug, vervelend maar ja tis niet anders, hij kan heel slecht tegen in ploegen werken, dat slaat gelijk op zijn lichaam.

Ankje, dat ga ik ook proberen, cicotinekaugum, hoop dat het dan een beetje minder moeilijk word.
    Heb nog eens gekeken naar je filmpjes en vind ze zooooo schattig:)

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier slaapt sam nu ook even, hij krijgt rond 19.00 een fles en gaat daarna naar bed, maar vandaag dan maar iets later omdat hij nu nog ligt te slapen. slaapt ie misschien morgenochtend ook wat langer.
    net lekker gegeten, krieltjes, doperwten en snitzel. vanavond lekker tv kijken:)

10. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    goede avond dames!

Renske heeft nog steeds last van haar buik, ze eet al een paar dagen rond de 90 cc per keer. Ze heeft er soms echt last van, overstrekken van de pijn:(. En ook dikke spuitluiers:D

Vanmiddag wezen kijken bij mijn nichtje van bijna 6 die mocht afzwemmen voor B. En ze heeft het gehaald, ze heeft van haar pap en mam een nintendo dsi gekregen. En wij hebben haar er een spelletje voor gegeven.

@ Gamen, hier ook zo'n PS 3 verslaafde. Als er geen voetbal op tv is dan zit hij wel te schieten of te voetballen. En ook regelmatig met vrienden:x.

@ ankje leuke filmpjes van jonna! mag je trots op zijn:)

@ roeltje, hoe was het bij TVOH?

@ waterlelie, leuk behang en kamertje! Schattig.

@ fafje, dat doet Mirza goed zeg het klokje rond slapen. Ik weet niet of jou het is verteld, dat somigge kindjes die borstvoeding krijgen ook maar 1 poepluier in week kunnen hebben.

@ elsie, heb je de was schoon gekregen?

Vanovond niet veel doen. Denk zo nog was van de lijn halen en opvouwen. En daarna nieuwe was ophangen.

11. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Ankje dat is tenminste nog een leuk bedrag voor een skipakje. Hier vandaag ook 2 gekocht, die waren alleen een heel stuk duurder. Maar 1 voordeel de rest komt er ook vanzelf in. Zijn alleen blauw, maar de kleine meid krijgt er dan maar rose accesoires bij.

Stoppen met roken, ik rook zelf niet, mijn man wel dat ik hem leerde kennen. Die is na de geboorte vd oudste gestopt. Met een kuur via de huisarts, zabam ofzo?

Elsie, fijn dat je de babyfoon hebt.

Hier vanmorgen ook een kerstboom gehaald en het huis versierd.
    Verder kwamen we een super kapstokje tegen voor boven de commode. Het eerste echte wat we voor de nieuwe baby hebben gekocht.

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ik ging met Jonna onder de douche....had ze een poepluier!
    Maar goed, dat kan.....maar dan spuugt ze me helemaal onder en daarna staat ze ook nog te plassen. Whahahaha
    Heb alles gehad dacht ik zo.

Gelukkig was het onder de douche.

Jonna heeft nu ook 2x gespuugd. Een aankijken, misschien is ze toch nog niet zo lekker.

Ze had om 7 uur de fles gekregen, viel ook in slaap bij Jeroen tijdens de fles.
    Maar op een gegeven moment weer huilen en draaien. Ze leek echt pijn te hebben.
    Toch maar op bed gelegd, en ze is gelijk gaan slapen. Hopelijk blijft ze lekker slapen, anders geef ik haar een zetpilletje.

@ Sugarblossom: Nou en of! Volgens mij hoort dat ook wel bij een golden hoor.
    Voor deze 2 hadden we ook 2 golden retrievers en ook die waren knuffelig. Wilden ook graag op bed slapen.

@ Palmie: Succes! Ik hoop dat je er ook veel baat bij hebt.
    Wat ik ook deed….ik ging schoonmaken om afleiding te hebben. Begon ook met de lamellen (die waren inmiddels erg geel door het roken). Toen ik alle lamellen had gedaan, vond ik het zonde om weer te roken…want dan werden ze weer geel.
    En het is me een klote klus!

@ Tukker: Gefeliciteerd met je nicht! Morgen mij nichtje.
    Ow, arme Renske. Geef maar een dikke knuffel van mij.

Reken maar dat ik trots ben!

@ Liset: Wat leuk die inkopen voor de a.s kleine.
    Jou huis ook weer in de kerst-style! Gezellig.

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker wat zielig voor renske dat ze zoveel last van haar buikje heeft!
    de was ligt bij mijn schoonmoeder, heb de eerste was er in gedaan en zij zou de rest er in doen en drogen en dan haal ik het morgen weer op. dan heb ik morgen heel veel te vouwen.

@liset echt fijn zo'n ding met camera, hoef je niet naar boven te lopen.

14. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ankje, ja ben benieuwt hoe het gaat, ik rook gelukkig niet thuis dus hoef de lammellen niet te poetsen hahaha die hebben we ook niet:D
    Dan had jij ook een leuk avontuur onder de douche, hier hebben we alleen maar gedouched;);):D

Liset, heeft die kuur van de huisarts je man goed geholpen?

Tukker, he wat naar voor Renske, misschien toch een klein buikgriepje?

Hier gaan we vanavond een film kijken als Chloé in bed ligt, een horror The Hatched of zoiets, ben benieuwt, lekker griezelen!

15. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    palmie, mijn man heeft zich goed aan de kuur gehouden is eigenlijk zonder veel problemen gestopt. Hij had het wel zo gepland dat hij daadwerkelijk stopte in de vakantie. omdat er op het werk meerdere rookte en hij er thuis niet mee in aanraking komt.

16. fafje

fafje Niet meer actief

Tukker, jeetje zo zielig voor Renske....ehct al een paar dagen nou heh.. Ja ik weet van de div luiers...maar is altidj zielig bij hem gaat altijd gepaard met krampen...ik hoop dat die darmen snel goed ontwikkelen...moet ou toch al btj over zijn?? ze zeggen rodn 3 mnd

Roeltje, hoe wa shetttttt

Elsie, ja je bent zeker helemaal blij heh met dat ding! wij wonen gelijkvloers, dus helemaal niet nodig..heb zo'n standaard simpel van phillips...doe em enkel aan als ik ga stofzuigen...dan nog is het niet nodig...ik hoor em echt wel..maar goed nooit weg zo'n ding...voor de toekomst

Palmie, veel pleizer met je filmpie!

over die zuurkool trouwens..ik zat net te lezen...en jullie mannen heten beide Jeroen...dat was dnek ik even het verwarrende voor me hahaha...(niet zo beoeind dit, maar viel me net op )

@hier... manlief kreeg een telefoontje van een vriend van hem, die zn zwager naar brussel moet brengen..maar geen auto hahah...guess what hij zegt ja...en jaa op vanacht 3.00u!!! Gaat ie als een gek naar brussel heen en weer haha maar goed..is wel een goede vriend van em...

Voor de rest Mirza had van 1230 tot 1330 geslape...maar haalde em eruit, was ie nog moe...wilde in mn armen verder pitten...werd ik ook moe...zijn we samen op de bank in slaap gevallen tot 16u!! heeerlijk zeg...daarna heeft ie weer van 17 tot 1830 geslapen...en nu ligt ie weeeeeeeer te maffen..

Ik lees overal dat kinderen vanaf 3/4 mnd meer wakker zijn..nou als het aan Mirza ligt wordt ie alleen maar wakker om te eten...pfff lekker saai, zie mn kind niet hahaha

fijne avond ladies

17. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]Ben net weer 2x bij Jonna geweest. Ze lag erg te snikken en de huilen in bed. Leek wel alsof ze pijn had.[/FONT]
    [FONT=&quot]Heb de temp. op gemeten en die was 36,8…goed dus.[/FONT]
    [FONT=&quot]Heb haar wel een zetpilletje gegeven, want ze trok erg in elkaar en ook het hoesten zint me niet.[/FONT]
    [FONT=&quot]Als het maandag nog zo is ga ik even langs de HA.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Jonna was wel zo moe, dat ze gelukkig weer in mijn armen in slaap viel.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Elsie:[/FONT][FONT=&quot] Fijn dat je schoonmoeder de was kon doen voor je.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Palmie:[/FONT][FONT=&quot] Lijkt mij idd ook een griezelfilm als ik de titel zo lees.[/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]@ Fafje:[/FONT][FONT=&quot] Wacht maar tot ze een maand of 6 a 7 zijn. Dan krijgen ze lange sprongetjes en dan slapen ze niet zo veel meer.[/FONT]
    [FONT=&quot]Dan is het…..terror mama!! :D[/FONT]

[FONT=&quot][/FONT]
    [FONT=&quot]Nu lijkt het alsof het hier erg is....maar dat is het niet hoor....geniet iedere dag. :)
    [/FONT]

18. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hoi hoi! Hier een rustig weekende! Even bij de hema geweest nog wat spulllen voor de kerstboom gekocht en kerstkaarten, dus ik weet wat ik komende week ga doen! Ik kom weer lekker bij. Morgen met mijn moeder naar een kerstmarkt, gezellig!

Verder: ik speel ook wel eens op de Xbox. Is maar een spel, maar vind het wel leuk. Mijn man vindt het wel leuker, maar we wisselen af.
    Mooie kamer trouwens! Wij moeten die van Luca ook eens af maken, is wel leuk om te showen.

Nu detective kijken op canvas. tot later!

19. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Nou dacht gezellie een filmpje te gaan kijken met mijn schatje valt ie in slaap, hij is nu naar bed, zit ik hier in mijn uppie met een slasher film:$:$:x

Helemaal niet gezellie, wou dat ie niet in ploegen zat, hij kan er totaal niet tegen.
    Is nu nog maar 1 weekje en hij heeft weer overal last van en is alleen maar moe pffffff...

20. fafje

fafje Niet meer actief

aaahhww palmie!!...hier ook ploegendienst...breekt echt op...heeft donderdag ergens een sollicitatie...vind het toch maar vind...balen zeg...
    Nou uhh trakteer je zelf dan ook een webshop :p

Deel Deze Pagina