@ palmie, nou dat is niet bepaald gezellie nee, Enge film?....mijn mannetje werkt al 4 jaar in ploegen en gelukkig nergens geen last van. Heeft hij dan ook nachtdienst? Ik ga Renske de fles doen. Ben benieuwd hoeveel ze drinkt, ach we zien wel. Ik hoop dat ze voor woensdag er wel mider last van gaat hebben. Ander trek ik weer aan de bel. Morgen komt een vriendin van mij nog op kraambezoek voor Renske. Dit zo laat omdat haar moeder begin okt is overleden.... HEt was zo'n leuke vrouw...
Tukker en Fafje, hij heeft 1 jaar in dagdienst gezeten, dat was een proef om te kijken hoe dat ging(kreeg ploegengeld gewoon doorbetaald) en sinds vorige week weer ploegen. Deze week had ie vroege dienst, volgende week nachtdienst en dan middagdienst. Pfffff dat word nog wat, sinds hij een hartoperatie heeft gehad is hij lichamelijk een stuk zwakker en ik merk gewoon dat ploegen hem zo giga opbreken, en voor mij is het ook totaal niet leuk en gezellig hij heeft altijd wat, vandaag bijv. erg veel rugpijn enz.....
@palmie: Ploegendiensten zijn erg ongezond! Kan hij niet vanwege zijn hart, via de arbo iets regelen, dat hij dat niet hoeft. Dat doet mijn schoonmoeder ook. Lijkt me niet goed als hij er zo gevoelig voor is. Vervelend hoor! Ik ga zo maar in bed een boek lezen denk ik.
Sannaa, zou dat kunnen?? Kijk hij wil zichzelf natuurlijk ook niet laten kennen en tja eerlijk is eerlijk we kunnen de ploegentoeslag goed gebruiken omdat ik natuurlijk ook niet werk, sjee tis wel moeilijk hoor
Je kunt het natuurlijk een tijdje proberen, maar het is bekend dat het ongezond is, vooral voor mensen met een slecht hart. Als het na een maand of 3 niet beter gaat kan je natuurlijk iets regelen. Miss anders via de ziektewet, dat hij daarvan dan iets terugkrijgt. Anders tsja, geld missen is lastig, maar je ziek en beroerd voelen door werk is vreselijk. In ieder geval op tijd bij zijn, als het niet gaat.
ja hier werkt manlief -1 week van 0700-1530 -1 week van 2300-0700 -1 week van 0830-1700 super vermoeiend...kan nooit wennen aan een ritme...maarja goed het verdiend idd super allemaal...
Goede morgen! Nadat ik een zetpil heb gegeven, heeft ze heerlijk doorgeslapen tot 7 uur. Ze had dus blijkbaar echt pijn. Ze is nu weer lekker vrolijk en is nu lekker aan het stoeien met papa en een grote flaice-deken. Einde de ochtend gaan we even naar mijn vader. Daar ga ik een programmaatje ophalen zodat ik een mooie nieuwsbrief kan maken. Ik verkoop namelijk luchtjes, make-up, huisproducten, bad en douche artikelen en nog veel meer. Aangezien het bijna kerst is zijn dit juist leuke cadeautjes voor een leuke prijs. @ Sannaa: Jij gaat de komende week dus ook lekker je huis in de kerstsfeer zetten. @ Palmie: Aaaah, dat is niet leuk. Moet je man vandaag ook werken? Oei! Een hartoperatie. Kan hij dan niet beter een baan vinden dat hij geen ploegendiensten hoeft te draaien? Volgens mij heeft Sannaa ook gelijk. Mijn vader werkt ook in ploegen, maar omdat hij diabeet is hoeft hij geen nachtdiensten meer te draaien omdat dat voor zijn gezondheid niet meer verantwoord is. Bellen en informeren kan nooit kwaad natuurlijk. Hier werkt mijn man: Vroeg: 06:00 14:30 Dag: 08:00 16:30 Laat: 15:00 23:30 Hij heeft dus geen nachtdiensten
Ankje en Sannaa, ik heb het er wel met hem over gehad dat hij eens op zijn werk erover moet gaan praten want zo is het natuurlijk ook niet leuk en het moet wel leuk blijven! Vanavond om 22.00 moet hij weer beginnen, ze hadden hem gevraagt of ie van 6 tot 6 wil werken maar daar heeft ie toch maar voor bedankt. Vroeg is van 6.00-14.00 Middag is van 14.00-22.00 Nacht is van 22.00-06.00
goede morgen schatten!! Ankje, zetpilletje heeft dr dus echt goed gedaan ...fijn voor haar! Succes met het opmaken van je nieuwsbrief! Palmie, jeetje wel echt zwaar hoor voor die mannen...ik werk altijd in de horeca...ook nachten in de club van mn pa...maar das heeel wat anders, dan elke week wat anders...Die 2/3 nachtjes kom wel te bove...heb dan genoeg dagen om me weer te herstellen...Maar eigenlijk die nachtdienst van de mannen is zwaar hoor...voordat ze kunnen bijkomen moeten ze alweer megavroeg op! En jouw vent heeft nog es iets aan zn hart...uitkijken hoor...op j hart moet je zuinig zijn Mirza's slapen gaat fantastisch...klokkie rond...heerlijk! Vandaag gaan we alleen even naar buiten om te wandelen...verder niks...ik hou ervan om op zondag niet veel te doen hihi
Ankje, wat goed dat het weer beter gaat met Jonna, hopen dat het zo blijft he! Fafje, ja toen ik nog werkte ben ik in totaal 2 jaar lang om 6 uur begonnen, op een gegeven moment was ik zo op en hielt het echt niet meer vol, en dan waren dat nog niet eens dagen van 8 uurjes maar eerder 10! Snap mijn vriend ook heel goed, tis echt heel zwaar! Chloé heeft vannacht weer lekker geslapen en we gaan zo tegen 12 uur ff de stad in, tis koopzondag!
Geef jullie gelijk hoor, dat jullie nu voor jullie zelf kiezen. Werkdagen van 10 uur is gewoon niet normaal.
Hallo fafje, jeujjj klokkie weer rond! Dan heb je ook even de tijd gehad om uit te slapen! Veel wandelplezier Wij gaan ook straks even naar buiten! Is lekker weer!! ankje, fijn dat Jonna geen pijn meer heeft! Zo zielig als de kleintjes ergens last van hebben...ze kunnen het nog moeilijk aangeven hoe en wat. Zetpilletje werkt bij ons ook altijd palmie, jeetje wat moest jij vroeg beginnen met werken!!! Wat voor werk deed je dan? Je mannetje moet wel goed uitkijken indd!!!! Gezondheid gaat voor alles!!!! Sterkte! Nou vandaag gaan we dus even lekker aan de wandel Vind Emmaatje ook zo leuk Dan gelijk ook even boodschapjes doen voor vanavond en morgen. We hebben net besloten dat we Bahmi gaan eten Vind het altijd zo lastig om vroeg in de morgen al te bepalen wat we gaan eten... Nou meisjes, fijne zondag!!!!
Waterlelie, ik heb altijd bij Timberland gewerkt, en dat was altijd The American Way, heb op een gegeven moment inderdaad voor mezelf gekozen want na een vette burn out was het genoeg! Veel plezier met wandelen. Wij gaan vanavond pasta met tonijn eten, ik had een aantal recepten uit de lounge gehaald dus ben benieuwt
goeiemorgen dames! hier heeft sam ook weer lekker geslapen om 6.30 was ie wakker en ligt er nu net weer in, hij begon te gapen en in ogen te wrijven dus lekker naar bed, maar ik zie op de babyfoon dat ie nog wakker is en af en toe geluid maakt hihi. wij gaan vanavond chinees eten
Hallo, @ dames doe er op uit gaan, veel plezier! @ ankje, fijn dat de pil heeft geholpen bij jonna, en dat ze zich nu weer lekker voelt. @ fafje, Pfff mirza is echt een slaapkopje zeg! hihi lekker toch dat jij ook lekker kunt slapen. @ palmie, winkel ze en ga je nog wat leuks kopen voor Cloè. Groot gelijk dat je vriend niet 10 uur gaat werken. Ik hoop dat er een oplossing wordt gevonden zodat hij geen nachtdiensten meer hoeft. Tis idd niet goed als je al een zwak hart hebt... @ waterlelie, In de vroege morgen al je warme eten bedenken, pfff... Maar bami is wel lekker. Zometeen komt mijn vriendin met haar vriend nog voor Renske. Heb er wel zin in, Ze heeft al 9 maanden met haar vriend en heb hem nog niet ontmoet ben benieuwd. Hoop dat het gezellie wordt. Wij gaan vanavond iets lekkers van de doner boer afhalen. Hmmmm lekkerrrr en vanaond denk ik een film kijken. Renske is heeft nog steeds last van diaree, en ze heeft een beetje een rood poepertje echt zielig. ik hoop dat het niet erger wordt. Het drinken gaat al ietsje beter. Fijne zondag allemaal!!
tukker, mirza heeft 1 dag een geiriteerd billetje/poepertje gehad...sudocreme met vaseline gemngd hielp goed!...bepanthen trouwens ook1
[FONT="]Vanochtend even naar mijn vader gegaan.[/FONT] [FONT="]Jonna weer lekker op ontdekking geweest. Ook lekker gespeelt met de 2 honden.[/FONT] [FONT="]Ben zo blij dat ze niet bang is voor dieren.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Straks ons nichtje aanmoedigen met afzwemmen voor haar A-diploma.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Palmie:[/FONT][FONT="] Ow dat klinkt lekker wat jij gaat eten zeg![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Tukker:[/FONT][FONT="] Ow! Je gaat even keuren?? En? Is die vriend goed gekeurd [/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Sudo creme / bepanthen:[/FONT][FONT="] Wij gebruiken ook voornamelijk sudo creme. Werkt geweldig! Soms gebruiken we ook bepanthen.[/FONT]